بلاگ » فرش ته انباری | فرش استوک با قیمت ارزان عمده + تک مانده

فرش ته انباری | فرش استوک با قیمت ارزان عمده + تک مانده

بروز شده در 9 تیر 1401 ساعت 03:30 ب.ظ

فرش ته انباری

یک نوع از انواع فرش ماشینی ، فرش ته انباری می باشد که یک نوع فرش با قیمت ارزان تر است که بسیاری به دنبال آن هستند . البته فرش ته انباری بیشتر در بین عمده فروشان و در کل فرش فروشان شناخته شده است و خواهان دارد که دلیل آن هم قیمت پایین تر آن است .

فرش ته انباری را شما می توانید از کارخانه فرش کاشان و تولید کنندگان محصولات فرش ماشینی به قیمت پایین تر از قیمت معمول آن فرش خرید کنید

در این مبحث به موضوع فرش ته انباری می پردازیم تا بیشتر با این نوع فرش آشنا شوید ولی در ابتدا بهتر است به صورت کلی به یک سری موضوعات مرتبط بپردازیم . شما می توانید برای خرید فرش در انواع مختلف با بهترین کیفیت و قیمت کلیک کنید.

انواع فرش ته انباری و استوک


فرش ماشینی انواع مختلفی دارد که می توان آن را از دیدهای مختلف به دسته های متفاوت تقسیم بندی کرد . انواع فرش را می توان از نظر تعداد شانه آن ها دسته بندی کرد که شامل انواع 320 شانه ، 440 ، 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 و فرش 1500 شانه است .

یا از نظر نوع بافت می توان انواع آن را به دو دسته ی فرش ماشینی و فرش دستباف تقسیم کرد که کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند و قیمتشان خیلی از یکدیگر فاصله دارد .

یک تقسیم بندی دیگر می تواند شامل فرش فانتزی و  کلاسی شود که هم از نظر طرح متفاوت هستند و هم از نظر بافت و نخ و … . از جمله محصولات فانتزی نیز می توان به فرش شگی ، گلیم ، شنل و سه بعدی اشاره داشت.

اما فرش ته انباری در هیچ دسته ای قرار نمی گیرد و کلاً یک نوع فرش خاص نمی باشد که باید به طور دقیق منظور از آن را روشن کنیم .

در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان هستید می توانید به سراغ فرش 350 شانه نیز بروید.

ارزانترین محصولات فرش ماشینی تولید شده پرزدار شامل فرش های 350 شانه می باشد که قیمت 12 متری آن 2.100.000 تومان برای خرید شما می باشد.

برای دریافت جدیدترین طرح های محصولات 350 شانه می توانید با شماره های پشتیبانی قرار داده شده تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید از محصولات فرش تخفیفی 700 شانه خریداری کنید که قیمت آن برای سایز 12 متری 5.200.000 تومان می باشد.

شماره های پشتیبانی برای خرید 09100593093 و 09398049880 می باشد.

 

فرش ته انباری چیست ؟


فرش ته انباری چیست

حال می خواهیم ببینیم که کلاً فرش ته انباری چیست و فرش باید در چه حالتی باشد که به آن ته انباری بگویند .

فکر می کنم که نیاز به توضیح آن چنانی نباشد و اسم این نوع فرش کاملاً خودش را تعریف می کند و ما فقط می خواهیم یک اشاره کلی داشته باشیم .

گاهی مدل هایی از فرش تولید می شوند و پس از مدتی دیگر آن مدل ها جمع می شوند و تولیدشان متوقف می شود .

گاهی هم شاید نزدیک آخر سال باشد و بخواهند دیگر یک سری از فرش ها را تولید نکنند و برخی از ابعاد آن ها در انبار موجود باشند .

این فرش ها در ابتدا تولید انبوه داشته اند و برخی از ابعاد و یا رنگ های آن ها به فروش نرفته است و در انبار مانده است . به این ها ، فرش های ته انباری می گویند که مدتی در انبار مانده اند که از نظر جنسی و تعداد شانه محدود نیستند .

فرش ته انباری ممکن است 500 شانه باشد و یا 700 شانه و در برخی موارد فرش 1000 شانه و بالاتر ، که کمتر تعداد شانه های بالاتر در نوع ته انباری موجود هستند .

چرا که 1000 شانه ها و فرش 1200 شانه ها در حال حاضر جدیدتر هستند و هنوز در مرحله بافت و تولید انبوه هستند .

 

قیمت فرش ته انباری


قیمت فرش ته انباری

از آن جا که فرش ته انباری در انبار مانده است و معمولاً از نظر رنگ بندی و ابعادش ، ناقص شده است و تمام رنگ ها و ابعاد آن موجود نیست ، پس نمی توان آن را به قیمت سابق فروخت .

از نظر کیفیت و طرح ها همان فرش های 500 شانه و 700 شانه تولیدی تولید کننده هستند و به هیچ عنوان مشکل کیفی ندارند .

اما چون دیگر روی بافت نیستند و یا کلاً قرار است دیگر بافت آن مدل خاص متوقف شود و یا فرشی است که در یک رنگ و ابعاد خاص مانده است و نمی توان فقط یک تخته را مثلاً به یک عمده فروش فروخت ، برای همین ارزان تر هستند .

برخی از خرده فروشان و عمده فروشان به دنبال فرش ته انباری هستند و دلیل آن هم قیمت پایین تر آن هاست .

این افراد چون مشتری خانگی دارند و می توانند به صورت تک این فرش ها را به فروش برسانند پس فرش ته انباری می تواند برایشان مناسب باشد . البته باید منصف بود دیگر و فرشی را که ارزان تر خریده می شود به قیمت ارزان تر به فروش رساند چرا که قدرت خرید مردم هم پایین آمده است .

حتی بسیاری از مشتری های خانگی که می خواهند از کارخانه ها مستقیماً خرید کنند ، سراغ فرش های ته انباری را می گیرند .

شما در هنگام خرید فرش ته انباری ، دیگر خیلی حق انتخاب ندارید و فقط می توانید یک سری طرح ها و رنگ ها و ابعاد خاصی را بخرید .

چون مسلماً شما جدیدترین طرح های فرش را نمی توانید در بین ته انباری ها پیدا کنید و فقط برخی طرح های خاص که توسط خود تولید کننده ها اعلام می شود موجود هستند .

تازه اگر طرح را پسندیدید آن گاه باید ببینید آیا ابعاد دلخواهتان را موجود دارند و پس از آن به سراغ رنگش بروید . برای همین است که خیلی مشتری های خانگی به صورت مستقیم اقدام به خرید فرش ته انباری از کارخانه نمی کنند .

+ شما می توانید برای دیدن قیمت فرش به صورت تکی کلیک کنید و برای گرفتن قیمت فرش ته انباری با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

 

خرید فرش ته انباری استوک


خرید فرش ته انباری کاشان

یکی از فرش های معروف که همگان نام آن را شنیده اید ، فرش راوند کاشان است که یک نام معروف به حساب می آید .

اما فرش شهرک کاشان یک برند خاص به حساب نمی آید و یک شهرک صنعتی می باشد.

البته در گذشته کارخانه راوند بوده است ولی امروزه یک شهرک صنعتی است که کارخانجات بیشمار فرش در آن جا فعالیت می کنند .

شهرک فرش از گذشته و از زمانی که فرش ماشینی تولید شده است ، همواره اعتباری ویژه داشته است و دارد .

شما اگر به دنبال فرش ته انباری هستید می توانید در بین تولید کنندگان فرش ماشینی در شهرک کاشان به دنبال آن باشید .

+ برای دیدن تولید کنندگان فرش ماشینی با لیست کامل کلیک کنید.

چرا که روز به روز فرش های جدید می آید و یک سری فرش ها ممکن است تولیدشان متوقف شود و یا شب عید برخی از فرش های خاص به قیمت ارزان تر به فروش برسند .

شرکت زر فرش یک شرکتی است که فرش ته انباری را به عمده فروشان با قیمتی خیلی مناسب ارائه می دهد و البته فروش خرده را هم انجام می دهد .

+ برای دیدن راهنمای خرید فرش ماشینی  از فروشگاه بزرگ زر فرش با توضیحات کامل کلیک کنید.

پشتی بانی زرفرش

3.5/5 - (2 امتیاز)

7 دیدگاه

  1. سلام ، خیلی عالی هستید من از شما فرش استوک 1200 شانه خریداری کردم و واقعا از کیفیت و قیمتی که برای من داشت رضایت دارم . دمتون گرم

  2. سلام من فرش استوک یا ته انباری میخوام ولی شما برای هیچ کدوم قیمتی نزدید چطور میتونم فرش‌ها و قیمت‌ها رو ببینم لطفاً راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.