فرش طرح اطلسی زمینه سرمه ای 700 شانه

فرش طرح اطلسی زمینه سرمه ای 700 شانه محصولی جدید ، با طرحی بی نظیر و خاص می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب هستید بدون شک این محصول که دارای تخفیف ویژه نیز می باشد برای شما مناسب خواهد بود.

توجه داشته باشید که فرش اطلسی کاشان با زمینه سرمه ای تیره ( مشکی ) به تولید و بافت رسیده شده است. طراحی به کار رفته شده برای این محصول به صورت خاص بوده و دارای سبکی مدرن و همچنین سنتی کلاسیک می باشد.

این محصول فرش ارزان در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری به بافت و تولید رسیده شده است. همچنین شما می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه خود نیز خریداری کنید ( برای سفارش در ابعاد سفارشی با شماره های پشتی بانی تماس بگیرید. )

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح اطلسی زمینه سرمه ای 700 شانه با تراکم 2550 به تولید رسیده شده است. این محصول به دلیل شانه و تراکم بالای به کار رفته شده دارای ریز بافتی فوق العاده ای بوده و ریز نقشی این محصول طراحی آن را بی نظیر کرده است.

محصول فرش اطلسی کاشان به صورت 700 شانه بوده و به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه دارای قیمتی بسیار ایده آل برای خرید شما می باشد. این محصول با مواد اولیه درجه یک به تولید رسیده شده است و دارای دوامی بالا برای خرید شما خواهد بود.

این محصول به صورت 8 رنگ ب تولید و بافت رسیده شده است. رنگبندی مناسب به کار رفته شده برای این محصول باعث شده است که طراحی این فرش به صورت زنده و بی نظیر باشد.

این محصول با رنگبندی فوق العاده ای به طراحی و بافت رسیده شده است که جلوه ای بی نظیر به خود گرفته است. در صورتی که می خواهید دکور منزل خود را به زیبایی هر چه تمام تر برسانید این محصول برای شما انتخابی ایده آل می باشد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش طرح اطلسی 700 شانه چیست !

این محصول به وسیله نخ ورجین هیت ست شده به تولید رسیده شده است. جنس نخ تار و پود این محصول از کتان می باشد و دارای دوامی فوق العاده از نظر بافت و کیفیت الیاف به کار رفته شده می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک محصول درجه یک و ایده آل برای دکوراسیون منزل خود هستید بدون شک طرح اطلسی برای شما مناسب است. این محصول دارای طراحی خاص و بی نظیری بوده و قادر هست با مکان های مختلف خانه شما ست شود.

به دلیل طراحی خاص و بی نظیر به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید از این فرش برای مکان های مختلف خانه استفاده کنید. این محصول انتخابی ایده آل برای اتاق پذیرایی و حتی فرش اتاق خواب می باشد.

این محصول دارای تراکم 2550 بوده و به صورت 700 شانه به تولید و بافت رسیده شده است. به همین دلیل محصول فرش اطلس دارای نقشه ای بی نظیر و خاص برای خرید شما و استفاده در مکان های مختلف خانه می باشد.

از ویژگی خاص این محصول قابلیت بافت در ابعاد دلخواه به صورت فرش کناره ، دایره و حتی پشتی ماشینی می باشد. در صورتی که شما به دنبال یک فرش با ابعاد مورد نظرتان می باشد می توانید این محصول را با سایزی که می خواهید خریداری کنید.

برای خرید فرش در ابعاد مورد نظرتان می توانید با شماره های قرار داده شده برای پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش اطلسی کاشان

✅ طراحی خاص و بی نظیر برای پهن کردن در مکان های مختلف خانه از جمله پذیرایی و اتاق خواب ها
✅ ارسال سریع محصول فرش طرح اطلسی کاشان از طریق پست و باربری برای مشتریان زر فرش
✅ بافته شده در ابعاد اصلی و استاندارد 6 ، 9 و 12 متری برای خریداران
✅ دارای رنگ زمینه مشکی با کیفیت بی نظیر برای پهن کردن در مکان های پر رفت و آمد
✅ کیفیت کار به کار رفته شده به صورت بی نظیر و استفاده از الیاف درجه یک ورجین هیت ست شده
✅ بدون پرزدهی ، بدون حساسیت ، دارای ثبات رنگی و قیمتی بسیار مناسب برای خریداران
✅ بافته شده در ابعاد استاندارد و سفارش به صورت فرش سفارشی در صورتی درخواست شما
✅ به صورت 700 شانه با تراکم 2550 و با قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل تخفیف ویژه قرار داده شده برای خریداران
✅ قابلیت بافت به صورت کناره ، قالیچه ، دایره و حتی پشتی ماشینی

.

نحوه خرید و سفارش فرش ماشینی اطلسی کاشان

در صورتی که قصد خرید فرش طرح اطلسی 700 شانه را پیدا کرده اید می توانید این کفپوش را در ابعاد استاندارد آن تهیه و خریداری کنید. برای خرید کافی است که این محصول را در ابعادی که می خواهید انتخاب کرده و سپس با تعدادی که می خواهید به سبد خرید اضافه کنید.

توجه داشته باشید که بعد از انتخاب ابعاد فرش اطلسی قیمت نهایی آن نیز بر اساس ابعاد انتخابی شما نمایان خواهد شد. پس اگر به دنبال قیمت فرش 700 شانه با تخفیف ویژه قرار داده شده هستید ، کافی است که فقط ابعاد آن را انتخاب کنید.

این محصول قابلیت سفارش گذاری در ابعاد دلخواه شما را نیز دارا می باشد. در صورتی که به دنبال خرید فرش اطلسی کاشان در سایز مورد نظرتان هستید کافی است که با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

بعد از اینکه سفارش شما تکمیل شد تیم پیگیری سفارشات زر فرش با شما تماس گرفته و طی تماس تلفنی سفارش شما تایید خواهد گردید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
ابعاد
مستطیلی
کد محصول
rz atlasi
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست