بلاگ » ویژگی و معایب فرش bcf | خرید فرش بی سی اف جدید + تخفیف

ویژگی و معایب فرش bcf | خرید فرش بی سی اف جدید + تخفیف

قیمت فرش بی سی اف

فرش های بی سی اف از قدیم تا کنون از محصولات ماشینی هست که توانسته اند جایگاه ویژه خود را در خانه های ایرانی پیدا کنند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزیت های فرش bcf و همچنین معایبی که دارا می باشد بپردازیم.

در ادامه این مقاله نیز محصولات جدید و با کیفیت عرضه شده توسط کارخانه زر فرش را برای شما با تخفیف ویژه قرار داده ایم. پس برای خرید و دیدن ویژگی این نوع محصولات خوش قیمت در ادامه همراه ما باشید.

به طور کلی محصولات bcf که با عنوان فرش پلاستیکی نیز شناخته می شود به 2 صورت هیت ست شده و بدون ویژگی هیت ست داخل بازار عرضه شده است.

.

فرش بی سی اف ( bcf )


محصولات هیت ست شده دارای دوام بالاتر و همچنین با ویژگی عدم پرزدهی عرضه شده است و از لحاظ قیمتی نسبت به فرش بی سی اف هیت ست شده بالاتر خواهد بود.

اما به طور کلی قیمت فرش bcf چه نوع هیت ست شده و چه نوع هیت ست نشده از قیمت دیگر محصولات ماشینی مثل نخ ورجین ، اکریلیک و پلی‌پروپیلن مناسبتر خواهد بود.

قیمت مناسب نخ بی سی اف باعث شده است که قیمت محصولات فرش تولید شده با این نخ بسیار ایده آل باشد و انتخابی ایده آل برای داشتن یک خرید به صرفه خواهد بود.

.

ویژگی های فرش bcf (بی سی اف ) چیست !


از ویژگی اصلی محصولات فرش تولید شده با نخ بی سی اف می توان به قیمت بسیار مناسب این محصولات اشاره داشت.

همچنین محصولات ویژگی رنگ‌پذیری بالایی می باشند و از لطافت و نرمی مناسبی برخوردار می باشند که با دست کشیدن بر روی فرش به خوبی شما متوجه این موضوع خواهید شد.

محصولات فرش bcf تولید شده با ویژگی هیت ست دارای مزیت عدم پرزدهی می باشد.

همچنین این محصولات بافته شده با یک نخ پیوسته می باشند که این موضوع نیز بر روی کاهش پرزدهی فرش تاثیر مستقیم داشته است.

این محصولات دارای نرمی و مقاومت متعادلی می باشند و بیشتر برای محصولات فرش فانتزی ، فرش شگی و همچنین محصولات فرش 350 شانه استفاده می شود.

.

معایب فرش بی سی اف ( bcf ) چیست !


از معایب این محصولات طول عمر پایینتر فرش های بی سی اف نسبت به الیاف اکریلیک می توان دانست. به طور مثال الیاف بعد از گذشت 20 سال نیز قابل استفاده می باشد.

محصولات فرش بی سی اف در مقابله استفاده بسیار زیاد و همچنین شست و شو مقاومت کمتری را نشان داده و در نهایت نرمی و لطافت اولیه خود را می تواند از دست بدهد.

در صورتی که به دنبال فرش مقاوم تر و با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما خرید فرش ورجین از شاخه محصولات فرش ارزان زر فرش خواهد بود.

به طور کلی باید گفت در صورتی که شما قصد خرید یک فرش برای استفاده 20 ساله را ندارید و می خواهید یک خرید به صرفه با فرش با کیفیت را تجربه کرده باشید بدون شک انتخاب فرش ماشینی bcf برای خرید شما مناسب خواهد بود.

از دیگر معایب محصولات تولید شده با نخ بی سی اف عدم امکان بافت فرش در شانه های بالا مثل فرش 1200 شانه می توان اشاره داشت.

به طور کلی باید گفت تمامی محصولاتی که برای تولید فرش ماشینی تولید می شود از الیاف مصنوعی است ( محصولات اکریلیک نیز همینطور ).

ولی با توجه به روش های خاص تولید هر کدام از این الیاف و مواد اولیه به کار رفته شده هر کدام از الیاف به کار رفته شده برای فرش دارای مقاومت و دوام خاص خودش خواهد بود.

توجه داشته باشید که محصولات فرش bcf نیاز به شست و شوی مداوم شما ندارد و اگر قصد دارید به صورت مداوم آن را شست شو بدهید از قالیشویی ها کمک بگیرید.

.

قیمت فرش بی سی اف ( bcf ) بر اساس شانه و ابعاد


با توجه به این موضوع که زر فرش تولید کننده محصولات جدید bcf بر روی فرش های 350 شانه و همچنین گلیم فرش می باشد در این بخش لیست قیمت محصولات را قرار داده ایم.

.

لیست قیمت فرش های بی سی اف 350 شانه کاشان :

6 متر : 1.100.000 تومان

9 متر : 1.750.000 تومان

12 متر : 2.200.000 تومان

.

لیست قیمت گلیم bcf درجه یک :

6 متر : 850.000 تومان

9 متر : 1.280.000 تومان

12 متر : 1.590.000 تومان

.

توجه داشته باشید که محصولات گلیم و محصولات فرش 350 شانه کاشان قابلیت بافت در ابعاد دلخواه شما را نیز دارا می باشند. پس در صورتی که ابعاد خاصی مد نظر شما می باشد می توانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

.

خرید فرش bcf کاشان :


در صورتی که به دنبال خرید فرش بی سی اف هستید می توانید. می توانید این محصولات را از کارخانه زر فرش را با قیمتی ایده آل و ارزانتر نیز تهیه کنید.

در این بخش ما برای شما جدیدترین طرح های فرش بی سی اف را آماده کرده ایم که قابل سفارش گذاری در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری برای شما می باشد.

.

برای خرید می توانید با شماره های 091100593093 و همچنین شماره 09398049880 تماس بگیرید.

.

معایب و ویژگی فرش bcf

خرید فرش پلاستیکی

قیمت فرش bcf

خرید فرش بی سی اف

برای دریافت طرح های بیشتر می توانید با شماره های قرار داده شده پشتیبانی تماس بگیرید.

منبع : bcf rug

لینک کوتاه :  قیمت و خرید فرش bcf کاشان

1.5/5 - (21 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.