بلاگ » کارخانه های فرش کاشان و مشهد با [شماره و آدرس کارخانه فرش کاشان]

کارخانه های فرش کاشان و مشهد با [شماره و آدرس کارخانه فرش کاشان]

بروز شده در 19 بهمن 1401 ساعت 05:34 ب.ظ

لیست کارخانه های فرش کاشان

اسامی و آدرس کارخانه های فرش کاشان با آخرین بروز رسانی در این مقاله آماده شده است  ، کاشان از قدیم الایام به عنوان قطب هنر ایران بوده است. طرح و نقشه های فرش کاشان در جهان بی نظیر می باشد .

فرش کاشان به عنوان یک کالای تجملی زیبا امروزه در دنیا جایگاه ویژه ای دارد مناسبترین فرش برای دکوراسیون های مدرن و سنتی است.

فرش کاشان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. تقریبا 50 سال قبل صنعت فرش ماشینی وارد کاشان شد در اوایل تعداد شرکتهایی که در کاشان مشغول به فعالیت بودند بسیار کم بود

اما با گذر زمان و پیشرفت صنعت بافندگی ، کارخانه فرش ماشینی زیاد در کاشان شروع به کار کردند در حال حاضر کارخانه های فرش ماشینی زیاد در کاشان و شهرستان های اطراف آن وجود دارد.

دسترسی به همه اسامی کارخانه های فرش کاشان کار سخت و دشواری می باشد در کاشان شهرک های صنعتی زیاد وجود دارد ، کاشان با داشتن سهم عمده ای از تولیدات فرش ماشینی در ایران ، به عنوان پایتخت فرش ماشینی در ایران شناخته شده است.

در این مقاله علاوه بر لیست کارخانه ها برای شما نمایندگی فرش کاشان در مشهد نیز قرار داده ایم.

 

برای خرید فرش با شماره 09100593093 تماس بگیرید.

 

.

لیست کارخانه های فرش مشهد


کارخانه فرش کاشان

کاشان با داشتن تعداد زیاد کارخانجات تولید کننده فرش ماشینی بخش اساسی از بازار فرش و صادرات فرش ماشینی را به عهده دارد.

امروزه کارخانه های زیاد در کاشان به تولید فرش ماشینی مشغول هستند که جمع آوری اسامی این کارخانه ها کار سختی می باشد.

کاشان دارای شهرک های صنعتی و کارخانه فرش زیاد است و شهرک صنعتی راوند، شهرک صنعتی امیر کبیر ، شهرک جعفرآباد ، شهرک صباحی که از بزرگترین شهرک های صنعتی هستند. که شرکت های تولیدی فرش ماشینی زیاد در این شهرکها فعالیت می کنند.

+ توجه : شما می توانید برای خرید فرش ماشینی که دارای تنوع بالایی نیز می باشد از طریق فروشگاه زر فرش اقدام نمایید.

در حال حاضر بیش از 700 کارخانه فرش ماشینی در پایتخت فرش ایران یعنی کاشان وجود دارد.

تقریبا حدود 50 درصد فرش ماشینی کشور را با بالاترین کیفیت ممکن تولید و به بازار عرضه می کنند.

.

اسامی کارخانه فرش ماشینی کاشان و مشهد


از بدو ورود اولین کارخانه فرش ماشینی در کاشان برند های زیادی در این شهر مشغول به فعالیت شدند و ناگفته نماند بعد از کاشان کارخانه فرش مشهد نیز در شهرک های خود شروع به فعالیت کرد.

+ در اینجا جهت آشنایی بیشتر به اسامی برند های مطرح و معروف فرش کاشان اشاره می کنیم ؛

لیست کامل شماره تلفن و آدرس شرکت های فرش کاشان به صورت زیر می باشد :

 

اسامی کارخانه های فرش کاشان :

شرکت زر فرش کاشان ، محتشم کاشان ، مشهد اردهال، فرش قیطران ، فرش روز کاشان، آقای فرش کاشان، قالی عیان ، یلدای کویر ، کاخ ، ندای خاطره ، فرهی ، امیران ، سرام ، آسایش ، خاتم ، یلدای کویر ، خوب، شاهکار صفویه ، جردن ، بزرگمهر، خاطره کاشان ، سورنا ، اسپادانا ، عالی مقام ، زمرد کاشان ، عظیم زاده، پامچال ، فرش مهستان ، اکباتان ، آرشام ، پرهام ، اعیان، فرش ساوین، افشار زرینه، فرش عقیق ، سپاس نور ،فرهی و غیره … تعدادی از مشهورترین اسامی کارخانه های فرش کاشان می باشند.

 

اسامی کارخانه فرش مشهد که مطرح شده است :

کارخانه زمرد مشهد ، نگین مشهد ، فرش مشهد ، آرا و پرشین

 

اسامی کارخانه های فرش ماشینی همیشه در جایی ثبت نمی شود و به همین علت اسامی کارخانه های فرش کاشان نیز کامل در دسترس نیست.

همانطور که میدانید از قالی های کاشان از صنایع دستی این شهرستان می باشد و لیست اسامی در ویکی پدیا که لینک آن قرار داده شده قابل مشاهده است.

در ادامه نیز باید بیان داشت که شماره تماس کارخانه فرش کاشان برای هر شرکت همانطور که می دانید متفاوت خواهد بود.

شما میتوانید شماره تماس این فروشگاه را با ورود به فروشگاه پیدا کنید.

.

شرکت زر فرش بزرگترین تولید کننده فرش ماشینی


محصولات کارخانه زر فرش کاشان

شرکت زر فرش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرش ماشینی در کاشان است و فرش های ماشینی شرکت زر فرش از مرغوب ترین و با کیفیت ترین فرش های ماشینی هستند.

فرش ماشینی 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه و انواع فرش های مدرن و فانتزی ، فرش سه بعدی از جمله فرشهایی است که توسط شرکت زر فرش تولید و تهیه می شوند.

+ توجه : برای دیدن محصولات فرش 700 شانه کلیک کنید.

این فرشها در ابعاد های استاندارد 6 متری، 9 متری و 12 متری موجود است. زر فرش از تولیدکنندگان بزرگ کارخانه فرش ماشینی ایران و یکی از موفقترین شرکت های تولیدی فرش کاشان می باشد که این شرکت با تیمی قوی و ماهر سالهاست در زمینه فرش فعالیت دارد.

جنس نخ استفاده شده در بافت فرش های ماشینی شرکت زر فرش کاشان 100% آکریلیک هیت ست شده می باشند. نخ بدون پرز دهی و الیاف نرم برخاسته از جنس نخ خاب آکریلیک هیت ست شده می باشد.

فرش آکریلیک در مقایسه با نوع پلی استر نرم و لطیف و روشن تر می باشد هم چنین در برابر پا خوردگی مقاومت بالایی دارد.

رنگ های آن شاد و شفاف هستند، این فرشها به مرور زمان دچار تغییر و پوسیدگی نمی شوند مقاومت بالا در برابر گرد و خاک و عدم حساسیت و عدم پرز دهی از ویژگی های خاص فرش های شرکت زر فرش است.

 

شهرک صنعتی کارخانه فرش کاشان


محصولاتی که از فروشگاه های اینترنتی و چه نمایشگاه ها عرضه می‌گردد.

مبدا آن در شهرک صنعتی می باشد ، از شهرک های تولید کننده که در آن کارخانه فرش قرار دارد می توان به شهرک صنعتی کاشان و همچنین آران و بیدگل اشاره داشت.

در این دو شهرک کارخانجات بسیار زیادی برای تولیدات انواع محصولات فرش ماشینی قرار داده شده است.

از برترین های عرضه کننده در این عرصه فروشگاه ها زر فرش قرار داده شده است.

همانطور که لیست کارخانه های فرش کاشان در قسمت قبلی نوشته شد در این شهرک بیشتر از 1402 واحد تولیدی در حال فعالیت و تولید هستند.

محصولات خود را روانه بازار می‌کنند که به علت این تعداد کارخانه رقابت بسیار بالا بوده و قیمت های عرضه شده به صورت رقابتی می باشد.

نا گفته نماند که این رقابت علاوه بر کارخانجات در بین فروشگاه های اینترنتی نیز وجود دارد.

به همین دلیل فروشگاه ما از کارخانه و حتی دیگر فروشگاه های اینترنتی با قیمتی ارزانتر محصولات خود را به فروش می‌رساند.

در صورتی که شما قصد خرید از شرکت های فرش کاشان را دارید می توانید از طریق فروشگاه محصول خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن کنید.

نا گفته نماند در شهرک صنعتی محبوبترین کارخانه های فرش ایرانی قرار داده شده اند تامین کننده اصلی کفپوش های فرش کشور و صادر کننده می باشند.

شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از تولیدی فرش کاشان با قیمتی بسیار مناسب و معقولانه خریداری کنید و درب منزل با پرداخت بیعانه تحویل بگیرد.

برای دیدن شماره کارخانه فرش کاشان نیز می توانید از لینک قرار داده شده کلیک کنید و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

.

درباره کارخانه فرش قیطران کاشان


فرش قیطران

فرش قیطران کاشان از معروف ترین برندهای فرش کاشان است که اسم آن برای اکثر کسانی که با فرش آشنا هستند و یا زمانی برای خرید فرش ماشینی پرس و جویی داشته اند ، آشناست .

شرکت فرش قیطران کاشان ، در زمینه تولید و ارائه انواع فرش کاشان فعالیت می کند و از کارخانجات تولید فرش ماشینی می باشد که فروشگاه کارخانه زر فرش نیز محصولات این کارخانه را با تخفیف ویژه ارائه می کند .

.

اطلاعات درباره کارخانه فرش محتشم کاشان


از دیگر برندهای معروف فرش ، فرش محتشم کاشان است شرکت فرش محتشم کاشان ، کار خود را از سال 1375 آغاز کرد .

این شرکت انواع فرش کاشان یعنی فرش ماشینی 1200 شانه و 1000 شانه و …  را تولید می کنند و از نظر تنوع ، تمام انواع فرش ماشینی را پوشش می دهد .

.

کارخانه فرش راوند کاشان


راوند نام یکی از مناطق شهر کاشان است که قبل از ورودی اصلی شهر می باشد قسمتی از این منطقه را به شهرک صنعتی اختصاص داده اند .

شهرک صنعتی راوند در سال 1351 راه اندازی شد و زمینی که به آن اختصاص داده شد مساحتی حدود 1 میلیون متر مربع دارد .

شهرک صنعتی راوند دارای کارخانجات تولیدی عظیمی می باشد که مربوط به فرش و مشتقات آن هستند ؛

از رنگرزی گرفته تا ریسندگی ، بافندگی ، آهار و تکمیل و انبار . در مجموعه صنعتی راوند بهترین دستگاه ها و طرحها به کار گرفته می شود تا بهترین فرش ماشینی و با کیفیت ترین آن تولید شود .

فرش راوند کاشان را همه می شناسند و از قدیمی‌ترین فرش های ماشینی می باشد و برخی طرحها و جنس های فرش را به همین نام یعنی فرش راوند می شناسند .

.

لیست تولیدکنندگان فرش ماشینی مشهد


مشهد یکی از شهرهایی است که در تولید فرش ماشینی حرف های زیادی برای گفتن دارد و برندهای آن از معروف ترین برندهای فرش ماشینی هستند .

در این مبحث می خواهیم سه برند معروف فرش مشهد که از معروف ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی هستند را نام ببریم . این سه تولیدکننده عبارتند از : فرش نگین مشهد ، زمرد مشهد و شاهکار مشهد .

.

فرش نگین مشهد


فرش نگین مشهد

اگر شما زمانی برای خرید فرش ماشینی به بازار فرش مراجعه کرده باشید و یا این که در سایت ها به دنبال فرش ماشینی بوده باشید ، قطعاً به نام فرش نگین مشهد برخورده اید .

زمانی که فرش نگین مشهد تأسیس شد بر می گردد به سال 1371 که به تولید و بهره برداری رسید و تا امروز در زمینه تولید انواع فرش های ماشینی با قدرت به کار خود ادامه داده است .

فرش نگین مشهد از فرش هایی است که توانسته اعتماد مشتری را جلب کند و نامی نیک از خود به جای بگذارد به طوری که برخی از تولید کنندگان با بهره گیری از نام نگین در برند خود ، می خواهند اعتباری برای خود کسب کنند .

در کنار نامی که نگین مشهد دارد و معروفیت و محبوبیت آن ، طبیعی است که قیمت فرش نگین مشهد هم اندکی بالاتر از تولید کنندگان دیگر فرش ماشینی باشد .

برای خرید فرش نگین مشهد اینجا کلیک کنید.

.

فرش زمرد مشهد


فرش زمرد مشهد

شرکت فرش زمرد مشهد در سال 1376 در مشهد تأسیس شد و زمینه ی تخصصی آن تولید فرش ماشینی بوده است .

این شرکت یکی از معروفترین تولیدکنندگان فرش ماشینی در ایران و جهان می باشد و سهم بازار قابل توجهی را در فرش ماشینی به خود اختصاص داده است .

این شرکت تمامی مراحل تولید فرش ماشینی ، از ریسندگی و رنگرزی گرفته تا بافت فرش را انجام می دهد.

هرکدام البته واحدهای مجزایی دارند . شرکت فرش زمرد مشهد از مدرن ترین و جدیدترین دستگاه های تولید فرش ماشینی در تولیداتش بهره می گیرد .

محصولات شرکت فرش زمرد مشهد بسیار گسترده هستند و از انواع گلیم فرش و فرش کودک گرفته تا فرش هایی با تراکم های بالا را تولید می کند .

برای خرید فرش زمرد مشهد کلیک کنید.

.

فرش شاهکار مشهد


فرش شاهکار مشهد

فرش شاهکار مشهد یکی دیگر از برندهای معتبر فرش مشهد است که از تکنولوژی روز دنیا بهره می گیرد.

این مجموعه توانسته نام خود را در میان تولید کنندگان فرش ماشینی ، به همه بشناساند .

فرش شاهکار را در انواع فرش 1200 شانه ، 1050 شانه و … می توانید پیدا کنید و تراکم هایی تا 3000 و 4000 هم دارد .

.

فرش عقیق


فرش عقیق

از مجهزترین و مدرن ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی ، فرش عقیق است که در سال 1362 تأسیس شد و با قدرت تا کنون به کار خود ادامه داده است .

این شرکت از دستگاه های شرکت وندویل بلژیک در تولید فرش های ماشینی خود بهره می گیرد که امروزه بهترین دستگاه های تولید فرش ماشینی را تولید می کند .

برای دید انواع دستگاه فرش ماشینی کلیک کنید.

.

ارتباط ، آدرس و تماس با نمایندگی فرش کاشان


نمایندگی فرش کاشان

فرش کاشان در سراسر کشور و حتی دنیا ، شناخته شده است و برای همین در نقاط مختلف کشور و جهان شما می توانید نمایندگی فرش کاشان را پیدا کنید و برخی از فروشندگان ، با تولید کنندگان فرش کاشان ، قراردادی می بندند.

مبنی بر اینکه فرش آن تولید کننده را در شهر خودشان به عنوان نماینده آن برند یا تولید کننده به فروش برسانند .

حال ممکن است یک فروشنده تنها نماینده یک برند اختصاصی مثلاً فرش عقیق باشد و یا اینکه انواع فرش کاشان را پوشش دهد و به طور کلی نمایندگی فرش کاشان را داشته باشد با تولید کنندگان بیشتری قرارداد داشته باشد .

امروزه اینکه از کارخانه فرش کاشان مستقیم خرید کنید ، بسیار آسان شده است و دیگر نیازی نیست به دنبال نمایندگی فرش کاشان در شهر خود باشید ، شما می توانید بدون اینکه به کاشان مراجعه کنید و یا حتی از منزل خود بیرون بیایید

از طریق کامپیوتر و یا گوشی خود به صورت اینترنتی فرش کاشان را از کارخانه آن در کاشان خرید کنید .

 

شرکت زر فرش یکی از شرکت های فرش کاشان است که با دیدن سایت آن متوجه می شوید :

که انواع فرش کاشان را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد ، از مزیت های خرید از شرکت زر فرش این است که اولاً شما از نظر انتخاب محدود نیستید و تمام مدل ها و طرح های فرش را می توانید انتخاب کنید . ، دوماً اینکه شما برای خرید فرش ، کمتر هزینه می کنید و همچنین هزینه حمل را نیز پرداخت نمی کنی و فرش خود را رایگان درب منزل تحویل می گیرید .

در صورتی که به دنبال آدرس کارخانه فرش کاشان هستید می توانید ما را با ورود به قسمت فروشگاه پیدا کنید و یا بهتر است آدرس را به صورت زیر قرار بدهم :

آدرس دفتر مرکزی : کاشان ، خیابان امیر کبیر ، مجتمع امیر کبیر ، طبقه سوم ، شرکت زر فرش
آدرس کارخانه فرش کاشان : کاشان ، آران و بیدگل ، شهرک سلیمان صباحی ، کارخانه زر فرش

خرید اینترنتی فرش از فروشگاه زر فرش

خرید اینترنتی فرش ماشینی از فروشگاه زر فرش

شرکت زر فرش اقدام به راه اندازی سایت جهت فروش مستقیم انواع فرش های ماشینی و تابلو فرش کرده است. این شرکت خرید اینترنتی فرش و تابلو فرش را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

با ارسال رایگان فرش به سراسر کشور توانسته است در بین فروشگاه های اینترنتی فرش از جایگاه ویژه ای برخوردار شود.

تنوع بسیار بالا در طرح ، رنگ ، کیفیت عالی ، قیمت فرش و ارسال رایگان فرش جزو ویژگی های محبوب وب سایت زر فرش می باشد.

قیمت فرش ماشینی و قیمت تابلو فرش شرکت زر فرش در مقایسه با دیگر شرکت های تولید کننده فرش ماشینی مناسب تر می باشد.

و البته محصولات این شرکت کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارند.

+ توجه : برای ورود به فروشگاه زر فرش کلیک کنید.


انواع فرش کاشان

اگر زمانی شما قصد خرید فرش ماشینی را داشته باشید ؛ باید با انواع فرش آشنا باشید که بتوانید یک انتخاب ایده آل از انواع فرش کاشان داشته باشید .

شهرهای دیگری نیز به تولید فرش ماشینی اقدام می کنند اما بی شک تمرکز تولید محصولات فرش ماشینی بیشتر در کاشان است و کاشان کارخانجات بیشتری در این زمینه دارد .

هر کدام از این کارخانجات انواع مختلفی از فرش ماشینی را تولید می کنند.

هرکدام برای استفاده های مختلف و سلیقه های متنوع طراحی و تولید می شوند . در این مبحث ما به چند تولید کننده فرش ماشینی در کاشان اشاره ای می کنیم.

4.3/5 - (24 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.