فرش مایسا فیلی 700 شانه کاشان

فرش مایسا محصولی جدید و ایده آل به صورت 700 شانه می باشد که با نقشه ای خاص به تولید رسیده شده است. این محصول دارای نقشه ای جدید ، خاص و زیبا می باشد و اگر شما به دنبال طرح زیبای فرش ماشینی هستید بدون شک برای شما نقشه مایسا ایده آل برای خرید می باشد.

این محصول دارای کیفیت درجه یک و با بهترین الیاف به تولید رسیده شده است. علت قیمت مناسب و فرش ارزان قرار داده شده برای فرش ماشینی مایسا فروش مستقیم این محصول از کارخانه و همچنین تخفیف ویژه قرار داده شده می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای نقشه محصول مایسا به صورت ایده آل برای خرید شما می باشد. علت این موضوع طرح و نقشه به کار رفته شده برای این محصول فرش 700 شانه کاشان می باشد که به آسانی با هر فرشی که می خواهید ست میگردد.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • فیلی
اندازه
توضیحات

محصول جدید فرش مایسا فیلی 700 شانه کاشان از طرحی بی نظیر و خاص تولید شده است. رنگ زمینه به کار رفته شده برای این محصول فیلی می باشد و به همین دلیل انتخابی ایده آل برای دکور های امروزی و عروس و داماد ها برای خرید شما می باشد.

نقشه به کار رفته شده برای تولید این محصول برگرفته از نقوش طراحی ایرانی و اسلیمی می باشد که این فرش را از آنچه که باید خاصتر کرده است. در صورتی که شما به دنبال یک طرح جدید و از نقشه های امسال هستید بدون شک برای شما طرح مایسا می تواند بهترین انتخاب باشد.

محصول فرش ماشینی مایسا 700 شانه با ریز بافتی فوق العاده ای به تولید رسیده شده است. این محصول به صورت درجه یک بوده و از قیمتی بسیار مناسب و ارزان به دلیل حذف واسطه ها و همچنین عرضه مستقیم از کارخانه برخوردار می باشد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش مایسا ماشینی کاشان چیست !

همانطور که مشخص است یک فرش با کیفیت باید دارای مشخصه های شانه بالا ، جنس الیاف درجه یک و همچنین ماشین بافت خوب باشد. محصول فرش مایسا دارای تمامی ویژگی های مد نظر شما بوده و همچنین دارای طراحی فوق العاده خاص نیز برای خرید شما می باشد.

این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و نسبت به محصولات شانه پایینتر مثل ( 350 / 440 / 500 / 600 شانه ) از ریز بافتی فوق العاده تری برخوردار است. همچنین به دلیل ریز نقشی به کار رفته شده برای بافت این محصول ، نقشه مایسا  توانسته زیبایی بی نظیری را با خود به همراه داشته باشد.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این فرش از ورجین هیت ست شده صد در صد می باشد. به همین دلیل این محصول دارای کیفیتی بی نظیر از لحاظ الیاف به کار رفته شده ، دوام و زیبایی زنده بودن رنگ های به کار رفته شده می باشد.

همچنین این محصول به وسیله جدیدترین دستگاه های روز دنیا به تولید و بافت رسیده شده است. ما برای بافت فرش ماشینی طرح مایسا از دستگاه hcp استفاده کرده ایم که دارای بهترین تکنولوژی ها برای تولید و بافت فرش می باشد.

.

مزیت های اصلی فرش طر ح مایسا فیلی کاشان

به دلیل نقشه خاص و زیبای به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید از این فرش در مکان های مختلف خانه استفاده کنید. به طور مثال از این فرش می تواند داخل پذیرایی و همچنین اتاق خواب ها به جای فرش سه بعدی یا محصولات فانتزی استفاده کنید.

به همین دلیل بافت به کار رفته شده برای محصول مایسا به صورت مرتب و درجه یک می باشد. بافت مناسب به کار رفته شده دارای تاثیر مستقیم بر روی کیفیت فرش و همچنین زیبایی نقشه فرش دارا بوده و این محصول را برای شما یک انتخاب بی نظیر قرار داده است.

همچنین به دلیل الیاف هیت ست شده به کار رفته شده برای تولید محصول مایسا ، این فرش دارای ویژگی های اصلی عدم پرزدهی ، ثبات رنگی و ضد حساسیت بودن نیز می باشد.

فرش ماشینی طرح مایسا کاشان در ابعاد استاندارد و اصلی 6 ، 9 و 12 متری به بافت و تولید رسیده شده است. همچنین در صورتی که شما به دنبال ابعاد سفارشی هستید می توانید این محصول فرش کاشان را در ابعاد فرش کناره و سایز های سفارشی نیز خریداری کنید.

قیمت قرار داده شده برای این محصولات بسیار مناسب می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب یک فرش با کیفیت و ایده آل را برای خانه خود تهیه کنید.

.

چیکده ویژگی های فرش فیلی مایسا

✅ بافته شده به صورت ریز بافت و 700 شانه ( دارای نقشه ای زیبا و دستباف گونه )
✅ ارسال سریع فرش مایسا به سراسر کشور از طریق پست تیپاکس و باربری
✅ تخفیف ویژه قرار داده شده و امکان خرید محصول با کیفیتی بی نظیر برای خرید شما
✅ نخ خاب به کار رفته شده از ورجین هیت ست شده صد در صد با کیفیت عالی
✅ بافته شده به وسیله جدید ترین تکنولوژی روز دنیا به وسیله دستگاه hcp
✅ دارای مزیت عدم پرزدهی ، ثبات رنگی ، ریز بافتی بی نظیر و ضد حساسیت بودن
✅ بافته شده با زمینه فیلی مناسب برای ست کردن با انواع دکوراسیون
✅ قابلیت بافت در ابعاد دلخواه حتی به صورت فرش گرد ، پشتی و کناره
✅ قابلیت سفارش در ابعاد قالیچه و سایز دلخواه شما

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
ورژین هیت ست
کد محصول
rz maysa
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,490,000 تومان

فرش طرح اطلسی زمینه سرمه ای 700 شانه محصولی جدید ، با طرحی بی نظیر و خاص می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب هستید بدون شک این محصول که دارای تخفیف ویژه نیز می باشد برای شما مناسب خواهد بود.

توجه داشته باشید که فرش اطلسی کاشان با زمینه سرمه ای تیره ( مشکی ) به تولید و بافت رسیده شده است. طراحی به کار رفته شده برای این محصول به صورت خاص بوده و دارای سبکی مدرن و همچنین سنتی کلاسیک می باشد.

این محصول فرش ارزان در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری به بافت و تولید رسیده شده است. همچنین شما می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه خود نیز خریداری کنید ( برای سفارش در ابعاد سفارشی با شماره های پشتی بانی تماس بگیرید. )

5,490,000 تومان

فرش کارینا سرمه ای 700 شانه ارزان محصولی جدید ، خاص و با طراحی فوق العاده می باشد که به تازگی این محصول فوق العاده توسط کارخانه زر فرش برای شما به طراحی و بافت شده است.

نقشه فرش ماشینی کارینا دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و همانطور که مشاهده میکنید برای طراحی این محصول از رنگ زمینه سرمه ای تیره استفاده شده است که این موضوع باعث زیباتر شدن و خاصتر شدن این فرش ارزان قیمت ماشینی نیز شده است.

محصول فرش کارینا دارای کیفیتی ایده آل و قیمتی بسیار مناسب و ارزان می باشد که به دلیل جنس الیاف به کار رفته شده دارای دوام و طول عمری بالا نیز برای خرید شما برخوردار است.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش با کیفیت فرش 700 شانه هستید و میخواهید این محصول را با قیمتی ایده آل و ارزان تهیه کنید بدون شک برای شما محصول کارینا انتخابی ایده آل خواهد بود.

5,490,000 تومان

فرش طرح گیلدا 700 شانه ارزان محصولی جدید از فرش ارزان فروشگاه است و با طراحی مدرن و جذاب می باشد که قادر است به هر دکوراسیونی تحویلی جدید بخشید و خانه شما را نو و زیبا کند ، رنگبندی فرش گیلدا فیلی از طرح های محبوب و پر فروش این فرش در سال 1403 می باشد و همچنین رنگبندی سرمه ای این محصول نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد.

فرش گلیدا در دو رنگ فیلی و سرمه ای به بازار عرضه شده است و شما می توانید این محصول را با توجه به ست دکوراسیونی که دارید انتخاب و خریداری کنید ، توجه داشته باشید که رنگ سرمه ای برای مکان هایی که می خواهید دیر به دیر کثیف بشود مناسب می باشد و رنگ فیلی این محصول برای بزرگتر نمایش دادن فضای خانه انتخابی ایده آل خواهد بود.

محصول فرش ماشینی گیلدا به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 به تولید و بافت رسیده شده است و دارای کیفیتی ایده آل و ضمانت سلامت کالا برای خرید شما می باشد.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست