بلاگ » نمایندگی فرش ترکیه | نمایندگی فرش ترک در سراسر کشور+خرید🤩

نمایندگی فرش ترکیه | نمایندگی فرش ترک در سراسر کشور+خرید🤩

بروز شده در 24 تیر 1399 ساعت 06:33 ب.ظ

نمایندگی فرش ترکیه

شرکت زر فرش یکی از شرکتهایی است که به عنوان نمایندگی فرش ترکیه ، شناخته می شود . و در این زمینه فعالیت دارد . شرکت زر فرش خود به تولید فرش ترک اقدام نموده است.

این شرکت از بهترین فرش های ترک را به مشتریان و طرفداران این نوع فرش ارائه می دهد . اما در ابتدا بهتر است فرش ترک را به صورت مختصر معرفی کنیم. که با این فرش آشنا شوید و ببینید آیا خواهان این فرش هستید یا خیر .

 

توجه برای خرید : شما می توانید برای خرید فرش ترک با بهترین کیفیت و قیمت از طریق فروشگاه زر فرش اقدام کنید. ما در ادامه طرح های متنوعی از فرش ترک را در فروشگاه قرار داده ایم و کافی است شما وارد لینک فرش های متنوع ترک ما شوید.

توجه داشته باشید که محصولات فرش ماشینی ترک به علت عرضه مستقیم از کارخانه زر فرش دارای قیمتی بسیار مناسب نیز می باشد.

 

در صورتی که قصد خرید فرش ترک را پیدا کرده اید

می توانید باش شماره نمایندگی فرش ترک ایرانی 09100593093 تماس بگیرید.

 

 

ابتدا درباره فرش ترک بدانید


فرش ترک از فرشهایی است که به تازگی معروف و محبوب شده است و در ایران و سراسر جهان مشهور شده است . این فرش زیبایی خاص خود را دارد و متفاوت از فرش های ماشینی ایران است .

چرا که رنگ های آن رنگهایی روشن و شاید سرد به حساب بیایند . ترکیه از کشورهایی است که روابط تجاری نزدیکی با ایران دارد و از دیرباز روابطی حسنه بین این دو کشور برقرار بوده است .

هم در ترکیه فرش ایرانی تولید می شود و به فروش می رسد و هم در ایران فرش ترک به تولید می رسد و به فروش می رسد .

چرا که فرش ماشینی با ماشین تولید می شود و خیلی تفاوتی نمی کند که در کجا تولید شود و فقط باید طرح را به خوبی پیاده کرد و مهم تر از همه از مواد اولیه مرغوب استفاده کرد .

 

نمایندگی فرش ترکیه


نمایندگی فرش ترکیه زر فرش

بسیاری از شرکتها و فعالان حوزه فرش ، در تلاشند که امتیاز نمایندگی فرش ترکیه را بگیرند چرا که امروزه این فرش طرفداران زیادی دارد . به ویژه برخی برندهای معروف فرش ترکیه که از معروفترین آنها فرش مرینوس ترکیه را می توان نام برد ، امروزه تقاضا برایشان وجود دارد .

بسیاری به دنبال آدرس نمایندگی فرش مرینوس ترکیه در تهران یا نمایندگی فرش مرینوس ترکیه در مشهد و یا حتی نمایندگی فرش مرینوس ترکیه در کرج و سایر شهرهای ایران هستند .

مسلماً قیمتی که شما بخواهید این فرش را از نمایندگیها تهیه کنید برایتان زیاد تمام خواهد شد و دلیل های زیادی دارد . فرشی که در ترکیه تولید می شود اگر بخواهد وارد کشور شود کلی هزینه بر وارد کننده و نمایندگی تحمیل می شود تا بخواهد آن را به دست مصرف کننده برساند .

حتی اگر شما از فروشگاه مرکزی فرش مرینوس بخواهید خرید کنید و یا حتی فروشگاه اینترنتی فرش مرینوس ترکیه باز هم از نظر اقتصادی شاید به صرفه نباشد .

 

ویژگی مدل های فرش ترک


فرش ترک ساده : این فرش تا ابعاد 12 متری تولید می شود که شانه و تراکمش پایین است  یعنی 500 شانه و تراکم 1500 . نخ آن نیز آکریلیک است .

فرش ترک ممتاز : این فرش گل برجسته است و خاص و زیباست و جنس نخ آن تاپس و همچنین بامبو است .

فرش ترک سمرقند : این فرش از نوع فرش های 700 شانه است و تراکمش ممکن است از 2100 تا 2550 باشد . ابعاد آن نیز ممکن است متفاوت باشد . نخ به کار برده شده در این فرش آکریلیک صد در صد است و پرز دهی ندارد و رنگش باثبات است و خود فرش نیز با دوام است .

 

خرید اینترنتی فرش ترکیه ای از نمایندگی فرش ترکیه


خرید فرش ترکیه از نمایندگی

به دلیل اینکه شرکت زر فرش بر آن است که تمام سلائق مختلف در فرش را پوشش دهد پس باید بتواند تمام محصولات فرش را ارائه دهد . یکی از انواع خاص فرش ، فرش ترکیه ای است با طرح و رنگ های خاص خودش این فرش یکی از زیر شاخه های اصلی محصولات شرکت زر فرش است .

قیمت فرش ترکیه در این شرکت بسیار پایین تر از قیمت سایر ارائه دهندگان فرش ترک است چرا که ما فرش ترک را وارد نمی کنیم بلکه خود آن را تولید می کنیم .

توجه : برای دیدن قیمت فرش ترک کلیک کنید.

 

طرح های نمایندگی فرش ترک کاشان


طرح های فرش ترک

ما بهترین طرحها و رنگها و بالاترین کیفیت مواد اولیه را انتخاب می کنیم که فرشی با کیفیت را تولید کنیم . تنوع فرش ترک موجود و کیفیت درجه یک این فرش باعث شده است که شرکت ما از عرضه کنندگان موفق این نوع فرش باشد .

اگر بخواهیم از ویژگی فرش ترک شرکت زر فرش سخن بگوییم می توان به 700 شانه بودن آن اشاره کرد و همچنین تراکم آنها 2100 است .

این نوع فرش 8 رنگ است . ابعاد موجود آن 6 متری ، 9 متری و 12 متری است . دستگاه بافت نیز HCI و شونهر است . اگر بخواهیم چند تا از طرح های آن را نام ببریم فرش ترک طرح سحر ، عسل ، سیلک و آتوسا را می توانیم نام ببریم .

بیشتر رنگ های موجود فرش ترک عبارتند از آبی ، گلبهی و نسکافه ای می باشد . که روشن هستند و در نگاه اول شما متوجه متفاوت بودن آن از فرش های ماشینی ایرانی خواهید شد ، پس با توجه به مطالبی که ذکر شد باید متوجه شده باشید.

شرکت زر فرش یک نمونه موفق نمایندگی فرش ترک است که مناسبترین قیمت برای این فرش را ارائه می دهد ، قیمت فرش ترک شرکت زر فرش که 700 شانه است ، اندکی بالاتر از قیمت های عرضه فرش ماشینی ایرانی 700 شانه معمولی است .

ولی شاید در نهایت بیشتر انتخاب به ویژه ایرانیان فرش ماشینی ایرانی باشد ، چرا که حس ناب فرش اصیل را در طرحهایش می توان دید و این را نمی توان انکار کرد .

پشتی بانی زرفرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.