فرش شگی طرح دار پارکو مدل مدرنیته فانتزی

فرش فانتزی شگی طرح دار مدل مدرنیته محصولی جدید می باشد که توسط کارخانه زر فرش عرضه شده و دارای قیمت و کیفیتی ایده آل برای خرید و سفارش شما می باشد. محصول شگی مدرنیته از محصولات جدید فرش شگی کارخانه کاشان می باشد که این فرش شگی طرح دار اینبار بر روی فرش های فلوکاتی پیاده سازی شده است و به همین دلیل این محصول دارای ویژگیهای گفته شده برای محصولات فلوکاتی نیز است.

در صورتی که قصد خرید فرش شگی فلوکاتی به صورت طرحدار را پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید این محصول فرش پرز بلند کاشان که دارای طراحی خاص و زیبا برای خرید شما است انتخابی ایده آل خواهدبود.

توجه ، رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول به صورت نقره مشکی می باشد که شما می توانید این محصول فرش فلوکاتی نقره مشکی کاشان را با کیفیتی ایده آل و قیمتی بسیار مناسب و ارزان تهیه کنید ، و از زیبایی مدرن این فرش شیک لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش فانتزی شگی طرح دار مدل مدرنیته محصولی جدید می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان در ابعاد متنوع برای خریداران عرضه شده است که از طراحی خاص زیبا و خیره کننده برخوردار هست ، اگه دنبال یک فرش جدید برای دکور خونتون هستید و می خواهید دارای طراحی خاص و شیکی هم باشه و بتونه زیبایی منزلتون رو دوچندان کنه بدون شک برای شما فرش شگی مدرینته پرز بلند کاشان ایده آل برای خرید هست.

پرز های به کار رفته برای تولید این محصول پرز بلند به صورت 5 سانت بوده و به همین دلیل زیبایی خاص این فرش دو چندان شده است ، پس اگر به دنبال یک زیبایی بدون بازگشت برای منزل خود هستید خرید این محصول شگی ایده آلترین انتخاب می باشد.

.

از ویژگی های اصلی به کار رفته شده برای محصول فرش مدرنیته شگی کاشان با طرح نقره ای مشکی آن می توان به موارد زیر اشاره داشت :

☑️ فلوكاتي نقره ي و مشكي كدf1405
☑️ ۳۲۰شانه تراکم ۶۰۰
☑️ ارتفاع خاب ۵cm

.

جنس به کار رفته شده برای تولید محصول شگی طرح دار مدرنیته از الیاف درجه یک بوده و به همین دلیل این محصول دارای نرمی و لطافت فوق العاده بالایی بوده و همچنین کیفیت بالای به کار رفته شده برای این محصول باعث افزایش طول عمر آن نیز داشته است.

بافت به کار رفته شده برای محصول شگی پرز بلند مدرنیته به صورت عالی با گره های محکم و سفت می باشد که به همین دلیل کیفیت فرش در دراز مدت نیز دارای دوام خواهد بود و شما با خرید این محصول توانسته اید هم یک فرش با زیبایی فوق العاده را خریداری کرده باشید و از طول عمر بالای این فرش لذت ببرید.

.

دیگر ویژگی های این محصول فرش شگی چیست !

✅ طرح شگی پرز بلند مدرنیته
✅ دارای تراکم بسیار بالا و ریز بافت
✅ کیفیت تضمین شده توسط زر فرش ( فرش شگی ریز بافت و زیبا )
✅ دستگاه بافت روز دنیا
✅ بافت کاشان

.

مشخصات فرش شگی مدرنیته کاشان ( اقدام برای خرید )

.

شگی پارکو.

خرید شگی پارکو

برای سفارش این طرح ها و انتخاب طرح شگی پارکو با شماره پشتیبانی جهت سفارش تماس بگیرید.

در صورتی که قصد خرید فرش شگی پیدا کرده اید بدون شک خیلی زود طرح مدرنیته از پالت این محصولات می تواند نظر شما را به راحتی به خود جلب نماید.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید این محصول از دنیر میکرو فلامنت می باشد که به صورت الیاف سه پله بوده و به همین دلیل این فرش به نرمی و لطافت پشم گوسفند بوده و زیبایی خاص آن در زمان پهن کردن در منزل شما به خوبی نمایان میشود.

علاوه بر این زیبایی ، زمانی که شما بر روی محصول فرش شگی فلوکاتی طرحدار مدرنیته راه بروید ، احساس نرمی و لطافت فرش را به خوبی متوجه خواهید شد ، پس شما با خرید این محصول فرش شگی طرح دار کاشان هم زیبایی آن را مشاهده خواهید کرد و هم کیفیت بالای آن را استفاده خواهید کرد.

➕ ریز بافت و زیبا و خاص
➕ موجود در ابعاد مختلف برای خرید شما
➕ بافته شده با نخ دنیر میکرو فلامنت
➕ بافت زیبا و تراکم بالا
➕ عرضه با قیمت کارخانه و بسیار مناسب
➕ امکان سفارش در ابعاد دلخواه به صورت جفتی
➕ تضمین بهترین کیفیت و قیمت برای شما

.

نحوه خرید و سفارش فرش پرز بلند شگی کاشان ( راهنمای خرید از کارخانه )

همانطور که مشخص هست محصول شگی پرز بلند کاشان با طرح مدرنیته در ابعاد مختلفی به بازار عرضه شده و شما می تونید این محصول رو در ابعاد دلخواه خود که به صورت سایزبندی های 1 در 1.5 ، 1.5 در 2.25 و 2 در 3 هستش تهیه کنید.

این محصول فرش کاشان دارای قیمتی بسیار مناسب بوده و شما می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه خود با قیمت کارخانه تهیه کنید برای اینکار کافی است که این محصول را در ابعاد دلخواه خود به سبد خرید اضافه کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید.

توجه داشته باشید که برای نهایی کردن خرید نیازمند اطلاعات شماره تماس و آدرس شما هستیم ، پس این اطلاعات را به صورت دقیق برای ما قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
نقره ای - مشکی
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
320
تراکم
600
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
دیگر ویژگی ها
ارتفاع خاب ۵cm
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3.5
1 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(2)
ارزش خرید
(4)
میزان تراکم
(4)
این فرش جزو شگی های طرح دار هست
من برای اتاق خواب سایز شش متری تهیه کردم و باید بگم فوق العاده زیباس.
از اینکه از زر فرش این فرش رو خریداری کردم خوشحالم چون تو شهر خودمون قیمتش حدودا 50 درصد بیشتر بود.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
190,000 تومان

شگی قهوه ای شکلاتی محصولی جدید می باشد که جزو محصولات فلوکاتی و پرز بلند کارخانه زر فرش کاشان می باشد. این محصول شگی از رنگبندی های محبوب و پر فروش فروشگاه نیز برای خرید شما می باشد.

در صورتی که قصد خرید یک فرش شگی قهوه ای رنگ و یا تیره و پسرانه را پیدا کرده اید. بدون شک فرش شگی شکلاتی تولید شده توسط کارخانه برای شا یک انتخاب بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

محصولات فرش شگی عرضه شده توسط کارخانه دارای بالاترین درجه کیفی ممکن در فرش های پرز بند کاشان می باشد. پس در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت و قیمت مناسب را پیدا کرده اید.

بدون شک برای شما محصولات فلوکاتی فروشگاه زر فرش کاشان که در این بخش با رنگ فرش شگی پرز بند قهوه ای برای شما قرار داده شده است انتخابی مناسب و ایده آل خواهد بود.

توجه داشته باشید قیمت فرش شگی قرار داده شده قیمت کارخانه می باشد پس با بهترین قیمت ممکن خرید کنید.

250,000 تومان

شگی صورتی درجه یک کاشان محصولی جدید با طراحی مدرن و خاص هست که به دلیل پرزها بلندی که دارا هست تونسته نظر شما مشتریان محترم رو به خوبی جلب کنه. اگه شما قصد خرید یک فرش شگی با کیفیت و عالی رو پیدا کردید بدون شک تولیدات جدید فروشگاه زر فرش کاشان می تونه نظر شما را به خوبی جلب کنه.

کیفیت و قیمت قرار داده شده توسط کارخانه زر فرش کاشان برای محصولات فرش پرز بلند شگی فلوکاتی به صورت درجه یک هست. محصولات فرش شگی ماشینی صورتی هم مثل فرش فلوکاتی طوسی تیره توسنته فروش بسیار بالایی رو داشته باشه.

جنس نخ به کار رفته شده ، به صورت دنیر میکرو فلامنت می باشد. به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده است و از نرمی و لطافتی بالا نیز برخوردار است. توجه داشته باشید که این محصول در ابعاد مختلفی عرضه شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود و ابعاد منزل خود این محصول را خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست