فرش افشان گل سرخ زمینه کرم 700 شانه

محصول جدید فرش افشان گل سرخ از طرح های جدید فروشگاه زر فرش با قیمت تخفیف و فوق العاده مناسب برای خرید شما می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل و با طراحی مناسب هستید بدون شک برای شما خرید طرح گل سرخ یک انتخاب ایده آل و مناسب خواهد بود.

این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و از ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار است. در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول فرش ایده آل و با قیمت بسیار مناسب هستید بدون شک برای شما انتخاب فرش ماشینی افشان گل سرخ جدید کاشان با رنگ زمینه کرم مناسب و ایده آل خواهد بود.

از ویژگی فرش ماشینی می توان به طراحی بی نظیر و خاص آن که در برگیرنده نقشه افشان می باشد اشاره داشت. در صورتی که به دنبال طرحی ساده و هستید و از نقشه های شلوغ خسته شده اید انتخاب فرش ارزان با طرح افشان رز انتخابی ایده آل برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • کرم
اندازه
توضیحات

محصول فرش طرح گل سرخ کاشان از نقشه های جدید و محبوب تولید شده توسط مجموعه کارخانه زر فرش می باشد. نقشه به کار رفته شده با زمینه کرم این محصول زیبایی این فرش را برای خرید شما دو چندان کرده است.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل با کیفیت و با طراحی بی نظیر هستید بدون شک طرح جدید گل سرخ کاشان می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد . توجه داشته باشید طراحی به کار رفته شده برای تولید این محصول از نقشه های محبوب 1402 می باشد و محصولی محبوب و پر فروش برای خرید شما می باشد.

محصول فرش ماشینی کاشان گل سرخ به صورت 700 شانه تولید شده است و دارای تراکم بالا برای خرید شما خواهد بود. تراکم بالای به کار رفته شده برای این محصول باعث ریز بافتی این قالی شده است و زیبایی طرح این کفپوش را به صورت بی نظیری افزایش داده است.

الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصول قالی ماشینی دارای بالاترین کیفیت بوده و از مواد اولیه درجه یک برای تولید این فرش استفاده شده است. پس اگر طرح و رنگبندی نقشه فرش گل سرخ مورد پسند شما واقع شده است در انتخاب و خرید آن درنگ نکنید.

این محصول با قیمتی مناسبتر از محصولاتت فرش 1200 شانه و دارای جلوه بی نظیری بوده و به دلیل طراحی ساده و بدون ترنج به کار رفته شده برای تولید آن ، شما می توانید این فرش را با هر دکوری که دوست دارید ست نمایید.

زمینه به کار رفته شده برای تولید این محصول زمینه کرمی بوده و به همین دلیل به راحتی قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون های زمینه طوسی و کرم و همچنین فیلی رنگ و سیلور را خواهد داشت.

.

مشخصات و ویژگی فرش گل سرخ کاشان چیست !

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل ، با کیفیت و با قیمت تخیفی و مناسب هستید بدون شک فرش طرح گل سرخ دارای تمامی این ویژگی ها برای خرید شما می باشد. شما می توانید با خرید این محصول با پرداخت هزینه ای پایین یک فرش با کیفیت و ایده آل تهیه کرده باشید.

از ویژگی اصلی به کار رفته شده برای تولید این محصول می توانید استفاده از نخ ورجین هیت ست شده برای تولید آن به صورت درجه یک و صد در صد اشاره داشت. همچنین این محصول به صورت 700 شانه با تراکم بالا و ریز بافت به تولید رسیده شده است.

رنگ زمینه به کار رفته شده برای تولید این محصول کرم می باشد و از 8 رنگ اصلی برای تولید و بافت آن استفاده شده است. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل و مناسب برای خرید فرش خود هستید بدون شک برای شما این محصول یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

از مزیت های خرید این محصول از سایت زر فرش می توان به قابلیت بافت فرش سفارشی با طرح گل سرخ نیز اشاره داشت. شما می توانید این محصول فرش ماشینی را در ابعاد فرش کناره ، گرد ، قالیچه ، پشتی و... خریداری کنید.

همچنین باید گفت اید محصول در ابعاد اصلی و استاندارد 6 ، 9 و 12 متری به تولید رسیده شده است. شما می توانید این محصول محبوب را در تعداد و ابعاد مود نظرتان از فروشگاه زر فرش کاشان تهیه و خریداری کنید.

.

مزیت های اصلی قالی ماشینی طرح گل سرخ چیست !

☑️ طراحی بینظیر و خاص به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی گل سرخ
☑️  بافته شده به صورت 700 شانه و با تراکم بالا به صورت ریز بافت و دستباف گونه
☑️  قیمت بسیار مناسب و ایده آل به دلیل تخفیف ویژه قرار داده شده برای خریداران توسط کارخانه
☑️  قابلیت بافت در ابعاد فرش گرد ، کناره ، قالیچه ، پادری و پشتی
☑️  ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری
☑️  کیفیت بسیار عالی و مناسب به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و بافته شده توسط دستگاه hcp
☑️  بافته شده با رنگ زمینه کرم و به صورت 8 رنگ با طراحی خاص و بیظیر
☑️  دارای کیفیت و دوام بالا برای استفاده در مکان های مختلف خانه مثل فرش اتاق خواب ، اتاق کودک و پذیرایی
☑️ دارای ویژگی هیت ستینگ فرش برای عدم پرزدهی ، ثبات رنگی و دوام بالا

برای دریافت لیست جدید قیمت فرش 9 متری نیز می توانید کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
شانه
700
ماشین بافت
HCP
ابعاد
مستطیل
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
ورژین هیت ست
کد محصول
rz golsorkh
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,490,000 تومان

فرش خشتی ترنج دار جدید 700 شانه ارزان محصولی خاص ، ایده آل با طراحی زیبا و مدرن کلاسیک می باشد. این محصول فوق العاده که به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است دارای الیاف نخ ورجین هیت ست شده بوده و دارای دوامی بالا نیز می باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای محصول فرش خشتی ترنج دار کاشان به صورت بی نظیر می باشد. این محصول فرش ارزان دارای ریز بافتی بالایی بوده و به همین دلیل هنگام پهم کردن در مکان های مختلف خانه زیبایی فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت.

محصول فرش خشتی جدید با داشتن ترنج داخل آن توانسته تظر هر مشکل پسندی را رفع کند. این طرح که به مقشه فرش کژال نیز نزدیک می باشد انتخابی ایده آل برای خرید شما خواد بود.

5,490,000 تومان

فرش سرامیکی فیلی محصولی خاص با طراحی مدرن و امروی می باشد و از طرح های سنتی فاصله گرفته است. طراحی به کار رفته شده برای این محصول دارای نقوش گل و بوته نبود و اکثر زمینه این محصول را طرح سرامیکی آن در برگرفته شده است.

این محصول به صورت 700 شانه به بافت رسیده شده است و به همین دلیل از ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که ریز نقشی یک فرش دارای تاثیر مستقیم بر روی زیبایی قالی خواهد بود ، فرش سرامیک هم به همین دلیل دارای جلوه ای بی نظیر برای هر دکوراسیونی می باشد.

قیمت قرار داده شده برای محصول فرش سرامیکی کاشان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه فوق العاده بی نظیر و فرش ارزان می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار پایی یک فرش ایده ال و درجه یک را برای دکوراسیون منزل خود تهیه کرده باشید.

5,490,000 تومان

فرش طرح هریس فیلی 700 شانه ارزان محصولی جدید با نقشه ای بی نظیر و سنتی برای دکوراسیون های خاص و ایده آل برای خرید شما می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول فرش درجه یک هستید بدون شک برای شما خرید شما می باشد.

این محصول که دارای سبکی سنتی می باشد با زمینه فیلی می باشد و به همین دلیل از این فرش برای خانه های مدرن نیز می توانید استفاده کنید. در صورتی که به دنبال یک فرش خاص و ایده آل برای دکوراسیون می باشد.

این محصول فرش ارزان به صورت 8 رنگ به تولید رسیده شده است. رنگبندی به کار رفته شده برای فرش هریس کاشان به صورت فوق العاده خاص بوده و شفافیت این فرش به دلیل رنگبندی فوق العاده به کار رفته شده برای تولید این محصول برای خرید شما می باشد.

5,490,000 تومان

فرش مایسا محصولی جدید و ایده آل به صورت 700 شانه می باشد که با نقشه ای خاص به تولید رسیده شده است. این محصول دارای نقشه ای جدید ، خاص و زیبا می باشد و اگر شما به دنبال طرح زیبای فرش ماشینی هستید بدون شک برای شما نقشه مایسا ایده آل برای خرید می باشد.

این محصول دارای کیفیت درجه یک و با بهترین الیاف به تولید رسیده شده است. علت قیمت مناسب و فرش ارزان قرار داده شده برای فرش ماشینی مایسا فروش مستقیم این محصول از کارخانه و همچنین تخفیف ویژه قرار داده شده می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای نقشه محصول مایسا به صورت ایده آل برای خرید شما می باشد. علت این موضوع طرح و نقشه به کار رفته شده برای این محصول فرش 700 شانه کاشان می باشد که به آسانی با هر فرشی که می خواهید ست میگردد.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست