فرش طرح هریس فیلی ، لاکی 700 شانه ارزان

فرش طرح هریس فیلی 700 شانه ارزان محصولی جدید با نقشه ای بی نظیر و سنتی برای دکوراسیون های خاص و ایده آل برای خرید شما می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول فرش درجه یک هستید بدون شک برای شما خرید شما می باشد.

این محصول که دارای سبکی سنتی می باشد با زمینه فیلی می باشد و به همین دلیل از این فرش برای خانه های مدرن نیز می توانید استفاده کنید. در صورتی که به دنبال یک فرش خاص و ایده آل برای دکوراسیون می باشد.

این محصول فرش ارزان به صورت 8 رنگ به تولید رسیده شده است. رنگبندی به کار رفته شده برای فرش هریس کاشان به صورت فوق العاده خاص بوده و شفافیت این فرش به دلیل رنگبندی فوق العاده به کار رفته شده برای تولید این محصول برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش ماشینی طرح هریس محصولی جدید با طراحی خاص و سنتی می باشد. این محصول می تواند دکوراسیون شما را به زیبایی هر چه تمامتر خاص کند. در صورتی که شما به دنبال یک فرش ایده آل برای منزل خود هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش هریس مناسب خواه بود.

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر به دلیل الیاف درجه یک به کار رفته شده برای تولید آن می باشد. همچنین برای تولید فرش هریس از تراکم 2250 و همچنین 700 شانه به کار رفته شده است که نشان دهنده ریز بافتی بی نظیر به کار رفته شده برای تولید این محصول و خرید شما می باشد.

قیمت قرار داده شده برای این محصول بسیار مناسب و ایده آل می باشد و شما می توانید با پرداخت هزینه ای ایده آل یک فرش با کیفیت را خریداری کرده باشید.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی هریس ، آن را یک انتخاب عالی برای هر ست دکوراسیونی قرار داده است. شما می توانید محصول فرش هریس را با مبل های طوسی ، کرم ، قهوه ای و حتی آبی فیروزه ای ست نمایید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش ماشینی هریس کاشان چیست !

به دنبال ویژگی های به کار رفته شده برای این محصول قالی کاشان می توان به استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا برای تولید فرش هریس اشاره داشت. این محصول به وسیله دستگاه hcp به تولید رسیده شده است و به همین دلیل درای کیفیت بافت بالا و دوامی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

این محصول به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است و برای تولید آن از الیاف ورجین هیت ست شده که دارای دوامی بالا و همچنین کیفیتی بی نظیر می باشد به تولید رسیده شده است.

همچنین الیاف به کار رفته شده برای تولید فرش کاشان با طرح هریس دارای مزیت ضد حساسیت بودن و عدم پرزدهی و داشتن ثبات رنگی می باشد. در صورتی که شما قصد خرید یک فرش با کیفیت و با دوام بالا را پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید فرش هریس ایده آل می باشد.

این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری برای خرید شما می باشد. به دلیل ریز نقشی به کار رفته شده برای تولید فرش هریس این محصول دارای کیفیتی ایده آل و همچنین نقشه ای زیبا و خاص برای هر دکوراسیونی می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک فرش با کیفیت و ایده آل از همه نظر برای منزل خود هستید و می خواهید با پرداخت هزینه ای ایده آل این فرش را تهیه کرده باشید ، بدون شک انتخابی بهتر از فرش هریس برای شما وجود نخواهد داشت.

پس اگر طرح و نقشه به کار رفته شده برای این فرش فروشگاه مورد پسند شما واقع شده است ، به شما پیشنهاد میکنیم این محصول را همین الان با قیمت ویژه قرار داده شده از فروشگاه خریداری کنید.

.

مزیت های فرش ماشینی هریس کاشان

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر بوده و برای تولید آن از بهترین الیاف درجه یک با دوام بالا می باشد. ریز بافتی به کار رفته شده برای محصول فرش هریس کاشان دارای کیفیتی بی نظیر بوده و نقشه سنتی به کار رفته شده برای این محصول توانسته جلوه فوق العاده ای را به خود بگیرد.

در صورتی که به دنبال خرید یک فرش انرژی بخش هستید که از رنگبندی شفاف و زنده برخورد باشد بدون شک برای شما خرید فرش ماشینی طرح هریس انتخابی ایده آل برای خرید شما می باشد.

این محصول با بالاترین درجه کیفی به تولید رسیده شده است و ریز نقشی به کار رفته شده برای تولید آن موجوب افزایش زیبایی این فرش شده است.

ارتفاع نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول 8 میل می باشد و به همین خاطر از نرمی و لطافت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

.

چرا فرش ماشینی هریس لاکی زمینه فیلی خریداری کنیم !

☑️ قیمت فوق العاده مناسب به دلیل عرضه مستقیم فرش هریس از کارخانه برای خریداران
☑️ ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری
☑️ بافته شده به صورت ریز بافت و 700 شانه ( دستباف گونه و ایده آل )
☑️ بافته شده با ارتفاع نخ خاب 8 میل و نرم برای خرید شما
☑️ تولید شده به صورت 8 رنگ با زمینه شاد و روشن
☑️ قابلیت بافت در ابعاد مختلف به صورت گرد ، فرش کناره ، قالیچه و پشتی ( برای سفارشی تماس بگیرید )
☑️ یک انتخاب مناسب برای فرش پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه و حتی راهرو ها برای سفارش در ابعاد دلخواه
☑️ یک انتخاب ایده آل برای جایگزین کردن با گلیم فرش

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
ماشین بافت
HCP
جنس نخ خاب
ورژین هیت ست
کد محصول
rz haris
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست