فرش طرح جعبه ساعت سه بعدی

در صورتی که به دنبال یک نقشه جدید از طرح های سه بعدی هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش طرح جعبه ساهت انتخابی ایده آل و مناسب خواهد بود.

این محصول از نقشه ای جدید و خاص برخوردار می باشد و به همین دلیل شما می توانید از این فرش برایمکان های مختلف خانه خود از جمله آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق خواب ها و... استفاده کنید.

محصول طرح جعبه ساعت ار نقشه های جدید و محبوب فروشگاه زر فرش از شاخه فرش سه بعدی می باشد که در ابعاد قالیچه و ابعاد بزرگ 6 متری به تولید رسیده شده است.

شما می توانید این فرش را در ابعادی که می خواهید و مناسب فضای اتاق شما می باشد خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید این محصول به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و شما با حذف واسطه ها این فرش را با بهترین قیمت تهیه میکنید.

ادامه مطلبShow less
990,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرج جعبه ساعت و برگ سه بعدی، یک نوع فرش جدید و متفاوت است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به صورت نقشه سه بعدی طراحی و بافت می شود.

این فرش دارای طرح جذاب و خیره کننده بوده و پهن کردن این فرش باعث زیبایی و جذابیت فضاهای داخلی خانه شما می‌شوند.

این محصول دارای ویژگی های متعددی برای خرید شما می باشد که در ادامه به بررسی مزیت های خرید فرش طرح جعبه ساعت خواهیم پرداخت.

نقشه به کار رفته شده برای بافت فرش بی نظیر بوده و از طرح جذابی نیز برخوردار است.

فرش طرح جعبه سه بعدی دارای طراحی جدید و دارای عمق است که باعث زیبایی و جذابیت فضاهای داخلی می‌شوند.

طراحی به کار رفته شده برای بافت این محصول به گونه ای است که احساس میکنید جعبه و ساعت از یک دیگر جدا هستند که این نشان دهنده طبیعی بودن طرح سه بعدی می باشد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش طرح جعبه ساعت چیست !

فرش جدید سه بعدی عرضه شده از جنس نخ پلی‌پروپیلن بافت شده است که باعث افزایش نرمی قالی و همچنین جلوگیری در مقابل لغزش روی محیط های لیز تا میزان زیادی می‌شود.

این محصول دارای مزیت نگهداری و تمیز کردن آسان می باشد و شما می توانید با خیال راحت از قالی طرح جعبه ساعت استفاده کنید.

حتی شما می توانید لکه های این محصول را با اسپری های لکه بر فرش استاندارد به آسانی تمیز و پاکیزه کنید.

برای تمیز کردن بیشتر نیز می توانید به سراغ شست و شو بروید که به دلیل کیفیت بافت درجه یک به کار رفته شده، نگهداری آسان و شستشوی آن بسیار راحت است.

فرش طرح جعبه ساعت به وسیله الیاف با کیفیت هیت ست شده به بافت رسیده شده است و به دلیل کیفیت بافت بالای خود، مقاومت بالایی برای استفاده دارد.

همچنین این محصول مناسب برای استفاده در فضاهای مختلف می باشد و شما با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید از ست این فرش در ابعاد مختلف آن تهیه کنید.

فرش طرح جعبه ساعت به دلیل طراحی خاص به کار رفته شده برای تولید آن، مناسب برای استفاده در فضاهای مختلفی مانند فرش اتاق خواب، نشیمن، سالن و... است.

.

مزیت های خرید فرش طرح جعبه ساعت و برگ چیست !

ارتفاع نخ خاب به کار رفته شده برای تولید فرش جعبه ساعت 9 میل بوده و به همین دلیل دارای نرمی و لطافتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

همچنین الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصول از نخ هیت ست شده درجه یک پلی پرو پیلن می باشد که دارای مزیت عدم پرزدهی و ثبات رنگی می باشد.

همچنین این محصول به دلیل مزیت هیت ست شده بودن دارای ویژگی عدم حساسیت می باشد که به همین دلیل از این فرش می توانید برای فرش اتاق کودک نیز استفاده کنید.

به دلیل طراحی جذاب به کار رفته شده برای این محصول ما شاهد تأثیر مثبت بر زیبایی دکوراسیون داخلی با پهن شدن این محصول خواهیم بود.

فرش طرح جعبه ساعت به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید رسیده شده است که این موضوع نشان دهنده ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید فرش خواهد بود.

ظرافت در طراحی و نقشه محصول به صورت کامل از تصاویر بافت شده فرش مشخص خواهد بود و گویی این محصول به مانند محصولات فرش 700 شانه تراکم 2550 بافت شده است.

به دلیل نقشه خاص به کار رفته شده شما می توانید از این فرش در بخش های دیگر نیز مانند منازل، دفاتر کار، مراکز تفریحی و... استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی پرو پیلن درجه یک هیت ست شده
کد محصول
an 4845
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
3,890,000 تومان

محصول فرش قشقایی از طرح های جدید و جذاب عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش برای خریداران می باشد ، این محصول به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید رسیده شده است.

در صورتی که به دنبال یک فرش قیمت مناسب و ایده آل برای بخش های مختلف خانه خود هستید و می خواهید فرش با کیفیتی خریداری کنید بدون شک طرح قشقایی انتخابی مناسب برای شما می باشد.

این فرش به وسیله الیاف درجه یک هیت ست شده پلی پرو پیلن به تولید رسیده و به همین دلیل دارای مزیت عدم پرزدهی و ثبات رنگی می باشد.

همچنین ارتفاع نخ خاب فرش ماشینی طرح قشقایی 9 میل بوده و به همین دلیل این فرش دارای نرمی و لطافت بی نظیر برای خرید شما می باشد.

1,190,000 تومان

فرش پتینه خشتی کاشان سه بعدی محصولی جدید و خاص می باشد که شما می توانید از این فرش برای پهن کردن در مکان های مختلف خانه خود استفاده کنید ، این محصول کفپوش ماشینی بسیار محبوب و پر فروش بوده و به صورت درجه یک به تولید و بافت رسیده شده است.

این محصول به صورت درجه یک و بافت رسیده است و از جنس نخ هیت ست شده که بدون حساسیت و همچنین بدون پرز دهی می باشد استفاده شده است ، این محصول که فرش پتینه فانتزی می باشد دارای کیفیت فوق العاده برای خرید شما می باشد.

به دلیل طراحی خاص به کار رفته شده برای فرش کاشان پتینه شما می توانید از این محصول برای مکان های مختلف خانه خود از جمله اتاق خواب ، فرش آشپزخانه ، اتاق پذیرایی و همچنین راهرو ها استفاده کنید.

شما هم اکنون می توانید فرش پتینه طرح سه بعدی را با قیمت کارخانه تهیه کنید.

350,000 تومان

از محصولات پر فروش کفپوش فرش آشپزخانه می باشد که محیط آشپزخانه نیازمند یک فرش متناسب با مکانی که هست را دارا می باشد که به همین دلیل گروه زر فرش محصول ادویه را ارائه کرده است و فرش سه بعدی طرح ادویه توانسته است از محصولات پر فروش و همچنین محصوب هر آشپزخانه ای باشد.

فرش طرح ادیه آشپزخانه دارای رنگبندی بسیار مناسب و ایده آل برای فرش مطبخ می باشد و اگر شما به دنبال یک گزینه ایده آل برای آشپزخانه خود هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش سه بعدی با طرح ادویه کارخانه زر فرش انتخابی مناسب و ایده آل دارید.

این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارا می باشد از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و به دلیل اینکه هیت ست شده است بدون پرزدهی بوده ، از ثبات رنگی برخوردار است و همچنین ماندگاری بالایی درباربر شست و شوی زیاد شما خواهد داشت.

190,000 تومان

فرش سه بعدی طرح برج ساعت ، طرح خاص دیگری است که برای فرش های سه بعدی به کار گرفته شده است . اگر بخواهیم به برخی از خصوصیات این فرش سه بعدی اشاره کنیم ، مهمترین آن شانه و تراکم فرش است . 500 شانه است و تراکمش 1000 با کاربرد 8 رنگ مختلف در آن است .

این محصول دارای کیفیتی بالا بوده و به صورت هیت ست شده و بدون پرزدهی می باشد. همچنین فرش برج ساعت سه بعدی دارای ثبات رنگی بوده و از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای خرید شما برخوردار می باشد.

به دلیل کیفیت و دوام بالای به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید از این فرش در مکان های مختلف خانه نیز استفاده کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست