فرش وینتیج افشاری 700 شانه کاشان

فرش افشاری 700 شانه کاشان محصولی جدید می باشد که با تراکم 2550 به تولید رسیده است و شما می توانید این محصول فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و این فرش درجه یک را که به وسیله به ترین مواد اولیه و الیاف به تولید رسیده است را خریداری کنید.

طراحی فرش افشاری به صورت مدرن می باشد و در صورتی که قصد دارید یک دکور جدید و زیبا را برای منزل خود پیاده سازی کنید بدون شک برای شما محصول فرش افشاری 700 شانه کاشان یک انتخاب مناسب و ایده آل برای سفارش است.

رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول به صورت کاربنی و سرمه ای می باشد که به همین دلیل شما می توانید این کفپوش ماشینی کاشان را مطابق با سلیقه خود خریداری کنید. هر دوی این رنگبندی ها به صورت خاص و مدرن می باشد و شما می توانید این فرش را با دکور خانه خود به راحتی ست کنید.

ادامه مطلبShow less
5,900,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • فیلی
  • نقره ای
  • دودی
اندازه
توضیحات

فرش هلیا افشاری 700 شانه کاشان به صورت درجه یک می باشد و با بهترین دستگاه ماشین بافت به تولید رسیده است و در صورتی که شما می خواهید این محصول فرش کاشان را در رنگبندی های مورد نظر خود خریداری کنید می توانید آن را در ابعاد دلخواهی که به صورت استاندارد می باشد و مد نظرتان است خریداری کنید.

این محصول فرش کاشان به صورت درجه یک بوده و قیمت قرار داده شده بر روی این فرش 700 شانه ماشینی کاشان نیز قیمت کارخانه می باشد ، پس شما می توانید این محصول فرش کاشان را با پرداخت هزینه ای بسیار اندک و مناسب خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کارخانه زر فرش کاشان عرضه کننده برترین محصولات فرش 700 شانه می باشد و شما می توانید جدیدترین محصولات فرش این کارخانه را به صورت مستقیم از تولیدی خریداری کنید و بسیاری از واسطه ها را حذف کرده باشید.

شما می توانید این محصول با کیفیت را با قیمت فرش ارزان کاشان تهیه کنید.

.

خرید و قیمت فرش هلیا 700 شانه کاشان

ویژگی خرید فرش ماشینی طرح هلیا افشاری به صورت اینترنتی این است که شما می توانید مشخصات کامل این فرش را مطالعه کرده و این محصول را با گارانتی بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگرید.

توجه داشته باشید که کارخانه زر فرش کاشان محصولاتش را با بهترین و بروزترین دستگاه های روز دنیا به تولید می رساند ، پس شما می توانید این محصولات درجه یک کارخانه را با قیمتی بسیار مناسب و با صرفه جویی در هزینه های خود خریداری کنید.

محصول فرش هلیا به صورت درجه یک بوده و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز برای خرید شما قیمت کارخانه می باشد که شما می توانید خیلی راحت این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

توجه داشته باشید که فرش هلیا کاشان دارای رنگبندی های روز و لاکچری می باشد و در صورتی ک قصد خرید یک فرش لاکچری را پیدا کرده اید می توانید این محصول زیبا و ایده آل را به صورت مستقیم از کارخانه زر فرش خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

این محصول در ابعاد متنوع عرضه شده است و حتی می توانید فرش هلیا را با ابعاد فرش کناره نیز تهیه و خریداری کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش هلیا افشاری کاشان چیست !

در صورتی که به دنبال ویژگی های این محصول فرش کاشان هستید باید گفت که فرش افشاری کاشان به صورت درجه یک و با قیمتی ایده آل و ارزان تهیه و به بافت رسیده است و شما می توانید این محصول فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کرده و آن را درب منزل خانه خود تحویل بگیرید.

فرش ماشینی درجه یک هلیا  700 شانه کاشان از محصولات پر فروش و محبوب فرش های سنتی بوده و در صورتی که به دنبال خرید فرش ابعاد سفارشی این محصول نیز هستید می توانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس گرفته و ابعاد مورد نظر خود را از این محصول سفارش بدهید.

کیفیت به کار رفته شده برای تولید انواع محصولات فرش ماشینی فروشگاه به صورت خیره کننده و با بالاترین درجه کیفی می باشد و همچنین محصولات

عرضه شده توسط فروشگاه zarfarsh دارای استاندارد های لازم بوده و شما می توانید این کفپوش را با خیال راحت خریداری کنید و تجربه خرید فرش درجه یک ایده آل را داشته باشید.

.

قیمت و خرید فرش ماشینی افشاری 700 شانه

در صورتی که قصد خرید فرش گل افشاری را پیدا کرده اید برای خرید این محصول کافی است که آن را در ابعاد اصلی و استاندارد قرار داده شده و همچنین با توجه به رنگبندی که مورد نظر شما و سلیقه شما می باشد به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت خرید خود را نهایی کنید.

فرش گل هلیا از محصولات برتر فرش 700 شانه کاشان ارزان می باشد ، پس در خرید این محصول کفپوش ایرانی درنگ نکنید و یک محیط امن و گرم و همچنین آرامش بخش را با این محصول برای خانواده خود ایجاد کنید.

این کفپوش ماشینی به دلیل اینکه برای تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و همچنین به دلیل اینکه برای تولید این محصول از بروزترین دستگاه های روز دنیا استفاده شده است طول عمر این فرش بسیار بالا بوده و قادر است تا 20 سال به عنوان کفپوش خانه شما عمر کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
10
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
Hcpx2
ابعاد
مستطیل
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست