شگی طوسی زغالی نوک مدادی

شگی طوسی رنگ محصولی جدید از کارخانه فرش کاشان می باشد و از جمله محبوبترین فرش های شگی نیز می باشد. از ویژگی خاص به کار رفته شده برای فرش شگی فلوکاتی می توان به لطافت این فرش ها که به مانند دست کشیدن بر روی پر قو می باشد اشاره داشت.

پس در صورتی که از فرش های شگی زبر خسته شده اید و به دنبال یک فرش خاص به صورت لطیف و زیبا هستید. بدون شک برای شما فرش ماشینی فلوکاتی انتخابی بسیار عالی در بین محصولات پرز بلند می باشد.

پس ما به شما خرید این محصول را به صورت حتم پیشنهاد میکنیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول به شما توصیه میکنم در ادامه توضیحات این فرش پرز بلند کاشان همراه ما باشید.

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • نقره ای
اندازه
توضیحات

محصول جدید شگی طوسی فلوکاتی دارای خاب 5cm با نخ نمره 1600/3 دنیر میکرو فیلامنت ترکیبی از الیاف سه پله می باشد که همانند پشم گوسفند نرم و لطیف می باشد. پس این موضوع نشان دهنده کیفیت بسیار بالای شگی رنگ طوسی خواهد بود.

در صورتی که شما به دنبال یک محصول خاص برای قرار دادن زیر مبل های منزل خود هستید بدون شک این فرش فلوکاتی خواهد بود که می تواند نظر شما را به خود جلب نماید.

رنگ شگی طوسی به کار رفته شده در این فرش شگی پرز بلند به صورت خاص و ریز بافت شده می باشد. شما می توانید با پهن کردن این فرش پرز بلند زیر میز جلوی مبل های خانه خود یک جلوه جدید و خاص را به منزل خود ارائه بدهید.

این محصول شگی طوسی فلوکاتی به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است و دارای پرز های بلندی برای خرید شما است. رنگبندی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت بی نظیر بوده و به آسانی با انواع دکوراسیون منزل خود ست کنید.

.

شگی طوسی چه ویژگی دارد !

توجه داشته باشید که محصولات فرش پرز بلند کاشان دارای کیفیتی بی نظیر می باشد و قادر است به دکور خانه یک زیبایی خاص و لاکچری را ارائه بدهد.

باید گفت فرش های فلوکاتی شگی یک گام بالاتر از فرش های میکرو شگی می باشد. ریز بافت بودن در آن به کار رفته شده است ولی در این این نوع فرش ها ارتفاع پرز ها بلند تر بوده و تا 5 سانتی متر پرز ها بلند می باشد.

در صورتی که فرش های شگی میکرو دارای پرز های 3 الی 2 سانتی متری و یا حتی 1.5 سانت می باشند.

این محصول دارای جلوه ای بی نظیر برای خرید شما می باشد و شما می توانید از شگی طوسی زغالی برای فرش اتاق خواب نیز استفاده کنید.

پس در صورتی که برای شما پرز های بلند در محصول شگی مورد نظر شما دارای اهمیت می باشد. اگر به دنبال شگی ساده هستید بدون شک برای شما خرید این محصول که دارای تمامی ویژگی های یک فرش ساده به صورت ایده آل می باشد انتخابی بی نظیر برای شما خواهد بود.

.

مشخصات و ویژگی فرش پرزبلند طوسی فلوکاتی !

فرش شگی فلوکاتی

در صورتی که به دنبال ویژگی های شگی فلوکاتی هستید باید گفت که این محصولات دارای کیفیتی عالی و طول عمری بی نظیر می باشد. علت این موضوع استفاده از نخ ترک صد در صد برای تولید این محصولات می باشد.

توجه داشته باشید که فرش های فلوکاتی کاشان دارای تنوع رنگبندی می باشد. در صورتی که رنگ طوسی این فرش مورد پسند شما نیست میتوانید رنگبندی های دیگر این محصول فرش کاشان درجه یک را که به صورت عالی نیز می باشد انتخاب و خریداری کنید.

از رنگبندی های عرضه شده برای شگی پرز بلند فلوکاتی می تواند به کرم ، شیری ، طوسی ، زغالی و شکلاتی می باشد. شما می توانید این محصول را با توجه به سلیقه خود در این رنگبندی ها خریداری کنید.

رنگبندی طوسی نشان دهنده هوشمندی و دانش است و مدرن بودن را با خود به همراه دارد.

رنگ طوسی شگی می تواند محیط خانه شما را دلپذیرتر نمایان کند و محیطی گرم و دلنشین را برای شما و مهمانانی که دارید به همراه داشته باشد.

در صورتی که برای دکور خانه خود از رنگ صورتی ، کرم یا زرشکی استفاده کرده اید بدون شک ترکیب آن با شگی طوسی می تواند یک ترکیب بی نظیر را به همراه داشته باشد.

البته توجه داشته باشید که طوسی یک رنگ خنثی می باشد و قادر است با هر رنگی که می خواهید داخل دکور خانه خود یک ست ایده آل به همراه داشته باشید.

رنگ قرار داده شده در این بخش شگی طوسی تیره یا همون طوسی زغالی نوک مدادی می باشد که دکور هر خانه ای را می تواند متحول کند.

به همین خرید این محصول فرش فانتزی کاشان را به شما پیشنهاد میکنیم.

.

مراحل خرید شگی طوسی کاشان !

در صورتی که قصد سفارش و خرید فرش فلوکاتی شگی را پیدا کرده اید. می توانید این فرش را در ابعاد اصلی آن که به صورت 0.50*0.85 ، 1*1.5، 1.5*2.25 ، 2*3، 9 و 12 متری می باشد خریداری کنید و با انتخاب هر کدام از این ابعاد می توانید قیمت نهایی آن را نیز مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که فرش های فلوکاتی از جدیدترین محصولات کفپوش ماشینی می باشد و شما می توانید امسال با خرید این فرش یک کفپوش خاص و لاکچری و زیبا را در منزل خود داشته باشید.

همچنین می توانید برای انجام فرایند سفارش شگی طوسی فلوکاتی با شماره های پشتیبانی سایت نیز در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
ساده - طوسی
اندازه
0.50*0.85 ، 1*1.5، 1.5*2.25 ، 2*3
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
دیگر ویژگی ها
ارتفا پرز تا 5 سانتی متر
نرم مانند پشم گوسفند
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(4)
ارزش خرید
(4)
میزان تراکم
(4)
از همه فروشگاه مناسبتر بود قبلا از فروشگاه دیگه 6 متری خرید کرده بودم الان از زر فرش سفارش دادم هم قیمتش مناسبتر بود هم ریز بافت تره
پیشنهاد میکنم خریدشو

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
190,000 تومان

فرش کرم شگی کاشان پرز بلند محصولی جدید با رنگبندی ایده آل و خاص می باشد که با بالاترین درجه کیفی به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول کاشان به صورت درجه یک و ایده آل به طراحی و بافت رسیده شده است و به همین دلیل از قیمتی ایده آل و ارزان برخوردار است.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش شگی با رنگبندی شاد و زیبا برای بزرگتر نمایش دادن منزل خود هستید. بدون شک برای شما خرید فرش شگی کرم رنگ می تواند بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای شما باشد.

پیشنهاد خرید فرش شگی ما با رنگ کرم که قابلیت ست شدن با عنوان دکوراسیون ها را دارا می باشد. یک پیشنهاد بسیار عالی برای خرید شما خواهد بود ، پس اگر قصد خرید یک فرش ایده آل و درجه یک را پیدا کرده اید بدون شک برای شما محصول فرش شگی کرم رنگ کاشان برای شما مناسب می باشد.

250,000 تومان

شگی صورتی درجه یک کاشان محصولی جدید با طراحی مدرن و خاص هست که به دلیل پرزها بلندی که دارا هست تونسته نظر شما مشتریان محترم رو به خوبی جلب کنه. اگه شما قصد خرید یک فرش شگی با کیفیت و عالی رو پیدا کردید بدون شک تولیدات جدید فروشگاه زر فرش کاشان می تونه نظر شما را به خوبی جلب کنه.

کیفیت و قیمت قرار داده شده توسط کارخانه زر فرش کاشان برای محصولات فرش پرز بلند شگی فلوکاتی به صورت درجه یک هست. محصولات فرش شگی ماشینی صورتی هم مثل فرش فلوکاتی طوسی تیره توسنته فروش بسیار بالایی رو داشته باشه.

جنس نخ به کار رفته شده ، به صورت دنیر میکرو فلامنت می باشد. به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده است و از نرمی و لطافتی بالا نیز برخوردار است. توجه داشته باشید که این محصول در ابعاد مختلفی عرضه شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود و ابعاد منزل خود این محصول را خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست