فرش طرح پر یاسی سه بعدی

فرش سه بعدی طرح پر ، 1000 شانه و دارای تراکم 3600 است . این فرش سه بعدی در اندازه های کوچک و قالیچه بافته می شود چرا که بیشتر استفاده دکوری دارد . اندازه هایی که برای آن بافته می شود 80*50 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 و 2*3 هستند. این محصول اندازه های بزرگ تر به صورت سفارشی و جفت بافته میشود.

محصول فرش سه بعدی طرح پر دارای کیفیتی فوق العاده و طراحی بی نظیر می باشد. در صورتی که به دنبال انتخاب یک فرش جدید با طراحی مدرن و خاص هستید بدون شک برای شما محصول فرش پر انتخابی ایده آل می باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول به صورت فوق العاده می باشد. اگر شما قصد خرید یک کفپوش فانتزی با قیمت فرش ارزان و با کیفیت درجه یک را دارید بدون شک این محصول ایده آل برای شما می باشد.

این محصول با دستگاه کلاریس با ویژگی تولید فرش با 35-40 رنگ برای شما آماده فروش قرار داده شده است.

ادامه مطلبShow less
6,700,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش سه بعدی طرح پر یک نوعی از فرش 1200 شانه است که نخ به کار برده شده در آن ، نخ درجه یک پلی استر هیت ست شده است . تفاوتی که با فرش های معمول دارد طرح و ابعاد آن است که این موضوع باعث شده است که این فرش کاملاً مجزای از فرش های دیگر باشد.

این فرش برای فضایی است که فقط بخواهیم یک قسمت کوچک را فرش کنیم و یا اطراف آن را خالی بگذاریم که طرح آن بهتر نمایش داده شود . با این اوصاف مناسبترین مکان برای فرش سه بعدی طرح پر به عنوان فرش اتاق خواب است .

این محصول دارای چاپ رنگ کلاریس بوده و به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده دارای مزیت عدم پرزدهی و همچنین ثبات رنگی می باشد. این محصول از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و مناسب برای پهن کردن در مکان های مختلف از جمله اتاق خواب ها و یا حتی فرش کودک نیز می باشد.

.

مشخصات فرش ماشینی سه بعدی طرح پر

این محصول همانطور که از نام آن مشخص می باشد از نقشه سه بعدی برخوردار است. زیبایی به کار رفته شده برای محصول فرش پر، به این معنی است که نقشه آن در هنگام نگاه کردن مانند یک پر واقعی دیده می‌شود.

از دیگر ویژگی های این فرش در مشخصات آن باید به تراکم مناسب فرش که 1200 می باشد. این محصول به صورت ریز بافت به تولید رسیده شده است و مناسب برای استفاده فرش اتاق خواب و یا آشپزخانه شما می باشد.

این محصول توسط جدیدترین دستگاه ماشین بافت روز دنیا که شونهر آلمان می باشد بافته شده است. فرش سه بعدی دارای عمری طولانی نیز است ، از ویژگی های این محصول می‌توان به نخ تار و پود آن که پنبه بوده و جنس نخ خواب فرش که پلی استر هیت ست شده درجه یک است اشاره داشت.

انتخاب فرش سه بعدی برای دکور خانه و اتاق خواب

بی شک اگر در وسط اتاق خواب خود ، فرشی سه بعدی داشته باشید اتاقی زیبا خواهید داشت و اگر فرشی که انتخاب نموده اید ، طرح و رنگش با دکوراسیون اتاق ست باشد ، این زیبایی چندین برابر خواهد شد .

محصول فرش ماشینی سه بعدی طرح پر دارای طراحی بی نظیر و خیره کننده ای بوده و همچنین دارای امکان سریع درب منزل خانه شما نیز می باشد. این محصول به علت طراحی طلایی به کار رفته شده در آن قادر است.

فرش سه بعدی پر به دلیل طراحی جالبی که دارا است توانسته نظر هر کسی را به خود جلب کند. این محصول هنگام پهن شدن در کنار تخت داخل اتاق خواب زیبایی بی‌نظیر را به دکور خانه شما هدیه بدهد .

در صورتی که شما به دنبال یک محصول فرش سه بعدی با طراحی جدید و خاص هستید بدون شک طرح پر انتخابی بسیار عالی می باشد. در ادامه ویژگی های این قالی تری دی باید گفت این محصول به علت سه بعدی بودن جذابیت خاصی را به اتاق شما خواهد داد و فرش دارای عمق بسیار عالی نیز می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
35-40 رنگ
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
1200
تراکم
3600
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
پلی استر هیت ست شده درجه یک
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
190,000 تومان

فرش سه بعدی طرح پاییز یکی دیگر از طرح های فرش سه بعدی است . این فرش با ماشین بافت شونهر آلمان بافته می شود . ماشینی که به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن یعنی ممتاز درجه یک تضمین شده فرش های ماشینی 500 شانه سه بعدی را می بافد . جنس نخ تار و پود این محصول فرش سه بعدی از پنبه است .

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر می باشد و برای بافت آن از مواد اولیه درجه یک استفاده کرده ایم. به دلیل کیفیت بالای به کار رفته شده برای تولید فرش سه بعدی با طرح پاییز این محصول دارای دوام بالایی نیز می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان و با کیفیت هستید بدون شک انتخاب این محصول برای شما ایده آل خواهد بود.

290,000 تومان

فرش سه بعدی طرح سیب 8 رنگ است . ابعاد موجود این فرش 2*3 ، 1/5*2/25 ، 1*1/5 و 80*50 می باشد . که ابعاد قالیچه و پادری محسوب می شود . تعداد شانه های این فرش 500 شانه می باشد و تراکم 1000 است . جنس نخ خاب پلی پرو پیلن درجه یک هیت ست شده است .

کیفیت به کار رفته شده برای طرح سه بعدی سیب به صورت خاص و زیبا می باشد. قادر است خیلی سریع این فرش سه بعدی نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب نماید.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت لایت و فوق العاده می باشد و زیبایی به کار رفته شده برای تولید این فرش به مانند محصولات ترک می باشد. در صورتی که قصد خرید یک فرش مدرن زیبا را دارید در خرید این محصول شک نکنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست