فرش طرح افشان 1500 شانه برشی

فرش طرح افشان 1500 شانه برشی محصولی جدید و خاص می باشد که توسط فروشگاه زر فرش کاشان عرضه شده است و دارای طول عمری بالا بوده و از قیمتی بسیار مناسب و ارزان نیز برخوردار می باشد.

همانطور که می دانید فرش 1500 شانه از مدل های جدید فرش ماشینی می باشد که ریز بافت ترین فرش تولید شده می باشد و از نقش و نگاری زیبا نیز برخوردار است ، در صورتی که شما قصد خرید فرش ریز بافت و درجه یک برای کناره فرشهای خود پیدا کرده اید بدون شک برای شما فرش برشی افشان انتخابی ایده آل خواهد بود.

این محصول دارای تراکم 4500 بوده و به بهترین شکل ممکن به تولید و بافت رسیده شده است ، نقشه به کار رفته شده برای این محصول کناره به صورت نقشه افشان افشان می باشد و جزو نقشه های پر فروش و مخبوب کاشان نیز برای خرید شما است.

طراخی به کار رفته شده برای این فرش قابلیت ست شدن با انواع فرش های خانه شما را دارا می باشد.

ادامه مطلبShow less
1,680,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

در صورتی که قصد خرید فرش برشی 1500 شانه را پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید فرش کناره افشان کاشان که به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده صد در صد به تولید رسیده شده است برای شما مناسب و ایده آل خواهد بود.

کیفیت به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی افشان بسیار بالا بوده و این محصول قادر است تا 20 سال به عنوان کفپوش کناره فرش شما عمر نماید ( همانطور که مشخص هست کیفیت در انتخاب یک کفپوش ماشینی حرف اول را میزند و اگر شما قصد خرید فرش کناره درجه یک برشی را پیدا کرده اید بدون شک برای شما طرح افشان یک خرید ایده آل خواهد بود ).

تراکم به کار رفته شده برای تولید فرش برشی افشان 4500 می باشد که این موضوع نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده این فرش برای خرید شما است ، در صورتی که شما قصد خرید یک فرش خاص و مدرن برای دکور و کناره فرش های خود دارید بدون شک طرح افشان ارائه شده بسیار مناسب و زیبا برای خرید شما می باشد.

از دیگر ویژگی های فرش افشان کاشان می توان به کیفیت بسیار بالای آن اشاره داشت این محصول دارای تضمین بهترین کیفیت و قیمت بوده و شما می توانید با توجه به گارانتی قرار داده شده این محصول را با خیال راحت خریداری کنید.

علاوه بر کیفیت زیبا این محصول دارای طراحی فوق العاده خیر کننده می باشد که قادر است با زیباییش دل شما را در نخستین نگاه به دست بیاورد ، فرش افشان ار طرح های پر فروش و محبوب مدل 99 کارخانه کاشان می باشد و اگر شما قصد خرید یک فرش با کیفیت و زیبا را دارید توصیه گروه زر فرش به شما خرید این محصول کاشان می باشد.

.

ویژگی ها و مشخصات فرش افشان 1500 شانه برشی چیست !

در صورتی که قصد خرید کناره افشان کاشان را پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید این محصول یک انتخاب ایده آل خواهد بود زیراکه این محصول فرش برشی هم از نظر طراحی و هم از نظر زیبایی به صورت درجه یک بوده و انتخابی بسیار مناسب برای شما می باشد.

فرش ماشینی کناره افشان از عرض 50 تا عرض 2 متر قابل سفارش گذاری توسط شما می باشد و شما می توانید این محصول را در عرض و طول مورد نظرتان خریداری کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

توجه داشته باشید با توجه به این موضوع که فرش های برشی تماما به صورت سایز دلخواه می باشد به همین دلیل برای ثبت سفارش نیاز به تماس تلفنی و ثبت سفارش به صورت تلفی می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان قابلیت استفاده آن برای فرش راهرو ، همچنین راه پله و کناره فرشی اشاره داشت و شما از این فرش می توانید در سایز بندی دلخواه خود در ابعادی که می خواهید خریداری کرده و در مکان های مختلف خانه خود استفاده کنید.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید این محصول از آکریلیک هیت ست شده می باشد که به همین دلیل این فرش بدون هیچ گونه حساسیت بوده و همچنین پرزدهی این فرش به صفر رسیده است و از همه نظر برای خرید شما بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

.

ویژگی های فرش برشی افشان چیست !

☑️ کیفیت بالا و بافته شده به وسیله آخرین تکنولوژی روز دنیا
☑️ ضمانت بهترین کیفیت و قیمت ارائه شده
☑️ دارای ارسال سریع به سراسر کشور
☑️ دارای عرض 50 سانتی متر تا 2 متر و طول بینهایت به صورت برشی و سفارشی
☑️ قیمت کارخانه و بسیار مناسب
☑️ به صورت هیت ست شده و بدون پرز دهی
☑️ مناسب برای استفاده در راهرو ها ، راه پله و کناره فرشی
☑️ طراحی مانند فرش های افشان و بدون گل فرش

.

قیمت و خرید فرش برشی طرح افشان 1500 شانه

در صورتی که قصد خرید فرش کناره 1500 شانه را پیدا کرده اید بدون شک برای شما محصول افشان یک انتخاب ایده آل می باشد ، برای خرید این محصول با توجه به اینکه ابعاد آن به صورت سفارشی است برای ثبت سفارش نیاز است که شما با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را به صورت تلفنی انجام بدهید.

همچنین شماره های قرار داده شده برای شما دارای پشتبانی واتس آپ نیز می باشد و شما می توانید برای سفارش گذاری به یکی از شماره های قرار داده شده پیام بدهید و خرید خود را از این محصول فرش برشی نهایی کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
1,590,000 تومان

فرش کناره برجسته 1200 شانه افشان نیلی محصولی جدید و محبوب از فرش های برشی کارخانه زر فرش کاشان می باشد و فروشگاه زر فرش کاشان اولین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده فرش کناره برجسته برشی برای خریداران می باشد.

محصول فرش کناره نیلی 1200 شانه به صورت صد در صد آکریلیک هیت ست شده بوده و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز بسیار مناسب و ارزان است.

در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت و قیمت مناسب را برای پهن کردن کناره فرش های 1200 شانه خود پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید فرش نیلی کاشان به صورت کناره برشی بسیار عالی و متناسب است.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید محصول کناره برشی 1200 شانه نیلی به صورت خاص و زیبا می باشد و انتخابی عالی برای پهن کردن کناره فرش های افشان می باشد.

همچنین شما این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه میکنید و در خرید خود صرفه جویی نیز کرده اید.

1,590,000 تومان

در صورتی که به دنبال یک طرح جدید با نقوش مدرن و وینتج هستید بدون شک برای شما انتخاب فرش وینتیج کناره ایده آل می باشد.

این محصول فرش کناره به صورت 1200 شانه به تولید رسیده شده است و دارای تراکم 3600 می باشد که نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده آن خوهد بود.

در صورتی که فرش 1200 شانه خریداری کرده اید و به دنبال خرید کناره برای آن هستید بدون شک برای شما خرید این محصول ایده آل می باشد.

این محصول دارای تراکم 3600 بوده و برای بافت آن از نخ اکریلیک هیت ست شده استفاده شده است.

جنس الیاف به کار رفته شده برای این محصول دارای دوام بینظیری بوده و مناسب برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد نیز می باشد.

در این بخش رونمایی از محصول جدید کناره رولی ۱۲۰۰ شانه وینتج والنتینا، در سایزهای ۸۰،۱۰۰،۱/۲۰  قرار داده شده که می توانید تهیه کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست