فرش یاقوت دودی و صدفی 1200 شانه کاشان

فرش یاقوت دودی و صدفی 1200 شانه کاشان محصولی جدید ، خاص و با طراحی بی نظیر می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ماشینی جدید مدرن و کلاسیک هستید بدون شک طرح یاقوت می تواند بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

محصول فرش ماشینی یاقوت کاشان دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد. علت کیفیت بالای به کار رفته شده برای تولید این محصول استفاده از الیاف درجه یک آکریلیک هیت ست شده می باشد..

فرش طرح یاقوت به صورت فرش 1200 شانه و با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است. ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول به صورت بی نظیر می باشد و به همین دلیل نقشه فرش توانسته به خوبی طراحی خاص خود را به نمایش قرار بدهد.

از این محصول می توانید برای مکان های مختلف خانه استفاده کنید و زیبایی خاصی که دارد را به جای جای خانه خود هدیه بدهید.

ادامه مطلبShow less
7,900,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • نقره ای
  • صدفی
اندازه
توضیحات

این محصول در دو رنگ دودی و صدفی عرضه شده که می توانید با توجه به سلیقه خود این محصول را خریداری کنید. فرش طرح یاقوت 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است و برای بافت آن از 8 رنگ استفاده شده است.

طراحی به کار رفته شده برای این فرش به صورت خاص کلاسیک و مدرن می باشد. به همین دلیل از این فرش ماشینی می توانید برای خانه های امروزی ، عروس و داماد ها و همچنین خانه های شیک استفاده کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای این محصول بی نظیر می باشد و شما می تونید از این فرش سال های سال استفاده کنید. از این فرش می توانید برای مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید ( به دلیل کیفیت الیاف درجه یک به کار رفته شده مناسب هر مکانی می باشد ).

این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری می باشد ، در صورتی که گذشته از محصولات فرش 700 شانه استفاده کرده اید. این محصول که دارای ریز نقشی فوق العاده ای می باشد که جایگزین عالی برای شما خواهد بود.

همچنین محصول فرش یاقوت به صورت مستقیم برای خریداران عرضه میگردد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول ایده آل هستید بدون شک برای شما خرید این محصول که قیمتی ایده آل نیز دارا می باشد مناسب خواهد بود.

.

مشخصات و ویژگی های فرش یاقوت 1200 شانه کاشان !

فرش ماشینی یاقوت به وسیله الیاف درجه یک آکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده شده است. این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری نیز می باشد و به همین دلیل نقشه فرش به صورت خاصی می تواند جلوه خانه شما را متحول کند.

به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده برای الیاف این محصول دارای مزیت دوامی بالاتر می باشد. همچنین ویژگی دیگر به کار رفته شده برای این محصول مزیت عدم پرزدهی ، ثبات رنگی و ضد حساسیت بودن می باشد.

در صورتی که می خواهید یک فرش زیبا و با طراحی جدید برای سال جدید 1402 هستید. بدون شک انتخاب و خرید فرش ماشینی یاقوت کاشان برای خرید مناسب و ایده آل خواهد بود.

ارتفاع نخ خاب به کار رفته شده برای این محصول 7 میل می باشد که به همین دلیل از نرمی و لطافت بالایی برای خرید شما برخوردار می باشد. به همین دلیل از این محصول می توانید برای مکان های مختلف خانه نیز استفاده کنید.

این محصول فرش ماشینی علاوه بر اینکه انتخابی ایده آل برای پذیرایی و هال می باشد انتخابی عالی برای فرش اتاق خواب نیز می باشد.

این محصول در ابعاد استاندارد 6 ، 9 و 12 متری به تولید رسیده شده است. شما می توانید رنگبندی این محصول و ابعاد آن را با توجه به مکانی که قصد دارید فرش را پهن کنید خریداری کنید.

.

مزیت های فرش طرح یاقوت کاشان چیست !

✅ بافته شده به وسیله بهترین الیاف برای تولید فرش ماشینی ( الیاف آکریلیک هیت ست شده بایر آلمان )
✅ قیمت بسیار مناسب و ایده آل به دلیل عرضه مستقیم فرش از کارخانه ( با تخفیف ویژه و خریدی عالی برای شما )
✅ بافته شده در ابعاد اصلی و استاندارد برای استفاده در اتاق خواب ها ، پذیرایی ، هال خانه و ...
✅ قابلیت بافت در ابعاد سفارش به صورت فرش کناره و سایز قالیچه و دلخواه به صورت جفت و تک
✅ بافته شده به صورت 1200 شانه و با تراکم 3600 به صورت ریز بافت و با ریزنقشی بی نظیر
✅ بافته شده با 2 رنگ زمینه اصلی صدفی و دودی برای دکوراسیون های امروزی
✅ قابلیت خرید سفارش این محصول با بیعانه و پرداخت هزینه فرش درب منزل
✅ نقشه ای بی نظیر با ویژگی خرید در ابعاد مورد نظر شما مثل فرش گرد و دایره

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
1200
تراکم
3600
ماشین بافت
HCIX2
ابعاد
مستطیل
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
sh yaghoot
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست