فرش مانا سولماز زمینه کرم، آبی، سرمه ای بیضی

در صورتی که به دنبال یک فرش فانتزی بیضی هستید بدون شک برای شما خرید فرش بیضی طرح مانا سولماز بسیار مناسب و ارزان خواهد بود.

این فرش جدید که دارای طراحی مدرن و کلاسیک بر روی آن می باشد به دلیل طراحی خاص و ساده  که بر روی آن داشته است توانسته است محبوبیت بسیار بالایی را نیز داشته باشد.

در صورتی که می خواهید کفپوش خانه شما نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب کند بدون شک طرح مانا سولماز با زمینه کرم برای شما بهترین انتخاب است.

فرش طرح مانا قابل سفارش گذاری در ابعاد مختلف به صورت فرش گرد قطر 1، 2، 2.5، 3 و بیضی 1*1.5 / 1.5*2.25 / 2*3 / 2.5*3.5 / 3*4 می باشد.

توجه داشته باشید این فرش قابلیت بافت در زمینه های لاکی، آبی، سرمه ای، فیلی را نیز دارا می باشد.

برای سفارش در رنبگندی زمینه دلخواه خود می توانید با شماره پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
1,450,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح مانا سولماز با زمینه کرم  از جدیدترین طرح های عرضه شده محصولات می باشد که در آن طرح و نقشه زیبای ساده به کار رفته شده است.

از ویژگی های فرش سولماز بیضی می توان به 700 شانه بودن این فرش اشاره داشت که دارای کیفیتی بیظیر از نظر ریز بافتی نیز می باشد اشاره داشت.

تعداد تراکم به کار رفته شده در فرش مانا سولماز به صورت 2550 بوده و به همین دلیل گره های زده شده برای بافت فرش به یک دیگر نزدیک هستند و طرح و نقشه فرش به زیبایی نمایان می باشد.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید به صورت ورجین هیت ست شده می باشد و به همین دلیل این فرش مانا طرح دارای قابلیت شست و شوی آسانی می باشد.

ای محصول دارای کیفیت بافت بی نظیری نیز می باشد که به راحتی می توانید در طول زمان بدون اینکه کیفیت فرش سولماز از بین برود از آن استفاده کنید.

در صورتی که به دنبال یک فرش 700 شانه جدید با طراحی بیضی، دایره و جدید هستید بدون شک برای شما خرید این محصول ایده آل می باشد.

.

مشخصات فرش طرح مانا سولماز

توجه داشته باشید که فرش فانتزی بیضی سولماز به علت استفاده از نخ آکریلیک در برابر گرما مقاوم بوده و همچنین پرزدهی ای را برای منزل شما نخواهد داشت و بدون حساسیت بوده و مناسب برای خانه های با کودک و نوجوان نیز می باشد.

در صورتی که به دنبال یک طرح خاص از محصولات فرش ماشینی بیضی هستید بدون شک از انتخاباتی که برای شما خواهید داشت همین طرح سولماز می باشد که در سال گذشته از پرفروشترین فرش های بیضی فروشگاه بوده است.

ناگفته نماند در صورتی که به دنبال یک فرش گرد برای پادری نیز هستید می توان گفت این محصول یک جایگزیت ایده آل برای گلیم فرش است که شما می توانید خریداری کنید

این محصول جدید انتخابی بسیار مناسب و زیبا برای خانه شما می باشد.

محصول فرش سولماز به وسیله دستگاه hcp به تولید رسیده است و به همین دلیل دارای عمری طولانی می باشد و شما می توانید با خیال راحت از این فرش ماشینی استفاده کنید.

.

ویژگی فرش فانتزی مانا طرح سولماز

در ادامه مشخصات فرش طرح مانا سولماز باید گفت که این طرح موجود در ابعاد 2.25*1.5 و 1.5*1 و ابعاد بزرگ 2*3 / 2.5*3.5 / 3*4 قابل سفارش گذاری می باشد.

می توانید در فرایند خرید هر یک از این ابعاد را انتخاب کنید و بعد از مشاهده قیمت آن اقدام به خرید و سفارش کنید.

در صورتی که این طرح فرش را می خواهید به صورت سفارشی خریداری کنید می توانید با پشیتبانی سایت در هر ساعت از روز تماس بگیرید و در خواست قیمت ابعاد دلخواه مد نظر خود را بگیرید.

محصول فرش مانا طرح سولماز به صورت 8 رنگ تولید رسیده است و به همین دلیل طرح و نقشه به کار رفته شده بر روی فرش بسیار زیبا و خیره کننده بوده و برای خانه های مدرن انتخابی فوق العاده عالی می باشد.

قیمت این محصول بسیار مناسب و ایده آل بوده و به دلیل عرضه مستقیم فرش مانا شما می توانید آن را به صورت فرش ارزان و با کیفیت درجه یک تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2.25*1.5 و 1.5*1
شانه
700
تراکم
2100
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
an solmaz
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
950,000 تومان

اگر قصد خرید فرش گرد 700 شانه تراکم 2550 8 رنگ را دارید فرش گرد مدرن طرح حوض نقره یک گزینه ی خوب از محصولات فرش گرد است و دقیقاً همان چیزی است که می خواهید ابعاد متفاوت آن را هم می توان یافت که شامل اندازه های قطر 1 ، 2 ، 3 و 4 متر هستند .

این محصول به صورت درجه یک و هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل دارای ویژگی های متعددی مثل عدم پرزدهی ريال ثبات رنگی ، نرمی ، کیفیت عالی برخوردار می باشد.

در صورتی که قصد خرید این محصول را پیدا کرده اید می توانید فرش ماشینی حوض نقره را از کارخانه زر فرش با قیمت کارخانه و با کیفیتی بی نظیر تهیه کنید.

250,000 تومان

فرش های 1200 شانه دارای انواع فرش گرد نیز هستند که همان طرح های فرش های دیگر را در نوع گرد نیز می زنند . نمونه ی آن ها فرش گرد مدرن طرح شیدا می باشد . این فرش ها هم تراکم 3600 دارند و ماشین بافتشان هم همان hcp است .

این محصول فرش 1200 شانه کاشان به صورت نیم دایره محصولات فرش گرد می باشد . به همین دلیل یک انتخاب ایده آل برای جلودری دستشویی و حمام خواهد بود ( همچنین از این فرش به دلیل کیفیت بالایی که دارا می باشد داخل حمام و دستشویی هم می توانید استفاده کنید ).

طراحی به کار رفته شده برای بافت این فرش به صورت برجسته و فوق العاده زیبا می باشد. طراحی هایبالک این محصول باعث شده است که زیبایی لایت این فرش که به مانند محصولات فرش ترک است به خوبی خود نمایی کند.

1,800,000 تومان

فرش گرد 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ طرح مانا یک فرش مدرن به حساب می آید که ابعاد موجود آن قطر 3 متر است . این فرش از ا« دسته فرش هاست که کیفیتی عالی دارد و از همه نظر تا 10 سال توسط شرکت زر فرش ضمانت می شود .

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست