فرش طرح ثریا دایره 1500 شانه

فرش گرد طرح ثریا یک مدل زیبا از انواع فرش ثریا گرد 1500 شانه است تراکم آن مانند سایر انواع فرش 1500 شانه ، 4500 است و 8 رنگ می باشد  . نخی که در بافت فرش گرد طرح ثریا به کار می رود ، صد در صد اکریلیک هیت ست شده است . کیفیت بافت فرش گرد ممتاز درجه یک تضمین شده است .

این محصول به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است و از طول عمری بالا برخوردار می باشد. از فرش دایره ثریا به دلیل دوام بالایی که دارا می باشد می توانید با خیال راحت در مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

در صورتی که قصد خرید فرش دایره پیدا کرده اید در خرید فرش ثریا درنگ نکنید.

ادامه مطلبShow less
890,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • آبی
  • سرمه ای
  • کرم
اندازه
توضیحات

برای دکوراسیون های مختلف ، فرش های مختلفی انتخاب می شود که این بستگی به طراحی آن مکان و سلیقه ی شخصی دارد . یکی از انواع فرش ماشینی که به تازگی طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است ، فرش گرد است .

این فرش در انواع مختلف و رنگ های متنوع و طرح های زیبا وجود دارد . یک نوع از آن فرش گرد 1500 شانه است که استقبال زیادی از آن هم شده است .

کیفیت آن مانند فرش های 1500 شانه مستظیل است و فقط تفاوت آن در ابعاد خاص آن است که این فرش را از سایر انواع فرش متفاوت می کند .

ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت فوق العاد عالی می باشد. نقش و نگار محصول فرش ثریا که در دو رنگبندی به تولید رسیده شده است به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارا است. قادر است در نخستین نگاه نظر هر سخت پستی را به خود جلب نماید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش طرح ثریا گرد 1500 شانه

ابعاد موجود برای فرش 1500 شانه طرح ثریا عبارتند از : 1*1 ، 1.5*1.5 ، 2*2 ، 3*3 و 4*4 است. این ابعاد ، ابعاد استاندارد موجود است ولی جدای از این ها ، اندازه های سفارشی فرش دایره ای نیز در ابعاد بزرگ و بسیار بزرگ بافته می شود.

که برای مکان های خاص و یا سالن های بزرگ استفاده می شوند . قیمت فرش گرد با توجه به قطر آن سنجیده می شود و همان قیمت فرش معمول است که شرکت زر فرش آن را در پایین ترین قیمت فرش گرد ارائه می دهد .

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت درجه یک بوده و از طول عمر بالا برخوردار می باشد. از ویژگی های کیفیت این محصول می توان به عدم پرزدهی فرش و همچنین ضد حساسیب بوده آن ارشاره داشت.

این محصول به صورت گل برجسته به تولید رسیده شده است و باعث شده زیبایی فرش دایره ثریا دو چندان بگردد. به دلیل کیفیت ایده آل به کار رفته شده برای تولید این فرش شما می توانید از محصول ثریا در مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
1X1 / 1.5X1.5 / 2X2 / 3X3 / 4X4
شانه
1200
تراکم
3600
ماشین بافت
HCIX2
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست