بلاگ » فرش بلوچ ماشینی + مشخصات ، قیمت و خرید با تخفیف

فرش بلوچ ماشینی + مشخصات ، قیمت و خرید با تخفیف

فرش بلوچ محصولی جدید عرضه شده توسط کارخانه زر فرش می باشد ، در این مقاله قصد داریم به بررسی این محصول و ویژگی های آن در گذشته و امروز و همچنین معرفی محصولات برای خرید شما ( با تخفیف ویژه آماده شده در پایان مقاله ) بپردازیم.

محصول فرش بلوچ ماشینی دارای نقشه ای اصیل می باشد و فرش بلوچ از دیرباز به عنوان یک فرش مرغوب و با کیفیت در بین مردم شناخته شده است.

از زمان نادرشاه و با وجود مهاجرت اقوام بلوچ به شهرهای های مختلف از جمله خراسان شمالی و خراسان رضوی گسترش متعددی پیداکرده و تنها به سیستان و بلوچستان ختم نمی شود.

فرش های بلوچ با به رخ کشیدن فرهنگ ها و تمدن های مختلف از جمله فرهنگ ترکمنی و فرهنگ فارسی توانسته اند  نمادی از این فرهنگ ها باشند و همچنین جایگاه خوبی را در کشور های اروپایی نیز پیدا کنند.

شما با خرید فرش بلوچ ماشینی که در برگیرنده طرح های سنتی و فرهنگ ترکمن می باشد می توانید ، زیبایی بی نظیری را به دکوراسیون منزل خود هدیه داده باشید.

برای دیدن طرح های بیشتر و آشنایی با محصولات بلوچ در ادامه همراه ما باشید.

.

فرش بلوچ ماشینی


همانطور که پیش تر گفتیم فرش های بلوچ از طرفداران زیادی هم در کشور و هم در خارج از کشور برخوردار هستند ، که همین استقبال زیاد باعث شده کارخانه های زیادی هم به تولید و عرصه فرش بلوچ ماشینی بپردازند. از آنجا که شهر کاشان از قطب های صنعتی مهم تولید فرش در کشور می باشد.

تولید قالی بلوچ را نیز در تاریخچه هنری خود قرار داده است و تولید فرش بلوچ ماشینی در کارخانه های فرش کاشان نقش مهم و پررنگی را به خود اختصاص داده است .

 

خرید فرش بلوچ کاشان
.
فرش ماشینی بلوچ
.
خرید فرش بلوچ

.

جنس قالی بلوچ کاشان


بعد از استقبال شما از فرش بلوچ محصول جدیدی با قیمت مناسبتر نیز برای فرش ترکمن برای شما آماده کرده ایم که برای لیست قیمت و طرح های جدید آن می توانید کلیک کنید.

فرش های دست بافت بلوچ از پشم و موی گوسفند و بز تولید می شود . ناگفته نماند که برخی از این فرش ها نیز با استفاده از پشم شتر در هم تنیده شده اند که بیشتر جنبه زینتی به خود می گیرند.

گروهی از طوایف بلوچ نوعی از گوسفند را به نام گوسفندان نژاد بلوچی  پرورش می دهند، که پشم آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین پشم را در بافت فرش بلوچ به کار می گیرند . اما از آن جایی که فرش های دست بافت بلوچ ، خاب زیادی دارند.

مناسب ترین گزینه برای علاقمندان به طرح بلوچ ، فرش های ماشینی بلوچ هستند که تا اندازه زیادی به فرش های دست بافت نزدیک هستند و با ظاهری بسیار شبیه فرش های دست بافت و با کیفیت مرغوب می توانند جایگزین مناسبی برای فرش های دست بافت باشند.

فرش بلوچ ماشینی از الیاف لطیف اکریلیک 100 درصد تولید شده که کاملا بدون حساسیت است و نکته قابل توجه در مورد این جنس از فرش آن است که بدون پرزدهی است ، و این ویژگی برای خریداران فرش بسیار مهم و قابل تامل است.

همچنین این خصوصیت توانسته کیفیت بسیار خوبی را به این فرش ها ببخشد و این نکته می‌تواند فرش ماشینی طرح بلوچ را نسبت به فرش های دست بافت ،که از پشم تولید می شوند را متمایز کند.

طرح و نقشه این محصولات دارای جلوه ای بی نظیر بوده و ما این نقشه ها را قبلا در طرح های گلیم فرش نیز مشاهده کرده ایم.

اگر شما به دنبال فرشی باشید که بتواند در مقابل نور آفتاب دوام خوبی داشته باشد و پس از گذشت چند وقت و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باز هم همان درخشندگی و رنگ مایه اولیه را حفظ کند ، فرش بلوچ ماشینی می‌تواند جزء انتخاب های اولیه شما قرار گیرد.

.

شاخصه های فرش ماشینی طرح بلوچ


وقتی صحبت از خرید فرش می‌شود نکته های زیادی به میان می آید که هرکدام در جایگاه خود بسیار حائز اهمیت است ، از جمله کیفیت ، قیمت ،طرح ، اندازه و سایر ویژگی ها که ما در این جا هر کدام را به صورت مختصر مورد بحث قرار خواهیم داد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم جنس فرش بلوچ ماشینی از نخ اکریلیک 100 درصد است که از نظر کیفیت درجه خوب و مناسبی دارد ، همچنین این نوع از فرش در تراکم 1500 عرضه شده و 500 شانه است.

 و از آن جایی که فرش بلوچ در شانه 500 تولید شده و نسبت به دیگر فرش ها که در شانه های بالاتر مثل فرش 700 شانه عرضه می شوند ، شانه کمتری دارد ، بنابراین قیمت آن نیز پایین تر و مناسب تر است و همین خصوصیت باعث شده است که قالی بلوچ بتواند جایگاه بسیار زیادی در بین خریداران فرش پیدا کند .

فرش های بلوچ دست بافت در اندازه های متعدد تولید  و عرضه می شوند اما بیشتر بافندگان فرش بلوچ فرش هایی در اندازه های 80 در 120 و اندازه های بزرگتر 100 در 150 می بافند.

البته فرش هایی در اندازه های بزرگتر نیز بافته می شود اما آن چه بخش زیادی از تولید قالی بلوچ دست بافت را به خود اختصاص می دهد فرش هایی با اندازه های گفته شده در بالا است.

.

مشخصات قالی ماشینی بلوچ ماشینی


فرش های ماشینی طرح بلوچ نیز در اندازه  های مختلف تولید می شوند از جمله 6 متری ، 9 متری و 12 متری . که شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود هرکدام را خواستید به راحتی و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم و بارز خرید فرش ، طرح و نقش بافته های آن است، چرا که اولین چیزی که با دیدن فرش توجه را به خود جلب می کند ، طرح ، نقش و رنگ تار و پود های در هم تنیده شده است.

کفپوش بلوچ چه ماشینی و چه دست بافت اکثرا شامل رنگ های تیره مثل قهوه ای ، سرمه ای ، شتری و روناسی است.

به طوری که از گذشته بافندگان فرش دست بافت بلوچ به سیاه کار معروف بودند. البته فرش های بلوچ ماشینی بیشتر در رنگ های قرمز ، اناری و روناسی هستند .

در مورد طرح های قالی بلوچ باید گفت که قرار گرفتن اشکال هندسی در سایز های متفاوت در کنار یکدیگر نقش های زیبا و خیره کننده ای را روی این فرش ها به رخ می کشند.

فرش بلوچ در طرح های متفاوت تولید و عرضه شده است و با داشتن طرح های گوناگون می تواند نیاز سلایق مختلفی را برطرف کند.

در کنار اشکال هندسی مانند شش ضلعی ، هشت ضلعی و غیره ،که بر روی فرش های بلوچ خودنمایی می کنند .

در حاشیه های این فرش ها نماهایی از گل و بوته نیز به تصویر کشیده شده است که زیبایی فرش بلوچ را دو چندان می کند .

.

مزیت خرید محصولات قالی بلوچ ماشینی


خرید فرش بلوچ ترکمن

البته از این نکته غافل نشوید که فرشها در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده اند و شما برای انتخاب فرش بلوچ گزینه های زیای دارید که می توانند توجه شما را جلب کنند.

اگر شما از آن دسته کسانی هستید که به طرح های فرش بلوچ دست بافت علاقه مندید اما به هر دلیلی اعم از حساسیت نسبت به جنس فرش دست بافت که از پشم تولید شده و یا به  هر دلیل دیگر توان خرید فرش دست بافت را ندارید.

ما به شما کفپوش بلوچ ماشینی طرح دست بافت را پیشنهاد می کنیم که بسیار شبیه نمونه دست بافت قالی بلوچ است و به دور از هرگونه حساسیت و کرک دهی و با داشتن خاصیت آنتی باکتری و همچنین قیمت مناسب می تواند پاسخ گوی سلایق شما باشد.

به راحتی و فقط با مراجعه به سایت می توانید انواع طرح های فرش بلوچ و قیمت را مشاهده کنید و همچنین تمام ویژگی های ذکر شده را در مورد فرش بدانید و به آسانی فرش مورد پسند خود را با نازلترین قیمت سفارش دهید.

.

لیست قیمت فرش بلوچ لاکی روناس کاشان


در این بخش لیست قیمت محصولات بلوچ را طبق آخرین قیمت و به‌روزرسانی کارخانه برای شما آماده کرده ایم.

هر کدام طرح های قرار گرفته داخل سایت در صورتی که مورد پسند شما واقع شد می توانید با قیمتی ایده آل و مناسب با توجه به لیست قیمت زیر تهیه کنید.

توجه داشته باشید که ابعادی که با رنگ آبی مشخص شده است سفارش گیری به صورت جفت بوده و به صورت تک یا فرد امکان خرید نمی باشد.

همچنین برای دریافت لیست موجودی محصولات می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09100593093 – 09398049880

 

لیست قیمت فرش بلوچ نیز به صورت زیر می باشد.

ابعاد فرش بلوچ ۱*۱.۵ ۱.۵*۲.۲۵ ۲*۳
قیمت فرش ماشینی بلوچ ۱.۶۹۰.۰۰۰ تومان ۳.۷۹۰.۰۰۰ تومان ۶.۶۰۰.۰۰۰ تومان
ابعاد قالی ۲.۵*۳.۵ ۳*۴ دایره قطر ۱
قیمت قالی ۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان ۱۲.۷۹۰.۰۰۰ تومان ۱.۳۵۰.۰۰۰ تومان
ابعاد بلوچ در سایز گرد دایره  قطر ۱.۵ دایره قطر ۲ دایره قطر ۳
قیمت ۲.۶۹۰.۰۰۰ تومان ۴.۳۹۰.۰۰۰ تومان ۹.۵۰۰.۰۰۰

.

 

منبع : carpetencyclopedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.