بلاگ » ست مبل طوسی با فرش چه رنگ مناسب ! + راهنما و عکس

ست مبل طوسی با فرش چه رنگ مناسب ! + راهنما و عکس

ست مبل طوسی با فرش

اگر مبل طوسی خریداری کرده و الان دنبال یه فرش مناسب واسه ست کردن با مبل هستید ما در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم که چه فرشی مناسب مبل طوسی ای هست که شما خریداری کردید .

به طور کلی فرش های ماشینی در رنگهای زمینه سرمه ای ، قرمز ، لاکی ، قهوه‌ای ، فیلی ، طوسی ، نقره ای عرضه می‌شوند و اما اینکه کدام از این رنگ بندی ها به مبل طوسی شما میخوره این مبحثی است که در این مقاله به شما آموزش می دهیم.

همینطور که میدونید رنگ طوسی که واسه مبلتون انتخاب کردید یک رنگ خنثی هستش به همین خاطر شما میتونید این رنگ و با رنگ های مختلفی از فرشهای ماشینی ست کنید.

.

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه


از رنگ‌هایی که میتونید  برای ست کردن استفاده کنید رنگ قرمز رنگ آبی تیره همان سرمه‌ای و رنگ زرد و همچنین رنگ صورتی هستش با رنگهای سبز و رنگ قهوه ای هم می توان یک ست دکوراسیون عالی واسه مبل طوسی داشته باشید.

ست فرش ترک با مبل طوسی

 درخصوص سوالی که اینجا مطرح می‌شود این هستش که من مبل طوسی خریدم و فرش رنگ قرمز زرد و رنگهایی که گفته شد میتونم باهاش ست کنم ولی خب چه رنگی بهترین انتخاب میتونه واسه دکوراسیون اتاق من باشه !

این سوالی است که در ادامه به صورت کامل به صورت جداگانه واسه هر رنگ ، توضیحاتی قرار دادیم که شما بر اساس سلیقه ای که دارید می توانید رنگ فرش مناسب مبل طوسی انتخاب کنید.

.

ست مبل طوسی و فرش قرمز


ست فرش گل قرمز با مبل طوسی

اگه دنبال یه ترکیب و پاییزی هستی و میخوای ست دکوراسیون متفاوت تجربه کنی بهتر است از ترکیب مبل طوسی و فرش قرمز یا همون لاکی استفاده کنید.

 این ترکیب رنگ عالی هستش همونطور که میدونید رنگ قرمز رنگی با نشاط هست ، رنگ عشقه رنگ شادی رنگ جنبشه و ترکیب رنگ خنثی طوسی میتونه یک دکوراسیون عالی و ایده‌آل رو واسه شما به همراه داشته باشه.

 البته این موضوع مد نظرتون داشته باشید که فرش لاکی یا قرمزی که انتخاب می کنید باید از نظر طراحی و رنگبندی هم ، مناسب با سلیقه و نوع دکوراسیون مدرن خانه شما باشد.

 به طور مثال اگر شما یک دکوراسیون سنتی دارید میتونید از فرش های کلاسیک و سنتی استفاده کنید و اگه یه دکوراسیون مدرن دارید میتونید به سمت فرشهای وینتج و محصولات فرش شگی برید.

 دارای طراحی ساده و بدون نقش هستش و رشد قد بلند ما این نکته هم بد نیست که شما اینو بدونید که اگه شما از مبل طوسی دارید استفاده می‌کنید و می‌خواهید فرش لاکی هم استفاده کنید و فرشتون هم هستش.

بهتر هستش که برای ترکیب رنگ قرمز و طوسی داخل فرش استفاده شده باشه .

حالا اینکه میزان رنگ طوسی بیشتر باشد یا میزان رنگ‌لاکی بیشتر باشد ، بستگی داره به نوع سلیقه شما و همه این موارد ترکیب قالی میتونه واسه دکوراسیون خونه شما داشته باشه ست .

.

مبل طوسی با رنگ فرش آبی سرمه ای


 از جمله بهترین ست هایی که حال حاضر داخل دکوراسیون خانه های ایرانی می‌بینیم همین ست گفته شده مبل طوسی و فرش آبی است.

به طور کلی رنگ طوسی به خوبی میتونه با رنگ سرمه‌ای یا رنگ های تیره مثل مشکی ست بشه.

ویژگی که فرش های سرمه برای شما به همراه دارد در این است که شما دستتون در انتخاب فرش های ماشینی باز هستش به همین خاطر شما هر طرح و نقشه که بخواهید میتوانید واسه مبلتون پیدا کنید.

با توجه به سلیقه خودتون میتونید یه فرش ایده آل پیدا کنید ، در صورتی که شما از فرش سرمه ای استفاده می کنید بهتره که داخلش از رنگهای زمینه قهوه ای و یا رنگ بادامی استفاده شده باشه.

 این باعث جذاب تر شدن ست فرش سرمه شما با مبل طوسی میشه.

.

ست فرش طلایی با مبل طوسی


ست فرش طلایی با مبل فیلی

 اما فرش طلایی یا زرد رنگ با مبل طوسی رنگ میتونه تضاد عالی و هارمونیه فوق العاده واسه ست مبل شما به همراه داشته باشه.

در صورتی که قصد خرید فرش طلایی دارید هم می توانید از محصولات فرش 1200 شانه با زمینه طلایی خریداری کنید و هم از محصولات وینتج استفاده کنید.

محصولات وینتج با ترکیب رنگ مختلف به کار رفته شده است و شما می توانید این محصولات را با طرح و نقشه با رنگبندی که دوست دارید تهیه کنید ، این ترکیب رنگ می تواند به صورت آب رنگی و با ترکیب طلایی و زرد باشد.

به طور کلی فرش های وینتیج برای داشتن یک دکوراسیون مدرن انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و محصولات فرش سنتی انتخابی مناسب برای دکوراسیون های کلاسیک خواهد بود.

در صورتی که مبل های شما طوسی است و قصد خرید فرش زمینه طلایی پیدا کرده اید می توانید سایر وسایل مثل میز را با ترکیب رنگ مشکی و طوسی نیز انتخاب کنید تا یک ترکیب رنگ عالی را به همراه داشته باشید.

رنگ طلایی و زرد یک رنگ انرژی دهنده ، پر نشاط و فرح بخش می باشد که استفاده از این رنگ در دکوراسیون خانه شما می تواند تمامی ویژگی های گفته شده را اضافه کند.

.

ترکیب ست مبل طوسی و فرش صورتی


ست مبل طوسی با فرش صورتی

مبل طوسی یا فیلی از رنگی آرامش بخش برخوردار بوده و جزو رنگ های خنثی نیز می باشد ، با استفاده از رنگ فرش صورتی و ترکیب این دو رنگ شما می توانید یک دکور آرام و خاص را ایجاد کرده باشید.

میزان مقدار به کار رفته شده صورتی در فرش می تواند طبق سلیقه شما باشد ، به طور مثال در صورتی که این فرش برای یک محیط مجردی دخترانه باشد می توانید از فرش شگی تک رنگ با زمینه صورتی نیز استفاده کنید.

ولی اگر این فرش قرار است برای تازه عروس و داماد ها مورد استفاده بشود می توانید فرش انتخاب کنید که در ترکیب رنگ بندی آن از رنگ صورتی استفاده شده باشد ، و رنگ صورتی به کار رفته شده بیش از حد نبوده و محیط را دخترانه نکند.

با ترکیب کردن این دو رنگ شما می توانید یک ترکیب آرامش بخش و بهاری را به منزل خود هدیه دهید ، پس اگر شما طرفدار رنگ صورتی هستید بدون شک این ترکیب رنگ مناسب و ایده آل خواهد بود.

توجه داشته باشید که به جای صورتی می توانید از فرش کالباسی رنگ نیز براید ست کردن با مبل های طوسی خود استفاده کنید.

.

مبل طوسی با فرش فیلی ، طوسی و نقره ای


ست مبل طوسی با فرش طوسی

از دیگر رنگ هایی که برای فرش و ست کردن با میل طوسی می توانید استفاده کنید رنگ فرش طوسی ، فیلی و نقره ای خواهد بود.

این رنگ‌بندی ها که به طور کلی حالت روشن و تیره رنگ طوسی هستند به خوبی می تواند با مبل طوسی شما ست شده و یک ترکیب رنگ ایده آل را پیاده سازی کرده باشد.

به طور کلی در صورتی که شما به دنبال یک ترکیب رنگ ایده آل و آرام برای دکوراسیون خانه خود هستید که امروزی نیز باشد بدون شک انتخاب فرش رنگ فیلی برای ست فرش شما ایده آل خواهد بود.

رنگ فیلی بر روی اکثر فرش ها به تولید رسیده است و شما می توانید از محصولات 700 ، فرش 1000 شانه و 1200 شانه استفاده کنید.

.

ست مبل فیلی با فرش های طرح ترکیه ای


ست فرش ترک با مبل طوسی

در صورتی که مبل های شما دارای سبک مدرن و امروزی دارند بدون شک استفاده از فرش با طرح های مدرن انتخابی ایده آل خواهد بود.

با توجه به خنثی بودن رنگ طوسی برای مبل شما برای فرش های خود نیز باید فرشی با رنگ‌بندی لایت انتخاب و خریداری کنید.

رنگ‌بندی محصولات فرش ترک به صورت ملیح بوده و به همین خاطر ترکیب این فرش ها با طوسی روشن و مبل های فیلی رنگ یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

همچنین طراحی و نقشه های به کار رفته شده برای محصولات قالی ترک دارای خطوط اسلیمی و شلوغ نمی باشد و از طرح های ساده تر برای دکور های امروزی برخوردار می باشد.

شما چه فکر می‌کنید ! به نظر شما چه فرشی با مبل طوسی ست می شود !

در ادامه این مقاله در بخش نظرات همراه ما باشید.

منبع : bhg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.