فرش طرح بیتا زمینه صدفی 1200 شانه

محصول فرش بیتا نقشه ای جدید و محبوب در بین طرح های جدید سال 1402 می باشد که شما می توانید این طرح زیبا را با رنگ زمینه جدید صدفی از فروشگاه زر فرش خریداری کنید.

این محصول از کیفیتی بی نظیر برخوردار بوده و برای بافت فرش بیتا از نخ آکریلیک هیت ست شده درجه یک و همچنین الیاف تار و پود با بهترین کیفیت استفاده کرده ایم. این کفپوش ماشینی به صورت فرش 1200 شانه و با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی بیتا بی نظیر می باشد و در صورتی که شما به دنبال یک فرش با طراحی و رنگبندی مدرن هستید بدون شک برای شما خرید این محصول فرش کاشان بهترین انتخاب خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
7,900,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • صدفی
اندازه
توضیحات

فرش ماشینی طرح بیتای کاشان از طرح های جدید و محبوب 1200 شانه می باشد که به دلیل ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول ، نقشه فرش توانسته به صورت فوق العاده ای خود را به نمایش قرار دهد.

محصول فرش بیتا با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است ، جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول از آکریلیک هیت ست شده درجه یک می باشد.

به دلیل ریز بافتی به کار رفته شده برای بافت فرش بیتا ، همچنین به دلیل الیاف به کار رفته شده و طراحی بی نظیر این محصول ، بدون شک خرید این محصول یک انتخاب بسیار مناسب برای هر دکوراسیونی می باشد.

محصول فرش بیتا با رنگ زمینه صدفی به تولید رسیده شده است که به همین دلیل مناسب برای ست کردن با انواع مبل های طوسی ، فیلی ، کرم ، سفید خواهد بود. همچنین می توان گفت از فرش طرح بیتا می توانید برای تمامی دکوراسیون های مدرن استفاده کنید.

این محصول از ترکیب رنگ فوق العاده ای به بافت و تولید رسیده شده است و به همین دلیل دارای جلوه ای خاص و زیبا برای هر دکوراسیون مدرنی می باشد.

به دلیل مواد اولیه با کیفیت به کار رفته شده برای تولید فرش بیتا این محصول دارای لطافتی بی نظیر می باشد که شما هنگام دست کشیدن بر روی این فرش به صورت کامل این نرمی ایجاد شده در بافت فرش را متوجه خواهید شد.

این محصول مانند فرش های افشان که در طرح های جدید گلیم فرش نیز شاهد آن هستیم دارای نقشه بدون ترنج و ساده می باشد.

به دلیل طراحی خلوت و ساده به کار رفته شده برای این محصول که کمترین میزان گل و بوته استفاده شده است شما می توانید این محصول را به آسانی با هر دکور کلاسیک و مدرنی ست نمایید.

این محصول دارای ریز بافتی فوق العاده ای بوده و نسبت به محصولات شانه پایینتر مثل فرش 700 شانه ریز نقش تر خواهد بود.

.

مشخصات و ویژگی های فرش بیتا چیست !

همانطور که مشخص است یک فرش با کیفیت باید دارای مشخصه های جنس نه الیاق درجه یک ، تعداد شانه بالا و معقول ، طراحی زیبا و بروز می باشد. در صورتی که یک فرش دارای تمامی این ویژگی ها باشد بدون شک شما دیگر در انتخاب آن تردید نخواهید داشت.

فرش طرح بیتا از الیاف درجه یک آکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده شده است ، این الیاف بهترین جنس نخ برای تولید محصولات فرش ماشینی می باشد. ویژگی اصلی محصولات بافته شده با الیاف اکریلیکی قابلیت برگشت پذیری نخ و همچنین نرمی و لطافت این محصولات می باشد.

همچنین به دلیل ویژگی هیت ست شده به کار رفته شده برای محصولات فرش اکریلیکی ( مانند محصول فرش بیتا ) این محصولات دارا مزیت عدم پرز دهی و همچنین ضد حساسیت بودن اشاره داشت.

همچنین در رابطه با ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی بیتا باید گفت که این محصول با تراکم 3600 به تولید رسیده شده است و 1200 شانه می باشد. همانطور که مشخص است محصولات فرش 1200 شانه دارای ریز بافتی بی نظیری می باشد و این محصول نیز به دلیل شانه و تراکم به کار رفته شده جزو فرش های دستباف گونه قرار گرفته شده است.

طراحی به کار رفته شده برای فرش ماشینی طرح بیتا با رنگ صدفی بی نظیر می باشد و قادر است در نخستین نگاه نظر هر مشکل پسندی را به راحتی جلب نماید. پس اگر شما نیز جزو افراد سخت پسند هستید بدون شک برای شما خرید فرش بیتا یک انتخاب توصیه شده خواهد بود.

.

مزیت های اصلی فرش طرح بیتا چیست !

☑️ طراحی خاص و بی نظیر به صورت مدرن ( انتخاب ایده آل برای دکوراسیون های امروزی )
☑️ قیمت بسیار مناسب و فرش ارزان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها
☑️ بافته شده در ابعاد اصلی 6 / 9 / 12 متری ( مناسب برای اتاق پذیرایی ، فرش اتاق خواب و حتی آشپزخانه )
☑️ کیفیت بسیار بالا به دلیل الیاف درجه یک به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی بیتا
☑️ جنس نخ خاب آکریلیک هیت ست شده با بهترین کیفیت
☑️ ارسال سریع به سراسر کشور از طریق باربری و پست تیپاکس
☑️ کیفیتی عالی و بی نظیر با دوام بالا و نرم و لطیف برای استفاده روزمره
☑️ بافته شده با رنگبندی محبوب صدقی و مناسب برای ست کردن با انواع دکور های مدرن و جذاب
☑️ قابلیت سفارش در ابعاد فرش کناره و ابعاد دلخواه ( به صورت جفت به دلیل جفت بافت بودن دستگاه فرش ماشینی )
☑️ بافته شده به صورت 1200 شانه با تراکم 3600 به صورت ریز بافت و دستباف گونه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
تراکم
700
2550
ماشین بافت
HCP
ابعاد
مستطیل
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
Ar bita
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست