کناره سرمه ای طرح افشان لیروس 700 شانه

از محصولات جدید عرضه شده کناره می توان به محصول فرش افشان لیروس برشی اشاره داشت. در ابعاد عرض ۵۰،۶۰،۷۰،۸۰،۹۰،۱۰۰،۱/۱۰،۱/۲۰،۱/۳۰،۱/۴۰،۱/۵۰،۱/۶۰،۱/۷۰،۱/۸۰،۲۰۰ به تولید رسیده شده است و دارای طول دلخواه به سفارش شما خواهد بود.

این محصول به صورت 700 شانه بوده و از بافتی ریز نقش و بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول فرش با کیفیت و ایده آل هستید بدون شک برای شما کناره افشان سرمه ای لیروس کاشان بهترین انتخاب خواهد بود.

این فرش کناره به صورت 10 رنگ به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل دارای جذابیتی بی نظیر با رنگبندی ایده آل و زنده برای خرید شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
1,270,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
اندازه
ناموجود
توضیحات

محصول کناره لیروس دارای طراحی بی نظیری بوده و قابلیت ست شدن با دکوراسیون منزل شما را به آسانی خواهد داشت. در صورتی که به دنبال خرید یک محصول فرش شیک و خاص هستید بدون شک برای شما نقشه لیروس افشان ایده آل ترین انتخاب خواهد بود.

این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و به همین دلیل از ریز بافتی بی نظیری برای خرید شما برخوردار خواهد بود. کیفیت به کار رفته شده برای تولید کناره قالی افشان لیروس به صورت بی نظیر می باشد و می تواند مناسب هر مکان پر رفت و آمدی باشد.

زمینه به کار رفته شده برای طراحی این محصول سرمه ای بوده و نقش و نگار به کار رفته شده به صورت ساده برای ست کردن با هر فرشی می باشد.

شما می توانید از نقشه لیروس افشان برای ست کردن با انواع محصولات قالی بدون ترنج گیلدا ، افشان ، هلما ، شاهان ، یاشار ، بهشت ، لیروس و همچنین طرح های ترنج دار می باشد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش لیروس کاشان چیست !

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول از آکریلیک هیت ست شده می باشد که با کیفیتی بی نظیر به تولید رسیده شده است. همچنین برای افزایش کیفیت و دوام محصول طرح لیروس آن را به صورت پشت پنبه به تولید رسانده ایم تا شما یک محصول ایده آل را خریداری کرده باشید.

همچنین این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و دارای تراکم 2550 می باشد که این فرش را با ریز بافتی فوق العاده ای قرار داده است.

کیفیت الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصول در کنار ریز بافتی فرش ماشینی لیروس باعث شده این فرش انتخابی بی نظیر برای خرید شما باشد.

شما می توانید از این طرح فرش ماشینی برای مکان های مختلف خانه خود مثل راهرو ها ، رو پله ای و حتی برای آشپزخانه نیز استفاده کنید.

اما استفاده عمده این محصول برای جای خالی مانده فرش می باشد که می توانید با ابعاد مورد نظرتان خریداری کنید.

این محصول در عرض های مختلف عرضه شده است و شما می توانید این محصول را از عرض 50 تا 2 با طول دلخواه خود خریداری کنید.

توجه داشته باشید در قسمت انتخاب ابعاد ما تنها ابعاد استاندارد را قرار داده ایم که به صورت 1 در 2 / 1 در 3 و 1 در 4 می باشد.

در صورتی که می خواهید این محصول را در ابعاد دیگری سفارش دهید می توانید با شماره های قرار داده شده توسط پشتبانی سایت در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید محصول فرش لیروس از نقشه های محبوب و پر فروش فروشگاه می باشد و قابلیت ست شده با هر فرش سرمه ای ، مشکی ، ذغالی ، دودی را دارا می باشد.

.

مزیت های فرش برشی ای لیروس چیست !

✅ قیمت فوق العاده مناسب به دلیل عرضه مستقیم محصول لیروس از کارخانه برای خریداران
✅ بافته شده به صورت 700 شانه و ریز نقش با تراکم 2550 و 10 رنگ
✅ دارای رنگبندی زیبای زمینه سرمه ای برای ست کردن با انواع محصولات فرش ماشینی
✅ بافته شده به وسیله الیاف نخ آکریلیک هیت ست شده صد در صد و با کیفیت بی نظیر
✅ مناسب برای استفاده در مکان های مختلف حتی برای پوشش دادن راهرو ها ، آشپزخانه ، فرش اتاق کودک و...
✅ قابلیت سفارش در ابعاد فرش گرد ، کناره و پادری با ابعاد دلخواه شما
✅ بافته شده به صورت پشت پنبه برای افزایش دوام و کیفیت برای داشتن بهترین کیفیت برای هر خانه ایرانی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
10
اندازه
رولی با عرض 50 سانتی متر تا 2 متر ( 10 سانت افزایش هر ابعاد عرضی (50 ، 60 ، 70 ،..) )
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
770,000 تومان

فرش برشی طرح افشان 500 شانه محصولی جدید و با کیفیت است که به صورت کناره عرضه شده. شما می توانید از این محصول فرش کناره برای عرض های مختلف کفپوش از این کناره به صورت رولی و برشی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای محصول فرش افشان 500 شانه به صورت درجه یک می باشد. کیفیت این محصول نیز به صورت ایده آل می باشد . جنس نخ استفاده شده برای این فرش از آکریلیک هیت ست شده صد در صد می باشد و پرز نمی دهد.

در صورتی قصد خرید و سفارش یک فرش درجه را پیدا کرده اید. می توانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه زر فرش با قیمتی ایده آل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کناره فرش افشان عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش دارای رنگبندی سرمه ای و کرم می باشد. شما می توانید این محصول را مطابق با سلیقه خود و همچنین فرش اصلی که داخل منزلتان پهن شده است خریداری کنید.

1,590,000 تومان

فرش کناره برجسته 1200 شانه افشان نیلی محصولی جدید و محبوب از فرش های برشی کارخانه زر فرش کاشان می باشد و فروشگاه زر فرش کاشان اولین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده فرش کناره برجسته برشی برای خریداران می باشد.

محصول فرش کناره نیلی 1200 شانه به صورت صد در صد آکریلیک هیت ست شده بوده و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز بسیار مناسب و ارزان است.

در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت و قیمت مناسب را برای پهن کردن کناره فرش های 1200 شانه خود پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید فرش نیلی کاشان به صورت کناره برشی بسیار عالی و متناسب است.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید محصول کناره برشی 1200 شانه نیلی به صورت خاص و زیبا می باشد و انتخابی عالی برای پهن کردن کناره فرش های افشان می باشد.

همچنین شما این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه میکنید و در خرید خود صرفه جویی نیز کرده اید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست