بلاگ » قشنگ ترین فرش ماشینی جدید [زیباترین فرش ماشینی 1403]

قشنگ ترین فرش ماشینی جدید [زیباترین فرش ماشینی 1403]

قشنگ ترین فرش

قشنگ ترین فرش ماشینی ، فرشهای تراکم بالا مثل فرش 1200 شانه ، هستند زیرا که تراکم طولی و عرضی بالا تاثیر مستقیم بر زیبایی فرشهای ماشینی دارد . طرح و نقش نیز از دیگر فاکتور های مهم در زیبایی فرش می باشد .

جنس نخ به کار رفته در فرشهای ماشینی نیز در زیباتر شدن و قشنگتر شدن آن بی تاثیر نیست ( پس اگه به دنبال زیباترین فرش ماشینی هستید بدون شک باید فرش شما از جنس نخ خوبی برخوردار باشه ) .

به طور خلاصه تراکم و شانه بالا و متناسب ، طرح و مدل زیبا ، رنگ‌بندی زیبا و … از ویژگی های قشنگترین فرش ماشینی است . زیرا که فرشی قشنگ و زیباست . که تمام این خصوصیات را داشته باشد.

اگه میخواید بدونید چه طرح فرشی قشنگه ! در ادامه طرح های جدید و جذابی که برای شما آماده کردیم رو می توانید مشاهده کنید.

 

برای خرید فرش در انواع 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه با شماره 09100593093 تماس بگیرد.

 

قشنگ ترین فرش ماشینی با چه طرحی زیباست !


شانه فرش در زیبایی قالی تاثیر بالایی داره و از زیباترین طرح های فرش ماشینی محصولات 1500 شانه هستن . که تراکم و تعداد شانه آن بسیار زیاد است ، تراکم 1500 شانه ، 4500 می باشد . که بالاترین تراکم و تعداد شانه را در بین فرشهای ماشینی دارد .

1500 شانه قشنگ ترین فرش ماشینی است . زیرا که به خاطر تراکم بالای آن بسیار ظریف و ریز نقش می باشد . طرح های پیچیده و شلوغ را با تراکم های بسیار بالا می بافند . تا طرح و نقشه زیباتر و واضح تر به نظر برسد .

هرچه تراکم و شانه بیشتر باشد فرش ریز بافت تر است . بنابراین نقشه و طرح بر روی فرش های ریز بافت مشخص و زیباتر است . فرش های 1500 شانه که بالاترین تراکم را دارا هستند . از جنس الیاف صد در صد اکریلیک و هیت ست تولید شده اند .

فرشی که الیاف اکریلیک هیت ست شده تولید شده باشد ، فاقد پرز است . الیاف اکریلیک بسیار ظریف و نازک است . به همین خاطر فرشهای 1500 شانه تراکم 4500 را با این الیاف می بافند .

قشنگترین فرش 1500 شانه

این فرشها به دلیل فشردگی و تراکم بالا بسیار مستحکم و مقاوم در برابر هرگونه آسیبی هستند . در صورتی که می‌خواهید تصاویر جدیدی از محصولات 1500 شانه را مشاهده کنید می توانید برای دیدن طرح های فرش 1500 شانه به مقاله آن مراجعه کنید.

تصاویر جدید این محصول دستباف گونه را که در دکوراسیون مکان های مختلف خانه که پهن شده است از جمله پذیرایی کلیک کنید ( این مطلب شامل جدیدترین طرح های پرفروش فرش 1500 شانه در سال 1403 می باشد.)

.

پرفروش ترین فرش کاشان چه طرح هایی است


اغلب زیباترین فرشهای ماشینی پرفروشترین ها هم هستن و باید گفت فرشهای با کیفیت و زیبا پرفروش هستند . فرشهای تولید کاشان جزو برترین محصولات می باشند . زیرا که از بهترین الیاف تولید می شوند . کاشان قطب تولیدی فرشهای ماشینی در ایران است .

حجم زیادی از تولیدات فرش ماشینی را به عهده دارد . فرشهای کاشان دارای بالاترین کیفیت و زیباترین طرح و نقشه است . جنس الیاف آنها از بهترین الیاف می باشد . نقش و نگار های آن نیز بی نظیر و منحصر به فرد است .

پرفروشترین فرش کاشان یک فرش مشخصی نیست . فرشهای 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه امروزه بیشتر فروش دارند . زیرا که دستباف گونه هستند . و ظاهر آنها درخشان و لطیف است . و همچون فرش های دستباف ظریف و زیبا می باشند .

نمای آنها از دور مانند نزدیک بسیار درخشنده و زیبا است . برخی از طرح های 700 شانه کاشان پرفروش می باشند . زیرا که 700 شانه ها دارای تنوع زیادی در رنگ‌بندی و طرح می باشد .

قشنگترین فرش لچک و ترنج

طرح های لچک و ترنج کاشان از پرفروش ترین طرح فرش های 700 شانه بوده اند .

توجه : در صورتی که قصد خرید محصولات فرش کاشان را پیدا کرده اید می توانید با پشتیبانی سایت برای سفارش محصولات فرش ماشینی پرفروش و جدید ما تماس بگیرید.

برای دیدن شماره تلفن کارخانه فرش کاشان می توانید به مقاله مربوطه ارجاع داده بشوید و برای سفارشات نیز راهنمایی کاملی را از ما دریافت کنید.

 

قشنگ ترین فرش ماشینی از نظر مردم و کیفیت


فرش های ماشینی زیبای مختلفی امروزه تولید و بافته می شود . انتخاب یک فرش به عنوان قشنگ ترین فرش ماشینی کار سختی است . زیرا که فرشهای ماشینی انواع مختلفی دارند و تنوع زیادی نیز در طرح و رنگ‌بندی دارند . به همین خاطر نمی توان فرشی خاص را به عنوان قشنگ ترین انتخاب کرد .

از لحاظ طرح و نقشه و همچنین رنگ‌بندی ، به دلیل وجود سلایق مختلف نیز نمی توان طرحی را به عنوان زیباترین انتخاب کرد . برخی از مردم طرفدار طرح های لچک و ترنج و برخی خشتی یا طرح فرش افشان می باشند .

به همین علت قشنگ ترین فرش ماشینی از لحاظ طرح و نقشه نمی توان مشخص نمود . بلکه تنها می توان کیفیت جنس و هم چنین تراکم و شانه آن را مورد بررسی قرار داد . زیرا که الیاف به کار رفته در فرش و تراکم در زیبایی و ظرافت آن بسیار نقش اساسی دارد .

فرش با شانه بالا 1200 و 1500

هر چه که الیاف نازک تر و ظریف تر باشد . و شانه و تراکم بالا باشد . زیباتر و قشنگ تر خواهد بود . به طور مثال فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه قشنگ تر از فرشهای با تراکم پایین همانند 500 شانه و 700 شانه است .

در صورتی که به دنبال تصاویر بیشتر از محصولات فرش ماشینی هستید و می‌خواهید محصولات را در دکور به صورت پهن شده مشاهده کنید می توانید برای دیدن تصاویر فرش ماشینی با 19 طرح جدید و به صورت متنوع کلیک کنید و در ادامه این مطلب نیز همراه ما باشید.

 

بهترین طرح فرش ماشینی


برای انتخاب و خرید بهترین طرح فرش ماشینی باید بدانیم که چه طرحی بهتر و زیباتر است . طرح های شلوغ پیچیده را باید بر روی فرش های با تراکم و شانه بالا بافته شوند . تا شفاف و مشخص باشند .

معمولاً طرح های شلوغ فرشهای تراکم پایین مانند 500 شانه ، زیبایی و قشنگی طرح های شلوغ فرش های 1000 شانه و … را ندارند . زیرا که به دلیل فشردگی و تراکم بالا و همچنین ریز بافت بودن فرشهای تراکم بالا نقشه فرش بهتر و زیباتر است .

بهترین و زیباترین طرح های شلوغ را در بین طرح های فرش های 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 می توانید پیدا کنید . بافت ریز این فرشها باعث شده است . که طرح و نقشه فرش حتی از فاصله دور واضح و زیبا باشد .

اما طرح های ساده و خلوت بر روی فرشهای تراکم بالا و یا پایین هر دو زیبایی خاص خود را دارند . گرچه مسلماً هرچه تراکم فرش بالاتر باشد . طرح و نقشه آن زیباتر به نظر می رسد . هر یک از طرح های شلوغ و پیچیده فرشهای ماشینی کاشان دارای زیبایی منحصر به فردی هستند

انتخاب طرح های زیبا و قشنگ ترین فرشهای ماشینی با توجه به سلیقه خریداران فرق می کند . برخی به طرح های مدرن و ساده علاقه و برخی به طرح های شلوغ و یا کلاسیک بیشتر علاقه دارند.

بنابراین طرح فرش ماشینی که شامل انواع فرش های 700 ، 1000 و 1200 شانه در مدل های متنوع و مختلف می باشد با توجه به سلایق متفاوت است .

.

جدیدترین طرح های فرش 700 شانه


در این بخش طرح های جدیدی از جدیدترین طرح فرش ماشینی برای شما قرار دادیم که جدیدترین طرح های فرش 700 شانه عبارتند از ؛

فرش طرح شاهان

طرح شاهان :

قشنگ ترین فرش ماشینی 700 شانه طرح شاهان است . این طرح از دسته فرشهای 700 شانه هشت می باشد . که دارای رنگ‌بندی های کرم و سرمه ای است . طرح زیبای شاهان نقشه آن بسیار مشابه به طرح های افشان است.

ترنجی کوچک اما زیبا در میانه فرش شاهان  زیبایی و جذابیت خاصی به طرح و نقشه آن بخشیده است . اگر به دنبال فرشی با طرح خاص و جذاب هستید . طرح شاهان گزینه ای مناسب است .

فرش طرح ماندگار

طرح ماندگار :

طرح ماندگار یکی از زیباترین طرح های فرش 700 شانه کاشان است . این طرح نقشه بسیار شلوغ و زیبایی دارد . در بافت طرح ماندگار تعداد دوازده رنگ واقعی و زیبا به کار رفته است . به همین خاطر نقشه آن بسیار زیبا و دلنشین است .

این طرح رنگ‌بندی های بسیار زیبایی همانند رنگ سرمه ای ، آبی کاربنی و طرح فرش کرم که رنگ‌بندی کرم در فرش ماشینی دارای محبوبیت بسیار بالایی نیز می باشد زیرا که قادر است فضای کوچک خانه را بازتر و زیبا تر در بزرگتر نمایش دادن خانه نشان دهد.

برای دکوراسیون های مختلف قابلیت ست شدن را دارند . فرش ماشینی 700 شانه طرح ماندگار در متراژهای رایج و معمول دوازده متری ، نه متری و شش متری تولید و بافته شده است .

در صورتی که قصد خرید محصولات فرش هفتصد شانه را در رنگ‌بندی های متنوع 8 ، 10 و 12 رنگ پیدا کرده اید شما می توانید برای خرید محصولات فرش 700 شانه وارد فروشگاه شده و تنوع طرح و نقشه های فروشگاه را مشاهده کنید.

طرح ماندگار از جمله محصولات زیبا و قشنگ فروشگاه نیز می باشد و برای خرید آن می توانید کلیک کنید.

 

جدیدترین طرح های فرش 1000 شانه


جدیدترین طرح های فرش 1000 شانه عبارتند از ؛
فرش طرح ماهان

طرح ماهان :

طرح ماهان دارای نقشه ای خاص است . از اشکال هندسی در طرح ماهان بسیار زیاد استفاده شده است . این اشکال ابهت خاصی به طرح آن بخشیده اند . طرح ماهان در رنگ های زیبای آبی ، سرمه ای ، کرم و گردویی تولید شده است.

این رنگ‌بندی برای دکوراسیون های مختلف قابلیت ست شدن را دارند . طرح ماهان در اندازه های 12 متری ، 9 متری و 6 متری تولید شده است .

فرش طرح کرشمه

طرح کرشمه :

طرح کرشمه فرش 1000 شانه ده رنگ است . رنگ‌بندی های کرم ، گردویی ، آبی کاربنی و سرمه ای از رنگ های زیبا و جذاب طرح کرشمه می باشد .

نقش و نگار های طرح کرشمه همانند طرح های افشان حالتی افشان و پراکنده دارند . طرح کرشمه از جدید ترین طرح های فرش هزار شانه است.

طرح کرشمه از نخ صد در صد اکریلیک بافته و تولید شده است . نخ اکریلیک را به جهت عدم پرزدهی هیت ست کرده اند . هیت ست کردن علاوه بر اینکه باعث عدم پرزدهی فرش می شود . موجب می شود که از بروز حساسیت جلوگیری کند .

+ خرید کنید : اگر از محصول کرشمه که از فرش های ماشینی 1000 شانه فروشگاه است خوشتان آمده است توصیه ما به شما این است که دیگر فرش های 1000 شانه را نیز برای سفارش و خرید خود مشاهده کنید.

شما می توانید برای خرید و دیدن قیمت فرش 1000 شانه در تنوع رنگ‌بندی 8 و 10 با تراکم 3000 با نخ آکریلیک هیت ست شده که بدون پرزدهی نیز می باشد کلیک نمایید.

 

جدیدترین طرح های فرش 1200 شانه سال 1403


جدیدترین طرح های فرش 1200 شانه عبارتند از ؛
فرش طرح پریناز

طرح پریناز :

طرح پریناز 1200 شانه تراکم 3600 است . طرح پریناز از طرح های مدرن و جدیدی است . که دارای رنگ‌بندی های بسیار متنوع و زیبا هستند .

قرمز ، آبی ، سرمه ای ، گردویی ، نقره ای و کرم از رنگ های مختلف طرح پریناز می باشد . رنگ های روشن این طرح با دکوراسیون مدرن و کلاسیک راحت ست و هماهنگ می شود . فرش 1200 شانه تراکم 3600 طرح پریناز بسیار با ظرافت و زیبا است . ابعاد های استاندارد این طرح موجود است .

فرش طرح نرگسی

طرح نرگسی :

فرش ماشینی 1200 شانه طرح نرگسی دارای بهترین رنگ‌بندی است. رنگ سرمه ای ، کرم و گردویی از رنگ های خاص طرح نرگسی هستند . طرح نرگسی طرحی شلوغ و پیچیده اما بسیار زیبا و جذاب است .

طرح نرگسی دارای تراکم طولی و عرضی بسیار بالایی است . به همین خاطر بافتی بسیار ریز دارد . طرح های شلوغ را بر روی فرش های تراکم بالا همانند  1200 شانه تراکم 3600 می بافند . که بسیار واضح و زیبا می شوند . طرح نرگسی اندازه های رایج و استانداردی دارد . ابعاد دوازده ، نه و شش متری این طرح تولید شده است .

+ خرید کنید : در صورتی که محصولات پریناز و نرگسی مورد پسند شما واقع شده است و میخواهید محصولات جدید فرش ماشینی هزار و دویست شانه را نیز مشاهده کرده و سفارش دهید.

می توانید برای خرید محصولات فرش 1200 شانه به صورت 8 رنگ در تراکم 3600 که لقب دستباف گونه نیز به خود دارد اقدام به سفارش کنید ، توجه داشته باشید که فرش های 1200 شانه فروشگاه شامل ارسال رایگان ، تضمین بهترین کیفیت ، قیمت ارزان و عمری طولانی می باشند

.

جدیدترین فرش سال 1403


جدیدترین و مدرنترین فرشهای ماشینی به تازگی به بازار آمده که جدیدترین فرش سال 1403 هستند که در این بخش بهترین طرح های فرش ماشینی که پر فروش هم هستن تصاویرش رو برای شما قرار داده ایم .

طرح های فرش 1500 شانه از مدرنترین و زیباترین این فرشها می باشند .

در ادامه باید گفت که محصولات 1500 شانه تراکم 4500 فرشی جدید می باشد که امروزه برای تزیین در اماکن مختلف از آن بهره می گیرند . زیرا که برخلاف سایر فرشهای ماشینی دارای بافتی بسیار ریز و ظاهری لوکس و تجملی است . این فرش گران قیمت و مجلل است .

سایر فرشهای ماشینی طرح های مدرن و جدیدی دارند که برای دکوراسیون های مدرن امروزی بسیار مناسب اند . می‌توان گفت محصولات فرش 1500 شانه از قشنگترین فرش های ماشینی و جدیدترین فرش سال 1403 هستند.

در قسمت زیر تصاویری از مدل های جدید فرش 1403 را نیز که به صورت 1500 شانه می باشد مشاهده می‌کنید :

98 طرح جدید سال 1403

عکس مدل فرش کاشان 98 مدل فرش کاشان 98 قشنگ ترین فرش ماشینی مدل 98 قشنگ ترین فرش ماشینی عکس 98 مدل جدید فرش کاشان قشنگ ترین فرش ماشینی کاشان 98

 

بهترین رنگ فرش ماشینی برای هر شخص متفاوت است


رنگ‌بندی فرشهای ماشینی بسیار متنوع و مختلف است . رنگ‌بندی های روشن و تیره هر دو جزو پرفروش ترین و بهترین رنگ فرش ماشینی هستند . فرش های با رنگ تیره بیشتر با دکوراسیون های کلاسیک و سنتی همخوانی دارد . رنگ تیره با انواع رنگ‌بندیها به راحتی ست می شود .

رنگ فرش باید با طرح و رنگ سایر وسایل و لوازم خانه مانند پرده ، مبلمان و … هماهنگ و متناسب باشد . تا فضای خانه دلنشین و زیبا باشد . فرشهای رنگ روشن اغلب در تزیین و زیباسازی دکوراسیون های مدرن و سنتی به کار می رود .

اگر فضای خانه کوچک باشد . فرش رنگ روشن بهترین انتخاب می باشد . زیرا باعث می شود که فضای اتاق و یا خانه بزرگتر از آنچه که هست به نظر برسد . اما فرشهای رنگ تیره را بیشتر در خانه ها و مکان های با ابعاد بزرگ استفاده می کنند.

زیرا رنگ تیره فضا را جمع و جور و دوستانه نشان می دهد . بنابراین رنگ فرش ماشینی را با توجه به دکوراسیون انتخاب می کنند . اگر دکوراسیون سنتی و کلاسیک دارید . بهتر است که از فرشهای تیره رنگ استفاده کنید .

 

بهترین رنگ قشنگ ترین فرش برای پذیرایی


برای زیباتر شدن فضای اتاق پذیرایی باید رنگ کفپوش های فرش پذیرایی با دکوراسیون آن ست شود . فرشی که در اتاق پذیرایی پهن می شود . باید با مبلمان و پرده اتاق پذیرایی هم خوانی داشته باشد .

رنگ مبلمان و کوسن های آن با رنگ فرش ست می شود . به طور مثال اگر مبلمان شما رنگ سرمه ای است . فرشهای رنگ روشن مانند کرم بهترین گزینه می باشند . اما اگر رنگ مبلمان و یا کوسن های آن روشن و بدون طرح یا ساده باشد .

فرشهای رنگ تیره انتخابی مناسب و بجاست .برای دیدن مقاله ست فرش که راهنمای کاملی برای چیدمان فرش ، پرده و مبلمان با رنگ‌بندی های آن به شما داده است کلیک کنید.

.

بررسی نحوه خرید فرش قشنگ از کارخانه


ابتدا باید نوع فرش را مشخص کنید. آیا می‌خواهید فرش دستباف یا ماشینی داشته باشید؟

سپس باید به جنس فرش توجه کنید. آیا فرش دستباف شما از جنس پشم، پنبه، ابریشم یا نخ است؟ یا فرش ماشینی از جنس نخ فرش اکریلیک یا پلی استر بافته شده است.

برای انتخاب فرش قشنگ، باید به ضخامت فرش توجه کنید. آیا فرش شما ضخیم است یا نازک؟ فرش های ضخیم دارای دوام بالاتر و جلوه ای زیباتر می باشد.

البته با افزایش ریزبافتی فرش مثل محصولات فرش 1200 شانه ظرافت قالی بالاتر رفته و فرش نازکتر می باشد و به همین دلیل برای خرید فرش قشنگ زیبا می توانید به سراغ فرش نازک بروید.

راهنمایی بیشتر درباره این موضوع را می توانید در مقاله فرش ضخیم یا نازک مطالعه کنید.

هنگام خرید باید به طرح و رنگ فرش توجه کنید. آیا طرح و رنگ فرش شما با دکوراسیون منزل شما هماهنگ است؟ ممکن است فرش دارای جلوه زیبایی باشد ولی با دکور شما هماهنگ نباشد.

در این صورت فرش با دکوراسیون شما ست نشده و جلوه خانه شما را خراب خواهد کرد ، پس با توجه به ست دکوراسیونی که دارید خرید خود را انجام دهید.

از نکات مهم دیگر، باید به ابعاد فرش توجه کنید. آیا فرش شما به ابعاد مناسبی است؟ در صورتی که فرش به صورت دفرمه داخل دکوراسیون پهن شود زیبایی خود را از دست خواهد داد.

همچنین باید به کیفیت فرش توجه کنید. آیا فرش شما از کیفیت خوبی برخوردار است؟ زیرا اگر فرش دارای جلوه ای زیبا هم باشد ولی بی‌کیفیت باشد بعد از مدتی باید آن را تعویض کنید.

همانطور که گفته شد هنگام خرید فرش زیبا، باید به سبک دکوراسیون منزل توجه کنید. آیا فرش شما با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ است؟

در این رابطه از دیگر مواردی که دقت باید صورت بگیرد محل قرار گیری فرش توجه کنید. آیا فرش شما در محل مناسبی قرار دارد؟

همچنین کاربرد فرش را نیز مد نظر داشته باشید، از سوالاتی که طرح می شود این است که آیا فرش شما برای استفاده در اتاق خواب، نشیمن یا سالن مناسب است؟

به طور مثال از فرش اتاق کودک نمی توانید برای بخش پذیرایی و یا دیگر اتاق ها استفاده کنید.

باید به محل خرید فرش توجه کنید. آیا محل خرید فرش شما از نظر قیمت، کیفیت و تنوع طرح مناسب است؟ ممکن است شما به دلیل قیمت بالای یک فروشگاه مجبور به خرید فرشی شوید که دوست ندارد.

پس انتخاب یک فروشگاه با تنوع طرح های بالا مثل فروشگاه زر فرش می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

انتخاب طرح نیز داری اهمیت می باشد، باید به مدل فرش توجه کنید. آیا مدل فرش شما با سلیقه شما همخوانی دارد؟

به همین دلیل برای انتخاب فرش قشنگ، باید به تنوع رنگ و طرح فرش توجه کنید.

پشتی بانی زرفرش

4.2/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.