فرش سنتی طرح قشقایی لاکی سه بعدی

محصول فرش قشقایی از طرح های جدید و جذاب عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش برای خریداران می باشد ، این محصول به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید رسیده شده است.

در صورتی که به دنبال یک فرش قیمت مناسب و ایده آل برای بخش های مختلف خانه خود هستید و می خواهید فرش با کیفیتی خریداری کنید بدون شک طرح قشقایی انتخابی مناسب برای شما می باشد.

این فرش به وسیله الیاف درجه یک هیت ست شده پلی پرو پیلن به تولید رسیده و به همین دلیل دارای مزیت عدم پرزدهی و ثبات رنگی می باشد.

همچنین ارتفاع نخ خاب فرش ماشینی طرح قشقایی 9 میل بوده و به همین دلیل این فرش دارای نرمی و لطافت بی نظیر برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
3,890,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش سنتی طرح قشقایی لاکی یک نوع فرش ماشینی جدید با طراحی سنتی است که از الیاف نخ پلی پرو پیلن درجه یک بافت می شود می‌شود.

این فرش‌ها دارای طرح‌های زیبا و متنوعی هستند و بافت آن‌ها به صورت ماشینی توسط دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود.

فرش سنتی لاکی طرح عشایری به دلیل الیاف با کیفیت به کار رفته شده برای تولید آن دارای کیفیت بالایی است و از جلوه ای بی نظیر نیز برخوردار است.

این محصول دارای طراحی فوق العاده خاصی بوده و به آسانی داخل هر دکوراسیونی می تواند زیبایی خودش را انتخاب دهد و دکور خانه شما را  جذاب و بی نظیر نماید.

الیاف به کار رفته شده برای تولید محصول قشقایی دارای درجه کیفی عالی بوده به دلیل بافت با دستگاه های پیشرفته از مقاومت بالایی در برابر استفاده طولانی مدت دارد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش سنتی طرح قشقایی چیست !

طراحی به کار رفته شده برای بافت این محصول در برگیرنده رنگ بژ و لاکی بوده و از جلوه ای فوق العاده این ترکیب رنگ برخوردار می باشد.

برای نقشه این محصول از ترنج و گل مرکزی نیز استفاده شده است، ویژگی دیگر طراحی فرش طرح قشقایی طراحی ساده و جذاب این فرش می باشد.

امروز دکوراسیون های خانه ایرانی به طرح های ساده و جذاب سنتی روی آورده و این نقشه به همین دلیل انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

اگر شما به دنبال فرشی هستید که همواره همراه مد بوده و و نیاز به تعویض مداوم نباشد بدون شک ما به شما خرید این طرح و نقشه را پیشنهاد میکنیم.

این فرش با به کارگیری طراحی نقشه هخامنش ، بلوچ و سنتی توانسته نظر هر مشکل پسندی را خیلی سریع به خود جذب نموده و از طرح های محبوب و جذاب فروشگاه زر فرش کاشان باشد.

این محصول دارای ابعاد متنوع قالیچه تا 6 متری می باشد و می توانید با توجه به فضای خانه خود از ابعاد قرار داده شده این فرش جذاب و پر فروش را تهیه کنید.

.

ویژگی خرید فرش سنتی سه بعدی طرح قشقایی

طراحی به کار رفته برای بافت فرش طرح قشقایی برگرفته از نقشه های سنتی فرش ابریز ، کاشان ، قم و اصفهان بوده و دارای طراحی بی نظیری برای خرید شما می باشد.

این محصول مناسب برای استفاده در داخل خانه برای پذیرایی ، فرش مناسب اتاق خواب و.. می باشد.

فرش سنتی لاکی به دلیل طرح‌های زیبا و کیفیت بالا، مناسب برای استفاده در بخش های مختلف خانه بوده و جایگزین ایده آل برای گلیم فرش ماشینی است.

ازیبایی به کار رفته برای بافت این محصول دارای تأثیر مثبت بر زیبایی دکوراسیون داخلی خواهد بود و رنگ قرمز این فرش می تواند برای شما شادی و نشاط را به همراه داشته باشد.

از این محصول فرش قشقایی به دلیل طرح‌های مدرنیته و کلاسیک به کار رفته شده و همچنین کیفیت بالا، در فضاهای مختلفی مانند اتاق خواب، نشیمن، سالن و... قابل استفاده است.

این محصول با تراکم 1000 و به صورت 500 شانه به تولید و بافت رسیده شده است که این موضوع نشان دهنده ریز نقشی بافت این محصول فرش کاشان ( مانند فرش 1200 شانه کاشان ) می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
دیگر ویژگی ها
کلکسیون هخامنش
جنس نخ خاب
پلی پرو پیلن هیت ست شده
کد محصول
an 87502
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
3,390,000 تومان

مجصول جدید فرش طرح عشایر لاکی بژ سه بعدی از نقشه های جدید و محبوب عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش از پالت هخامنش سه بعدی می باشد.

این محصول دارای طراحی جذاب و بی نظیر بوده و با هر دکوراسیونی که در زهن شما است به آسانی قابلیت ست شدن را خواهد داشت.

رنگبندی بژ لاکی به کار رفته شده برای فرش طرح عشایر باعث شده است که این فرش باعث ایجاد انرژی و نشاط اعضای خانواده شده و همچنین مناسب ست هر دکوراسیونی باشد.

این محصول به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به وسیله الیاف درجه یک هیت ست شده پلی پرو پیلن به تولید رسیده شده است.

6,700,000 تومان

فرش سه بعدی طرح پر ، 1000 شانه و دارای تراکم 3600 است . این فرش سه بعدی در اندازه های کوچک و قالیچه بافته می شود چرا که بیشتر استفاده دکوری دارد . اندازه هایی که برای آن بافته می شود 80*50 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 و 2*3 هستند. این محصول اندازه های بزرگ تر به صورت سفارشی و جفت بافته میشود.

محصول فرش سه بعدی طرح پر دارای کیفیتی فوق العاده و طراحی بی نظیر می باشد. در صورتی که به دنبال انتخاب یک فرش جدید با طراحی مدرن و خاص هستید بدون شک برای شما محصول فرش پر انتخابی ایده آل می باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول به صورت فوق العاده می باشد. اگر شما قصد خرید یک کفپوش فانتزی با قیمت فرش ارزان و با کیفیت درجه یک را دارید بدون شک این محصول ایده آل برای شما می باشد.

این محصول با دستگاه کلاریس با ویژگی تولید فرش با 35-40 رنگ برای شما آماده فروش قرار داده شده است.

1,190,000 تومان

فرش پتینه خشتی کاشان سه بعدی محصولی جدید و خاص می باشد که شما می توانید از این فرش برای پهن کردن در مکان های مختلف خانه خود استفاده کنید ، این محصول کفپوش ماشینی بسیار محبوب و پر فروش بوده و به صورت درجه یک به تولید و بافت رسیده شده است.

این محصول به صورت درجه یک و بافت رسیده است و از جنس نخ هیت ست شده که بدون حساسیت و همچنین بدون پرز دهی می باشد استفاده شده است ، این محصول که فرش پتینه فانتزی می باشد دارای کیفیت فوق العاده برای خرید شما می باشد.

به دلیل طراحی خاص به کار رفته شده برای فرش کاشان پتینه شما می توانید از این محصول برای مکان های مختلف خانه خود از جمله اتاق خواب ، فرش آشپزخانه ، اتاق پذیرایی و همچنین راهرو ها استفاده کنید.

شما هم اکنون می توانید فرش پتینه طرح سه بعدی را با قیمت کارخانه تهیه کنید.

350,000 تومان

از محصولات پر فروش کفپوش فرش آشپزخانه می باشد که محیط آشپزخانه نیازمند یک فرش متناسب با مکانی که هست را دارا می باشد که به همین دلیل گروه زر فرش محصول ادویه را ارائه کرده است و فرش سه بعدی طرح ادویه توانسته است از محصولات پر فروش و همچنین محصوب هر آشپزخانه ای باشد.

فرش طرح ادیه آشپزخانه دارای رنگبندی بسیار مناسب و ایده آل برای فرش مطبخ می باشد و اگر شما به دنبال یک گزینه ایده آل برای آشپزخانه خود هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش سه بعدی با طرح ادویه کارخانه زر فرش انتخابی مناسب و ایده آل دارید.

این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارا می باشد از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و به دلیل اینکه هیت ست شده است بدون پرزدهی بوده ، از ثبات رنگی برخوردار است و همچنین ماندگاری بالایی درباربر شست و شوی زیاد شما خواهد داشت.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست