بلاگ » فرش ۴۴۰ شانه + قیمت و خرید فرش ماشینی 440 شانه

فرش ۴۴۰ شانه + قیمت و خرید فرش ماشینی 440 شانه

بروز شده در 20 تیر 1401 ساعت 05:18 ب.ظ

فرش 440 شانه

با توجه به این موضوع که بازار فرش 440 شانه بسیار خاص هستش و بیشتر برای صادرات فرش از اون استفاده میشه .

این محصولات رو داخل فروشگاه قرار ندادم و من برای اینکه شما مشتری محترم بتونی به این محصولات ما هم دسترسی داشته باشی و طرح های متنوع این فرش ارزان رو ببینی این مقاله رو آماده کردم.

باید بگم اگه دنبال یک فرش با قیمت فوق العاده مناسب و کیفیت دار هستی بدون شک انتخاب فرش 440 شانه می تونه ورق رو برای شما برگردونه.

چونکه قیمتی که در ادامه برای این فرش به شما میگیم بسیار عالی خواهد بود.

از ویژگی محصولات قرار داده شده فرش ماشینی 440 شانه برای شما کیفیت نخ این فرش هستش که به صورت bcf بوده و می تونه چندین سال به عنوان کفپوش عمر کنه.

از این کفپوش بیشتر برای سفره خانه ها و فرش تشریفات و همچنین مکان هایی که به مقدار زیادی فرش نیاز هست استفاده میشه.

.

قیمت فرش جانان تراکم 440


از این کفپوش برای سجاده فرش هم استفاده میشه که انتخاب مناسبی خواهد بود.

راستی اگه به دنبال فرش 500 و 700 شانه ارزان هم هستی ما تو فروشگاه محصولات جدیدی برای فرش ارزان با این تعداد شانه آماده کردی ، خب حتما برو این محصولات رو ببین تا تموم نشده :d

خب همونطور که مشخص هستش کیفیت محصولات 440 شانه به دلیل تولید در کارخانه کاشان بسیار مناسب و عالی هستش.

چون ما عرضه میکنیم قیمتشم عالیه که میتونید با قیمت مناسب خریداری کنید و یا حتی برای صادرات و سود دهی هم ازش استفاده کنید.

اگه به دنبال صادرات فرش هستی ، یه مقاله عالی براش نوشتم که توصیه میکنم حتما این مقاله رو مطالعه کنید و بعد بیای ادامه این مقاله رو بخونی ( مقالش عالیه ).

برای سفارش شما می توانید با شماره 09100593093 تماس گرفته

و جدیدترین طرح های ما از قالی 440 شانه را دریافت کنید.

.

خرید فرش 440 شانه کاشان


فرش 440 شانه

خب این رو باید بگم که خرید فرش ماشینی 440 شانه به دو صورت عمده و تکی صورت می گیره که قیمت و نحوه خرید هر دو هم دارای شرایط خاص خودش هستش که در ادامه نحوه خرید هر دو رو برای شما توضیح میدم تا یه خرید لذت بخش رو با ما تجربه کنی.

1- خرید به صورت تکی :

در صورتی که با تعداد پایین قصد خرید فرش 440 شانه کاشان رو داری باید بگم که قیمت این فرش به صورت متفاوت نسبت به عمده اون محاسبه میشه و همچنین شرایط خرید هم متفاوت خواهد بود.

در صورتی که فرش 440 شانه مورد نظر شما در کارخانه موجود باشه شما می تونید با پرداخت بیعانه فرش رو خریداری کنید و مابقی رو درب منزل پرداخت کنید.

در صورتی که فرش موجود نباشه و شما بخواهید برای خودتون به صورت سفارشی خریداری کنید می تونید بیعانه پرداخت کنید بافت فرش انجام بشه ( بعد 3 الی 4 روز آماده میشه ) بعد از اینکه آماده شد می تونید رو دریافت کنید.

در صورتی که ابعاد خاصی از فرش مد نظرتون هست یه مقاله برای نحوه سفارش فرش سفارشی براتون آماده کردم پس ختما برید بخونیدش و سفارشتون رو ثبت کنید.

2- خرید به صورت عمده :

در صورتی که شما بخواهید به صورت عمده خرید خودتون رو انجام بدید و به دنبال خرید عمده فرش 440 شانه هستید باید بگم قیمت ها برای شما بسیار مناسب و ارزان خواهد شد پس حتما اقدام به خرید کنید.

نحوه سفارش هم به این صورت هستش که یک سوم هزینه سفارش شما باید واریز بشه تا بار شما برای ارسال آماده بشه ، بعد از آماده شدن بار میتونید تصویه کنید و فرش های خودتون رو دریافت کنید.

برای رایگان و یا هزینه دار  بودن هزینه ارسال هم می تونید با من در ارتباط باشید و کافیه که با شماره هایی که برای شما قرار دادم تماس بگیرید.

راستی یه مقالم برای خرید عمده فرش قبلا نوشتم که اگه میخواهید در این کار موفق باشید می تونید این مقاله رو هم مطالعه کنید که بسیار عالی هستش.

قیمت فرش 440 شانه کاشان بر اساس ابعاد


قیمت فرش 440 شانه

خب به بخش دلنشین قیمت مناسب سایت نزدیک شدی در این قسمت بر اساس ابعاد استانداردی که برای قیمت فرش 440 شانه وجود داره یک لیست کامل برای شما آماده کرده و قرار داده ایم.

این رو باید بگم که محصولات فرش 440 شانه به صورت ابعاد 6 ، 9 و 12 متری به بازار عرضه شده اند و اگه این ابعاد برای شما مناسب نیست من به شما توصیه میکنم که به سراغ فرش با ابعاد سفارشی برید که مناسب برای ابعاد منزل شما هم باشه.

این محصولات دارای قیمتی بالاتر نسبت به فرش 350 شانه بوده و از وزن بالاتری هم برخوردار می باشد.

خب بیشتر این بخش رو کشش ندیم و لیست قیمت فرش 440 شانه برای خرید غیر عمده به صورت زیر هستش :

محصولات 440 شانه با وزن 21 کیلو عرضه شده است و این محصولات دارای ارتفاع نخ خاب 7 میل و جنس نخ خاب bcf می باشد.

ابعاد فرش

6 متری

9 متری

12 متری

قیمت فرش 440 شانه

1.200.000 هار تومان 1.900.000 هزار تومان 2.300.000 هزار تومان

برای دریافت لیست قیمت محصولات ارزان قیمت در شانه های دیگر و همچنین جنس نخ مختلف با شماره های پشتیانی قرار داده شده تماس حاصل نمایید.

.

طرح های فرش 440 شانه کاشان


خب انتخاب فرش که بدون انتخاب کردن طرح های اون برای شما امکان پذیر نیست :d .  به همین دلیل در این قسمت برای شما محصولات پر طرفدار و طرح های جدید فرش 400 شانه کاشان رو آماده کردم که امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره.

طرح های قرار داده شده برای شما به صورت متنوع بوده و هر سلیقه ای رو میتونه پوشش بده ، هر طرحی که پسند کردید رو می تونید برای پشتیبانی ارسال کنید و در خواست سفارش خودتون رو ثبت کنید.

همچنین برای ثبت سفارش می تونید با شماره تماس 09100593093 تماس بگیرید و اقدام به خرید فرش کنید که قیمت ها بسیار مناسب و ارزان هستش.

فرش سنتی 440 شانه
فرش ساناز سرمه ای 440 شانه فرش ساناز آبی 440 شانه
فرش آبی کاربرنی 440 شانه فرش جدید ماهی 440 شانه
فرش ماهی 440 شانه فرش دو رنگ حوض نقره 440 شانه
فرش دو رنگ حوض نقره 440 شانه فرش لاکی 440 شانه
فرش حوض نقره 440 شانه کاشان فرش قهوه ای ماشینی 440 شانه
فرش قهوه ای ماشینی 440 شانه فرش آبی ماشینی 440 شانه
فرش افشان 440 شانه فرش 440 شانه
بهترین فرش 440 شانه فرش 440 شانه ارزان

خب کد تخفیف هم به صورت زیر هستش که میتونید استفاده کنید

https://www.zarfarsh.com/img/cms/cod-off-zarfarsh.jpg

 

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.