فرش آشپزخانه

590,000 تومان
محصول فرش طرح لاکچری انتخابی ایده آل برای پهن کردن داخل دکوراسیون های جدید و ایده آل مطبخ می باشد. این محصول دارای ریز بافتی بی نظیر بوده و بر روی فرش 1000 شانه با چاپ عالی و نخ فیلامنت به تولید رسیده شده است. این...
1,190,000 تومان
فرش طرح آسانا محصولی جدید با طراحی بینظیر با قیمتی ایده آل و با کیفیتی بی نظیر برای خرید شما آماده شده است. این محصول دارای کیفیتی بی نظیر بوده و بر روی فرش 1000 شانه و با تراکم 3000 به تولید رسیده شده است. ( توجه...
590,000 تومان
فرش ماهان محصولی جدید خاص و با طراحی مدرن برای هر آشپزخانه ای می باشد. این محصول در رنگبندی جدید و زیبا برای سفارش گذاری شما آماده شده ست و قابلیت سفارش در رنگ دلخواه شما نیز وجود دارد. فرش زیبای دیبا را می توانید...
1,050,000 تومان
محصول جدید لوزان از طرح های جدید فرش مناسب پهن کردن داخل آشپزخانه می باشد. این محصول دارای ابعاد راهرویی ، فرش کناره و همچنین قالیچه و سایز کوچک برای ابعاد مختلف آشپزخانه می باشد. در بخش تصاویر 3 رنگ اصلی نسکافه ای...
1,190,000 تومان
محصول فرش تخته برش ادویه با در برگیری 2 تا از وسیله های اصلی مطبخ توانسته انتخابی ایده آل برای خرید شما باشد. در صورتی که به دنبال خرید یک فرش مناسب با رنگبندی بالا و 8 رنگ با زمینه تیره هستید بدون شک این محصول که...
1,190,000 تومان
محصول جدید رنگارنگ دوخت با نقشه ای جدید و جذاب عرضه شده است. برای طراحی این محصول سعی شده از رنگبندی های متنوعی استفاده شود تا با هر دکوراسونی به سادگی ست شود. از ویژگی مهم این محصول علاوه بر طراحی و جلوه زنده به...
1,190,000 تومان
فرش طرح چنگال محصولی جدید و فوق العاده بی نظیر می باشد که به صورت 500 شانه به تولید رسیده شده است. این محصول دارای تراکم 1000 بوده و دارای کیفیت و دوامی بی نظیر برای خرید شما می باشد. در صورتی که قصد خرید یک فرش با...
3,990,000 تومان
محصول ریسه ادویه با طراحی جدید و خاص انتخابی متناسب برای پهن کردن داخل آشپزخانه خانه شما خواهد بود. این محصول با ریز بافتی بی نظیری به تولید رسیده شده است و برای بافت آن از 500 شانه و تراکم 1000 به کار برده شده است....
1,190,000 تومان
فرش لیوان چای و قهوه در سه اندازه پر فروش به تولید رسیده است و آماده قرار گیری داخل دکوراسیون خانه شما می باشد. ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت بی نظیر بوده و انتخابی ایده آل برای پهن کردن داخل...
1,190,000 تومان
این فرش در 3 سایز بافته شده است و آماده سفارش گذاری برای شما با قیمت کارخانه می باشد. با خرید این محصول یک فرش نرم و ایده آل را به مطبخ خانه خود که قلب هر خانه ای می باشد هدیه دهید. این محصول به صورت 500 شانه با...
1,190,000 تومان
در صورتی که به دنبال خرید یک فرش با نقشه ادویه هستید و طرفدار رنگبندی جذاب و زنده می باشید این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد. طراحی به کار رفته شده برای این محصول جزو نقشه های فرش آشپزخانه جدید می باشد و به...
350,000 تومان
از محصولات پر فروش کفپوش فرش آشپزخانه می باشد که محیط آشپزخانه نیازمند یک فرش متناسب با مکانی که هست را دارا می باشد که به همین دلیل گروه زر فرش محصول ادویه را ارائه کرده است و فرش سه بعدی طرح ادویه توانسته است از...
نمایش 1 تا 12 از 12 مورد

فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه ارزان از مهمترین موارد برای دکور خانه های جدید از جمله عروس می باشد. در این قسمت تصاویر و محصولات مخصوص آشپزخانه را می توانید ببینید ( آپدیت 1401 ) .

معمولاً کف آشپزخانه در ایران کاشی یا سرامیک است. این کف پوشها سفت و سخت هستند.

پهن کردن فرش آشپزخانه جدید بر روی این کف پوش های سخت بستر نرمتری ایجاد می کند و فشار کمتری به پاها وارد می کند.

بنابراین فرش گزینه ای بسیار مناسب برای کفپوش مطبخ می باشد.

فرش در مقایسه با دیگر کف پوش های آشپزخانه نظیر کاشی، سرامیک، چوب، به آشپزخانه گرما، آسایش و زیبایی خیره کننده ای می بخشد. فرش آشپزخانه عروس با نقش و نگار های بسیار زیبا و طرح و رنگ های متنوع، فضای آشپزخانه را زیباتر و دلنشین تر می کند.

انتخاب فرش های آشپزخانه باید هماهنگ با دکوراسیون منزل باشد، تا باعث زیبایی فضای خانه بشود.

 .

فرش آشپزخانه ارزان جدید مناسب عروس


استفاده از فرش شیک و زیبا در آشپزخانه در فرهنگ و عرف ایرانی رواج دارد. از آن جایی که شستن فرش کار چندان آسان و راحتی نیست و رعایت نظافت و بهداشت فرش ماشینی مطبخ بسیار اهمیت دارد.

بنابراین بهتر است از فرش های سبک که شست و شوی آنها راحت تر است استفاده شود. علاوه بر زیبایی طرح و رنگ فرش آشپزخانه عروس و داماد ها ، کیفیت جنس آن نیز مهم است.

فرشی برای آشپزخانه مناسب است که نرم و لطیف باشد و پس از شست و شو رنگ پس ندهد و کیفیت خود را از دست ندهد. هم چنین دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

و با استفاده طولانی مدت در برابر گرد و غبار و رد پا ظاهر آن تغییر نکند. باید بدون اینکه رنگ و شفافیت خود را از دست بدهد  قابل شست و شو باشد.

بنابراین چنین فرشهایی گزینه مناسبی برای آشپزخانه هستند.

  • فرشهایی که در بافت آنها از نایلون استفاده شده است می توانند  برای آشپزخانه مناسب باشند. زیرا که این نوع فرشها مقاوم بوده و قیمت ارزان تری هم نسبت به دیگر فرشها دارند.
  • گلیم به دلیل سبک بود، گزینه مناسبی برای پوشاندن کف آشپزخانه است. زیرا فرش های سنگین شستن آنها سخت می باشد ( به طور مثال هرگز نیاز نیست برای آَپزخانه.

 .

 

نکاتی که هنگام خرید فرش مخصوص آشپزخانه باید به آن توجه کرد :


فرش آشپزخانه جدید

  • باید سبک باشد تا شستن آن آسان باشد.
  • داشتن پرز های کوتاه به دلیل اینکه گرد و غبار و آلودگی در فرش جمع نشود.
  • فرش آشپزخانه ارزان قیمت برای آشپزخانه تهیه کنید زیرا اگر به هر دلیلی از جمله سوختگی به فرش آسیبی برسد به راحتی بتوان آن را تعویض کرد.
  • فرشی را برای آشپزخانه انتخاب کنید که رطوبت کمتری جذب کند زیرا که رطوبت باعث پوسیدگی فرش می شود.

 

مزایای استفاده


فرش مناسب با دکوراسیون آشپزخانه باعث جذابیت و زیبایی دکوراسیون می شود.

باعث افزایش جلوه و شکوه آشپزخانه می شود اگر دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است و کابینت ، رنگ های تک و زیبا دارند بهتر است.

  1. از فرش های تک رنگ و با الیاف برجسته استفاده کنید ، هم چنین اگر دکوراسیون آشپزخانه شما کلاسیک و سنتی است.
  2. برای زیبا تر شدن فضا، فرش های سنتی مثل گلیم و جاجیم انتخاب مناسبی هستند.
  3. رنگ فرش آشپزخانه مدرن نیز باید متناسب و هماهنگ با دکوراسیون آشپزخانه باشد تا باعث  زیبایی و شکوه آن بشود.

 

دردسرها چیست


معمولاً فرش آشپزخانه به علت این که همیشه در معرض مواد غذایی  و محیط شلوغ و پر رفت و آمدی است سریع تر آلوده و کثیف می شود.

بنابراین بهتر از از فرش با رنگ های تیره برای آشپزخانه استفاده شود.

زیرا فرشهایی با رنگ تیره کمتر گرد و خاک و لکه ها رو روی خود نشان میدهد.

از آن جایی که رنگ های روشن همانطور که گفتیم به دلیل اشتها آوری و هم چنین زیبایی آنها بهتر است.

برای آشپزخانه انتخاب شوند لذا بهترین راه حل این است. فرش رنگ روشن با طرح های پیچیده برای مطبخ استفاده شود. تا لکه ها آن کمتر به چشم بیاید.

 

مدل های جدید قالی آشپزخانه


مدل فرش آشپزخانه

فرش مطبخ در طرحها و مدل های متنوع و زیبایی تولید می شود ؛ پرفروشترین مدل های آن گرد یا بیضی هستند.

زیرا فرش های مستطیلی که به صورت کامل کل کف مطبخ را می پوشاند و برخی از مردم این مدل از فرش را نمی پسندند.

امروزه استفاده از فرش سه بعدی و فانتزی در میان خانواده های ایرانی بیشتر شده است.

هر کدام از این فرش های سه بعدی و فانتزی حسی خاص و جلوه ای بسیار زیبا در محیط مطبخ ایجاد می کنند

و دکوراسیون داخلی آشپزخانه را جذاب تر می کنند ، فرش سه بعدی طرح سیب، طرح جام، طرح سنگ از زیباترین این طرحها می باشند.

کیفیت و قیمت فرش های مطبخ شرکت زر فرش بسیار مناسب می باشد. و تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارد ، فرش های مدرن و فانتزی زر فرش علاوه بر زیبایی و شکوه آنها قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی دارند.

 

فرش آشپزخانه ترکیه


فرش آشپزخانه ترک

از انواع محصولات فروشگاه زر فرش فرش های ترکیه می باشد که دارای کیفیتی بسیار مناسب و همچنین شیک برای آشپزخانه می باشد.

در صورتی که شما می خواهید دکوری جدید برای دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید. برای شما فرش آشپزخانه ترکیه انتخابی عالی مناسب خواهد بود ، زیرا از قیمت و طراحی جدیدی برخوردار می باشد.

طراحی فرش های ترکیه به صورت ساده بوده ، ولی در عین سادگی از زیبایی فوق العاده ای نیز برخوردار می باشد. فرش های ترکیه دارای رنگ‌بندی گلبهی ، آبی ، نسکافه ای ، کاربنی و دیگر رنگها می باشد.

شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید فرش ترک آشپزخانه را از فروشگاه زر فرش با قیمت مناسب خریداری کنید.

+ توجه برای خرید : برای خرید فرش ترک از فروشگاه زر فرش در اندازه مناسب آشپزخانه می توانید کلیک کنید.

 

فرش آشپزخانه عروس


در صورتی که نو عروس هستید و به دنبال یک فرش شیک و زیبا برای دکوراسیون مطبخ می باشید ، بدون شک برای شما انتخاب مختلفی وجود دارد.

شما می توانید برای آشپزخانه از فرش های 700 شانه با اندازه های کوچک استفاده کنید.

علت این موضوع نیز این است که فرش های شانه بالاتر از قیمتی بالا برخوردار می باشد. بهتر است فرش 700 شانه که هم دارای تراکم مناسب و هم دارای قیمتی مناسب می باشد خریداری شود

 

+ توجه برای خرید : برای خرید فرش 700 شانه اینجا کلیک کنید ، انواع طرح های آن را به صورت کامل برای آشپزخانه ببینید.

 

در صورتی که محصول مورد نظر شما فانتزی می باشد شما می توانید برای آشپزخانه عروس از گلیم استفاده کنید.

گلم فرش ها علاوه بر اینکه دارای قیمتی مناسب می باشد شست و شوی راحتی نیز دارند. به همین دلیل نیز انتخاب یک گلیم فرش شیک برای مطبخ عروس از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

+ توجه برای خرید : برای خرید گلیم فرش شیک برای آشپزخانه اینجا کلیک کنید.

 

فرش آشپزخانه سه بعدی


فرش سه بعدی آشپزخانه

از دیگر انتخابهایی که شما می توانید برای مطبخ خود داشته باشید خرید فرش سه بعدی مطبخ می باشد. فرش سه بعدی از فرش های جدید فانتزی بوده و از طراحی جدید زیبایی برخوردار است.

در صورتی که نظر شما را گلیم فرش و انواع دیگر فرش جلب نکرده است. شما می توانید برای دکوراسیون آشپز خانه خود از فرش های سه بعدی استفاده نمایید.

از مشخصات فرش سه بعدی می توان به شانه 500 و تراکم 1000 این فرشها اشاره داشت. فرش سه بعدی به وسیله ماشین بافت شونهر بافته شده و دارای تضمین کیفیت توسط زر فرش می باشد.

+ توجه برای خرید : برای خرید فرش سه بعدی در انواع مختلف با رنگ‌بندی های زیبا و سایزهای مختلف کلیک کنید.

طرح فرش آشپزخانه سه بعدی

فرش آشپزخانه طرح سیب : یکی از مدرن ترین و جدید ترین طرح های برای آشپزخانه می باشد. طرح سیب ظاهری بسیار زیبا و دیدنی دارد . این طرح از تعدادی سیب های زیبا و با رنگی شاد و روشن تشکیل شده است .

استفاده از طرح سیب در محیط آشپزخانه باعث جلوه ی زیبای در این محیط می شود. فرش آشپزخانه سه بعدی طرح سیب 500 شانه با تراکم 1000 است که بسیار با لطافت و نرم می باشد .

ابعاد و اندازه این محصول تولید شده است که سایز استاندارد ان 6 متری است . که این ابعاد بسیار پرفروش بوده است .

اندازه و ابعاد های مختلف دیگری مانند؛ 50 *80 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 دارد . که برای محیط های با این ابعاد مناسب است .

.

فرش ادویه آشپزخانه


فرش آشپزخانه ادویه سه بعدی

فرش طرح ادویه : مدل ادویه طرحی خاص و منحصر به فرد است. مناسب ترین طرح و مدل برای محیط آشپزخانه طرح ادویه است. فرش آشپزخانه سه بعدی طرح ادویه فرشی 500 شانه است که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد.

این مدل تولید شده از الیاف ضد حساسیت است. و بدون پرز می باشد که نخ خاب آن از پلی استر هیت ست شده است .

برای داشتن یک ترکیب دکوراسیون ایده آل می توانید از انتخاب این فرش برای فرش آشپزخانه با کابینت سفید استفاده کنید.

 

قیمت فرش آشپزخانه


یک نوع از منسوجات که در مطبخ بسیار به کار می رود و البته ایده آل ترین نوع فرش برای مطبخ است ، گلیم می باشد.

گلیم چون سبک است و قیمت مناسبی هم از بین محصولات فرش کاشان دارد و برای آشپزخانه ایده آل است و همگان توان خرید آن را دارند .

معمولاً اگر از بیشتر مردم نظر سنجی کنید. می بینید که نمی خواهند برای فرش آشپزخانه خیلی هزینه کنند و به دنبال یک فرش گران قیمت نیستند.

البته حتی اگر وضع مالی خوبی هم داشته باشید ، قطعاً فرش 1200 شانه نخواهید خرید چرا که این فرش آنقدر ظریف است که مناسب مطبخ نیست .

از طرفی هم فرش مطبخ خیلی زیاد در معرض کثیفی است. باید فرشی برای آن انتخاب شود که به راحتی شستشو شود.

اما گلیم انواع مختلفی دارد که می توانید انواع آن را در مطبخ خود به کار ببرید و این بسته به سلیقه شما دارد و به لیست قیمت در ادامه می‌پردازیم.

لیست قیمت گلیم فرش آشپزخانه : حال جدای از جنس گلیم ها ، باید ابعاد را هم در نظر بگیرید که چه ابعادی از فرش مناسب آشپزخانه شماست.

بیشتر ابعاد برای آشپزخانه ابعاد 1*1.5 ، 1.5*2.25 ، 2*3 و در نهایت 2.5*3.5 هستند. در برخی موارد شما ممکن است کسی 3*4 آن را هم بخواهد ولی کمتر .

لیست قیمت گلیم فرش آشپزخانه
1.5 متری  4 متری  6 متری 9 متری
420.000 هزار تومان 850.000 هزار تومان 1.390.000 هزار تومان 2.100.000 هزار تومان
لیست قیمت گلیم گبه آشپزخانه
1.5 متری  4 متری  6 متری 9 متری
790.000 هزار تومان 1.590.000 هزار تومان 2.790.000 هزار تومان  3.850.000 هزار تومان

قیمت گلیم جاجیم ها هم مانند همان گلیم فرش است و گلیم گبه عشایری هم همان زیر گروه گلیم گبه ها می باشد و همان قیمت را دارد .

قیمت فرش شگی مناسب آشپزخانه : یک نوع دیگر از انواع فرش های ماشینی که می توان در آشپزخانه به کار برد ، فرش شگی است. ابعاد متنوع و رنگ بندی های آن هم موجود می باشد .

فرش شگی از آن جهت محبوب است که نرم است و اگر بخواهید روی مدل فرش آشپزخانه بنشینید و ناهار و شام بخورید ، شگی ایده آل شماست .

شگی رنگ های مناسبی برای آشپزخانه دارد ولی مشکل آن همان داستان پرزهای بلندش و جمع شدن آشغال ها در آن است. از این حرف ها بگذریم و به سراغ قیمت آن برویم .

قیمت فرش شگی آشپزخانه
1.5 متری  4 متری  6 متری 9 متری
750.000 هزار تومان 1.490.000 هزار تومان 2.590.000 هزار تومان 3.790.000 هزار تومان


قیمت فرش شنل آشپزخانه :
  محصولات فرش شنل براق با طرح های زیباست که نه به سفتی گلیم است و نه به نرمی شگی. این فرش آشپزخانه ارزان یک فرش مخملی مانند می باشد .

شنل را در ابعاد مختلف و رنگ های زیبا با گل هایی منحصر به خود شنل تولید می کنند. در ادامه قیمت های ابعاد مختلف را می بینید .

ادامه مطلبShow less

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست