بلاگ » شماره تلفن کارخانه فرش کاشان | به همراه آدرس و پشتیبانی 🧐

شماره تلفن کارخانه فرش کاشان | به همراه آدرس و پشتیبانی 🧐

بروز شده در 31 خرداد 1399 ساعت 06:26 ب.ظ

شماره تلفن کارخانه فرش

از موارد مورد نیاز شماره تلفن کارخانه فرش کاشان جزء دانستنی ها برای خریداران است . کارخانجات فرش کاشان  انواع محصولات را با تراکم های مختلف و با کیفیت بالا تولید می کنند .

فرش های کاشان طرح و مدل های مختلف و بسیار زیبا و خاصی دارند . طرح های فرش کاشان اغلب ترکیبی از مدل های تزیینی است . و دارای لچک و ترنج هستند .

زمینه و لچک های کارخانه فرش کاشان با نقش و نگار های زیبا و طرح های از گل های ختمی ، نیلوفر و … تزیین شده است .

 

در ادامه این مقاله شماره تماس کارخانه فرش را به همراه آدرس برای خرید اینترنتی و حضوری شما قرار داده ایم.

 

 

محصولات کارخانه فرش کاشان


فرش کاشان از لحاظ طراحی بسیار متاثر از طرح های اصفهان است . فرش کاشان از تعداد ترنج متحد المرکز شکل گرفته است و حاشیه های از گل های زیبا دارد .

البته برخی از طرح ها و مدل های محصولات جدید فرش کاشان بدون لچک و ترنج هستند . مانند فرش های طرح افشان که به دلیل طرح های فوق العاده زیبا و بی نظیری که دارند .

امروزه در تزیین دکوراسیون های مدرن بسیار زیاد از این مدل فرش ها استفاده می کنند . طرح فرش های کاشان بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و دارای رنگ‌بندی های بسیار زیبا و متنوع هستند . که وسعت انتخاب را برای خریداران زیاد کرده اند .

فرش کاشان با تراکم های مختلف بافته و تولید شده است و با تعداد رنگ های متفاوت و مختلفی و با جدیدترین و بروزترین ماشینی بافت های روز دنیا در ابعاد و اندازه های استاندارد و سفارشی بافته می شوند .

فرش های 1000 شانه و 1200 شانه بافتی بسیار ریز دارند . و از ظریف ترین فرش های ماشینی محسوب می شوند . امروزه جدید ترین محصولات ماشینی که در کارخانجات کاشان تولید می شوند .

فرش 1500 شانه تراکم 4500 است . این مدل به حدی با ظرافت و ریز بافت است که به آن فرش دستباف گونه می گویند . فرش 1500 شانه به دلیل زیبایی و ظرافت بالای آن بیشتر در تزیین خانه های مدرن و سالن های پذیرایی و غیره به کار می رود .

این محصول از جدید ترین و پر فروش ترین فرش های کاشان می باشد که دارای طرح ها و مدل های متنوع و زیبایی است .

 

آدرس کارخانجات فرش کاشان استان اصفهان


کارخانجات فرش کاشان

کارخانجات فرش کاشان استان اصفهان، کاشان انواع فرش های ماشینی را با ابعاد های متداول تولید می کنند . فرش های تولیدی این کارخانجات در عین کیفیت بالایی که دارند .

اگر به طور مستقیم و بی واسطه به بازار عرضه شوند . قیمت بسیار مناسبی خواهند داشت و تعداد کارخانجات فرش کاشان بسیار زیاد است . به طور که برشمردن اسامی همه ی کارخانه های فرش کاشان کاری بس دشوار است و در ادامه ما آدرس کارخانه فرش را برای خرید شما قرار داده ایم .

 

ایفنوگرافی آدرس و شماره کارخانه فرش کاشان

آدرس کارخانه فرش کاشان :

کاشان ، آران و بیدگل ، شهرک سلیمان صباحی ، کارخانه زر فرش

آدرس دفتر مرکزی پشتیبانی فرش کاشان :

کاشان ، خیابان امیر کبیر ، مجتمع امیر کبیر ، طبقه سوم ، شرکت زر فرش

 

شماره تلفن کارخانه فرش کاشان زر فرش عبارت است از ؛


شماره کارخانه فرش

فرش رواند کاشان که تولیدی کارخانه های شهرک صنعتی راوند است از با کیفیت ترین و مرغوب ترین فرش های کاشان است . امروزه اکثر مردم به هنگام خرید فرش به شهرک صنعتی رواند کاشان رجوع می کنند زیرا که این شهرک دارای نمایشگاه و کارخانجات زیادی است .

و تنوع مدل ها و طرح های این نمایشگاه ها و کارخانجات آن ها بسیار زیاد است .

+ شماره تلفن کارخانه فرش کاشان زر فرش :

شماره تلفن همراه : 09100593093 – 09398049880

کارخانجات فرش راوند استان اصفهان


کارخانجات فرش راوند کاشان

شهرکاشان دارای کارخانجات زیادی است . شهرک های صنعتی کاشان بیش از هزار کارخانه و تولیدی فرش ماشینی برای خرید و فروش در آن مشغول فعالیت می باشند .

شهرک های فرش کاشان عبارتند از؛ شهرک صنعتی راوند ، شهرک صنعتی جعفرآباد ، شهرک صنعتی سلیمان صباحی و … . کارخانجات فرش راوند استان اصفهان، کاشان از معروف ترین این کارخانجات هستند .

که امروزه در سراسر کشور معروف و مشهور می باشند ، تنوع طرح و مدل های فرش های ماشینی شهرک های صنعتی کاشان به حدی زیاد است .

که انتخاب را برای خریداران سخت کرده است . زیرا انتخاب از بین مدل های بسیار زیبا کاری دشوار می باشد .

 

فرش کاشان استان اصفهان


فرش کاشان، استان اصفهان دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم است . همواره بسیاری از مردم در سراسر کشور علاقه دارند . که فرش های خود را از کارخانجات کاشان تهیه کنند .

زیرا که در عین زیبایی بی نظیری که دارند . کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارند . این کارخانجات فرش های خود را با بهترین الیاف که آکریلیک است می بافند .

نخ اکریلیک را به جهت اینکه مقاومت بالایی داشته باشد و پرز ندهد ، را هیت ست می کنند . هیت ست کردن نخ فواید بسیار زیادی دارد و باعث طول عمر بیشتر می شود .

برخی از کارخانجات فرش های ماشینی پلی استر و پلی پروپیلن نیز تولید می کنند که کیفیت و طول عمر کوتاهتری دارند . و اغلب این الیاف بوی مواد پلاستیکی می دهند . لذا در بیشتر اوقات باعث بروز حساسیت و آلرژی می شوند .

ابعاد و اندازه های فرش های ماشینی کاشان اغلب استاندارد و متداول هستند اما در ابعاد و اندازه های غیر استاندارد به صورت سفارشی نیز بافته می شوند .

برخی از کارخانجات کاشان اغلب محصولات تولیدی توسط تولید کنندگان فرش خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها به قیمت درب کارخانه عرضه می کنند .

امروزه با راه اندازه فروشگاه های آنلاین فرش ، خرید حضوری بسیار کم شده است و مردم به دلیل تنوع بسیار زیادی که در فروشگاه های آنلاین وجود دارند . ترجیح می دهند از طریق آنلاین خرید کنند . زیرا هزینه ارسال محصولات که خرید می کنند به درب منزل رایگان می باشد .

و زمان بسیار کمی را برای خرید صرف می کنند . و در هزینه های آن ها نیز صرفه جویی می شود . فروشگاه آنلاین زر فرش از بهترین فروشگاه های آنلاین است . که محصولات خود را رایگان به سراسر کشور ارسال می کند .

پشتی بانی زرفرش

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.