بلاگ » قیمت تابلو فرش | لیست قیمت تابلو فرش 1403 ارزان { تخفیف}

قیمت تابلو فرش | لیست قیمت تابلو فرش 1403 ارزان { تخفیف}

لیست قیمت تابلو فرش

تابلو فرش از وسائل تزیینی است که در این جا لازم دیدیم قیمت تابلو فرش  با بروز رسانی سال 1403 را بررسی کنیم که شما قیمت هر نوع آن را بدانید .

محصولات تابلو فرش تولید شده در کاشان همانطور که مشخص است دارای قیمت های متنوعی و عامل اصلی در قیمت گذاری محصولات تابلو فرش تعداد شانه به کار رفته شده در آن است.

و بعد از تعداد شانه قیمت انواع تابلو فرش بستگی به جنس آن و ابعادش دارد که باعث می شود ارزش تابلو فرش متغیر باشد که به همین دلیل در ادامه یک لیست قیمت بروز از تابلو فرش در سال 1403 را آماده کرده ایم.

توجه داشته باشید که در ابتدا ما به معرفی انواع تابلو فرش با نحوه قیمت گذاری آن پرداخته ایم و در قسمت پایانی مقاله قیمت جدید تابلو فرش ماشینی ارزان و دستباف را قرار داده ایم که می توانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

قیمت تابلو فرش ماشینی و دستباف تفاوتشان در چیست !


مهمترین چیزی که تابلو فرشها را از یکدیگر تفکیک می کند نحوه و روش بافت تابلو فرش است که می تواند یک تابلو فرش را بسیار گران قیمت کند .

تابلو فرش یا دستباف است و یا ماشین بافت . تابلو فرش دستباف از نظر قیمت و کیفیت و اصالت بسیار متفاوت از تابلو فرش ماشینی است و ارزش بیشتری دارد .

تابلو فرش از محصولاتی است که فقط و فقط استفاده تزیینی دارد و یک کالای لوکس به حساب می آید و بسته به سطح درآمدی یک شخص ، یک نوع خاص آن انتخاب می شود .

اگر شما سطح درآمدی متوسط به بالایی داشته باشید و بخواهید یک تابلو فرش تهیه کنید می توانید یک تابلو فرش دستباف انتخاب کنید .

برخی طرفدار فرهنگ و اصالت هستند و می خواهند یک اثر هنری را داشته باشند حتی اگر سطح درآمدی بالایی هم نداشته باشند .

اما در مقابل یک زمانی هست که شما توان مالی و امکان آن را ندارید که تابلو فرش دستباف تهیه کنید ولی می خواهید یک تابلو فرش داشته باشید .

در این زمان است که تابلو فرش ماشینی با قیمتی ارزان تر را می توانید جایگزین کنید و زیبایی را به دیوار منزلتان ببخشید .

حال اجازه دهید که به صورت جداگانه به هر کدام از این دو نوع تابلو فرش و قیمتشان بپردازیم که شما تفاوت قیمت آن ها را بدانید .

 

لیست قیمت بدون قاب و با قاب پیش‌فرض شاپرک :

قیمت تابلو فرش
همراه + قاب بدون قاب سایز
690/000 تومان 490/000 تومان 50*70
1/190/000 تومان 890/000 تومان 70*100
890/000 تومان 590/000 تومان 50*100

 

امکان تولید در ابعاد بزرگتر نیز فراهم شد :

1*1.5 : 1.590.000 تومان

1.20 * 1.7 : 1.890.000 تومان

1.5*2.25 : 3.390.000 تومان

1.5*3 : 4.290.000 تومان

.

برای دیدن انواع تابلو فرش چاپ میتوانید مقاله جدید منتشر شده در این رابطه را مشاهده کنید.

.

 

توضیحات تکمیلی درباره تابلو فرش ماشینی


تابلو فرش ماشینی یک نوع از تابلو فرش است که طرحها و نقشه خاص کامپیوتری را به دستگاه می دهند و توسط ماشین این طرح بافته می باشد . تابلو فرش ها را به خاطر ابعاد کوچک و خاصشان در کنار فرش های ماشینی می بافند که فرش های 6 متری و 9 متری هستند .

تابلو فرش ماشینی انواع مختلفی دارد که نحوه پیاده سازی طرح روی فرش در آنها متفاوت است وگرنه همه آنها با ماشین بافته می شوند .

ما در ادامه یک لیست کامل از قیمت های تابلو بر اساس سایزبندی هایی که دارا است و جنس بافت و تعداد شانه آن در سال 1403 را آماده کرده ایم ( توصیه میکنیم توضیحات مقاله را نیز مطالعه کنید تا در خرید یک تابلو فرش با کیفیت را سفارش داده باشید).

 

این انواع تابلو فرش ماشینی برای قیمت گذاری


لیست قیمت تابلو فرش

– تابلو فرش ماشینی بافت

– تابلو فرش ماشینی چاپی یا سابلیمیشن

– تابلو فرش کلاریس

تابلو فرش بافت همان است که طرح به صورت بافت روی فرش پیاده می شود و شبیه به تابلو فرش دستباف می باشد منتها از نوع ماشین بافت . تابلو فرش ماشینی چاپی یک نوع از تابلو فرش است که عکس یا تصویر منتخب را روی فرش سفید چاپ می کنند و این کار مانند چاپ عکس روی کاغذ می باشد .

این نوع تابلو فرش کیفیت و وضوح خوبی دارد و برای کسانی مناسب است که می خواهند عکس و تصویر شخصی شان را روی فرش چاپ کنند .

و اما تابلو فرش کلاریس از انواع جدیدترین تابلو فرش ماشینی است که تکنولوژی آن به تازگی به صنعت فرش ماشینی معرفی شده است . بافت کلاریس به این شکل است که رنگ های بی شمار به فرش تزریق می شوند و یک طرح فوق العاده شفاف و واضح را به وجود می آورند .

ماندگاری و دوام و زیبایی تابلو فرش کلاریس از تابلو فرش چاپی بسیار بیشتر است چرا که در نوع چاپی رنگ ها در سطح فرش هستند و شما اگر عمق آن را ببینید فرش سفید دیده می شود .

تابلو فرش بافت هم از نظر دوام و ماندگاری طرح بسیار خوب است ولی طرحش به زیبایی و شفافیت نوع کلاریس نیست . از نظر قیمت تابلو فرش ماشینی خیلی تفاوت و اختلاف قیمتی بین این سه نوع تابلو فرش نیست و تقریباً قیمت هایشان نزدیک به هم است .

از نظر نوع طرح و نقشه هم اختلاف قیمتی ایجاد نمی شود و فقط آن چه که قیمت ها را از یکدیگر تفکیک می کند ، ابعاد تابلو فرش ماشینی است .

برای دیدن مدل های تابلو فرش کلیک کنید.

 

لیست قیمت تابلو فرش ماشینی


لیست قیمت تابلو فرش

قیمت تابلو فرش ماشینی را می توان به صورت کلی بیان کرد چرا که تابلو فرش های ماشینی رنج قیمتی نزدیک به همی دارند . اما به جز ابعاد و جنس نخشان یک مسئله دیگر هم تفاوت قیمت ایجاد می کند و آن قاب تابلو فرش ماشینی می باشد .

برای تابلو فرش های ماشینی ، ابتدا یک قیمت بدون قاب در نظر گرفته می شود که فقط قیمت ابعاد و تابلو فرش به صورت متر مربع است . جدای از آن برای تابلو فرش ها یک قاب پیش فرض در نظر گرفته می شود و آن معمولاً یک قاب معمولی است که بیشتر از جنس پی وی سی و یا ام دی اف است .

اگر بخواهید قاب تابلو فرش را خودتان انتخاب کنید به نسبت انتخاب شما ، باید ما به تفاوت قیمت را نیز بپردازید . مثلاٌ اگر شما بخواهید یک قاب جنس چوب با کیفیت عالی و درجه یک استفاده کنید ، مسلماً قیمت آن بیشتر از تابلو فرش با قاب ام دی اف خواهد بود .

 

در این جا لیست قیمت محصولات تابلو فرش ارزان ماشینی را ذکر می کنم  :

تابلو فرش ماشینی بدون قاب هر متر 999.000 هزار تومان

70*50 بدون قاب : 490.000 هزار تومان

100*50 بدون قاب : 590.000 هزار تومان

70*100 بدون قاب : 990.000 هزار تومان

50*70 با قاب پیش فرض : 690.000 هزار تومان

50*100 با قاب پیش فرض : 890.000 هزار تومان

70*100 قاب پیشفرش : 1.190.000 هزار تومان

 

انواع ابعاد بزرگ تر سفارشی هم موجود هستند که به نسبت قیمت متر مربع حساب می شوند مثلاً :

قیمت تابلو فرش ماشینی 1*1.5 : 1.590.000 هزار تومان می باشد .

این تابلو فرش های ماشینی که توسط زر فرش ارائه می شوند 1000 شانه تراکم 3000 هستند و در انواع بافت ، چاپی و کلاریس موجود هستند .

 

قیمت تابلو فرش دستباف


لیست قیمت تابلو فرش دستباف

پیش از این برای شما مقاله ای برای قیمت تابلو فرش دستباف قرار داده بودیم ، نوع اصیل و خاص تابلو فرش ، تابلو فرش دستباف است که متفاوت از تابلو فرش ماشینی است و تفاوت آن در نوع بافت آن می باشد .

در تابلو فرش دستباف شما زندگی را احساس می کنید چرا که یک فرد پای آن نشسته و روزها را صرف بافت آن کرده است .

برای همین روح و احساس یک شخص در آن نهفته است و این خود باعث ارزشمند بودن تابلو فرش دستباف می شود . قیمت تابلو فرش دستباف متغیر است و مانند تابلو فرش ماشینی نیست که تنوع قیمتی کمی دارد و بیشتر تحت تأثیر ابعادش است .

شما ممکن است دو تابلو فرش دستباف را ببینید که در یک ابعاد باشند و جنس نخشان هم یکی باشد ولی یکی از آن ها گران تر باشد.

دلیل آن هم ممکن است به خاطر بافنده معروف آن باشد و یا این که قدمت یک تابلو فرش دستباف می تواند دلیل قیمت بالای آن نسبت به دیگری باشد .

طرح هایی هم که ظرافت بیشتری دارند و بافت آنها سخت تر است ، قیمتشان بیشتر است و ارزش بالاتری دارند.

پس نمی توان برای تابلو فرش دستباف یک قیمت کلی بیان کرد.

شاید شما بتوانید یک تابلو فرش دستباف کوچک معمولی را با یک میلیون تومان تهیه کنید و در مقابل ممکن است قیمت یک تابلو فرش دستباف بیش از صد میلیون هم باشد .

توجه داشته باشید که برای دیدن انواع تابلو فرش دستباف با طرح های متنوع با عکس و تصاویر آن در دکور خانه برای خرید و دیدن قیمت های آن می توانید کلیک کنید.

محصولات تابلو فرش دستباف دارای انواع مختلفی می باشند و قیمت گذاری آنها نیز به دلیل اینکه نقشه و طرح های آن متفاوت می باشد متغیر خواهد بود.

به طور مثال قیمت تابلو فرش دستباف منظره از قیمت محصولات دستباف گل که دارای نقشه و نگار سختی در بافت می باشد گرانقیمتتر نیز می باشد.

پس توجه داشته باشید که هر چه بافت تابلو فرش زمان بیشتری برای تولید آن صرف شده باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت به همین دلیل باید گفت که قیمت تابلو فرش دستباف مینیاتوری بسیار بالاتر از دیگر محصولات دستباف می باشد.

به صورت کلی قیمت تابلو فرش دستباف بین 3 الی 10 میلیون تومان به صورت غیر عتیقه می باشد و تابلو فرش های خاص نیس تا 100 میلیون تومان نیز ارزیابی میگردد.

قیمت تابلو فرش دستباف طرح گل ، فلامینگو باز و طرح فرانسوی نیز از این نحوه قیمت گذار شده پیروی میکند و سایز 50 در 70 آن قیمتی حدودی بین 3 الی 4 میلیون تومان می باشد.

توجه داشته باشید که شما می توانید برای اطلاع از هر یک از قیمت های فروشگاه با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.