فرش طرح گیلدا سرمه ای، کرم و فیلی 700 شانه دایره

فرش طرح گلیدا دایره ای با دو رنگ زمینه اصلی کرم و مشکی به تولید رسیده شده است. با توجه به این موضوع که فرش طرح گلیدا توانست فروش بسیار بالایی را تجربه کند اینبار برای شما این محصول را به صورت فرش دایره ای برای شما آماده کرده ایم.

این محصول دارای طراحی بی نظیری می باشد و توانسته با ایده گرفتن از طرح های فرش افشان یک زیبایی خیره کننده ای را به همراه داشته باشد. این فرش شکیل به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است که نشانه ریز بافتی و ریز نقشی به کار رفته شده برای فرش دایره گیلدا خواهد بود.

در صورتی که در انتخاب خود سخت پسند هستید و به دنبال طرحی جدید ، خاص و عالی هستید بدون شک این محصول فرش گرد انتخابی ایده آل برای خرید شما خواهد بود. رنگبندی مشکی و کرم این محصول نیز قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون شما را دارا می باشد.

ادامه مطلبShow less
1,100,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • کرم
  • مشکی
اندازه
توضیحات

نقشه به کار رفته شده برای طراحی محصول فرش گیلدا به صورت گرد و بی نظیر می باشد. این محصول فاقد ترنج اصلی بوده و برای طراحی آن از گل های ریز استفاده شده است.

گلهای استفاده شده در نقشه محصول گرد گیلدا دارای سه گل می باشد که با 3 رنگبندی طراحی شده است. همچنین این محصول دارای سبک نقشه های فرش افشان می باشد.

همانطور که گفته شده محصول گلیدا با 2 رنگ زمینه اصلی مشکی و کرم برای شما آماده شده است. برای طراحی هر 2 رنگبندی به کار رفته شده گلیدا از رنگ حاشیه بادامی استفاده شده است که باعث زیباتر و خاصتر شدن رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول نیز شده است.

از موارد مهم در خرید یک فرش با کیفیت نیز قیمت مناسب و فرش ارزان و همچنین کیفیت بالا می باشد. این موارد گفته شده تمامی ویژگی هایی هست که برای تولید محصول فرش گیلدا دایره ای به کار برده ایم.

در صورتی که قصد خرید این محصول را پیدا کرده اید برای یافتن ویژگی های دیگر این محصول در ادامه همراه ما باشید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش گلیدا گرد کاشان چیست !

این محصول به صورت 700 شانه به تولید و بافت رسیده شده است که این موضوع نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده به کار رفته شده برای تولید این محصول هست. همانطور که مشخص است با افزایش شانه و تراکم نقشه فرش نیز زنده تر و زیباتر می شود که این محصول نیز توانسته این ویژگی را به همراه داشته باشد.

برای بافت این محصول از ارتفاع نخ خاب 8 میل به کار رفته شده است. همانطور که مشخص است امروز فرش های ماشینی از ارتفاع نخ خاب 5 میل تا 10 میل به تولید میرسند.

این محصول به دلیل ارتفاع نخ خاب بالایی که دارا می باشد از نرمی و لطافت فوق العاده ای نیز برخوردار است.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول از نخ ورجین هیت ست شده صد در صد می باشد. به همین دلیل این محصول دارای دوامی بالا بوده و انتخابی ایده آل برای پهن کردن در مکان های مختلف خانه شما می باشد.

ما برای بافت فرش گلیدا دایره از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده ایم. این محصول توسط دستگاه hcp به تولید رسیده شده است و به همین دلیل از کیفیت بافتی بی نظیر و ایده آل برای خرید شما برخوردار می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای این فرش به صورت بی نظیر می باشد و به راحتی قادر است با انواع فرش های منزل شما و دکوراسیونی که دارید ست شود. همچنین شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید از این محصول با رنگی که می خواهید خرید خود را انجام بدهید.

برای دریافت لیست ابعاد دیگر این محصول می توانید با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

.

مزیت های فرش گلیدا دایره ای چیست !

همانطور که مشخص شد این محصول برای خرید شما دارای ویژگی های متعددی می باشد. در این بخش سعی کرده ایم به صورت چیکده وار مزیت های فرش گیلدا دایره ای را مورد بررسی قرار بدهیم.

✅ بافته شده به صورت ریز بافت و 700 شانه ( با نقشه ای بی نظیر و ریز نقش ).
✅ قیمت بسیار مناسب و ایده آل به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه برای خریداران.
✅ انتخابی ایده آل برای استفاده داخل پذیرایی ، فرش اتاق خواب و راهرو ها.
✅ ارسال سریع فرش گیلدا گرد از طریق باربری ( تحویل از باربری شهر شما ) و تیپاکس ( تحویل درب منزل ).
✅ دارای 2 رنگ زمینه اصلی کرم و مشکی برای ست دکوراسیون های مختلف.
✅ بافته شده به صورت فرش 700 شانه و با کیفیت بسیار بالا برای استفاده در مکان های مختلف خانه.
✅ دارای نقشه ای بی نظیر و خاص برای پهن کردن در کنار مبلمان و اتاق خواب شما.
✅ قابلیت بافت در ابعاد بزرگتر به صورت قطر 2 ، 2.5 ، 3 ( این ابعاد به صورت جفت قابل سفارش گذاری می باشد ).
✅ قابلیت سفارش در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری مربع و ورود به صفحه فرش گلیدا.
✅ شما می توانید این محصول را با تخفیف ویژه قرار داده شده خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
قطر 1 - 1.5 ( تک ) / قطر 2 - 2.5 - 3 ( به صورت جفت )
شانه
700
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
ورجین هیت ست شده
کد محصول
rz gilda
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت
(5)
طراحی
(5)
ارزش خرید
(5)
میزان تراکم
(5)
دو تخته قطر 1.5 رنگ کرم از این فرش خریداری کردم و دقیقا مطابق عکس ارسال شد.
خریدش‌ رو پیشنهاد میکنم.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
890,000 تومان

فرش گرد طرح ثریا یک مدل زیبا از انواع فرش ثریا گرد 1500 شانه است تراکم آن مانند سایر انواع فرش 1500 شانه ، 4500 است و 8 رنگ می باشد  . نخی که در بافت فرش گرد طرح ثریا به کار می رود ، صد در صد اکریلیک هیت ست شده است . کیفیت بافت فرش گرد ممتاز درجه یک تضمین شده است .

این محصول به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است و از طول عمری بالا برخوردار می باشد. از فرش دایره ثریا به دلیل دوام بالایی که دارا می باشد می توانید با خیال راحت در مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

در صورتی که قصد خرید فرش دایره پیدا کرده اید در خرید فرش ثریا درنگ نکنید.

1,250,000 تومان

فرش گرد قرمز لاکی بلوچ محصولی جدید ، خاص و زیبا می باشد که با طراحی فوق العاده سنتی و بلوچی به تولید و بافت رسیده شده است ، در صورتی که شما قصد خرید فرش گرد با طراحی سنتی مدرن را پیدا کرده اید بدون شک برای شما این محصول انتخابی بسیار مناسب و ایده آل می باشد

توجه داشته باشید که این محصول در ابعاد و قطر های مختلف 1 ، 1.5 ، 2 و 3 به تولید و بافت رسیده شده است و شما می توانید این محصول را در ابعادی که مورد نیاز دکوراسیون منزل شما می باشد خریداری کنید.

فرش دایره قرمز از کلکسیون بلوچ فروشگاه زر فرش می باشد و شما می توانید این محصول که از رنگبندی جذاب و زیبایی نیز برخوردار می باشد را برای منزل خود به صورت اینترنتی تهیه کنید.

این فرش به صورت 500 شانه و با تراکم 1500 بوده و از کیفیتی بینظیر از نظر ریز بافتی برای خرید شما برخوردار است.

5,490,000 تومان

فرش طرح گیلدا 700 شانه ارزان محصولی جدید از فرش ارزان فروشگاه است و با طراحی مدرن و جذاب می باشد که قادر است به هر دکوراسیونی تحویلی جدید بخشید و خانه شما را نو و زیبا کند ، رنگبندی فرش گیلدا فیلی از طرح های محبوب و پر فروش این فرش در سال 1403 می باشد و همچنین رنگبندی سرمه ای این محصول نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد.

فرش گلیدا در دو رنگ فیلی و سرمه ای به بازار عرضه شده است و شما می توانید این محصول را با توجه به ست دکوراسیونی که دارید انتخاب و خریداری کنید ، توجه داشته باشید که رنگ سرمه ای برای مکان هایی که می خواهید دیر به دیر کثیف بشود مناسب می باشد و رنگ فیلی این محصول برای بزرگتر نمایش دادن فضای خانه انتخابی ایده آل خواهد بود.

محصول فرش ماشینی گیلدا به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 به تولید و بافت رسیده شده است و دارای کیفیتی ایده آل و ضمانت سلامت کالا برای خرید شما می باشد.

950,000 تومان

اگر قصد خرید فرش گرد 700 شانه تراکم 2550 8 رنگ را دارید فرش گرد مدرن طرح حوض نقره یک گزینه ی خوب از محصولات فرش گرد است و دقیقاً همان چیزی است که می خواهید ابعاد متفاوت آن را هم می توان یافت که شامل اندازه های قطر 1 ، 2 ، 3 و 4 متر هستند .

این محصول به صورت درجه یک و هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل دارای ویژگی های متعددی مثل عدم پرزدهی ريال ثبات رنگی ، نرمی ، کیفیت عالی برخوردار می باشد.

در صورتی که قصد خرید این محصول را پیدا کرده اید می توانید فرش ماشینی حوض نقره را از کارخانه زر فرش با قیمت کارخانه و با کیفیتی بی نظیر تهیه کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست