فرش تیراژه زمینه سرمه ای 700 شانه کاشان

فرش تیراژه محصولی جدید خاص و زیبا می باشد که به صورت درجه یک به تولید و بافت رسیده شده است. در صورتی که شما به دنبال یک طرح جدید از محصولات فرش ماشینی هستید بدون شک برای شما خرید فرش تیراژه ایده آل خواهد بود.

محصول فرش ماشینی تیراژه به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول بافته شده با الیاف درجه یک بوده و از قیمتی ایده آل و فرش ارزان برای خرید شما برخوردار می باشد.

این محصول به صورت 8 رنگ به تولید و بافت رسیده شده است ، به همین دلیل این محصول دارای زیبایی فوق العاده ای برای خرید شما می باشد. همچنین ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید فرش تیراژه باعث شده که طرح و نقشه به کار رفته شده برای این محصول بی نظیر برای خرید شما باشد.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
اندازه
توضیحات

محصول فرش تیراژه که از طرح های جدید فرش 700 شانه نیز می باشد از نقشه ای زیبا و خاص برخوردار بوده و انتخابی بسیار مناسب برای خرید شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این محصول با زمینه سرمه ای تیره ( مشکی ) به تولید و بافت رسیده شده است.

این محصول به صورت ریز بافت و ریز نقشه به تولید و بافت رسیده شده است. به همین دلیل طراحی به کار رفته شده برای فرش طرح تیراژه به زیبایی هر چه تمامتر پیاده سازی شده است.

این محصول دارای جلوه زیبایی می باشد و برای بافت آن از 8 رنگ اصلی و 14 رنگ اسپورت استفاده شده است. به دلیل رنگبندی فوق العاده به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی تیراژه این محصول به صورت خاص و با رنگبندی زنده برای خرید شما می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای محصول تیراژه به صورت فوق العاده بی نظیر می باشد. به دلیل نقشه خاص به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید از این قالی برای مکان های مختلف خانه خود استفاده کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش تیراژه کاشان چیست !

این محصول به وسیله نخ ورجین هیت ست شده به تولید رسیده شده است که به همین دلیل دارای کیفیتی بالا می باشد. الیاف به کار رفته شده برای تولید فرش تیراژه به صورت هیت ست شده است و به همین دلیل این فرش بدون پرزدهی می باشد.

همچنین این الیاف دارای ویژگی و مزیت عدم حساسیت و دارا بودن ثبات رنگی و همچنین لطافت می باشد. در صورتی که شما به دنبال یک فرش ایده آل با قیمت ارزان و تخفیف خوده و کیفیتی عالی هستید بدون شک برای شما محصول فرش ماشینی تیراژه مناسب خواهد بود.

ماشین بافت به کار رفته شده برای تولید این محصول hcp می باشد که نشان دهنده کیفیت بالای بافت این فرش می باشد. همچنین این محصول به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 به تولید رسیده است که نشان دهنده یک فرش دستباف گونه و ریز بافت می باشد.

قیمت قرار داده شده برای این محصول فرش ماشینی دارای تخفیف ویژه فروشگاه زر فرش می باشد. شما با خرید این محصول با تخفیف ویژه قرار داده شده می توانید با قیمتی بسیار مناسب یک فرش با کیفیت و درجه یک را تهیه کرده باشید و زیبایی تازه ای را به دکوراسیون منزل خود هدیه داده باشید.

از این محصول می توانید برای مکان های مختلف خانه خود از جمله فرش پذیرایی ، راهرو ها ، آشپزخانه و همچنین فرش اتاق خواب نیز استفاده کنید. علت این موضوع طراحی خاص و مدرن در عین حال سنتی این محصول می باشد که آن را مناسب برای ست کردن با هر مکانی قرار داده است.

.

مزیت فرش ماشینی تیراژه کاشان چیست !

فرش تیراژه کاشان محصولی جدید و خاص می باشد که توانسته فروش بسیار بالایی را نیز داشته باشد. در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتر از این محصول هستید می توانید مزیت های قرار داده شده برای این محصول را در ادامه مطالعه کنید.

✅ طراحی بی نظیر و خاص به کار رفته شده برای محصول ( مناسب برای ست کردن با انواع دکور و مکان های مختلف خانه )
✅ ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری برای خرید فرش تیراژه زمینه سرمه ای
✅ بافته شده با 8 رنگ عالی و با زمینه سرمه ای برای افزایش جذابیت محصول
✅ قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها
✅ کیفیت عالی و تضمین شده با قیمتی بسیار مناسب و ایده آل
✅ بافته شده در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری ( قابلیت بافت فرش سفارشی در ابعاد مورد نظر شما )
✅ به صورت ریز بافت و 700 شانه با تراکم 2550 برای خرید شما
✅ قابلیت سفارش در ابعاد فرش کناره برای مکان های مختلف خانه و همچنین راه رو ها
✅ قابلیت سفارش گذاری در ابعاد قالی گرد و همچنین پشتی ( تماس با شماره های پشتیبانی برای سفارش گذاری )
✅ دارای ویژگی عدم پرزدهی ، ثبات رنگی ، بدون حساسیت بودن و نرمی و لطافت
✅ کیفیتی بی نظیر برای هر خانه ایرانی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
ورژین هیت ست
کد محصول
rz rirazhe
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,490,000 تومان

فرش طرح فلورام 700 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که به وسیله دستگاه hcp به تولید رسیده است و جنس نخ به کار رفته شده است که در رنگبندی محبوب کرم به تولید رسیده است و شما می توانید این محصول درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب و ایده آل خریداری کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای فرش ارزان کاشان با طرح فلورام به صورت بسیار مناسب و ارزان می باشد و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز قیمت کارخانه است ، پس در صورتی که قصد خرید فرش ارزان و با کیفیت را پیدا کرده اید با خیال راحت این محصولات را خریداری کنید.

این محصول جزو محصولات فرش 700 شانه می باشد و برای بافت آن از تراکم 2550 استفاده شده است ، پس در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت را پیدا کرده اید بدون شک برای شما این محصول که هم فرش اصل می باشد و هم دارای قیمتی بسیار مناسب است برای شما انتخابی ایده آل خواهد بود.

5,490,000 تومان

فرش طرح بیجار ارزان 700 شانه از محصولات جدید فروشگاه زر فرش کاشان هست و این محصول دارای تراکم 2550 بوده و به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید رسیده است ، این محصول به صورت 12 متری دارای وزن 40 کیلیو گرم می باشد و دارای کیفیتی ایده آل برای خرید شما می باشد.

فروشگاه بر روی این محصول گارانتی بهترین کیفیت و قیمت را قرار داده است و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید فرش بیجار بکنید. فرش بیجار کاشان از محصولات پر فروش فروشگاه بوده و رنگ لاکی به کار رفته شده در این فرش به آن یک ساختار زیبا و سنتی را ارائه داده است.

در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان قیمت کاشان هستید می توانید این محصول با کیفیت را خریداری کرده و آن را خیلی سریع درب منزل تحویل بگیرید.

5,490,000 تومان

فرش ارزان قیمت طرح هیوا 700 شانه محصولی جدید از شرکت و کارخانه زر فرش کاشان می باشد و شما می توانید این محصول را از شرکت با قیمتی بسیار مناسب و ارزان خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای این فرش به صورت درجه یک بوده و همچنین دارای تراکم 2550 و به صورت ریز بافت می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک محصول و فرش ماشینی با گارانتی درجه یک کاشان هستید بدون شک برای شما خرید فرش کاشان در طرح هیوا برای شما مناسب خواهد بود. توجه داشته باشید.

این محصول فرش ارزان قیمت کاشان دارای تضمین بهترین کیفیت بوده و بدون پرزدهی نیز می باشد. همچنین باید گفت محصول فرش ماشینی ارزان هیوا در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری عرضه شده است.

5,490,000 تومان

فرش طرح ارکیده 700 شانه ارزان یک محصول جدید ، محبوب و پر طرفدار است و در صورتی که شما به دنبال خرید یک کفپوش ماشینی مدرن و شیک برای خانه خود هستید بدون شک خریداری فرش ارکیده برای شما انتخابی بی نظیر خواهد بود.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای محصولات ارکیده به صورت درجه یک بوده و این محصول دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان هم برای شما می باشد.

توجه داشته باشید که این فرش به صورت تراکم 2550 می باشد و با بهترین الیاف و مواد اولیه به کار رفته شده است و به همین دلیل است که این فرش ارزان با گارانتی 1 ساله برای خریداران عرضه می گردد.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست