فرش سه بعدی طرح ادویه آشپزخانه

از محصولات پر فروش کفپوش فرش آشپزخانه می باشد که محیط آشپزخانه نیازمند یک فرش متناسب با مکانی که هست را دارا می باشد که به همین دلیل گروه زر فرش محصول ادویه را ارائه کرده است و فرش سه بعدی طرح ادویه توانسته است از محصولات پر فروش و همچنین محصوب هر آشپزخانه ای باشد.

فرش طرح ادیه آشپزخانه دارای رنگبندی بسیار مناسب و ایده آل برای فرش مطبخ می باشد و اگر شما به دنبال یک گزینه ایده آل برای آشپزخانه خود هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش سه بعدی با طرح ادویه کارخانه زر فرش انتخابی مناسب و ایده آل دارید.

این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارا می باشد از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و به دلیل اینکه هیت ست شده است بدون پرزدهی بوده ، از ثبات رنگی برخوردار است و همچنین ماندگاری بالایی درباربر شست و شوی زیاد شما خواهد داشت.

ادامه مطلبShow less
350,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش سه بعدی آشپزخانه طرح ادویه محصول جدید سال 1402 می باشد که توانسته است از مدل های محلول و پر فروش فروشگاه نیز باشد ، در صورتی که شما به دنبال یک فرش فانتزی مناسب برای آشپزخانه خود با طراحی مدرن و جدید هستید بدون شک برای شما انتخب و خرید محصول فرش آشپزخانه ادویه از ایده آل هم ایده آلتر خواهد بود.

این فرش به دلیل طراحی زیبایی که دارا می باشد مناسب برای پهن شدن در مطبخ خانه شما و همچنین زیر میز نهار خوری آشپزخانه شما خواهد بود پس اگر به دنبال یک فرش میز نهار خوری نیز می باشید این محصول ایده آل برای شما انتخابی مناسب می باشد.

فرش طرح ادویه قرار داده شده دارای نقش و نگار ادویه های مختلف به همراه قاشق ادویه می باشد که به زیبایی هر چه تمامتر بازگوی محیط آشپزخانه می باشد و نشان میدهد که شما قرار است وارد یک محیط پخت و پز بشوید.

.

خرید فرش طرح ادویه مناسب آشپزخانه

علاوه بر این موضوع این فرش دارای طراحی مدرن و فانتزی می باشد و قادر است با وسایل مختلف فرش آشپزخانه شما به خوبی ست شود پس از این نظر هم شما یک انتخاب ایده آل داشته اید و با خیال راحت می توانید خرید خود را نهایی کنید.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای فرش ادویه سه بعدی به بهترین شکل ممکن می باشد و به همین دلیل دارای نرمی و لطافت بالایی بوده و هنگام راه رفتن بر روی این فرش این نرمی و لطافت را به خوبی متوجه خواهید شد.

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد و به همین دلیل انتخابی ایده آل برای محیط آشپزخانه خواهد بود. در صورتی که می خواهید محیط آشپزخانه خود یک تنوع فوق العاده داده باشید بدون شک انتخاب این محصول ادویه برای شما مناسب و ایده آل خواهد بود.

.

ویژگی ها و مشخصات فرش ادویه سه بعدی آشپزخانه چیست !

توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش کاشان عرضه کننده جدیدترین محصولات کارخانه می باشد و شما می توانید محصولات کارخانه زر فرش کاشان را با قیمتی بسیار مناسب و ایده آل خریداری کنید و در هزینه های خود تا 30 درصد صرفه جویی کرده باشید.

توجه داشته باشید که قیمت فرش آشپزخانه طرح ادویه بر اساس ابعاد آن مشخص میگردد و شما می توانید برای دیدین قیمت هر کدام از سایز ها بر روی سایز آن کلیک کرده و سپس قیمت آن را مشاهده کنید و در نهایت خرید خود را نهایی کنید.

همچنین گفتنی است که قیمت فرش ماشینی آشپزخانه ادویه کاشان به صورت ایده آل و تا 30 درصد مناسبتر از نمایشگاه می باشد و شما با خرید فرش به صورت مستقیم از کارخانه زر فرش کاشان در خرید خود به صورت ایده آل صرفه جویی کرده اید.

همچنین گفتنی است که فروشگاه زر فرش کاشان از عرضه کننده برتر فرش سه بعدی ادویه می باشد و شما می توانید برای دیدن دیگر محصولات آشپزخانه شاخه فرش سه بعدی فروشگاه روی لینک قرار داده شده کلیک کنید..

.

مزیت های فرش طرح ادویه کاشان چیست !

☑️ 500 شانه و ریز بافت ( به مانند فرش 700 شانه )
☑️ دارای تراکم 1000 و دستباف گونه
☑️ جنس نخ پلی پرو پیلن هیت ست شده
☑️ بدون پرز دهی و کیفیت عالی
☑️ بدون حساسیت و مناسب برای استفاده در محیط آشپزخانه
☑️ کیفیت عالی و ایده آل
☑️ قیمت کارخانه و بسیار مناسب
☑️ نقشه سه بعدی ادویه و زیبا
☑️ مناسب برای استفاده زیر میز نهار خوری آشپزخانه
.

نحوه خرید و سفارش فرش فانتیز آشپزخانه ادویه جات

در صورتی که قصد خرید فرش ادویه جات کاشان را پیدا کرده اید می توانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه زر فرش کاشان تهیه کنید ، توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش کاشان محصول ادویه را با کیفیتی ایده آل و قیمتی بسیار مناسب قرار داده است.

و شما می توانید برای خرید ابتدا سایزبندی که از این فرش می خواهید را انتخاب کنید ، سپس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و در نهایت با پر کردن مشخصات خود خریدی که دارید را نهایی کنید.

توجه داشته باشید که برای نهایی کردن خرید خود وارد کردن مشخصات صحیح و همچنین شماره همراه صحیح الزامی می باشد ، پس با توجه به این موضوع اقدام به خرید و سفارش فرش ادویه نمایید .

این محصول دارای سایزبندی مختلفی بوده و قابل سفارش گذاری در سایزبندی پادری تا سایز 6 متری می باشد که شما می توانید ابعادی که می خواهید از این سایزبندی را انتخاب کرده و خرید و سفارش خود را نهایی کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
500
تراکم
1000
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی پرو پیلن هیت ست شده
کد محصول
an 21368
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
4.3
2 نظرات
کیفیت
(4.5)
طراحی
(4)
ارزش خرید
(4)
میزان تراکم
(4.5)
به نظرم من این فرش ادویه سه بعدی خیلی طرح خوبی داره.
زمینش تیره هست و داخل آشپزخانه به راحتی کثیف نمیشه. نقشه زیبایی هم داره.
من به همین خاطر این‌محصول رو از این وبسایت خرید کردم و از کیفیتش هم خیلی راضی ام.
هر کی میاد خونمون میگه از کجا خریدی

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
1,190,000 تومان

محصول فرش تخته برش ادویه با در برگیری 2 تا از وسیله های اصلی مطبخ توانسته انتخابی ایده آل برای خرید شما باشد.

در صورتی که به دنبال خرید یک فرش مناسب با رنگبندی بالا و 8 رنگ با زمینه تیره هستید بدون شک این محصول که دارای تخته با رنگ قهوه ای هم می باشد انتخابی ایده آل خواهد بود.

رنگ قهوه ای به کار رفته شده برای تولید این محصول قابلیت ست شدن با کابینت های کرم قهوه ای منزل شما را خواهد داشت.

همچنین کیفیت بالای به کار رفته شده برای الیاف محصول تخته برش ادویه باعث افزایش نرمی و لطافت آن شده است.

این محصول فرش آشپزخانه به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید رسیده شده است و دارای ریز بافتی بی نظیر برای خرید شما خواهد بود.

1,190,000 تومان

در صورتی که به دنبال خرید یک فرش با نقشه ادویه هستید و طرفدار رنگبندی جذاب و زنده می باشید این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای این محصول جزو نقشه های فرش آشپزخانه جدید می باشد و به همین دلیل شما با داشتن این قالی می توانید همواره بروز باشید.

برای بافت این فرش از تراکم 1000 استفاده شده است و قالی پیاله ادویه به صورت 500 شانه به تولید و بافت رسیده شده است.

این محصول به صورت 8 رنگ بوده و ارتقاع نخ خاب آن 9 میل می باشد که به همین دلیل این فرش دارای نرمی و لطافت بالا برای خرید شما می باشد.

شما می توانید این فرش را با توجه به ابعاد دکوراسیون خود با سایزبندی قالیچه و 6 متری خریداری کنید.

قابلیت سایز کردن ابعاد فرش نیز برای خریداران وجود دارد که می توانید با شماره های قرار داده شده پشتبانی در ارتباط باشید.

190,000 تومان

فرش سه بعدی طرح پروانه از محصولات پر فروش فروشگاه بوده و دارای کیفیت درجه یک بوده و با طرحی زیبا و جذاب می باشد . این فرش سه بعدی 500 شانه است و برای اینکه نرمی خود را حفظ کنند ، تراکمش 1000 بوده و انتخابی مناسب برای پهن کردن در اتاق خواب خانه شما می باشد.

جنس نخ به کار رفته شده برای این محصول دارای بالاترین درجه کیفی بوده و دارای ویژگی عدم پرز دهی ، بدون حساسیت بودن ، ثبات رنگی و قیمت بسیار مناسب به دلیل عرضه مستقیم این محصول از کارخانه می باشد.

در صورتی که شما قصد خرید فرش سه بعدی با طرحی پر فروش و محبوب را پیدا کرده اید بدون شک برای شما انتخاب طرح پروانه یک انتخاب مناسب و ایده آل برای شما می باشد.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست