کناره 500 شانه اطلس لاکی، آبی، قهوه ای، مشکی

فرش ماشینی کناره 500 شانه طرح اطلس محصولی جدید ، شیک و خاص می باشد که انتخابی مناسب برای پهن کردن در دکور خانه خواهد بود ، توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای این محصول به صورت درجه یک بوده و با قیمتی ارزان برای خریداران عزیز آماده فروش قرار داده شده است.

توجه داشته باشید که کناره فرش طرح اطلس دارای تراکم بالایی بوده و به صورت درجه یک و ریز بافت به تولید و بافت رسیده است. نرمی و لطافت به کار رفته شده برای کناره فرش اطلس به صورت درجه بوده و قیمت آن نیز برای خریداران بسیار مناسب و ارزان است.

برای تولید کناره فرش با طرح اطلس از بهترین مواد اولیه استفاده شده است ، به همین دلیل این فرش دارای طول عمر بالا و کیفیتی بی نظیر می باشد که درجه یک بودن این محصول را شما قطعا در زمان پهن کردن آن در دکور خانه خود مشاهده خواهید کرد ( این کیفیت بالا از تصاویر آن نیز مشخص می باشد ) .

ادامه مطلبShow less
770,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • قهوه ای
  • سرمه ای
  • کرم
  • لاکی
اندازه
توضیحات

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش  با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب هستید بدون شک برای شما خرید کناره طرح اطلس انتخابی مناسب و عالی می باشد ، در ادامه این توضیحات قصد داریم درباره ویژگی های مختلف به کار رفته شده برای این محصول توضیحات کاملی را برای شما ارائه بدهیم.

توجه داشته باشید که کناره طرح اطلس به صورت درجه یک بوده و به صورت 500 شانه به طراحی و تولید رسیده است.

پس در صورتی که شما به نبال خرید یک فرش با کیفیت از کارخانه فرش کاشان هستید و می خواهید این فرش ماشینی مناسب برای ست کردن با دکور خانه شما باشد بدون شک برای شما فرش اطلس که دارای رنگبندی مناسبی نیز برای ست کردن با انواع فرش می باشد مناسب است.

برای سفارش محصول فرش اطلس شما می توانید این محصول را در سایز و ابعاد مورد نظرتان به صورتی که دوست دارید خریداری کنید ، توجه داشته باشید که کناره اطلس دارای ابعاد عرض مختلف می باشد.

شما می توانید با توجه به عرض منزل خود و کناره فرشی که لازم دارید این محصول فرش ماشینی کاشان را از فروشگاه زر فرش به صورت مستقیم خریداری کنید.

طراحی به کار رفته شده برای کناره طرح اطلس به صورت خاص و درجه یک می باشد ، طراحی این کناره فرش کاشان مشابه با فرش های ماشینی افشان می باشد و تفاوت این کناره با طرح های افشان این است که در طراحی این فرش از گل مرکزی استفاده شده است در صورتی که فرش افشان دارای گل مرکزی و بزرگ نمی باشد .

در صورتی که به دنبال کناره فرش افشان هستید نیز می توانید کلیک کرده و محصول مورد نظرتان را پیدا کرده و اقدام به خرید و سفارش آن نمایید.

.

مشخصات و ویژگی های کناره فرش طرح اطلس

از دیگر ویژگی های به کار رفته شده برای کناره فرش اطلس می توان به تراکم بالای این فرش و همچنین 500 شانه بودن آن اشاره داشت که این فرش ماشینی را به صورت ریز بافت ، ریز نقش و همچنین با کیفیت قرار داده است.

پس شما می توانید این فرش ماشینی کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه با قیمتی ارزان و کیفیتی ایده آل با طول عمری طولانی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کناره فرش کاشان با طرح اطلس به صورت ایده آل می باشد زیرا که یک کناره فرش ست شونده با انواع دکوراسیون و فرش اصلی خانه شما می باشد ، پس در صورتی که فرش کاشان خریداری کرده اید و به دنبال یک کناره مناسب برای فرش خود هستید بدون شک می تواند فرش طرح اطلس انتخاب مناسبی باشد.

توجه داشته باشید که از ویژگی مهم یک کناره قابلیت ست شدن با دیگر فرش ها و کیفیت بالا می باشد که فرش طرح اطلس کناره 500 شانه دارای تمامی ویژگی های گفته شده می باشد.

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد که به وسیله الیافت درجه یک به تولید رسیده شده است. به دلیل لیاف درجه یک به کار رفته شده برای محصول فرش طرح اطلس از این محصول می توانید برای مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

.

سفارش و خرید فرش ماشینی کناره 500 شانه طرح اطلس کاشان

در صورتی که قصد خرید این کناره ماشینی را پیدا کرده اید می توانید آن را در ابعاد دلخواه خود خریداری کنید ، توجه داشته باشید با توجه به این موضوع که این کناره به صورت متری بوده و برای سفارشات شما عزیزان متراژ مشخصی وجود ندارد.

شما می توانید این محصول فرش کاشان را در ابعاد دلخواه خود سفارش بدهید که برای اینکار کافی است سفارش خود را با تیم پشتیبانی فروشگاه مطرح کنید. در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان و با کیفیت برای کناره هستید همین الان این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

تیم پشتیبانی فروشگاه زر فرش همواره پاسخ گوی سوالات شما بوده و شما با هر سفارشی هستید می توانید خیلی راحت با تیم پشتیبانی ارتباط گرفته و فرش ماشینی کناره کاشان مورد نظر خود را با نخ هیت ست شده آن با بالاترین درجه کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

توجه داشته باشید که محصولات فروشگاه زر فرش دارای رنگبندی مختلف می باشد و شما می توانید کناره 500 شانه اطلسی را نیز در رنگبندی مورد نظرتان خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
عرض .70 ، .80 ، .90 ، 1 ، 1.10 ، 1.20 ، 1.30 ، 1.40 ، 1.50 ، 1.60 ، 1.70 ، 1.80 ، 1.90 و 2 متر
شانه
500
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
کد محصول
bi3 atlas
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست