فرش طرح ستاره نیم دایره

فرش گرد طرح ستاره 8 رنگ می باشد و 1200 شانه و تراکم آن هم 3600 است . ماشین بافت محصول فرش گرد hcp می باشد که یک نوع ماشین بافت حرفه ای در بافت انواع فرش های فانتزی و اصیل می باشد . ابعاد موجود این نیم دایره از فرش .50*.80 است .

در صورتی که به دنبال خرید فرش نیم دایره با قیمتی بسیار ایده آل هستید بدون شک انتخاب این محصول برای شما مناسب می باشد.

این محصول دارای کیفیت و دوامی بالا می باشد و به دلیل اینکه به صورت مستقیم از کارخانه برای شما آماده شده است از قیمتی بسیار مناسب و ارزان نیز برای خرید شما برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

حال اجازه دهید در این قسمت هم راجع به کیفیت و هم زیبایی فرش طرح ستاره به صورت اختصاصی صحبت کنیم چرا که از آن فرش های گردی است که می توان راجع به طرحش به ویژه بسیار صحبت کرد .

فرش طرح ستاره یک فرش نیم دایره با کیفیت می باشد که نخ خاب آن کیبل است و یک نخ محکم و با کیفیت می باشد که مناسب برای فرش ها می باشد . این نخ پرز هم ندارد و از این بابت نگرانی نخواهید داشت چرا که هیت ست هم شده است .

اگر از کیفیتش بگذریم که مطمئناً عالی است ، بهتر است راجع به طرح فرش نیم دایره طرح ستاره صحبت کنیم . طرح این نوع فرش بسیار خاص و زیباست و قابلیت این را دارد که در هر جا که آن را پهن کنید مانند ستاره بدرخشد .

رنگ فرش طرح ستاره هم خیلی خاص است و تم اصلی آن فیروزه ای می باشد که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند و به راحتی شما را مجاب به خرید فرش خواهد کرد .

.

مشخصات و ویژگی های فرش نیم دایره ستاره چیست !

این محصول به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده با بهترین کیفیت و دوام به تولید و بافت رسیده شده است و همچنین از قیمتی ایده آل به دلیل عرضه مستقیم این محصول از کارخانه برای خریداران برخوردار می باشد.

در صورتی که شما قصد خرید فرش نیم دایره با کیفیت و با طول همری بالا را پیدا کرده اید بدون شک برای شما طرح ستاره که دارای نقشه افشان طرح های فرش 1200 شانه نیز می باشد برای شما انتخابی بسیار مناسب و ارزان خواهد بود.

توجه داشته باشید که این فرش به صورت نیم دایره به طراحی و بافت رسیده شده است و دارای سایزبندی استاندارد برای خرید شما می باشد و شما می توانید از این فرش برای درب اتاق خواب ، همچنین دستشویی و حمام استفاده کنید.

جنس نخ به کار رفته شده برای این محصول به صورت بی نظیر می باشد و قادر است تا 20 سال نیز بدون اینکه کیفیت خود را از دست داده باشد مهمان خانه شما و یک وسیله ضروری باشد.

این محصول به صورت تراکم 3600 و همچنین 1200 شانه به بافت و تولید رسیده شده است که این موضوع نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده فرش طرح ستاره برای خرید شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
نیم دایره فرش .50*.80
شانه
1200
تراکم
3600
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
1,450,000 تومان

در صورتی که به دنبال یک فرش فانتزی بیضی هستید بدون شک برای شما خرید فرش بیضی طرح مانا سولماز بسیار مناسب و ارزان خواهد بود.

این فرش جدید که دارای طراحی مدرن و کلاسیک بر روی آن می باشد به دلیل طراحی خاص و ساده  که بر روی آن داشته است توانسته است محبوبیت بسیار بالایی را نیز داشته باشد.

در صورتی که می خواهید کفپوش خانه شما نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب کند بدون شک طرح مانا سولماز با زمینه کرم برای شما بهترین انتخاب است.

فرش طرح مانا قابل سفارش گذاری در ابعاد مختلف به صورت فرش گرد قطر 1، 2، 2.5، 3 و بیضی 1*1.5 / 1.5*2.25 / 2*3 / 2.5*3.5 / 3*4 می باشد.

توجه داشته باشید این فرش قابلیت بافت در زمینه های لاکی، آبی، سرمه ای، فیلی را نیز دارا می باشد.

برای سفارش در رنبگندی زمینه دلخواه خود می توانید با شماره پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

990,000 تومان

فرش مدرن طرح کارینا دیبا یکی از فرش های جدید است که محبوبیت خیلی خوبی دارد . این فرش از انواع فرش های 700 شانه 8 رنگ است که تراکم این فرش تراکم 2550 می باشد که یکی از تراکم های مناسب فرش 700 شانه ماشینی است .

طراحی به کار رفته شده برای این محصول فرش گرد به صورت خاص ایده آل و بی نظیر می باشد و نظر هر سخت پسندی را خیلی آسان می تواند به خود جلب نماید.

جنس الیاف به کار رفته شده برای این فرش به صورت درجه یک و ایده آل بوده و شما می توانید از این فرش برای مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

این محصول قابل سفارش گذاری در ابعاد مختلف نیز می باشد و شما با توجه به ابعاد منزل خود می توانید از این فرش تهیه کنید.

990,000 تومان

یکی از شکل های خاص فرش های ماشینی در کنار انواع مستطیل آن ، فرش گرد است و در بین طرح های فرش گرد یک طرح نمونه ی آن فرش گرد مدرن طرح خورشید است و این فرش گرد 1500 شانه تراکم 4500 است و 8 رنگ نیز می باشد .

این محصول فرش گرد به صورت فوق العاده ریز بافت می باشد و دارای بالاترین شانه ممکن مثل محصولات فرش 1500 شانه کاشان برای خرید شما را دارا می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید یک فرش ماشینی با بالاترین درجه کیفی و قیمت هستید بدون شک برای شما خرید فرش گرد 1500 شانه خورشید ایده آل ترین انتخاب خواهد بود.

950,000 تومان

اگر قصد خرید فرش گرد 700 شانه تراکم 2550 8 رنگ را دارید فرش گرد مدرن طرح حوض نقره یک گزینه ی خوب از محصولات فرش گرد است و دقیقاً همان چیزی است که می خواهید ابعاد متفاوت آن را هم می توان یافت که شامل اندازه های قطر 1 ، 2 ، 3 و 4 متر هستند .

این محصول به صورت درجه یک و هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل دارای ویژگی های متعددی مثل عدم پرزدهی ريال ثبات رنگی ، نرمی ، کیفیت عالی برخوردار می باشد.

در صورتی که قصد خرید این محصول را پیدا کرده اید می توانید فرش ماشینی حوض نقره را از کارخانه زر فرش با قیمت کارخانه و با کیفیتی بی نظیر تهیه کنید.

250,000 تومان

فرش های 1200 شانه دارای انواع فرش گرد نیز هستند که همان طرح های فرش های دیگر را در نوع گرد نیز می زنند . نمونه ی آن ها فرش گرد مدرن طرح شیدا می باشد . این فرش ها هم تراکم 3600 دارند و ماشین بافتشان هم همان hcp است .

این محصول فرش 1200 شانه کاشان به صورت نیم دایره محصولات فرش گرد می باشد . به همین دلیل یک انتخاب ایده آل برای جلودری دستشویی و حمام خواهد بود ( همچنین از این فرش به دلیل کیفیت بالایی که دارا می باشد داخل حمام و دستشویی هم می توانید استفاده کنید ).

طراحی به کار رفته شده برای بافت این فرش به صورت برجسته و فوق العاده زیبا می باشد. طراحی هایبالک این محصول باعث شده است که زیبایی لایت این فرش که به مانند محصولات فرش ترک است به خوبی خود نمایی کند.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست