بلاگ » فرش ۳۵۰ شانه + قیمت و خرید فرش ماشینی 350 شانه

فرش ۳۵۰ شانه + قیمت و خرید فرش ماشینی 350 شانه

بروز شده در 20 تیر 1401 ساعت 05:11 ب.ظ

خرید فرش 350 شانه

فرش 350 شانه چیست !

خب مسئله اینه که اصلا فرش 350 شانه چیست و چرا باید این فرش رو خریداری کنیم ! اولین چیزی که مشخص هستش برای خرید فرش 350 شانه قیمت ارزان و بسیار مناسب این کفپوش برای شماست.

پس در صورتی که به دنبال خرید فرش قیمت به صورت مناسب و بسیار ارزان هستید محصولات 350 شانه برای شما مناسب هستش و توصیه من هم به شما خرید این فرش هست.

البته با توجه به تراکم پایینتری که این فرش نسب به محصولات 440 و 500 داره کمتر برای دکور خانه های ایرانی مورد استفاده میشه و از این فرش بیشتر میشه برای تشریفات ، مساجد ،حسینیه های ، فرش های صادراتی ، برای صادرات به عراق و افغانستان استفاده کرد.

با توجه به قیمت مناسبی که این فرش داره در صورتی که بخواهید در متراژ بالا این فرش رو برای خودتون خریداری کنید حاشیه سود بسیار مناسبی رو هم برای شما به همراه خواهد داشت.

در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان با کیفیت بالاتر و 500 و 700 شانه هستی سریع برو داخل لینک فرش ارزان و محصولات متنوع و لاکچری که جدیدا شارژ کردیم رو مشاهده کن که قیمتاشونم خیلی مناسب هستش.

بررسی نحوه خرید و قیمت گذاری قرار داده شده برای فرش ماشینی 350 شانه کاشان به صورت خرید عمده و تکی هستش که شما می تونید با توجه به نیازی که دارید اقدام به سفارش این فرش کنید.

از نمونه فروش هایی که فروشگاه زر فرش به همراه داشته فروش فرش 350 شانه برای سفره خانه ها ، مساجد ، تشریفاتی و صادراتی بوده است و شما هم می تونید برای این موارد خرید این فرش رو انجام بدید.

 

برای دریافت طرح های جدید با شماره 09100593093 تماس بگیرید.

 

خرید فرش 350 شانه کاشان


خرید فرش 350 شانه کاشان

در صورتی که قصد خرید فرش 350 شانه را پیدا کرده اید ابتدا لازم است طرح مورد نظرتون رو انتخاب کنید و سپس ابعادی که می‌خواهید برای این فرش سفارش بدهید هم برای من نیاز خواهد بود تا سفارش شما رو ثبت کنم.

توجه کنید که فرش های 350 شانه مثل دیگر فرش ها هستش و در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری به صورت استاندارد به تولید میرسه پس در صورتی که می‌خواهید این فرش رو به صورت سفارشی خریداری کنید به شما توصیه میکنم حتما مقاله فرش سفارشی که برای این موضوع هستش رو حتما مطالعه کنید و از قیمت های فرش سفارشی هم مطلع بشید.

خب حالا که شما هم طرح و هم ابعاد رو انتخاب کردید می تونید سفارشتان رو برای پشتیبانی ارسال کنید که نحوه ادامه کار بستگی داره که خرید فرش ماشینی 350 شانه شما به صورت عمده باشه و یا تکی که در ادامه برای شما هر دو نوع سفارش رو توضیح میدیم.

 

1- خرید این فرش صورت تکی :

در صورتی که خرید شما به صورت تکی باشد مشخصات قیمت آن نسبت به عمده بالاتر خواهد بود و قیمتی که برای فرش 350 شانه برای شما قرار داده ام به صورت خرید تکی هست.

فراید خرید فرش تکی 350 شانه کاشان برای شما به این صورت هست که شما میتونید طرح و ابعاد مورد نظرتون رو برای من ارسال کنید و اگر طرح و ابعاد مورد نظر شما در انبار موجود بود فرش با بیعانه برای شما ارسال میکنم.

در صورتی که فرش شما موجود نبود لازم است یک هزینه اولیه برای بافت فرش پرداخت شود و بعد از آماده شدن فرش تصاویر فرش برای شما ارسال میشود و پرداخت به صورت کامل انجام شده و در نهایت ارسال رایگان فرش برای شما انجام داده خواهد شد.

 

2- خرید این فرش به صورت عمده :

همانطور که مشخص است قیمت فرش به صورت عمده بسیار مناسب و ارزان بوده و برای اطلاع از قیمت فرش عمده می تونید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از قیمت مطلع شوید.

قیمت فرش 350 شانه را به صورت عمده قرار ندادم چونکه این قیمت دقیقا بستگی داره به تعدادی که می‌خواهید این فرش رو خریداری کنید ، پس در صورتی که فرش خریداری شده شما به صورت عمده هست با شماره 09100593093 که پاسخگوی سوالات شما هم هستم تماس بگرید.

راستی یه مقاله هم برای خرید عمده فرش نوشتم که توصیه می‌کنم حتما برای خرید عمده و صادرات فرش این مقاله رو مطالعه کنید و سپس در ادامه این مقاله همراهم باشی.

بعد از اینکه برای شما قیمت مشخص شد و سفارش خودتون رو در تعداد مورد نظر این این فرش خواستید خریداری کنید لازم هست که یک سوم هزینه بار پرداخت بشه ، توجه داشته باشید که بعد آماده شدن بار فرش کاشان 350 شانه شما نیاز خواهد بود که تسویه انجام بشه تا بار برای شما ارسال بشه.

 

قیمت فرش 350 شانه کاشان در ابعاد مختلف


قیمت فرش 350 شانه

همونطور که گفته شد برای شما قیمت فرش 350 شانه برای خرید های تکی قرار دادم و اگه قصد خرید متراژ بالا و یا عمده را دارید کافیه که با من تماس بگیرید ، من پشتیبان شما هستم و با قیمت مناسب براتون فرش رو ارسال می‌کنم.

راستی تا یادم نرفته محصولات فرش ماشینی ما دارای تنوع بالایی هستش و اگه به دنبال زیبایی در طراحی هستی حتما به لینک قرار داده شده برای فرش های جدید ماشینی مراجعه کن و محصولات خاص کارخانه مارو هم ببین.

خب بهتره بریم به سراغ قیمت فرش ماشینی 350 شانه کاشان که در ابعاد استاندارد زیر برای شما آماده کردم ، در صورت سفارشی بودن طراحی که دارید هم می تونید با شماره من تماس بگیرید تا از نحوه کار شما رو با خبر کنم.

محصولات فرش 350 شانه با 2 وزن اصلی 18 کیلو و 15 کیلو برای سایز 12 متری عرضه شده است که لیست قیمت زیر برای وزن 18 کیلو می باشد.

ابعاد فرش

6 متری

9 متری

12 متری

قیمت فرش 350 شانه

1.100.000 هزار تومان

1.700.000 هزار تومان

2.100.0000 هزار تومان

برای دریافت لیست قیمت فرش ماشینی 350 شانه با وزن 15 کیلو می توانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

.

طرح های متنوع فرش 350 شانه کاشان


طرح هایی که برای بافت فرش 350 شان استفاده میشه شامل طرح های فرش 440 شانه هم هستش که شما می تونید از مقاله ای که برای این فرش منتشر شده دیگر طرح هارو هم ببینید.

ادامه طرح ها که در مقاله قبلی منتشر نشده رو هم می تونید به صورت زیر که برای شما قرار داده ایم مشاهده کنید و با توجه به سلیقه ای که دارید طرح مورد نظرتون رو خریداری کنید.

 

 فرش 350 شانه طرح وناز  فرش ماشینی 350 شانه کاشان طرح زیبا
 فرش سنتی 350 شانه کاشان  طرح ساناز فرش کاشان 350 شانه
 فرش لاکی 350 شانه ارزان  خرید فرش لاکی پیچک 350 شانه
 فرش جدید لاکی 350 شانه  خرید فرش 350 شانه
 فرش 350 شانه جدید  فرش ماشینی کاشان 350 شانه
 فرش لاکی با تراکم عرضی 350  کناره فرش 350 شانه
 فرش سرمه ای 350 شانه  فرش فانتزی کاشان 350 شانه
 فرش طرح چشمه 350 شانه  فرش جدید کاشان به صورت 350 شانه
 فرش 350 شانه طرح گلیم  فرش آبی 350 شانه ارزان
 خرید فرش 350 شانه جدید عشایری  فرش ستاره با تراکم 350

 

خب کد تخفیف هم فرش 350 شانه به صورت زیر هستش که میتونید استفاده کنید

همیشه گفتن یه خرید وقتی دلچسبه که تخفیف داشته باشه پس شما می تونید با کد تخفیف های زیر یک خرید دلچسب رو هم با ما تجربه کنید که امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره.

 https://www.zarfarsh.com/img/cms/cod-off-zarfarsh.jpg

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.