فرش طرح خرس قهوه ای کودک

محصول جدید فرش کودک طرح خرس قهوه ای از جدیدترین قالی های مناسب برای اتاق فرزند دختر و پسر شما می باشد. این محصول فرش کودک از طراحی مدرن و جدید ترک در آن به کار رفته شده است. طراحی شاد به کار رفته شده در فرش خرس قهوه ای باعث شده است.

کودک شما دارای شادی و نشاط بیشتری بشود و ساعات زیادی را به بازی کردن بر روی این فرش مدرن کودک بپردازد. نقشه خرس قهوه ای از طرح های محبوب و پر فروش فروشگاه زر فرش کاشان برای خرید شما می باشد.

این محصول با تراکمی ایده آل به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید رسیده شده است. همچنین جنس نخ و مواد اولیه به کار رفته شده برای تولید این فرش به صورت درجه یک و ایده آل برای خرید شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

اگر به دنبال فرشی با کیفیت و طرح و نقشی زیبا برای اتاق خواب کودک خود میگردید. ما به شما فرش با طرح و نقشه ی خرس قهوه ای را پیشنهاد می دهیم. این فرش نقشه ی ترک می باشد و قابل استفاده برای اتاق خواب کودک و نوجوان برای هر دو گروه دختر و پسر می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک کفپوش جدید برای منزل خود هستید. اگر میخواهید این فرش ماشینی را در اتاق خواب کودک خود پهن کنید از انتخاب های مناسب برای شما فرش کودک ماشینی طرح خرس قهوه ای می باشد.

در ادامه ویژگی های انتخاب این فرش را برای خانه شما بیان خواهیم کرد.

.

قیمت و خرید فرش کودک طرح خرس قهوه ای

این فرش 500 شانه تراکم 1000 می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این فرش بافته شده توسط دستگاه شونهر آلمانی می باشد. برای بافت فرش طرح خرس قهوه ای از 8 رنگ استفاده شده است. جنس نخ خواب این فرش  پروپیلن مرغوب است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

فرش کودک طرح خرس قهوه ای زمینه ای روشن دارد و باعث جذابیت اتاق کودک و نوجوان شما می شود. این فرش  با این طرح و نقشه فضای اتاق کودک و نوجوان شما را شاد نگه می دارد.

ناگفته نماند فرش کودک طرح خرس مناسب برای کودکان پسر می باشد.  در صورتی که میخواهید یک قالی مناسب برای اتاق فرزند دختر خود خریداری کنید پیشنهاد با به شما فرش دختر توت فرنگی می باشد.

این فرش دارای زیبایی خاصی برای اتاق فرزند دختر شما خواهد بود. این فرش مناسب هدیه دادن نیز می باشد چراکه از قیمت مناسبی برخوردار است و فرقی نمی کند که در اتاق دختر و یا پسر مورد استفاده قرار گیرد.

.

مشخصات فرش ماشینی کودک خرص قهوه ای

این طرح نقشه برای کودکان بسیار جذاب است و کودک خیلی زود با آن انس میگیرد. نوجوانان هم از این طرح استقبال می کنند و نوعی از فرش مدرن را به اتاق خود می برند. استفاده از کالسکه در طرح این فرش نوعی حس تازه به دنیا آمدن کودک را القا می کند.

از این جهت این طرح را مناسب برای هدیه دادن به عزیزانی که تازه صاحب فرزند شده اند می کند.

این فرش به علت 500 شانه بودن از ضخامت مناسبی برای استفاده در اتاق کودک و نوجوان برخوردار است. این فرش در ابعاد ۱*۱.۵ و ۱.۵ * ۲.۲۵ و ۲* ۳ موجود می باشد.

در صورتی که با قیمت ارزان قصد سفارش و فرش عروسکی را دارید پیشنهاد ما خرید از کارخانه زر فرش می باشد ، زیراکه محصولات به صورت مستقیم از کارخانه برای شما ارسال میگردد و دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان است.

این محصول به صورت هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل از کیفیتی بالا برای خرید شما برخوردار می باشد. ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت فوق العاده می باشد.

نقش و نگار این محصول به دلیل شانه و تراکم به کار رفته شده دارای زیبایی فوق العاده ای می باشند. در نتیجه طرح خرس قهوه ای و کالسکه به خوبی پیاده سازی شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
کد محصول
an 5017
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3
1 نظرات
کیفیت
(3)
طراحی
(3)
ارزش خرید
(3)
میزان تراکم
(3)
من واسه پسرم خریدم و راضی هستم.
هم قیمتش خوبه و هم کیفیتش
نقشه فرش مثل همون داخل عکس سایت بود و فرش نرمی هست ک این موضوع واسم مهم بود ک جای تشکر داره

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
290,000 تومان

فرش طرح ماه و ستاره از جدیدترین فرش های عرضه شده برای اتاق خواب کودک پسر ، دختر و نوزاد می باشد. این محصول فرش کودک میتواند زیبایی اتاق کودک شما را دو چندان کند. محصول فرش فانتزی کودک ماه و ستاره بسیار ارزان قیمت و با کیفیت می باشد .

در سایزبندی های 2X3 ، 1.5X2.25 ، 1X1.5 موجود می باشد که شما با توجه به ابعاد اتاق فرزندتان می توانید این فرش ماشینی کودک را با توجه به مقایساتی که میتوانید انجام دهید خریداری کنید.

قیمت قرار داده شده برای محصول ماه و ستاره به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و ارزان می باشد. شما می توانید یک محصول کودک با کیفیت عالی را از کارخانه و با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست