بلاگ » فرش عشایری ماشینی + قیمت و خرید فرش سنتی جدید

فرش عشایری ماشینی + قیمت و خرید فرش سنتی جدید

نحوه خرید فرش عشایری ماشینی

از محصولات جدید و پر طرفدار در بازار فرش عشایری ماشینی می باشد ، این محصولات در گذشته به صورت دستباف و امروزه به صورت ماشینی به تولید رسیده اند.

فرش بافی یکی از هنر های اصیل ایرانی از گذشته تاکنون بوده است.هنری بسیار زیبا که با هم در تنیدن تار و پود های مختلف ، یک جلوه خاص را به رخ می کشد.

فرش عشایری نیز با طرح ها و اشکال گوناگون نشان از سنت ایران زمین می دهد ، که هم اکنون نوع ماشینی آن با طرح های متنوع با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه شده است.

طرح های زیبایی که هر نگاهی را به خود خیره می کند. فرش ماشینی عشایری با طرح های سنتی خود تجلی زیبایی و اصالت هنر ایرانی است.

در ادامه قصد داریم شما را با فرش سنتی بیشتر آشنا کنیم.

.

هنر ایرانی با خرید فرش طرح عشایری + طرح ها


همانطور که از نام این فرش مشخص است ، این فرش در گذشته توسط عشایری بافته می شد و با نقوش خاص و زیبایی که داشت.

توانست طرفداران زیادی را در میان مردم پیدا کند همین امر باعث شد ، به چرخه تولید ماشینی برسد و به کارخانه های فرش راه پیدا کند.

همانطور که  پیش تر اشاره کردیم،فرش سنتی، در گذشته توسط عشایری بافته می شد که البته این کار بیشتر توسط زنان و دختران شکل می گرفت و بعنوان منبع در آمدی برای عشایری به حساب می آمد.

هم اکنون در بخش زیر می توانید جدیدترین طرح های فرش عشایری را مشاهده کنید ( امکان خرید با تماس با شماره پشتیبانی می باشد ).

فرش عشایری ماشینی

خرید فرش ماشینی عشایری

فرش سنتی عشایری

قیمت فرش سنتی

فرش سنتی عشایری گبه

برای خرید می توانید با شماره 09100593093 – 09398049880 در تماس باشید.

.

به دنبال طرح های لاکی هستید ! پیشنهاد می کنیم طرح های جدید فرش بلوچ را نیز مشاهده کنید.

.

تنوع محصولات فرش سنتی عشایری


این فرش ها ، دارای تنوع زیادی هم بودند چراکه گاهی بدون نقشه و توسط ایده های ذهنی بافته می شدند.

جدا از فرش عشایری دست بافت، امروزه فرش های  سنتی در طرح های متنوع و زیبا در کارخانه های فرش ایران به تولید می رسند.

به جرات می توان گفت فرش کاشان و تولید  فرش در این شهر تاریخی ، جزء بهترین صنعت های تولید فرش در ایران است.

این قطب صنعتی مهم بافت فرش از هنر اصیل فرش سنتی بی نصیب نمانده و فرش ماشینی عشایری در بهترین طرح و کیفیت در کارخانه های فرش کاشان به چرخه تولید می رسد.

فرش هایی که با رنگ و نقش های زیبا ، جلوه قشنگی را به خانه های ایرانی می بخشند.

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید ، که تمایل زیادی به چیدمان سنتی منزل خود دارید ، فرش عشایری طرح سنتی می تواند یکی از ارکان اصلی انتخاب های شما باشد.

چراکه نقش های اصیل و زیبای فرش عشایری ، بهترین گزینه برای به رخ کشیدن سنت ایران و جلوه ی هنر های خاص ایرانی است.

 

 قیمت فرش ماشینی عشایری و ویژگی ای محصول


از ویژگی های مهم یک فرش می توان به طرح ، تراکم ، شانه و اندازه آن اشاره کرد. حالا می خواهیم ببینیم که شانه و تراکم به چه معنا هستند.

تعداد گره ها در هر متر مربع در قسمت عرض فرش ، همان شانه فرش است  که در تعداد مختلف مانند 500 یا 700 و غیره وجود دارد.

تراکم هم مثل شانه است با این تفاوت که تراکم به تعداد گره  در هر متر مربع از طول فرش گفته می شود. و تراکم نیز همانند شانه در اندازه  های مختلف اعم از 700 ، 800 ، 1000، 1700 و غیره می باشد.

حالا که با مفهوم تراکم و شانه آشنا شده اید به سراغ فرش ماشینی عشایری می رویم و باید بگوییم این فرش ها در تراکم 1000 هستند و همچنین 500 شانه می باشند.

قیمت فرش عشایری ماشینی بر اساس ابعاد آن مشخص می‌گردد که نحوه محاسبه آن قیمت متری 330.000 تومان خواهد بود.

 

بررسی فرش گبه عشایری


پایین بودن شانه فرش ، باعث شده قیمت کمتری را نسبت به دیگر فرش ها با شانه های بیشتر داشته باشد.

اما در عین حال فرش گبه طرح عشایری با این تراکم و شانه ، کیفیت مطلوبی را داراست. پس در نتیجه شما می توانید فرش سنتی را با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه کرده و زینت بخش خانه های خود کنید.

سوالی دیگر که راجع به فرش سنتی ماشینی در ذهن شکل می گیرد اندازه این نوع از فرش است.

فرش ماشینی طرح عشایری در  اندازه های کوچک به تولید می رسد. اندازه های این فرش ها معمولا 1 متر در 1 و نیم متر و همچنین 1ونیم متر  در2 و25 و فرش های سایز بزرگ تر آن ها فرش های 6 متری هستند.

شما بسته به نیاز خود و مکانی که برای آن می خواهید فرش گبه سنتی تهیه کنید ، می توانید هر کدام از این فرش های ماشینی عشایری را در طرح و رنگ های مختلف سفارش دهید و بخرید.

جدا از تراکم و اندازه ، مشخصه ای که در مقیاس کیفیت فرش ، نقش اصلی را ایفا می کند ، جنس فرش است.

از دیگر محصولات عرضه شده با طرح سنتی و عشایری محصولات گلیم فرش می باشد که می توانید با کلیک جدیدترین محصولات فروشگاه را مشاهده کنید.

.

مشخصات محصولات فرش سنتی ماشینی عشایری


جنس فرش ماشینی طرح عشایری از نخ پلی‌پروپیلن هیت ست شده است. منظور از کلمه هیت ست شده یعنی نخ بعد از ریسیده شدن با بخار و دما ثبیت شده است.

انجام این فرآیند باعث می‌شود که کیفیت نخ بیشتر شده و به تبع فرشی که با این نوع نخ ، به تولید می رسد کیفیت قابل قبولی داشته باشد.

از دیگر ویژگی های نخ پلی‌پروپیلن هیت ست شده ، که در فرش عشایری به کار رفته می توان به عدم پرز دهی آن اشاره کرد. که این شاخصه برای خریداران فرش و جلب رضایت آنان بسیار مهم است.

همچنین ثبات رنگ این نوع از فرش باعث می شود فرش عشایری در طول دراز مدت و با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب کیفیت رنگ اولیه خود را حفظ کند و به هیچ عنوان رنگ خود را از دست ندهد .

.

مزیت محصولات فرش طرح عشایری چیست !


و به غیر از همه اینها ، نخ پلی‌پروپیلن در دسته نخ های سبک قرار دارد و در نتیجه فرشی که با این  نوع نخ بافته شده هم سبک است و برای جابجایی و شستشو دشواری ایجاد نمی کند.

بعضی از خریداران فرش که وسواس زیادی در خرید فرش به خرج می دهند برایشان مهم است فرشی را بخرند که ضد حساسیت باشد.

خوشبختانه فرش ماشینی طرح عشایری در پردازنده این شاخصه خاص و جالب است.

فرش عشایری ماشینی ، در کنار تمام ویژگی هایی که در بالا گفته شد از رنگ‌بندی های جذاب و دلنشینی به تولید رسیده است و برای علاقمندان و خریداران محدودیتی در انتخاب رنگ ایجاد نمی کند.

تمامی این شاخصه ها باعث شده ، فرشی که به عرصه تولید رسیده است ، با کیفیتی مطلوب و طرح هایی خیره کننده انتخابی مناسب شود برای علاقمندان به سبک های سنتی .

.

ویژگی انتخاب فرش سنتی برای دکوراسیون


قرار گرفتن فرش عشایری ماشینی به همراه نقش های سنتی و اصیل ایرانی در کنار دیگر چیدمان های سنتی ، جلوه ای زیبا در منازل شما ایجاد می کند که هر نگاهی را به سمت خود می کشد.

البته این فرش های زیبا به غیر از چیدمان سنتی ، برای راهرو های خانه ، اتاق خواب ها ، پذیرایی و آشپزخانه نیز بسیار مناسب هستند و حتما قرار نیست در قسمتی که برای چیدمان سنتی اختصاص داده شده قرار بگیرد.

در پایان باید بگوییم که اگر فرشی می‌خواهید که از کیفیتی مناسب ، طرحی خاص و جلوه ای زیبا برخوردار باشد و همچنین سبک و در عین حال قیمتی مناسب داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما فرش ماشینی طرح عشایری است که به راحتی می توانید رنگ و نقش دلخواه خود را سفارش داده و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.