فرش آروانا زمینه متالیک 1200 شانه

فرش آروانا زمینه متالیک 1200 شانه محصولی جدید با طراحی خاص و بی نظیر می باشد. رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول فرش 1200 شانه به صورت فوق العاده عالی بوده و قادر است با هر دکوراسیون مدرنی به خوبی ست بگردد.

در صورتی که به دنبال خرید یک فرش درجه یک و ایده آل و خاص هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید محصول جدید آروانا برای شما مناسب می باشد. این محصول به صورت 1200 شانه و با تراکم 3600 به تولید و بافت رسیده شده است که به همین خاطر از ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار می باشد.

این محصول به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل از کیفیتی بی نظیر و دوامی بالا برای خرید شما برخوردار می باشد. به دلیل الیاف درجه یک به کار رفته شده محصول آروانا نرم و لطف بوده و همچنین با مقاوم با طول عمری طولانی برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
7,900,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

محصول جدید فرش آروانا زمینه متالیک 1200 شانه از کیفیتی بی نظبر و قیمتی بسیار مناسب به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه برخوردار می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل و قیمت مناسب هستید بدون شک برای شما آروانا ایده آل می باشد.

این محصول که به وسیله الیاف درجه یک به تولید رسیده شده است دارای طول عمری بالا نیز می باشد. به دلیل دوام بالای به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید از این فرش حتی تا 20 سال استفاده کنید و لذت استفاده از یک فرش با کیفیت و ایده آل را به همراه داشته باشید.

نقشه به کار رفته شده برای طراحی محصول قالی آروانا به صورت مدرن می باشد و به همین دلیل شما می توانید از این فرش برای مکان های مختلف خانه حتی برای فرش اتاق خواب نیز استفاده کنید.

رنگبندی متالیک به کار رفته شده برای طراحی و بافت فرش آروانا بی نظیر است و در نخستین نگاه قادر است نظر هر سخت پسندی را به خود جلب نماید. در صورتی که به دنبال یک فرش رنگ متالیک هستید بدون شک برای شما این محصول بسیار مناسب و ایده آل برای خرید می باشد.

.

مشخصات و ویژگی های رفش آروانا چیست !

در صورتی که به دنبال خرید طرحی جدید از بین محصولات فرش ماشینی هستید و می خواهید دارای رنگبندی خاص و طراحی بی نظیر نیز برای خرید شما باشد ، بدون شک برای شما خرید محصول جدید آروانا بهترین انتخاب خواهد بود.

این محصول به دلیل ریز بافتی بالایی که دارا می باشد به فرش های دستباف گونه نیز مشهور شده است. همانطور که مشخص است با بالا رفتن شانه و تراکم ریز بافتی فرش نیز افرایش پیدا میکند و محصولات 1200 شانه که از تراکم 3600 برخوردار می باشند دارای ریز نقشی بی نظیری می باشند.

همانطور که مشخص است زر فرش عرضه کننده محصولات فرش ماشینی به صورت مستقیم از کارخانه می باشد و محصول آروانا به دلیل حذف واسطه ها دارای قیمتی بسیار مناسب برای خرید شما می باشد ( با خرید مستقیم از کارخانه تا 40 درصد مناسبتر می توانید فرش خود را خریداری کنید ).

کیفیت به کار رفته شده برای این فرش به صورت بی نظیر می باشد و شما می توانید محصول فرش آروانا را از کارخانه با کیفیتی ایده آل خریداری کنید. اگر تا کنون تجربه داشتن یک فرش با کیفیت را نداشته اید .

نقشه استفاده شده برای طراحی محصول آروانا فوق العاده خاص و با بکار گیری ترنج بی نظیر و لچک ایده آل توانسته یک فرش خاص را پیاده سازی کرده باشد.

.

فرش آروانا

.

مزیت های فرش ماشینی طرح آروانا چیست !

☑️ بافته شده به صورت 1200 شانه ریز بافت و با تراکم 3600 ( بافت دستبافگونه )
☑️ قیمت بسیار مناسب و ایده آل به دلیل حذف واسطه ها و امکان خرید فرش آروانا به صورت مستقیم از کارخانه
☑️ مناسب برای استفاده در پذیرایی ، اتاق خواب ها و حتی برای فرش آشپزخانه
☑️ بافته شده در ابعاد استاندارد 6 ، 9 و 12 متری ( بافت در ابعاد فرش سفارشی به صورت جفت )
☑️ بافته شده با نخ آکریلیک هیت ست شده ( دارای دوام بالا ، نرمی و لطافت فوق العاده ، ضد حساسیت )
☑️ دارای مزیت عدم پرزدهی ، دارای ثبات رنگی و مقاومت بالا
☑️ ارسال سریع از طریق باربری و پست تیپاکس به سراسر کشور
☑️ بافته شده با رنگ خاص متالیک برای سفارش گذاری توسط شما
☑️ مناسب برای استفاده دکوراسیون های امروزی و مدرن برای زیباتر کردن خانه
☑️ انتخابی ایده آل برای ست کردن با انواع مبل های طوسی ، فیلی و همچنین کرم و قهوه ای

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
1200
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
دیگر ویژگی ها
برجسته
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
arg arvana
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
7,900,000 تومان

محصول فرش بیتا نقشه ای جدید و محبوب در بین طرح های جدید سال 1402 می باشد که شما می توانید این طرح زیبا را با رنگ زمینه جدید صدفی از فروشگاه زر فرش خریداری کنید.

این محصول از کیفیتی بی نظیر برخوردار بوده و برای بافت فرش بیتا از نخ آکریلیک هیت ست شده درجه یک و همچنین الیاف تار و پود با بهترین کیفیت استفاده کرده ایم. این کفپوش ماشینی به صورت فرش 1200 شانه و با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی بیتا بی نظیر می باشد و در صورتی که شما به دنبال یک فرش با طراحی و رنگبندی مدرن هستید بدون شک برای شما خرید این محصول فرش کاشان بهترین انتخاب خواهد بود.

7,900,000 تومان

فرش طرح تبریزان محصولی جدید با طراحی فوق العاده و با کیفیتی بی نظیر می باشد. این محصول به صورت 1200 شانه به تولید رسیده شده است و دارای تراکم 3600 برای خرید شما است.

این محصول با کیفیتی بی نظیر و با طراحی خاص و زیبا به بافت رسیده شده است. در صورتی که شما به دنبال خرید یک قالی کفپوش ایده آل و مناسب برای منزل خود هستید بدون شک برای شما خرید فرش تبریزان کاشان بهترین انتخاب خواهد بود.

توجه داشته باشید که فرش تبریزان به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده شده است. به همین دلیل الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصول فرش 1200 شانه دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

این محصول به صورت 10 رنگ به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل طرح و نقشه پیاده سازی شده به صورت فوق العاده خاص شده است.

7,900,000 تومان

در صورتی که به دنبال یک فرش مولتی کالر زیبا هستید بدون شک برای شما خرید فرش طرح روژان زمینه طوسی 1200 شانه می تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد. این محصول از زیبایی بی نظیری برای خرید شما بر خوردار بوده و برای خرید شما مناسب است.

فرش طرح روژان کاشان از الیاف درجه یک به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل در برابر راه رفتن زیاد مقاوم بوده و طول عمر بسیار زیادی دارد. شما می توانید از این محصول تا 20 سال استفاده کنید.

این محصول با رنگ زمینه طوسی به تولید رسیده شده است که به همین دلیل دارای جذابیت فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار خواهد بود. توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش کاشان عرضه کننده محصولات از کارخانه و حذف واسطه ها می باشد که به همین دلیل شما این محصول را با قیمتی بسیار مناسب تهیه خواهید کرد.

7,900,000 تومان

فرش طروات محصولی جدید جذاب و مدرن با طراحی فوق العاده خاص و رنگبندی بی نظیر می باشد. اگر شما نیز جزو افراد خاص پسند هستید و به دنبال یک محصول فرش ماشینی شیک و ایده آل هستید بدون شک برای شما طرح طروات ایده آل برای خرید شما خواهد بود.

فرش طروات از محصولات 1200 شانه فروشگاه است که به صورت درجه یک و با قیمتی ایده آل و مناسب به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما بر خوردار است.

فرش ماشینی طروات با الیاف آکریلیک هیت ست شده درجه یک به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای خرید شما برخوردار می باشد.

این محصول در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری به تولید رسیده است و دارای قیمتی ایده آل و فوق العاده به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه برخوردار است.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست