فرش طرح سرامیکی فیلی 700 شانه ارزان

فرش سرامیکی فیلی محصولی خاص با طراحی مدرن و امروی می باشد و از طرح های سنتی فاصله گرفته است. طراحی به کار رفته شده برای این محصول دارای نقوش گل و بوته نبود و اکثر زمینه این محصول را طرح سرامیکی آن در برگرفته شده است.

این محصول به صورت 700 شانه به بافت رسیده شده است و به همین دلیل از ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که ریز نقشی یک فرش دارای تاثیر مستقیم بر روی زیبایی قالی خواهد بود ، فرش سرامیک هم به همین دلیل دارای جلوه ای بی نظیر برای هر دکوراسیونی می باشد.

قیمت قرار داده شده برای محصول فرش سرامیکی کاشان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه فوق العاده بی نظیر و فرش ارزان می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار پایی یک فرش ایده ال و درجه یک را برای دکوراسیون منزل خود تهیه کرده باشید.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • فیلی
اندازه
توضیحات

قیمت قرار داده شده برای این محصول فرش سرامیکی به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه برای شما بسیار ایده آل می باشد. برای آشنایی با ویژگی های دیگر این محصول محبوب و پر فروش می توانید در ادامه همراه ما باشید.

این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و تراکم به کار رفته شده برای تولید آن به صورت 2550 نما می باشد. رنگبندی به کار رفته شده برای تولید ین محصول زمینه فیلی می باشد.

کیفیت به کار رفته برای این محصول فرش 700 شانه به دلیل استفاده از الیاف سه لا دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد و به همین دلیل دارای نرمی و لطافت بالایی برای خرید شما نیز می باشد.

نقشه و طرح به کار رفته شده برای این محصول دارای سبک امروزی می باشد و از نقوش گل و بوته فاصله گرفته شده است. طرح کلی به کار رفته شده برای این محصول به صورت سرامیکی می باشد و مابقی طراحی این محصول به مانند فرش های ورساچ به طراحی و بافت رسیده شده است.

.

مشخصات و ویژگی های فرش طرح سرامیکی فیلی چیست !

این محصول دارای نقشه ای بی نظیر و مدرن می باشد که با زیبایی هر چه تمامتر به تولید و بافت رسیده شده است. فرش ماشینی 700 شانه سرامیکی به وسیله الیاف نخ سه لا ورجین هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های به کار رفته شده برای تولید این محصول می توان به دستگاه تولید کننده این محصول که دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد. دستگاه تولید کننده محصول فرش ماشینی طرح سرامیکی hcp می باشد که به همین دلیل دارای کیفیت بافت فوق العاده ای برای خرید شما می باشد.

شما می توانید این محصول فرش کاشان را با قیمتی ایده آل و بسیار مناسب از کارخانه تهیه کرده و آن را در دکور خانه خود با زیبایی هر چه تمامتر پهن کنید. طراحی به کار رفته شده برای این محصول به صورت مدرن می باشد و به همین دلیل در اتاق خواب ها نیز می توانید از این قالی استفاده کنید.

به طور مثال استفاده از فرش طرح سرامیکی برای فرش کودک نیز مناسب خواهد بود و اگر شما دارای ست طوسی فیلی برای اتاق کودک کودک خود هستید و به دنبال انتخاب یک محصول ایده آل هستید.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید فرش طرح سرامیکی که دارای نقوش ورساچ نیز می باشد دارا طرحی شاد و مدرن می باشد. همنین گفتنی است برای تولید این محصول از 8 رنگ و 14 رنگ اسپرت نما استفاده شده است که زیبایی این فرش را دوچندان کرده است.

این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارا می باشد انتخابی ایده آل برای استفاده در پذیرایی ، اتاق خواب ها ، راهرو ها ( به صورت ابعاد فرش سفارشی ) نیز می باشد. پس در صورتی که نقشه این محصول مورد پسند شما واقع شده است در خرید آن درنگ نکنید.

.

مزیت های اصلی فرش ماشینی 700 شانه طرح سرامیکی چیست !

☑️ محصول جدید فرش کاشان با طراحی بی نظیر مدرن سرامیکی
☑️ قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه مستقیم فرش از کارخانه برای خریداران
☑️ کیفیت بسیار بالا به دلیل استفاده از الیاف درجه یک برای تولید محصول
☑️ ارسال سریع فرش طرح سرامیکی به سراسر کشور از طریق پست و برابری
☑️ بافته شده به صورت 700 شانه و ریز بافت ( به صورت ریز نقش و دستباف گونه )
☑️ دارای نقشه ای مدرن و ایده آل برای پهن کردن در مکان های مختلف خانه
☑️ الیاف درجه یک و نرم با ویژگی عدم پرزدهی و ثبات رنگی
☑️ قابلیت بافت در ابعاد فرش کناره ، قالیچه و پشتی ماشینی
☑️ بافته شده به صورت 8 رنگ و با دستگاه پیشرفته hcp با دوام بالا
☑️ نقشه محبوب و پر فروش فروشگاه زر فرش در ابعاد استاندارد 6 ، 9 و 12 متری

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
ورژین هیت ست
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست