فرش طرح عشایر لاکی بژ سه بعدی

مجصول جدید فرش طرح عشایر لاکی بژ سه بعدی از نقشه های جدید و محبوب عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش از پالت هخامنش سه بعدی می باشد.

این محصول دارای طراحی جذاب و بی نظیر بوده و با هر دکوراسیونی که در زهن شما است به آسانی قابلیت ست شدن را خواهد داشت.

رنگبندی بژ لاکی به کار رفته شده برای فرش طرح عشایر باعث شده است که این فرش باعث ایجاد انرژی و نشاط اعضای خانواده شده و همچنین مناسب ست هر دکوراسیونی باشد.

این محصول به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به وسیله الیاف درجه یک هیت ست شده پلی پرو پیلن به تولید رسیده شده است.

ادامه مطلبShow less
3,390,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

طراحی به کار رفته شده برای فرش طرح عشایر با زمینه لاکی بژ از نمادهای فرهنگی و هنری ایران محسوب می‌شود و داری طراحی با سبکی سنتی و زیبا می باشد.

گبه عشایری یک نوع طرح از محصولات فرش ماشینی است. این طراحی در گذشته توسط عشایر در مناطق مختلف ایران بافته میشد و طرفداران زیادی را نیز داشت.

به دلیل هزینه های بالای فرش دستباف اینبار این نقوش جذاب را می توانید بر روی محصولات فرش سه بعدی فروشگاه زر فرش با کیفیت بالا و قیمتی ایده آل مشاهده کنید.

فرش های طرح عشایر در گذشته با پشم گوسفند و بز تهیه بافت میشده است، برای حذف جذابیت این فرش بر روی فرش ماشینی از نخ پلی پرو پیلن هیت ست شده استفاده کرده ایم.

برای دوام و مقاومت گبه عشایری، انتخاب شانه مناسب بسیار مهم است.

فرش های شانه بالا دارای ضخامت کمی بوده فرش نازک می شود اما شانه‌های پایینتر، ضخیم برای بافت گبه‌های پرجزئیات مناسب هستند.

.

ویژگی و مشخصات گبه طرح عشایر چیست !

از دیگر مواردی که برای دوام و مقاومت گبه عشایری حائز اهمیت است، می‌توان به نوع جنس نخ استفاده شده اشاره داشت.

محصول گبه طرح عشایر دارای نقشه بی نظیری بوده و استفاده از الیاف هیت ست شده پلی پرو پیلن باعث شده این محصول دارای مزیت عدم حساسیت و همچنین عدم پرزدهی باشد.

به همین دلیل از این فرش می توانید برای بخش های مختلف خانه مثل فرش پذیرایی ، فرش سنتی اتاق خواب و فرش اتاق کودک پسر و دختر نیز استفاده کنید.

گبه طرح عشایر به آسانی قابل شست و شو می باشد به عنوان مثال، برای شستشوی گبه عشایری، از آب ملایم و شستشوی دستی استفاده شود ( همچنین می توانید از قالیشویی استفاده کنید).

در نهایت، با توجه به زیبایی و ارزش فرهنگی گبه ماشینی با طرح عشایری، انتخابی ایده آل برای داشتن یک ست دکوراسیون زیبا و خاص برای محیط مدرن و سنتی خواهد بود.

گبه ماشینی سنتی طرح عشایر نوعی فرش است که با استفاده از دستگاه‌های بافت پیشرفته بافت می‌شود.

این فرش‌ها نیز مانند گبه عشایری دارای طرح‌های زیبا و رنگارنگ هستند و با الیاف درجه یک به تولید و بافت می رسد.

.

مشخصات فرش طرح عشایر چست !

این محصول به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید و بافت رسیده شده است.

شانه و تراکم به کار رفته شده برای تولید این فرش نشان دهنده ریزبافتی به کار رفته شده بوده و جلوه فرش را به صورت بی نظیری خوش نقش کرده است.

در مقایسه با گبه عشایری، گبه ماشینی سنتی دارای ویژگی‌های مختلفی است و توانسته علاوه بر ویژگی طراحی سنتی خود از کیفیت و دوام بالایی نیز برای خرید شما برخوردار باشد.

این محصول دارای ارتفاع نخ خاب 9 میل بوده و به همین دلیل به صورت ضخیم و نرم به تولید و بافت رسیده شده است و برای نشستن و راه رفتن بر روی فرش ایده آل خواهد بود.

از مزیت دیگر این محصول می توان به قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون به دلیل رنگبندی ایده آل لاکی بژ به کار رفته شده اشاره داشت.

فرش طرح عشایر در ابعاد 1*1.5 / 1.5*2.20 ( چهار متری ) / 2*2.90 ( شش متری ) عرضه شده است و شما می توانید این فرش را با توجه به ابعاد خانه خود خریداری کنید.

همچنین به دلیل متنوع بودن ابعاد این محصول شما می توانید از این فرش در سایز های مختلف خریداری کرده و برای اتاق خواب ها و اتاق پذیرایی نیز از این فرش زیبا استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی پرو پیلن هیت ست شده
کد محصول
AN 4912
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست