فرش سوگند دودی ، سرمه ای ، ترمه ای 700 شانه

فرش ماشینی طرح سوگند 700 شانه ده رنگ محصولی جدید با نقشه ای خاص و بی نظیر برای خرید شما می باشد. این محصول با 4 رنگ زمینه اصلی آبی فیروزه ای ، ترمه ای ، دودی و سرمه ای عرضه شده است.

شما می توانید محصول فرش سوگند کاشان را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

توجه داشته باشید این محصول دارای بهترین کیفیت الیاف به کار رفته شده و همچنین جدیدترین دستگاه های روز دنیا برای تولید آن استفاده شده است.

نقشه به کار رفته شده برای طراحی فرش ماشینی سوگند به صورت خاص و دارای سبکی سنتی مدرن می باشد.

به همین دلیل شما می توانید از این فرش ماشینی برای مکان های مختلف خانه از جمله پذیرایی ، اتاق خواب ها ، راهرو ها و... استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
6,350,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • خاکستری
  • سرمه ای
  • آبی کاربنی
  • فیلی
اندازه
توضیحات

فرش سوگند از محصولات جدید فرش 700 شانه می باشد که با ریز بافتی بی نظیری به تولید و بافت رسیده شده است. ریز نقشی فوق العاده به کار رفته شده برای تولید این محصول باعث شده است که طراحی این فرش انتخابی ایده آل برای هر دکوراسیونی باشد.

باید گفت از فرش های ماشینی جدید عرضه شده در بازار فرش ماشینی 700 شانه طرح سوگند می باشد.

این محصول دارای طراحی مدرن و طرح و نگار بسیار زیبایی بوده و قادر است نظر هر مشکل پسندی را در نخستین نگاه به خود جلب کند.

در صورتی که قصد خرید یک فرش جدید و زیبای 700 شانه مدرن و شیک را در بازار دارید پیشنهاد ما خرید این فرش ماشینی طرح سوگند با سلیقه شما می باشد.

توجه داشته باشید قیمت قرار داده شده برای با طرح سوگند به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

شما می توانید این محصول قالی کاشان را که با بهترین کیفیت و جنس نخ آکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده شده است به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

.

ست فرش سوگند 700 شانه با انواع دکوراسیون

در صورتی که خانه ای مدرن و کلاسیک دارید و به دنبال یک کفپوش ایده آل با رنگبندی عالی و امروز می باشید بدون شک برای شما انتخاب فرش سوگند مناسب خواهد بود.

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر نیز می باشد و به دلیل مواد اولیه درجه یک به کار رفته شده از لطافت فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار خواهد بود.

شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید از رنگبندی های قرار داده شده این محصول را با توجه به ست دکوری که دارید خریداری کنید.

توجه داشته باشید این محصول به دلیل نوع طراحی به کار رفته شده انتخابی بسیار عالی برای ست کردن با دکور طوسی ، کرم و سفید خواهد بود.

همچنین این فرش را می توانید با رنگبندی های دیگر نیز ست نمایید و از زیبایی این محصول کاشان لذت ببرید.

به دلیل کیفیت بالای به کار رفته شده برای تولید فرش سوگند شما می توانید از این محصول برای فرش کودک و حتی فرش آشپزخانه نیز استفاده کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش طرح سوگند کاشان چیست !

فرش طرح سوگند شاید یکی از بی نظیر ترین طرح های فرش عرضه شده کاشان باشد.

این محصول از نظر طرح و رنگ و نقشه دارای محبوبیتی بالا و امتیاز حداکثری از نظر دیدگاه خریداران می باشد.

این فرش بیانگر هنردست و ذوق طراحش است که توانسته هرسلیقه ای را پاسخگو باشد. شما می توانید این محصول فرش ماشینی را در 4 رنگ با توجه به دکوری که دارید خریداری کنید.

محصول سوگند یکی از جدیدترین طرحهای سال 1402 محسوب میشود که به بازار عرضه گردیده است.

از خصوصیات این کفپوش ماشینی میتوان به ظرافت و ریز بودن ان اشاره کرد که باتراکم 2550 تولید گردیده است. ریز بافتی این محصول آنقدر بالا می باشد که به محصولات فرش 1000 شانه نیز مشابه شده است.

همچنین فرش سوگند کاشان با دستگاه Hcpx2 بافت میشه در رنگبندی آن از 10 رنگ استفاده شده و در رنگهای روشن و تیره به تولید گذاشته شده است. رنگهایی شامل فیروزه ای و ترمه ای که برای سالنهای پذیرایی کوچک پیشسنهاد میشه و رنگهای دودی ، سرمه ای آن برای سالنهای یزرگ مناسب است.

در ضمن جنس نخ خاب از اکرولیک هیت ست بوده که کاملا بدون پرز دهی و بدون حساسیت میباشد.

از لحاظ تضمین کیفیت هم شرکت به شما گارانتی 36 ماه گارانتی میدهد و ارسال فرش تا درب منزل شما به صورت رایگان برای خرید بیش از 2 تخته تا باربری شهر شما رایگان میباشد.

شما میتوانید برای دیدن سایر محصولات وآشنایی با دیگر طرحها با شماره های پشتبانی سایت تماس بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
10
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
Hcpx2
ابعاد
مستطیل
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
ras sogand
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3.5
1 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(3)
ارزش خرید
(3)
میزان تراکم
(4)
من دنبال یه فرش با رنگ آبی بودم ک با بچه ها این طرح پسند شد.
فروش با بیعانه هم داشتن ک یه بیعانه پرداخت شد و فرش رو برام ارسال کردم
از کیفیت فرش راضی هستم جنس نخش اکریلیکه و واقعا نرمه
با تشکر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,900,000 تومان

فرش طرح طاووس ماشینی 700 شانه محصولی جدید ، پر فروش و درجه یک می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان عرضه شده است و دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید و سفارش شما می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش ماشینی کاشان با کیفیت عالی و درجه یک هستید بدون شک می توانید این محصول فرش کاشان را با قیمتی ایده آل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که محصول فرش طاووس کاشان عرضه شده توسط کارخانه زر فرش کاشان می باشد و از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

شما می توانید این محصول فرش کاشان که به صورت فرش 700 شانه درجه یک و واقعی می باشد و از تراکم 2550 نیز برخوردار است خریداری کنید ، توجه داشته باشید که این محصول فرش کاشان بافته شده از بهترین الیاف درجه یک بوده و دارای کیفیتی ایده آل و قیمتی ارزان برای خرید شما می باشد .

5,900,000 تومان

فرش گل پری کاشان 700 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که با طراحی خاص و رنگبندی به کار رفته شده توانسته است از فرش های پر فروش سال 99 نیز باشد ، این محصول به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده است و جنس نخ خاب به کار رفته شده از آکریلیک هیت ست شده درجه یک می باشد.

میشه گفت کیفیت این محصول فوق العاده است و قادر هست این فرش برای شما تا 20 سال هم عمر کنه پس اگه به دنبال یک فرش که با کیفیت هست و 10 سال هم گارانتی داره هستید بدون شک برای شما فرش ماشینی طرح گل پری می تونه یه انتخاب مناسبو عالی باشه.

خب کیفیت این فرش که عالیه ولی مورد بعدی که دارای اهمیت بالایی هست طراحی زیبای یک فرش ماشینی هستش که این مورد هم به خوبی برای نقشه این فرش پیاده سازی شده و شما می تونید این محصول فرش کاشان رو با بهترین طراحی ( مثل طرح های فرش افشانه ) و بهترین قیمت خریداری کنید.

5,900,000 تومان

فرش افشاری 700 شانه کاشان محصولی جدید می باشد که با تراکم 2550 به تولید رسیده است و شما می توانید این محصول فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و این فرش درجه یک را که به وسیله به ترین مواد اولیه و الیاف به تولید رسیده است را خریداری کنید.

طراحی فرش افشاری به صورت مدرن می باشد و در صورتی که قصد دارید یک دکور جدید و زیبا را برای منزل خود پیاده سازی کنید بدون شک برای شما محصول فرش افشاری 700 شانه کاشان یک انتخاب مناسب و ایده آل برای سفارش است.

رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول به صورت کاربنی و سرمه ای می باشد که به همین دلیل شما می توانید این کفپوش ماشینی کاشان را مطابق با سلیقه خود خریداری کنید. هر دوی این رنگبندی ها به صورت خاص و مدرن می باشد و شما می توانید این فرش را با دکور خانه خود به راحتی ست کنید.

3,850,000 تومان

فرش حوض نقره 700 شانه ماشینی یک نمونه از 700 شانه های 8 رنگ با تراکم 2550 است . نخ خاب این فرش 700 شانه صد در صد از اکریلیک تشکیل شده است و نخ تار و پودش به طور غالب از پنبه تشکیل شده است که یک نخ مناسب برای این کاربری ها هستند .

این محصول از نقشه های جدید فرش 700 شانه با بالاترین درجه کیفی می باشد و توانسته است محبوبیت بسیار بالایی را نیز به دست بیاورد.

در صورتی که شما به دنبال یک فرش خاص و اصیل با طراحی ایرانی و جذاب هستید بدون شک برای شما خرید این قالی ماشینی انتخابی ایده آل می باشد.

هم اکنون می توانید فرش ماشینی حوض نقره را با تخفیف ویژه کارخانه و با قیمتی ایده آل و مناسب خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست