فرش برشی طرح افشان مشکی سرمه ای 500 شانه کناره

فرش برشی طرح افشان 500 شانه محصولی جدید و با کیفیت است که به صورت کناره عرضه شده. شما می توانید از این محصول فرش کناره برای عرض های مختلف کفپوش از این کناره به صورت رولی و برشی خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای محصول فرش افشان 500 شانه به صورت درجه یک می باشد. کیفیت این محصول نیز به صورت ایده آل می باشد . جنس نخ استفاده شده برای این فرش از آکریلیک هیت ست شده صد در صد می باشد و پرز نمی دهد.

در صورتی قصد خرید و سفارش یک فرش درجه را پیدا کرده اید. می توانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه زر فرش با قیمتی ایده آل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کناره فرش افشان عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش دارای رنگبندی سرمه ای و کرم می باشد. شما می توانید این محصول را مطابق با سلیقه خود و همچنین فرش اصلی که داخل منزلتان پهن شده است خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
770,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
  • کرم
اندازه
توضیحات

فرش برشی طرح افشان 500 شانه محصولی جدید و خاص می باشد. این محصول برای پهن کردن در کنار فرش های منزل شما یک انتخاب بسیار عالی و مناسب نیز خواهد بود ، توجه داشته باشید.

کیفیت به کار رفته شده برای کناره افشان کناره سرمه ای به صورت درجه یک می باشد و شما می توانید این کیفیت بالا را از تصاویر قرار داده شده مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که کناره ها باید دارای عرضه های مختلفی باشد تا خریدار بتواند از طرح مورد نظرش با توجه به ابعادی که نیاز دارد خریداری کنید ، به طور مثال کناره افشان دارای ابعاد های عرض .70 ، .80 ، .90 ، 1 ، 1.10 ، 1.20 ، 1.30 ، 1.40 ، 1.50 ، 1.60 ، 1.70 ، 1.80 و 2 متر می باشد.

پس منزل شما دارای هر عرضی که باشد شما می توانید این کناره را با توجه به ابعاد منزل خود خریداری کنید.

قیمت قرار داده شده بر روی این محصول به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و ایده آل می باشد. شما می توانید با خرید این محصول کناره در خرید خود مقدار زیادی صرفه جویی کنید.

خرید فرش سرمه ای افشان کناره از کارخانه

این محصول کاشان دارای بهترین الیاف برای تولید می باشد و برای نخ تار و پود این محصول فرش برشی از پنبه و همچنین برای نخ خواب آن از ورجین هیت ست شده استفاده است. دستگاه استفاده شده برای تولید این فرش ماشینی از جمله پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا می باشد.

در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت را دارید شما می توانید به صورت مستقیم فرش مورد نظرتان را از کارخانه خریداری کنید. توجه داشته باشید که کناره فروشگاه به صورت ارزان قیمت و تخفیفی می باشد. از لحاظ تضمین کیفیت و قیمت با خرید این فرش خیال شما راحت خواهد بود.

توجه داشته باشید که فرش برشی و رولی افشان دارای رنگبندی سرمه ای و کرم می باشد. شما باید رنگبندی مورد نظرتان از این محصول را با توجه به رنگ زمینه فرش اصلی خود خریداری کنید.

به طور مثال در صورتی که فرش اصلی شما دارای زمینه تیره می باشد باید کناره افشان را با رنگ سرمه ای آن خریداری کنید. این موضوع به صورت عکس هم صادق است پس درباره این موضوع دقت به خرج بدهید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش برشی طرح افشان چیست !

فرش کناره افشان سرمه ای

مشخصا در صورتی که قصد خرید فرش سایز مورد نظرتان را پیدا کرده اید به دنبال یک فرش با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید ، خب باید گفت که فرش برشی طرح افشان دارای تمامی ویژگی های مورد نظر شما می باشد.

شما می توانید این فرش درجه یک 500 شانه که با نخ ورجین هیت ست شده نیز به تولید رسیده شده است را خریداری کنید.

ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت بی نظیر بوده و گویی به مانند محصولات فرش 700 شانه می باشد.

توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش عرضه کننده مستقیم فرش های کناره ماشینی کاشان می باشد. پس شما می توانید با خرید فرش ماشینی خود از این فروشگاه از لحاظ کیفیت محصولات خیال خود را راحت کرده باشید.

توجه داشته باشید ، فروشگاه زر فرش کاشان عرضه کننده برترین محصولات درجه یک می باشد. فرش طرح افشان کناره ماشینی نیز به این صورت بوده و با تضمین های قرار داده شده برای شما این محصول ارسال میگردد.

در صورتی که قصد خرید و سفارش این محصول را پیدا کرده اید می توانید در ادامه توضیحات این محصول همراه ما باشید.

.

نحوه خرید و سفارش فرش برشی افشان چگونه است !

برای خرید فرش ماشینی افشان می توانید این محصول را در رنگبندی و ابعاد دلخواه خود به سبد خرید اضافه کنید ( در صورتی که ابعاد مورد نظر شما جزو گزینه ها نبود با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست کنید که سفارش شما را در ابعادی که قصد سفارش آن را دارید ثبت کند ) توجه داشته باشید این کناره به صورت فرش ارزان توسط فروشگاه عرضه میگردد.

توجه داشته باشید که فرش برشی افشان دارای قابلیت بافت به صورت سفارشی نیز می باشد. پس در صورتی که شما برای دکور منزل خود به دنبال ابعاد خاصی هستید که بافت آن صورت نگرفته است.

ما برای شما این محصول را به صورت سفارشی می بافیم ، پس برای سفارش کافی است که با شماره های قرار داده شده برای پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
عرض .70 ، .80 ، .90 ، 1 ، 1.10 ، 1.20 ، 1.30 ، 1.40 ، 1.50 ، 1.60 ، 1.70 ، 1.80 ، 1.90 و 2 متر
شانه
500
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
ورجین هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست