فرش طرح دلنواز دودی و صدفی 1200 شانه

فرش دلنواز دودی و صدفی 1200 شانه محصولی جدید با طراحی بی نظیر مدرن و امروزی می باشد. نقشه به کار رفته شده برای این محصول دارای تمامی ویژگی های لازم برای یک فرش زیبا و خاص را دارا می باشد.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید فرش دلنواز به صورت لایت بوده و به صورت روشن و خیره کننده می باشد. این محصول به صورت 8 رنگ به تولید رسیده شده است و از 8 رنگ جذاب برای زمینه دودی و صدفی این فرش استفاده شده تا آن تولید بگردد.

این محصول فرش 1200 شانه با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است و از ریز بافتی بی نظیری برای خرید شما برخوردار می باشد. همچنین طراحی به کار رفته شده برای این محصول از نقشه های قدیمی فاصله گرفته است و ساختاری کلاسیک مدرن به خود گرفته است.

ادامه مطلبShow less
7,900,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • نقره ای
  • صدفی
اندازه
توضیحات

فرش ماشینی طرح دلنواز از نقشه ای بی نظیر ، خاص و زیبا برخوردار می باشد و انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این محصول به دلیل طراحی زیبای به کار رفته شده انتخابی ایده آل برای استفاده در مکان های مختلف خانه شما می باشد.

شما می توانید از محصول فرش ماشینی طرح دلنواز علاوه بر استفاده برای اتاق پذیرایی و حال برای فرش اتاق خواب نیز استفاده کنید. این محصول در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری به تولید رسیده شده است و شما می توانید از ابعاد کوچکتر آن برای اتاق خواب استفاده کنید.

قالی ماشینی طرح دلنواز به صورت 1200 شانه و با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است. این محصول با نخ آکریلیک هیت ست شده بایر آلمان به تولید رسیده که دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

این محصول دارای نقشه محصولات کلاسیک می باشد ولی رنگبندی به کار رفته شده برای تولید آن رنگ محصولات قالی های مدرن و فرش ترک می باشد. در صورتی که شم به دنبال خرید یک فرش خاص ، جدید و لاکچری هستید بدون شک برای شما محصول طرح دلنواز کاشان ایده آل برای خرید شما خواهد بود.

.

مشخصات و ویژگی های فرش دلنواز کاشان چیست !

از مهمترین مشخصه های یک فرش ماشینی جنس الیاف به کار رفته شده و همچنین شانه و تراکم می باشد. برای بافت محصول فرش ماشینی طرح دلنواز از بهترین الیاف استفاده شده است.

جنس نخ خاب به کار رفته شده از اکریلیک هیت ست شده درجه یک برای خرید شما می باشد. الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصول دارای بالاترین کیفیت مکن برای خرید شما می باشد.

از مزیت الیاف به کار رفته شده برای تولید فرش دلنواز کاشان می تواند به مزیت هیت ستینگ اشاره داشت. این محصولات فاقد پرزدهی می باشند ، دارای ثبات رنگی بوده و همچنین بدون حساسیت می باشند.

ابعاد تولید شده برای این محصولات به صورت 6 ، 9 و 12 متری می باشد. همچنین شما می توانید این محصول را در ابعاد فرش کناره نیز برای مکان های مختلف خانه خود خریداری کنید.

فرش ماشینی کاشان با طرح دلنواز با 2 رنگبندی اصلی دودی و صدفی به تولید رسیده شده است. شما می توانید این محصول را با توجه به ست دکوراسیونی که دارید و در ابعادی که می خواهید خریداری کنید.

همچنین گفتنی است این محصول قابلیت بافت در سایز دلخواه شما را نیز به صورت فرش گرد نیز دارا می باشد. در صورتی که به دنبال خرید این محصول در ابعاد دلخواه هستید می توانید با شماره های پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش با شانه بالاتر از محصولات فرش 1000 شانه هستید بدون شک برای شما خرید این محصول ایده آل خواهد بود.

.

مزیت اصلی فرش ماشینی طرح دلنواز چیست !

✅ قیمت بسیار مناسب و ایده آل به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه برای خریدارن
✅ دارای کیفیتی بی نظیر به دلیل استفاده از الیاف درجه یک آکریلیک هیت ست شده با دوام
✅ مناسب برای انواع مکان های پر رفت و آمد و دارای مقاومت بالا در استفاده طولانی مدت
✅ طراحی به کار رفته شده برای این محصول به صورت بی نظیر خاص و ایده آل برای خرید شما می باشد
✅ این محصول به صورت 1200 شانه و با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است و از نقشه ای ریز بافت و دستباف گونه برخوردار می باشد
✅ این محصول به صورت 8 رنگ به تولید رسیده شده است و داراری 2 رنگ زمینه دودی و صدفی می باشد
✅ قابلیت ارسال سریع فرش دلنواز از طریق پست و باربری برای خریداران
✅ مناسب برای استفاده در مکان های مختلف خانه از جمله اتاق خواب ها و آشپزخانه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
1200
تراکم
3600
ماشین بافت
HCIX2
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
sh delnavaz
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3.8
1 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(3)
ارزش خرید
(4)
میزان تراکم
(4)
من این محصول رو از سایت زر فرش خريدم و بسیار راضی هستم.
کیفیت فرش خیلی عالی بود. طرحشم هر کی میبینه میگه از کجا خریدی.
سفارش دادم و بعد از ۴ روز همون تاریخی ک گفته شد ارسال شد فرش
ممنون از این محصول

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
7,900,000 تومان

فرش یاقوت دودی و صدفی 1200 شانه کاشان محصولی جدید ، خاص و با طراحی بی نظیر می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ماشینی جدید مدرن و کلاسیک هستید بدون شک طرح یاقوت می تواند بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

محصول فرش ماشینی یاقوت کاشان دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد. علت کیفیت بالای به کار رفته شده برای تولید این محصول استفاده از الیاف درجه یک آکریلیک هیت ست شده می باشد..

فرش طرح یاقوت به صورت فرش 1200 شانه و با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است. ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول به صورت بی نظیر می باشد و به همین دلیل نقشه فرش توانسته به خوبی طراحی خاص خود را به نمایش قرار بدهد.

از این محصول می توانید برای مکان های مختلف خانه استفاده کنید و زیبایی خاصی که دارد را به جای جای خانه خود هدیه بدهید.

7,900,000 تومان

فرش طرح ترنج کاشان زمینه نقره ای 1200 شانه محصولی جدید ، خاص و با کیفیت می باشد که با تراکم 3600 به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول از کیفیتی بی نظیر برخوردار بوده و دارای ویژگی الیاف درجه یک می باشد.

این محصول به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل از طول عمری بی نظیر برخوردار می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش درجه یک و ایده آل هستید بدون شک برای شما فرش طرح ترنج انتخابی بی نظیر برای خرید شما خواهد بود.

کیفیت به کار رفته شده برای تولید این محصول ایده آل و دارای طول عمری بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد. طرح و نقشه به کار رفته شده برای این محصول فوق العاده خاص و زیبا می باشد و قادر است در نخستین نگاه نظر شما را به خود جلب نماید.

7,900,000 تومان

در صورتی که به دنبال یک فرش مولتی کالر زیبا هستید بدون شک برای شما خرید فرش طرح روژان زمینه طوسی 1200 شانه می تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد. این محصول از زیبایی بی نظیری برای خرید شما بر خوردار بوده و برای خرید شما مناسب است.

فرش طرح روژان کاشان از الیاف درجه یک به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل در برابر راه رفتن زیاد مقاوم بوده و طول عمر بسیار زیادی دارد. شما می توانید از این محصول تا 20 سال استفاده کنید.

این محصول با رنگ زمینه طوسی به تولید رسیده شده است که به همین دلیل دارای جذابیت فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار خواهد بود. توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش کاشان عرضه کننده محصولات از کارخانه و حذف واسطه ها می باشد که به همین دلیل شما این محصول را با قیمتی بسیار مناسب تهیه خواهید کرد.

7,900,000 تومان

فرش طروات محصولی جدید جذاب و مدرن با طراحی فوق العاده خاص و رنگبندی بی نظیر می باشد. اگر شما نیز جزو افراد خاص پسند هستید و به دنبال یک محصول فرش ماشینی شیک و ایده آل هستید بدون شک برای شما طرح طروات ایده آل برای خرید شما خواهد بود.

فرش طروات از محصولات 1200 شانه فروشگاه است که به صورت درجه یک و با قیمتی ایده آل و مناسب به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما بر خوردار است.

فرش ماشینی طروات با الیاف آکریلیک هیت ست شده درجه یک به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای خرید شما برخوردار می باشد.

این محصول در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری به تولید رسیده است و دارای قیمتی ایده آل و فوق العاده به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه برخوردار است.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست