فرش طرح کارینا دودی ، سرمه ای ، ترمه ای 700 شانه

از محصولات جدید عرضه شده توسط کارخانه زر فرش کاشان محصول فرش ماشینی طرح کارینا می باشد. طراحی و نقشه به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت بی نظیر بوده و قادر است به آسانی نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب نماید.

در بین فرش های ماشینی شرکت زر فرش ، فرش طرح کارینا 700 شانه ماشینی یک نما و خیره کنندگی خاصی دارد و به راحتی نظر مشتریان را به خود جلب می کند . اگر می خواهید ویژگی ها و مشخصاتش را بشناسید حتماً قسمت جزئیات محصول فرش ماشینی کارینا را مطالعه کنید .

قیمت قرار داده شده برای این محصول به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه تا 40 درصد مناسبتر از خرید از نمایشگاه ها خواهد بود. این محصول فرش 700 شانه دارای بافتی ریز نقشه و ایده آل برای پهن کردن داخل تمامی دکوراسیون های زیبا و جذاب ایرانی می باشد.

ادامه مطلبShow less
5,900,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
  • فیلی
  • دودی
اندازه
توضیحات

فرش کارینا 700 شانه ماشینی را می توانید در سایزهای کوچک تر از 6 متر و بزرگ تر از 12 متر تهیه کنید . ابعاد استاندارد این محصول 6 ، 9 و 12 متری می باشد.

همچنین باید گفت قابلیت بافت فرش سفارشی نیز برای این محصول وجود دارد.

مثلاً اگر پذیرایی شما یک ابعاد خاص دارد که امکان پوشاندن کاملش با یک تخته فرش ریحانه 700 شانه ماشینی 6 متری ، 9 متری و یا 12 متری نیست .

اگر یک پذیرایی و یا اتاق خواب با ابعاد خاص دارید ما پیشنهاد خرید ابعاد سفارشی فرش 700 شانه ماشینی طرح کارینا را به شما می دهیم .

برای بافت ابعاد سفارشی فرش کارینا 700 شانه ماشینی یک زمانی جهت طراحی در نظر گرفته می شود که باعث می شود پروسه تحویل فرش اندکی طول بکشد که به زمان آماده سازی سفارش شما اضافه خواهد شد.

شرکت زر فرش اما زمان این طراحی و آماده سازی و ارسال این فرش ها با ابعاد سفارشی را بسیار کاهش داده است و شما در کمترین زمان فرش خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و مهم تر از همه که این ارسال رایگان است

.

مشخصات و ویژگی های فرش کارینا چیست !

فرش ماشینی کارینا کاشان به وسیله الیاف درجه یک و با بروزترین دستگاه های روز دنیا به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 تولید شده است.

در صورتی که قصد خرید کفپوش ایده آل و ریز بافت هستید بدون شک محصول کارینا که به صورت 10 رنگ به تولید رسیده شده است. ریز بافتی این محصول به صورت فوق العاده بوده و یک جایگزین عالی برای فرش 1000 شانه با قیمت ارزانتر می باشد.

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر بوده و به همین دلیل برای شما با گارانتی 36 ماهه عرضه شده است. پس این محصول را با پرداخت بیعانه و با خیال راحت از کیفیت خریداری کنید.

طراحی به کار رفته شده برای تولید این فرش ماشینی کاشان به صورت فوق العاده ایده آل می باشد. نقشه به کار رفته شده برای تولید محصول کارینا به صورت کلاسیک می باشد و دارای سبک مدرنیته می باشد که به همین دلیل به آسانی با هر دکوراسیونی ست می شود.

جنس نخ الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصول فرش کاشان از آکریلیک هیت ست شده می باشد. به همین دلیل این محصول دارای دوامی بالا و همچنین انتخابی مناسب برای مکان های پر رفت آمد مثل پذیرایی و یا حتی فرش اتاق خواب خواهد بود.

این محصول فرش ماشینی در رنگبندی ترمه ای ، سرمه ای و دودی عرضه شده است. شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید این محصول فرش ماشینی کاشان را برای دکوراسیون منزل خود تهیه و خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
10
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
Hcpx2
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(5)
ارزش خرید
(3)
میزان تراکم
(4)
من از اینجا خرید کردم با بیعانه فرش رو اوردن و پرداخت کردم.
طراحی بی نظیری داره و کیفیت عالی دست روی فرش بکشید متوجه کیفیت میشید البته حیف ک قیمت بالاس البته من از شما تهیه کردم ک مناسبتر سایت های دیگ بود
من راضی بودم در آینده ۲ تا ۶ متری دیگ تهیه میکنم ازش

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,900,000 تومان

فرش طرح هالیدی ترمه ای ، دودی ، کرم 700 شانه محصولی جدید با طراحی فوق العاده می باشد. این محصول دارای نقشه ای بی نظیر بوده و از کیفیتی ایده آل برای خرید شما برخوردار می باشد.

محصول فرش ماشینی هالیدی در رنگبندی سرمه ای ، کرم ، ترمه ای و دودی عرضه شده است. این محصول دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما بوده و برای تولید آن از بهترین الیاف و مواد اولیه استفاده شده است.

محصول فرش هالیدی کاشان به صورت 10 رنگ به تولید رسیده شده است و کیفیتی بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد. این محصول از طرح های پر فروش و محبوب فرش 700 شانه 12 ، 6 و 9 متری می باشد.

6,350,000 تومان

فرش ماشینی طرح سوگند 700 شانه ده رنگ محصولی جدید با نقشه ای خاص و بی نظیر برای خرید شما می باشد. این محصول با 4 رنگ زمینه اصلی آبی فیروزه ای ، ترمه ای ، دودی و سرمه ای عرضه شده است.

شما می توانید محصول فرش سوگند کاشان را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

توجه داشته باشید این محصول دارای بهترین کیفیت الیاف به کار رفته شده و همچنین جدیدترین دستگاه های روز دنیا برای تولید آن استفاده شده است.

نقشه به کار رفته شده برای طراحی فرش ماشینی سوگند به صورت خاص و دارای سبکی سنتی مدرن می باشد.

به همین دلیل شما می توانید از این فرش ماشینی برای مکان های مختلف خانه از جمله پذیرایی ، اتاق خواب ها ، راهرو ها و... استفاده کنید.

5,900,000 تومان

فرش طرح طاووس ماشینی 700 شانه محصولی جدید ، پر فروش و درجه یک می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان عرضه شده است و دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید و سفارش شما می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش ماشینی کاشان با کیفیت عالی و درجه یک هستید بدون شک می توانید این محصول فرش کاشان را با قیمتی ایده آل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که محصول فرش طاووس کاشان عرضه شده توسط کارخانه زر فرش کاشان می باشد و از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

شما می توانید این محصول فرش کاشان که به صورت فرش 700 شانه درجه یک و واقعی می باشد و از تراکم 2550 نیز برخوردار است خریداری کنید ، توجه داشته باشید که این محصول فرش کاشان بافته شده از بهترین الیاف درجه یک بوده و دارای کیفیتی ایده آل و قیمتی ارزان برای خرید شما می باشد .

5,900,000 تومان

فرش گل پری کاشان 700 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که با طراحی خاص و رنگبندی به کار رفته شده توانسته است از فرش های پر فروش سال 99 نیز باشد ، این محصول به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده است و جنس نخ خاب به کار رفته شده از آکریلیک هیت ست شده درجه یک می باشد.

میشه گفت کیفیت این محصول فوق العاده است و قادر هست این فرش برای شما تا 20 سال هم عمر کنه پس اگه به دنبال یک فرش که با کیفیت هست و 10 سال هم گارانتی داره هستید بدون شک برای شما فرش ماشینی طرح گل پری می تونه یه انتخاب مناسبو عالی باشه.

خب کیفیت این فرش که عالیه ولی مورد بعدی که دارای اهمیت بالایی هست طراحی زیبای یک فرش ماشینی هستش که این مورد هم به خوبی برای نقشه این فرش پیاده سازی شده و شما می تونید این محصول فرش کاشان رو با بهترین طراحی ( مثل طرح های فرش افشانه ) و بهترین قیمت خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست