قالی کناره برجسته کرم، سرمه ای، فیلی 1200 شانه افشان نیلی

فرش کناره برجسته 1200 شانه افشان نیلی محصولی جدید و محبوب از فرش های برشی کارخانه زر فرش کاشان می باشد و فروشگاه زر فرش کاشان اولین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده فرش کناره برجسته برشی برای خریداران می باشد.

محصول فرش کناره نیلی 1200 شانه به صورت صد در صد آکریلیک هیت ست شده بوده و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز بسیار مناسب و ارزان است.

در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت و قیمت مناسب را برای پهن کردن کناره فرش های 1200 شانه خود پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید فرش نیلی کاشان به صورت کناره برشی بسیار عالی و متناسب است.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید محصول کناره برشی 1200 شانه نیلی به صورت خاص و زیبا می باشد و انتخابی عالی برای پهن کردن کناره فرش های افشان می باشد.

همچنین شما این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه میکنید و در خرید خود صرفه جویی نیز کرده اید.

ادامه مطلبShow less
1,590,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
  • کرم
  • فیلی
اندازه
توضیحات

محصول فرش برشی کاشان 1200 شانه نیلی داری طراحی جذاب و خیره کننده می باشد ، این موضوع به صورتی است که قادر است خیلی سریع نظر هر سخت پسندی را به خود جلب نماید.

در صورتی که شما قصد خرید یک فرش ایده آل برشی با کیفیت و قیمت مناسب کاشان را پیدا کرده اید بدون شک برای شما محصول کناره برشی کاشان نیلی که بافته شده با نخ آکریلیک هیت ست شده صد در صد می باشد برای شما مناسب است.

توجه داشته باشید که این محصول در عرض های مختلفی آماده فروش می باشد و قیمت قرار داده شده با توجه به این موضوع که گستردگی انتخاب مشتریان می تواند متفاوت باشد فقط بر روی عرض یک قرار داده شده است در صورتی که این فرش برای خرید شما در عرضه های مختلفی موجود می باشد.

.

راهنمای خرید فرش برشی نیلی در ابعاد مختلف

پس در صورتی که قصد خرید فرش کناره برشی برجسته نیلی را پیدا کرده اید می توانید با شماره های پشتبانی سایت در ارتباط باشید و با ثبت درخواست سفارش خود خریدی که دارید را نهایی کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت محصولات برشی عرضه شده توسط کارخانه زر فرش کاشان به صورت تضمین شده می باشد و با گارانتی بهترین کیفیت و قیمت به شما عرضه میگردد.

پس اگر شما قصد خرید یک فرش شیک و با قیمت مناسب را پیدا کرده اید می توانید از این محصول فرش برشی درجه یک کاشان که به صورت 1200 شانه بوده و با نخ آکریلیک هیت ست شده به بافت و تولید رسیده شده است خریداری کنید.

فرش نیلی از جمله محصولات فرش ارزان فروشگاه زر فرش کاشان می باشد و قیمت قرار داده شده بر روی این فرش برشی قیمت کارخانه برای مشتریان محتریم می باشد ، پس با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.

.

چرا از فرش برشی نیلی استفاده کنیم !

☑️ فرش 1200 شانه بوده و تراکم 3600 است
☑️ نخ استفاده شده آکریلیک هیت ست شده است
☑️ فرش بدون پرزدهی و بدون حساسیت است
☑️ فرش به صورت برجسته است و دارای کیفیتی فوق العاده است
☑️ قیمت قرار داده شده قیمت کارخانه است
☑️ طراحی زیبا و خیره
✅ موجود در رنگبندی های کرم ، سرمه ای و فیلی

.

این محصول به صورت زیبا طراحی شده است و در نظر سنجی های صورت گرفته از برترین محصولات فرش برشی کاشان نیز می باشد ، پس اگر به دنبال یک فرش هستید که نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب نماید بدون شک این محصول برای شما مناسب است.

.

مشخصات و ویژگی های فرش برشی کناره نیلی 1200 شانه کاشان

در صورتی که قصد خرید فرش نیلی برشی 1200 شانه برجسته را پیدا کرده اید باید گفت که این محصول فرش کاشان به وسیله بروزترین دستگاه های روز دنیا به تولید رسیده است و به همین دلیل این محصول دارای طول عمری بسیار بالا نیز برای خرید شما می باشد.

فروشگاه زر فرش اولین تولید کننده فرش برشی 1200 شانه می باشد و این محصول عرضه شده نیز دارای نخ آکریلیک هیت ست شده بوده و قیمت قرار داده شده برای این فرش نیز بسیار مناسب و عالی است.

در صورتی که شما قصد خرید و سفارش فرش ماشینی درجه یک کناره برشی نیلی را پیدا کرده اید باید گفت که این محصول فرش کاشان به صورت بدون حساسیت و پرزدهی به تولید رسیده است و قادر است تا 20 سال عمر کرده و مهمان خانه شما باشد.

از فرش نیلی به عنوان فرش راهرویی و همچنین فرش راه پله نیز استفاده میشود که نمونه عکس های قرار داده شده در بخش گالری این محصول نشان دهنده ویژگی های این محصول برای مکان های مختلف می باشد.

.

دیگر مزیت های فرش نیلی برشی کاشان چیست !

✅ مناسب برای استفاده در راهرو ، فرش راه پله ، کناره برشی فرشی
✅ قابلیت ست شدن با انواع فرش های افشان
✅ دارای عرض های مختلف از 30 سانت تا 2 متر
✅ قابلیت سفارش به صورت برشی و رول کامل
✅ قیمت کارخانه و بسیار مناسب و ارزان
✅ کیفیت خیره کننده به صورت برجسته و 1200 شانه
.

نحوه خرید و سفارش فرش برشی نیلی 1200 شانه برجسته

در صورتی که قصد خرید فرش برشی برجسته طرح نیلی را پیدا کرده اید می توانید با شماره های پشتیبانی قرار داده شده برای شما تماس حاصل فرمایید ، توجه داشته باشید که قیمت قرار داده شده فقط برای عرض 1 متر بوده و فروشگاه زر فرش تمامی عرض های فرش نیلی را برای شما آماده کرده است.

پس اگر سفارش شما از فرش برجسته کناره نیلی سایز دیگری از گزینه های قرار داده شده است با شماره پشتبانی سایت هماهنگ شوید و سفارش خود را نهایی کرده و آن را درب منزل خانه خود تحویل بگرید.

توجه داشته باشید که کارخانه زر فرش کاشان عرضه کننده محصولات فرش برشی و رولی به صورت تخصصی می باشد و شما می توانید با خبال راحت سفارشتان را با تیم پشتبانی زر فرش تنظیم کرده و نهایی کنید.

.

نحوه خرید و سفارش فرش برشی کاشان !

➕ عرض و طول فرشی که میخواهید پهن کنید را اندازه گیری کنید
➕ با شماره پشتبانی سایت تماس گرفته و استعلام قیمت برای ابعاد مورد نظرتان بگیرید.
➕ سفارش خود را از طریق پشتیبانی به صورت تلفنی و یا واتس آپ نهایی کنید.
➕ هزینه اعلام شده را پرداخت کنید و مشخصات خود به همراه آدرستان را به پشتبانی اعلام کنید.
➕ منتظر دریافت سفارش خود باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
عرض 30 سانتی متر تا 2.5 متر
شانه
1200
تراکم
3600
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
mh 1200 nili
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست