بلاگ » فرش ۱۵ متری با قیمت و خرید فرش ماشینی 15 متری + ابعاد

فرش ۱۵ متری با قیمت و خرید فرش ماشینی 15 متری + ابعاد

بروز شده در 21 تیر 1401 ساعت 05:45 ب.ظ

فرش 15 متری

خب در صورتی که به دنبال قیمت و خرید فرش 15 متری کاشان به صورت درجه یک هستید باید بگم که به سایت درستی وارد شدید چونکه ما عرضه کننده مستقیم محصولات فرش ماشینی 15 متری با تعداد شانه مختلف از کارخانه برای شما هستیم.

چیزی که مشخص هستش و در انتخاب فرش شما هم دخیل خواهد بود تعداد شانه فرش هست که به صورت 700 ، 1000 و 1200 به بازار عرضه شده و شما می تونید محصولات فرش ماشینی ۱۵ متری مد نظرتون رو در یکی از این تعداد شانه انتخاب و خریداری کنید.

همچنین الیاف به کار رفته شده برای محصولات فرش کاشان در انواع مختلفی هست که نوع نخ درجه یک آن به صورت آکریلیک هیت ست شده هست.

ما برای محصولات 15 متری از این الیاف برای شما استفاده کرده ایم و شما می توانید این محصول را با نخ آکریلیک و بالاترین درجه کیفی با نازلترین قیمت ممکن به علت عرضه مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

در صورتی که به دنبال قیمت خرید ، نحوه طراحی فرش های 15 متری و نحوه سفارش با ویژگی هایی که دارد هستید در ادامه این مقاله حتما همراه ما باشید ، راستی در انتهای مقاله کد تخفیف هم قرار دادم که توصیه میکنم که تا پایان این مقاله همراه من باشی.

برای خرید با شماره 09100593093 تماس بگیرید.

فرش 15 متری با نقشه شما چگونه طراحی می‌شود


طراحی فرش 15 متری

در صورتی که قصد سفارش فرش با ابعاد 15 متری را پیدا کرده اید باید بگم که اولین کار در سفارش برای طراحی فرش مورد نظر شما در این ابعاد انتخاب طرح هست.

پس برای انتخاب طرح لازمه اون پیدا کردن طرح مناسب با سلیقه شما خواهد بود که برای اینکار می تونید به قسمت محصولات فرش ماشینی فروشگاه مراجعه کنید و طرح های مختلف فروشگاه رو که در ضمیمه فرش ماشینی هست مشاهده کنید.

بعد از اینکه طرح مورد نظرتون رو انتخاب کردید ، نوبت میرسه به انتخاب تعداد شانه ( ابعاد هم که مشخص هست ) پس شانه و طرح رو مشخص میکنید و برای پشتیبانی که من در خدمت شما هستم ارسال میکنید.

راستی ابعاد فرش 15 متری هم ممکنه برای هر دکوری متفاوت باشه به طور مثال ابعاد 15 متری می تونه 5 در 3 باشه و یا 4 در 3.75 باشه پس ابعاد دلخواهتون رو با توجه به این موضوع برای من مشخص کنید تا سفارش شما با این ابعاد برای طراحی ارسال بشه.

نحوه محاسبه هزینه طراحی هم برای هر متر به صورت 45 هزار تومان هست ، پس در صورتی که فرش شما به صورت 15 متری هست قیمت طراحی این فرش 675 هزار تومن به صورت اختصاصی برای شما خواهد شد ( از این فرمول برای محاسبه قیمت فرش 16 متری ، 17 متری و … هم می تونید استفاده کنید .)

نا گفته نمونه که اگه شما چند تخته فرش به صورت 15 متری رو بخواهید خریداری کنید ، قیمت طراحی این فرش فقط برای یک تخته محاسبه میشه و برای تخته های فرش بعدی نیاز به هزینه طراحی نخواهد بود.

.

1- طرح های فرش 700 شانه برای فرش 15 متری :

محصولات فرش 700 شانه نسبت به دیگر تعداد شانه ها دارای تنوع بالاتری می باشد و شما می توانید محصول فرش ماشینی مد نظرتون رو با قیمت بسیار مناسبتر نسبت به دیگر شانه ها خریداری کنید.

محصولات فرش 700 شانه به صورت 8 ، 10 و 12 رنگ عرضه شده و شما می تونید یکی از این رنگ‌بندی های موجود ، رنگ مورد نظرتون هم انتخاب کنید.

.

2- انتخاب طرح های فرش 1000 شانه کاشان :

نسبت به محصولات فرش 700 شانه دارای تنوع کمتری می باشد ولی به دلیل تراکم بالاتر به کار رفته شده در این فرشها ، زیبایی آن نسبت به محصولات 700 شانه ریز بافت تر و زیبا تر می باشد.

محصولات 1000 شانه به صورت 8 و 10 و 14 رنگ عرضه شده است که شما می توانید این محصول را با ابعاد 15 متری در رنگ‌بندی که دوست دارید خریداری کنید.

برای دیدن جدیدترین محصولات فرش 1000 شانه که دارای طرح های متنوعی هم هستند می تونید کلیک کنید و محصولات لاکچری فروشگاه را با این تعداد شانه ببینید.

.

3- انتخاب طرح های فرش 1200 شانه با ابعاد دلخواه شما :

خب در صورتی که به دنبال یک فرش لاکچری هستید محصولات 1200 شانه که دارای تراکم 3600 هستند انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهند بود ، این فرش ها که به صورت 8 رنگ به تولید رسیدند از قیمت ارزان و مناسبی هم برخوردارند.

در صورتی که شما به دنبال یک فرش با تراکم بالا ، ریز بافت و مدرن هستید این محصول 1200 شانه است که برای شما مناسبه و من هم این فرش رو بهتون توصیه میکنم ، البته قیمت فرش های 1200 شانه گرونتر نسبت به 700 و 1000 خواهد بود.

پس در صورتی که به دنبال خرید فرش 15 متری 1200 شانه هستی می تونی طرح های متنوعی که در این بخش آماده کردم براتون رو ببینید و انتخاب کنید طرح های محصولات 15 متری در شاخه فرش 1200 شانه کاشان قرار داده شده که توصیه میکنم حتما بررسیش کنی.

.

4- انتخاب طرح های فرش 1500 شانه به صورت سفارشی :

خب بالاترین تراکم در فرش ماشینی و همچنین بالاترین قیمت متعلق خواهد بود به فرش های 1500 شانه کاشان ، پس در صورتی که به دنبال یک فرش قیمت مناسب و فرش ارزان هستید این محصول برای شما انتخابی مناسب نیست !

ولی اگه یه فرش عالی و شیک برای منزلت می خوای که با دستباف مو نزنه خب آره فرش 1500 شانه برات بسیار مناسبه و ریزبافت و عالی هستش.

این هم باید گفت که این فرش با نخ آکریلیک هیت ست شده بافت میشه و قیمتش هم نسبت به کیفیتی که برای شما داره بسیار مناسب هستش ، البته برای قیمت فرش 15 متری هم در ادامه توضیحات جامعی را براتون آماده کردم.

در صورتی که میخوای فرشت رو به صورت 1500 شانه خریداری کنید توصیه میکنم وارد شاخه فرش 1500 شانه کاشان از فروشگاه بشی و محصولات بسیار شیک و لاکچری که من براتون آماده کردم رو مشاهده کنی.

قیمت فرش ۱۵ متری ماشینی کاشان


قیمت فرش 15 متری کاشان

همانطور که برای شما توضیح دادم محصولات فرش 15 متری با توجه به اینکه سفارشی هستند یک هزینه طراحی جداگانه برای شما خواهد داشت و البته قیمت گذاری این فرش ها هم برای شما بر اساس تعداد شانه ای که فرش داره مشخص میشه.

پس برای راحتی شما یک لیست قیمت جدید رو قرار دادیم تا از هزینه طراحی فرش 15 متری به همراه شانه های مختلف اون با خبر شید و یک انتخاب مناسب رو برای خودتون داشته باشید.

لیست قیمت فرش 15 متری کاشان در ابعاد مختلف اون به صورت زیر هست که می تونید مشاهده کنید :

فرش 1200 شانه 15 متری فرش 1000 شانه 15 متری فرش 700 شانه 15 متری شانه فرش فرش
12.300.000 + 675.000 تومان 11.700.000 + 675.000 تومان 6.600.000 + 675.000 تومان قیمت فرش 15 ماشینی کاشان

بیشتر بخوانید : فرش 18 متری برای خرید و سفارش

راهنمای خرید فرش ماشینی ۱۵ متری کاشان


در صورتی که قصد خرید فرش 15 متری دارید ، می توانید اطلاعات گفته شده را برای پشتیبانی ارسال کنید و این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

توجه داشته باشید که مدت زمان تقریبی برای بافت و طراحی فرش های 15 متری مختص شما حدود یک هفته خواهد بود و شما می توانید این فرش را بعد از یک هفته در تعداد شانه و ابعادی که می‌خواهید خریداری کنید.

در صورتی که می‌خواهید سفارش خود را ثبت کنید ما به موارد زیر نیازمندیم :

طرح مورد نظر شما ، تعداد شانه مورد نظر شما ، ابعاد فرش 15 متری شما ( چند در چند باشد ) ، اطلاعات آدرس برای ارسال

همچنین ناگفته نماند که برای شما کد تخفیف هم آماده کرده ایم که می تونید به صورت زیر از اون استفاده کنید.

کد تخفیف خرید برای شما

خب همیشه گفتن خرید با تخفیفش میچسبه و برای شما هم به همین خاطر کد تخفیف عالی ای را فراهم کردیم که می تونید استفاده کنید ، برای ثبت سفارش می تونید از کد تخفیفی که میخواهید استفاده کنید ما رو مطلع کنید.

https://www.zarfarsh.com/img/cms/cod-off-zarfarsh.jpg

3/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.