فرش طرح فلورام کرم ، سرمه ای ارزان

فرش طرح فلورام 700 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که به وسیله دستگاه hcp به تولید رسیده است و جنس نخ به کار رفته شده است که در رنگبندی محبوب کرم به تولید رسیده است و شما می توانید این محصول درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب و ایده آل خریداری کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای فرش ارزان کاشان با طرح فلورام به صورت بسیار مناسب و ارزان می باشد و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز قیمت کارخانه است ، پس در صورتی که قصد خرید فرش ارزان و با کیفیت را پیدا کرده اید با خیال راحت این محصولات را خریداری کنید.

این محصول جزو محصولات فرش 700 شانه می باشد و برای بافت آن از تراکم 2550 استفاده شده است ، پس در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت را پیدا کرده اید بدون شک برای شما این محصول که هم فرش اصل می باشد و هم دارای قیمتی بسیار مناسب است برای شما انتخابی ایده آل خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • کرم
اندازه
توضیحات

فرش فلورام 700 شانه محصولی جدید با طراحی خاص و جذاب می باشد که توسط طراحان ایرانی به تولید رسیده است و دارای کیفیت و قیمتی بسیار مناسب برای خرید شما خواهد بود ، توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش کاشان عرضه کننده جدیدترین محصولات با کیفیت می باشد و شما می توانید این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و ایده آل خریداری کنید.

فرش ماشینی فلورام کاشان دارای تراکم 2550 می باشد و به وسیله نخ درجه یک ورژن هیت ست شده به تولید رسیده است که به همین دلیل این محصول فرش ماشینی دارای طول عمری بالایی نیز برای خرید شما می باشد.

کیفیت محصول فلورام آنقدر بالا بوده است که توسط کارخانه گارانتی 4 ساله شده است ، پس در صورتی که قصد خرید فرش 700 شانه ارزان و با کیفیت را پیدا کرده اید خب بدون شک محصول فلورام برای شما مناسب و ایده آل برای خرید خواهد بود.

محصول فرش کاشان فلورام در ابعاد 12 متری دارای وزن 42 کیلیو 6 متری 21 کیلیو می باشد که این موضوع نشان دهنده مقدار الیاف به کار رفته شده و کیفیت بسیار بالا و ایده آل این محصول برای خرید شما خواهد بود.

جنس نخ به کار رفته شده برای محصول فرش فلورام کاشان به صورت هیت ست شده می باشد ، در نتیجه این محصول فرش ماشینی کاشان به صورت عدم پرزدهی بوده و کیفیت این محصول به صورت فوق العاده ایده آل برای خرید شما می باشد.

در صورتی که می خواهید با پرداخت هزینه ای پایین یک فرش ارزان خوب و با کیفیت را خریداری کرده باشید بدون شک برای شما فرش فلورام با تراکم 2550 بسیار مناسب خرید می باشد ، همچنین باید گفت که فلورام از کفپوش های محبوب فرش 700 شانه ماشینی کاشان برای خرید شما می باشد.

.

ویژگی ها و مشخصات فرش 700 شانه فلورام چیست !

فرش 700 شانه فلورام

از ویژگی های اصلی این محصول می توان به تراکم و شانه ایده آل این محصول اشاره داشت که به صورت ریز بافت و ریز نقش بوده و این محصول فرش ماشینی کاشان به صورت دستباف گونه می باشد.

پس به محصولاتی که دارای ریزبافتی بالا و ریز نقشی هستند فرش دستباف گونه گفته میشود که محصول فلورام نیز دارای این ویژگی می باشد و این ریز بافتی در کنار جنس نخ به کار رفته شده برای این فرش باعث شده است که کیفیت آن به صورت بی نظیر بالا باشد.

دستگاه به کار رفته شده برای تولید فرش تراکم 2550 فلورام hcp می باشد که این دستگاه بهترین و بروزترین دستگاه برای تولید فرش های 700 شانه کاشان خواهد بود پس از این نظر هم خیال شما برای خرید راحت خواهد شد.

فرش ماشینی فلورام دارای سه ویژگی اصلی برای با کیفیت بودن می باشد که جنس نخ به کار رفته شده ، شانه و تراکم به کار رفته شده و همچنین دستگاه بافت می باشد و در کنار هم قرار گرفتن این سه موضوع باعث شده است که این محصول فرش کاشان انتخابی فوق العاده بی نظیر برای خرید شما باشد.

.

نحوه خرید فرش 700 شانه ماشینی فلورام کاشان

خرید فرش ماشینی فلورام

در صورتی که قصد خرید فرش کاشان را دارید و محصول فرش فلورام مورد پسند شما بوده است می توانید این محصول را در ابعادی که مورد نظر شما می باشد خریداری کنید ، توجه داشته باشید که فرش فلورام دارای ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری می باشد.

همچنین قابلیت بافت این فرش به صورت فرش کناره رولی و به صورت فرش سفارشی نیز وجود دارد ، پس در صورتی که خواستار خرید قالی در ابعاد دلخواه هستید می توانید با تیم پشتیبانی سایت که شماره آن در بخش پایین سایت قرار داده شده است تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای فرش فلورام بسیار عالی و ایده آل است و شما می توانید با خرید این فرش زیبا دکوراسیون خود را متحول کنید برای خرید فرش 700 شانه در انواع مختلف نیز همواره تیم پشتبانی همراه شما است ، پس با خیال راحت خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
ورژن درجه یک هیت ست شده
کد محصول
rz floram
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست