شگی صورتی درجه یک کاشان

شگی صورتی درجه یک کاشان محصولی جدید با طراحی مدرن و خاص هست که به دلیل پرزها بلندی که دارا هست تونسته نظر شما مشتریان محترم رو به خوبی جلب کنه. اگه شما قصد خرید یک فرش شگی با کیفیت و عالی رو پیدا کردید بدون شک تولیدات جدید فروشگاه زر فرش کاشان می تونه نظر شما را به خوبی جلب کنه.

کیفیت و قیمت قرار داده شده توسط کارخانه زر فرش کاشان برای محصولات فرش پرز بلند شگی فلوکاتی به صورت درجه یک هست. محصولات فرش شگی ماشینی صورتی هم مثل فرش فلوکاتی طوسی تیره توسنته فروش بسیار بالایی رو داشته باشه.

جنس نخ به کار رفته شده ، به صورت دنیر میکرو فلامنت می باشد. به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده است و از نرمی و لطافتی بالا نیز برخوردار است. توجه داشته باشید که این محصول در ابعاد مختلفی عرضه شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود و ابعاد منزل خود این محصول را خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش شگی صورتی درجه یک کاشان دارای رنگی ملیح و صورتی روشن می باشد. به همین دلیل این محصول فرش پرز بلند کاشان به آسانی با انواع ست دکوراسیون شما ست میگردد و اگر شما به دنبال ست فرش شگی با دکوراسیون هستید بدون شک رنگ صورتی این محصول برای خرید شما مناسب و عالی خواهد بود.

رنگ صورتی یک ترکیب رنگ عالی را می تواند با دکوراسیون شما به همراه داشته باشد. در صورتی که شما برای منزل خود برای پرده ها و یا مبل ها رنگ آبی را انتخاب کرده اید این رنگ مبل می تواند با فرش شگی صورتی یک ترکیب عالی و درخشنده را به همراه داشته باشد و می تواند دکوراسیون شما را به صورت منحصربه فردی زیبا جلوه دهد.

در صورتی که مبل ها و یا پرده های شما خاکستری می باشد. شما با استفاده از رنگ صورتی که در کنار رنگ خنثی خاکستری قرار داده شده است یک ترکیب عالی را ایجاد کرده اید ، همچنین اگر مبل های شما صورتی است می توانید از شگی فلوکاتی طوسی نیز استفاده کنید..

.

بررسی شگی صورتی کاشان

در صورتی که طرفدار یک محیط گرم برای منزل خود هستید و میخواهید به شکل زیبایی پیاده سازی شود. همچنین محیط دارای انرژی فوق العاده برای منزل شما باشد بدون شک رنگ صورتی در کنار رنگ قرمز یک ایده عالی خواهد بود و می تواند دکوراسیون شما را به شکل خاص جلوه نماید.

همچنین در صورتی که رنگ مبل های شما کرم می باشد شما می توانید از این محصول شگی صورتی استفاده کنید. یک سبک کلاسیک و مردن را به صورتی عالی به منزل شما نمایش خواهد داد ، همچنین اگر مبل های شما صورتی است می توانید برای ست از شگی رنگ سفید نیز استفاده کنید.

همچنین شما می توانید محصولات فرش پرز بلند فلوکاتی صورتی را با رنگ سبز نیز پیاده سازی کنید. با اینکار می توانید روحیه شادی را به اعضای خانواده خود هدیه بدهید و با قرار دادن رنگ صورتی در کنار سبز یک جذابیت خاص را ایجاد کرده باشد.

رنگ صورتی و مشکی یک سبک کلاسیک و خاص و از جمله ویژگی محصولات فرش مدرن را باهم برای شما به همراه دارد. پس اگر شما دارای دکورسی مشکی هستید بدون شک استفاده از محصولات فرش شگی تک رنگ صورتی برای شما ایده آل تر از همیشه خواهد بود.

.

مشخصات و ویژگی های فرش شگی کاشان صورتی چیست !

شگی صورتی

در صورتی که قصد خرید فرش شگی درجه یک کاشان را پیدا کرده اید. باید گفت که این محصول دارای بافت درجه یک دوتایی می باشد که به همین دلیل این فرش تا حد امکان ریز بافت شده است و کیفیت آن برای خرید شما بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود.

توجه داشته باشید که الیاف به کار رفته شده برای تولید فرش فلوکاتی صورتی رنگ کاشان به صورت درجه یک می باشد. به همین دلیل این محصول مثل فرش های شگی درجه 2 و سه بعد از مدتی کیفیت خود را از دست نمیدهد.

( شما با خرید این محصول فرش شگی دیگر نیازی به خرید دوباره فرش نخواهید داشت زیراکه این محصول یک کفپوش با طول عمر بالا برای منزل شما می باشد ).

از دیگر ویژگی های فرش شگی صورتی قیمت بسیار مناسب آن می باشد. این قیمت بسیار مناسب و ارزان عرضه مستقیم فرش شگی صورتی از کارخانه برای خریداران می باشد ، پس اگر قصد خرید فرش شگی درجه یک و عالی را پیدا کرده اید بدون شک برای شما فرش صورتی رنگ شگی کاشان بسیار عالی و مناسب است.

این محصول به صورت فوق العاده ریز بافت می باشد و بالاترین کیفیت شگی تولید شده در ایران را نیز به همراه دارد. به دلیل تراکم بالا و قرار گیری بافت کناره هم این محصول نیز بر خلاف دیگر شگی ها دیر به دیر کثیف خواهد شد و تمیز کردن آن نیز آسان خواهد بود ( پس از این نظر هم خیال شما راحت میشود ).

.

ویژگی خرید شگی رنگ صورتی چیست !

رنگ صورتی یک انتخاب ایده آل برای ست کردن با انواع رنگ های گرم مثل بنفش و رنگ های خنثی مثل طوسی خواهد بود.

اگر می خواهید به فرش اتاق خواب خانه خود جلوه ای تازه ارائه کنید بدون شک می توانید به سراغ ترکیب رنگ طوسی و صورتی بروید.

برای دیوار ها از رنگ طوسی استفاده کنید و فرش خود را از شگی صورتی استفاده کنید و نتیجه را مشاهده کنید ( بی نظیر خواهد بود ).

علاوه بر طوسی رنگ آبی نیز می تواند یک دکوراسیون خاص را برای پذیرایی و یا اتاق ها به همراه داشته باشد.

در صورتی که شما دارای فرزند پسر و دختر نیز هستید انتخاب ترکیب طوسی آبی شگی می تواند مناسب هر دوی فرزند شما برای فرش کودک نیز باشد.

همچنین رنگ خاکستری به همراه شگی صورتی می تواند جلوه ای خیره کننده برای منزل و دکور خانه به همراه داشته باشد که انتخاب این ترکیب رنگ سلیقه خریدار خواهد بود.

.

نحوه خرید و سفارش فرش شگی صورتی از کارخانه زر فرش

در صورتی که قصد سفارش فرش شگی صورتی را از کارخانه زر فرش کاشان پیدا کرده اید. می توانید به آسانی محصول فرش شگی صورتی را که به صورت فرش دایره و همچنین به صورت مستطیلی شکل آماده فروش قرار داده شده است خریداری کنید.

سایز های دایره ای و فرش گرد موجود برای فروش توسط فروشگاه زر فرش برای شما در سایز های 1 در 1 ، 1.5 در 1.5 و 2 در 2 می باشد. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید با خیال راحت اقدام به خرید و سفارش کنید.

سایز های مربعی این فرش هم به صورت 50 در 80 که سایز پادری است ، سایز 1 در 1.5 ، 1.5 در 2.25 که سایز قالیچه است و سایز 2 در 3 ، 2.5 در 3.5 و 3 در 4 که سایز اصلی است و شما می توانید سفارش بدهید.

همچنین پشتبانی فروشگاه همواره همراه شما است و می توانید برای سفارش فرش شگی در ابعاد دلخواه نیز با شماره های پشتبانی سایت تماس گرفته و ابعاد و نوع فرش خود را درخواست کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
صورتی
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
320
600
دیگر ویژگی ها
شگی نرم و لطیف با پرز های بلند
جنس نخ خاب
دنیر میکرو فلامنت با الیاف سه پله
کد محصول
aets soorati
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3.8
1 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(4)
ارزش خرید
(3)
میزان تراکم
(4)
واقعا عالی بود. داخل اتاق خواب دخترم پهنش کردم. یه کیفیت عالی و نرم داشت.
ریز بافتی خیلی بالایی هم داشت و پر بود.
البته برا پذیرایی هم رنگ نقره ایش رو تهیه کردم ک اونم عالی شد.
ممنون از کیفیت و قیمت مناسبی که دارید.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست