فرش روهام ماشینی زمینه آبی 700 شانه

محصول جدید فرش روهام از نقشه های جدید و بروز بافته شده توسط مجموعه زر فرش برای خرید شما می باشد. این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و دارای طراحی بی نظیر می باشد که رنگ آبی به کار رفته شده برای تولید این محصول آن را خاص تر و زیباتر کرده است.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول جدید فرش ارزان هستید بدون شک برای شما خرید فرش آبی رنگ روهام می تواند بهترین انتخاب باشد. این قالی ماشینی به دلیل ریز بافتی بالای به کار رفته شده از نقشه ای خاص و بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد.

کیفیت به کار رفته شده برای این محصول به صورت فوق العاده ای برای خرید شما بالا می باشد. در صورتی که به دنبال خرید یک فرش ایده آل و مناسب برای اتاق پذیرایی و یا دیگر بخش های منزل خود هستید بدون شک انتخاب این کفپوش یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • آبی
اندازه
توضیحات

فرش روهام زمینه آبی 700 شانه از نقشه های جدید عرضه شده توسط کارخانه کاشان برای خرید شما می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک فرش با رنگ زمینه روشن هستید و رنگ کرم را به دلیل کثیف شدن های پیاپی نمیخواهید انتخاب کنید بدون شک برای شما انتخاب فرش ماشینی روهام کاشان می تواند جذابترین کفوش برای پذیرایی منزل شما باشد.

نقشه به کار رفته شده برای تولید این محصول دارای جذابیت فوق العاده بالا برای خرید شما می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای پایین به دلیل تخفیف ویژه قرار داده شده برای این فرش این کفپوش ماشینی ایده آل را خریداری کنید.

رنگ زمینه روشن به کار رفته شده برای فرش روهام باعث شده است که خانه شما با پهن کردن آن زیباتر و بزرگتر دیده شود. همچنین رنگ آبی فیروزه ای این محصول مانند دیگر رنگ های روشن مثل کرم کثیفی ایجاد شده را به خود نمایان نمیکند و به همین دلیل نیاز به شست و شوی مداوم نخواهد بود.

این محصول به صورت 4 متری نیز قابل خریداری می باشد ، برای دیدن لیست جدید قیمت فرش 4 متری می توانید کلیک کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش روهام چیست !

پس در صورتی که در خانه خود دارای کودک هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش زمینه آبی روهام مناسب و ایده آل خواهد بود. رنگ زمینه به کار رفته شده در کنار طراحی بی نظیر ترنج ، لچک و حاشیه های آن زیبایی و خاص بودن این قالی را دو چندان کرده است.

همچنین گفتنی است این محصول دارای طراحی و لول رنگ شاد برای خرید شما می باشد و محیط خانه شما را زیباتر و گرمتر خواهد کرد. اگر شما به دنبال یک فرش ایده آل هستید و جزو افراد سخت پسند نیز می باشید بدون شک برای شما خرید این محصول ایده ال خواهد بود.

فرش طرح روهام به صورت فرش 700 شانه با تراکم بالا و ریز بافتی بی نظیر به تولید رسیده شده است. در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول ایده آل هستید و نقشه و کیفیت فرش برای شما دارای اهمیت می باشد بدون شک ما به شما طرح روهام آبی کاشان را به شما پیشنهاد میدهیم.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید این محصول از الیاف درجه یک نخ ورجین هیت ست شده می باشد. به دلیل ویژگی استفاده از الیاف درجه یک برای تولید این محصول ما این فرش را به همراه ویژگی عدم پرزدهی ، ثبات رنگی و همچنین ضد حساسیت بودن خواهیم داشت.

فرش ماشینی جدید روهام آبی کاشان با صورت 8 رنگ به تولید رسیده شده است. این موضوع به این معنی است که برای تولید و بافت این فرش ماشینی کاشان از هشت رنگ اصلی استفاده شده است و رنگ زمینه آن آبی می باشد.

فروشگاه زر فرش این محصول را برای خرید شما در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری آماده فروش قرار داده است. همچنین شما می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه و در ابعاد فرش کناره نیز تهیه و خریداری کنید.

.

مزیت های اصلی فرش طرح روهام کاشان چیست !

☑️  بافته شده به صورت ریز بافت و 700 شانه با تراکم بالا و زیبایی بی نظیر در طراحی
☑️  دارای 8 رنگ اصلی برای بافت محصول 14 رنگ اسپورت ( ترکیب بافت رنگ های اصلی در کنار هم و ایجاد نمای رنگ جدید )
☑️  قیمت بسیار ایده آل و مناسب برای خرید فرش طرح روهام به دلیل فروش مستقیم محصول از کارخانه برای خریداران
☑️  ارسال سریع محصول به سراسر کشور از طریق پست و باربری
☑️  کیفیت بسیار بالا و تضمین شده برای خرید شما به دلیل استفاده از الیاف درجه یک و بهترین دستگاه های تولید فرش
☑️  مناسب برای استفاده در پذیرایی ، فرش اتاق خواب ، راهرو ، راه پله و دیگر مناطق خانه
☑️  دارای کیفیت بسیار بالا به دلیل استفاده از الیاف درجه یک ورجین هیت ست شده برای تولید محصول
☑️  برخوردار بودن از مزیت عدم پرزدهی ، ثبات رنگی و همچنین ضد حساسیت بوده که از ویژگی های اصلی یک فرش با کیفیت می باشد
☑️  دارای طرح و رنگبندی شاد حتی مناسب برای استفاده به عنوان فرش کودک و یا آشپزخانه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
ماشین بافت
HCP
ابعاد
مستطیل ، دایره ( سفارشی )
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
کد محصول
rz roham
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(4)
ارزش خرید
(4)
میزان تراکم
(4)
من چون دنبال یه فرش آبی ارزون قیمت بودم این محصول رو خریداری کردم
و وقتی فرش بدستم رسید واقعا خوشحال شدم چون فرش کیفیت خیلی بالایی داشت و الان یکسال هست استفاده میکنم و راضی هستم
خریدشو رو پیشنهاد میکنم

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,490,000 تومان

محصول جدید فرش افشان گل سرخ از طرح های جدید فروشگاه زر فرش با قیمت تخفیف و فوق العاده مناسب برای خرید شما می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل و با طراحی مناسب هستید بدون شک برای شما خرید طرح گل سرخ یک انتخاب ایده آل و مناسب خواهد بود.

این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و از ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار است. در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول فرش ایده آل و با قیمت بسیار مناسب هستید بدون شک برای شما انتخاب فرش ماشینی افشان گل سرخ جدید کاشان با رنگ زمینه کرم مناسب و ایده آل خواهد بود.

از ویژگی فرش ماشینی می توان به طراحی بی نظیر و خاص آن که در برگیرنده نقشه افشان می باشد اشاره داشت. در صورتی که به دنبال طرحی ساده و هستید و از نقشه های شلوغ خسته شده اید انتخاب فرش ارزان با طرح افشان رز انتخابی ایده آل برای خرید شما می باشد.

5,490,000 تومان

فرش خشتی ترنج دار جدید 700 شانه ارزان محصولی خاص ، ایده آل با طراحی زیبا و مدرن کلاسیک می باشد. این محصول فوق العاده که به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است دارای الیاف نخ ورجین هیت ست شده بوده و دارای دوامی بالا نیز می باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای محصول فرش خشتی ترنج دار کاشان به صورت بی نظیر می باشد. این محصول فرش ارزان دارای ریز بافتی بالایی بوده و به همین دلیل هنگام پهم کردن در مکان های مختلف خانه زیبایی فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت.

محصول فرش خشتی جدید با داشتن ترنج داخل آن توانسته تظر هر مشکل پسندی را رفع کند. این طرح که به مقشه فرش کژال نیز نزدیک می باشد انتخابی ایده آل برای خرید شما خواد بود.

5,490,000 تومان

فرش سرامیکی فیلی محصولی خاص با طراحی مدرن و امروی می باشد و از طرح های سنتی فاصله گرفته است. طراحی به کار رفته شده برای این محصول دارای نقوش گل و بوته نبود و اکثر زمینه این محصول را طرح سرامیکی آن در برگرفته شده است.

این محصول به صورت 700 شانه به بافت رسیده شده است و به همین دلیل از ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار می باشد. توجه داشته باشید که ریز نقشی یک فرش دارای تاثیر مستقیم بر روی زیبایی قالی خواهد بود ، فرش سرامیک هم به همین دلیل دارای جلوه ای بی نظیر برای هر دکوراسیونی می باشد.

قیمت قرار داده شده برای محصول فرش سرامیکی کاشان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه فوق العاده بی نظیر و فرش ارزان می باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار پایی یک فرش ایده ال و درجه یک را برای دکوراسیون منزل خود تهیه کرده باشید.

5,490,000 تومان

فرش نیلوفر کاشان 700 شانه ارزان محصولی جدید و تخفیف خورده می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان برای مشتریان عزیز به بافت و تولید رسیده شده است ، محصول فرش نیلو فر از طرح های جدید و پر فروش سال 1403 می باشد و اگر شما به دنبال نقشه ای جدید برای خرید فرش هستید بدون شک برای شما محصول فرش ماشینی نیلوفر انتخابی ایده آل می باشد.

محصول فرش نیلوفر کاشان دارای بالاترین درجه کیفی بوده و از قیمتی بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بر خوردار می باشد ( شما می توانید محصولات فروشگاه زر فرش را با 30 درصد تخفیف کارخانه تهیه کنید ).

محصول فرش نیلوفر کاشان در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری عرضه شده است و شما می توانید این محصول فرش ارزان کارخانه فرش کاشان را به صورت سایز استاندارد و همچنین سایز سفارشی خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست