بلاگ » فرش تشریفات |{قیمت و خرید فرش قرمز ماشینی تشریفات}+ off

فرش تشریفات |{قیمت و خرید فرش قرمز ماشینی تشریفات}+ off

فرش تشریفات

فرش تشریفات چی هست و در چه مواردی استفاده میشه و برای خریدش باید چیکار کنیم ! اول بگم که با کارخانه تامین کننده فرش قرمز تشریفات هستیم و در ادامه باید بگم که در این مقاله تمامی سوالات شما در رابطه با این فرش قرمز رنگ پاسخ داده میشه.

خب همونطور که مشخص هست از این فرش برای قرار دادن در جلوی در یک سالن برای مهمانان ورودی استفاده میشه ، البته داخل سالن ها هم از این فرش ممکن استفاده بشه که این موضوع بستگی به شما داره که از این فرش برای کجا بخواهید استفاده کنید و چه ابعادی مد نظرتون باشه.

به طور کلی باید بگم که این فرش رو به صورت تعداد شانه و تراکم های مختلفی به تولید می رسونند به همین خاطر قیمت فرش شریفات هم بر اساس تعداد شانه اون بر اساس مرتراژی که مد نظر شما خواهد بود مشخص میشه .

( البته در صورت بالا بودن متراژ ما قیمت های خودمون رو برای شما به صورت عمده حساب می کنیم که برای شما بسیار مناسب خواهد بود ).

راستی یه موضوع دیگه هم که باید بدونید این هست که فرش تشریفات علاوه بر اینکه به صورت فرش ماشینی به تولید میرسه دارای محصولات موکتی نیز هستش ، پس در صورتی که شما بخواهید می تونید اقدام به خرید موکت فرش قرمز تشریفاتی هم بکنید.

ما تولید کننده موکت فرش قرمز تشریفاتی هم هستیم و اگه به دنبال خرید موکت فرش هستید به شما توصیه میکنم که این بخش از محصولات ما رو ببینی و بعد بیای ادامه این مقاله رو مطالعه کنی.

 

برای سفارش فرش تشریفات با شماره 09100593093 تماس بگیر

 

فرش تشریفات قرمز بر اساس مدل و تعداد شانه


فرش تشریفات قرمز

همونطور که برای شما گفتم محصولات فرش تشریافت به صورت موکت فرش و فرش ماشینی به بازار عرضه شده اند که هر کدوم از این دسته بندی هایی که گفته شد برای شما دارای انواع مختلفی هم خواهد بود.

در این قسمت قصد داریم محصولات موکت و فرش ماشینی رو بررسی کنیم تا شما تجربه مناسبی را در خرید فرش تشریفات از ما داشته باشید.

 

1-فرش تشریفات ماشینی در انواع شانه

خب نوع اول از محصولات فرش تشریفات قرمز به صورت ماشینی هست که به صورت 350 ، 440 ، 700 ، 1200 ، 1500 و 1600 شانه به تولید رسیده ، البته کمتر کسی برای یک فرش تشریفات به دنبال فرش های 1500 و 1600 شانه میره ، حتی 1000 و 1200 هم در محصولات تشریفاتی قیمت بالایی دارند.

عمده ی فروش فروشگاه زر فرش در محصولات فرش ماشینی تشریفاتی به صورت 350 ، 440 و 700 شانه بوده که علت این موضوع قیمت مناسب این فرش ها هست ، همچنین با توجه به قرمز بودن محصولات تشریفات نقش و نگاری در آن به آن صورت به کار نرفته که برای شما فرش های 700 و یا 440 و 350 مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

طرح هایی که فروشگاه برای فروش فرش قرمز آماده کرده است به صورت ساده و زیبا می باشد که به همین دلیل هم مناسب برای مراسم ها و تشریفات است و هم پایین بودن تراکم زیبایی فرش را کم نخواهد کرد.

 

2- موکت فرش های تشریفاتی در طرح های مختلف

دومین محصولی که به صورت تشریفات عرضه شده است موکت فرش قرمز است که به صورت ساده و طرح دار به بازار عرضه شده است.

خب با توجه به اینکه در موکت تعداد شانه برای شما مطرح نیست قیمت آن را برای شما بر اساس متراژ قرار داده ایم ، پس می تونید با توجه به ابعادی که مد نظر شما هست اقدام به خرید موکت فرش قرمز نمایید.

بد نیست این موضوع رو برای شما اضافه کنم که فروش موکت تشریفات توسط فروشگاه به دلیل اینکه ما خود تولید کننده هستیم بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای شما خواهد بود.

 

قیمت فرش تشریفات به صورت موکت و فرش ماشینی


خب رسیدیم به بخش حساس قیمت :d . همینطور که گفتیم قیمت محصولات فرش ماشینی تشریفاتی بر اساس متراژ و تعداد شانه مشخص میشه و قیمت موکت فرش تشریفات هم بر اساس ابعادی که دارا هستش برای شما مشخص خواهد شد.

در این قسمت قیمت این دو محصول رو به صورت جداگانه برای شما مورد بررسی قرار داده ایم که شما بتونید با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به خرید فرش تشریفاتی نمایید.

 

1- قیمت فرش ماشینی تشریفات قرمز بر اساس شانه و ابعاد

محصولات فرش ماشینی به صورت 350 ، 440 ، 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه هستند و قیمت فرش تشریفاتی بر اساس متراژ به صورت زیر هست که شما می توانید با توجه به متراژی که دارید قیمت آن را محاسبه کنید.

خب باید بگم که قیمت قرار داده شده برای متراژ های پایین هستش و اگه شما به دنبال خرید فرش تشریفاتی قرمز کاشان در متراژ بالا هستید می تونید متراژ خودتون رو به پشتیبانی اطلاع بدید و از قیمت اون به صورت عمده با خبر شوید.

راستی یه مقاله هم برای خرید عمده فرش قبلا نوشتم که اگه شما قصد دارید این همکاری رو با ما داشته باشید حتما توصیه میکنم که این مقاله رو مطالعه کنید.

خب بریم به سراغ قیمت ها برای شما :

 

تعداد شانه 350 شانه 440 شانه 500  شانه 700 شانه 1000 شانه
قیمت بر متر 70 هزار تومان 80 هزار تومان 135 هزار تومان 185 هزار تومان 270 هزار تومان

 

2- قیمت موکت فرش تشریفات بر اساس ابعاد آن

همونطور که گفتیم قیمت موکت فرش تشریفات بر اساس ابعاد این موکتی که شما قصد خریدش رو دارید مشخص میشه همچنین این محصول هم مثل محصولات فرش ماشینی در صورتی که قصد خرید به صورت سفارشی داشته باشید نسبت به خرید تکی متفاوت هستش.

با توجه نوساناتی که در قیمت موکت فرش تشریفات وجود داره لیست قیمت قرار داده نشده و شما می تونید با شماره گیری با تیم پشتیبانی و اینکه چه متراژی از فرش رو میخواهید از قیمت اون مطلع شوید ( قول میدیم که سریع جوابتون رو بدیم ).

پس برای قیمت موکت فرش تشریفات تماس بگیرید.

 

خرید فرش تشریفات کاشان


خب اگه تا اینجای مقاله ادامه دادید حتما قصد خرید فرش تشریفات رو دارید ، مژده بهتون بدم که در ادامه کد تخفیف هم براتون قرار دادم .

پس اگه قصد خرید فرش ماشینی قرمز تشریفاتی رو پیدا کردید ابتدا بهتره که اول مدل مورد نظرتون رو مشخص کنید که قراره چی سفارش بدید ( موکت و یا فرش ماشینی )

در صورتی که موکت می‌خواهید سفارش بدید کار انتخاب برای شما آسونتره چونکه فقط قراره طرح موکت فرش رو انتخاب کنید ، در صورتی هم که قراره فرش ماشینی انتخاب کنید.

اولی باید تعداد شانه برای شما مشخص بشه ، بعد طرح مورد نظر رو انتخاب کنید و سپس به همراه سایزی که می‌خواهید این فرش رو سفارش بدید کافیه که به پشتیبانی پیام بدید و درخواست سفارش خودتون رو ثبت کنید.

خب سوالی که مطرح میشه اینه که من طرح های فرش تشریفات شما رو ندیدم که انتخاب کنم ، خب باید بگم نگران نباشید در ادامه طرح های فرش قرمز رو به صورت موکت و فرش به صورت جداگانه برای شما آماده کردم که امیدوارم لذت ببرید.

 

1- طرح برای فرش ماشینی برای تشریفات مختلف

در صورتی که به دنبال طرح های فرش ماشینی تشریفاتی هستید می تونید این طرح ها رو به صورت زیر مشاهده کنید که انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود

 طرح جدید فرش تشریفات

طرح شماره 1 و 2 فرش تشریفاتی کاشان

 

فرش ماشینی تشریفاتی

طرح 3 و 4 تشریفاتی کاشان

 

رنگبندی فرش تشریفات

 

2- طرح برای موکت فرش به صورت تشریفاتی

طرح های متنوعی برای شما از موکت تشریفات آماده کرده ایم که به صورت قرمز و مناسب کار شما می باشد.

 

موکت فرش تشریفات

موکت فرش تشریفاتی

 

رنگبندی موکت تشریفات

عکس طرح های رنگ‌بندی موکت فرش تشریفات کاشان

 

کد تخفیف برای شما


و اما کد تخفیف برای شما که تا اینجای مقاله همراه ما بودید ، شما می تونید برای خرید و سفارش محصولاتتون از کد های تخفیف قرار داده شده استفاده کنید و اقدام به خرید کنید.

https://www.zarfarsh.com/img/cms/cod-off-zarfarsh.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.