فرش طرح ماه و ستاره کودکانه

فرش طرح ماه و ستاره از جدیدترین فرش های عرضه شده برای اتاق خواب کودک پسر ، دختر و نوزاد می باشد. این محصول فرش کودک میتواند زیبایی اتاق کودک شما را دو چندان کند. محصول فرش فانتزی کودک ماه و ستاره بسیار ارزان قیمت و با کیفیت می باشد .

در سایزبندی های 2X3 ، 1.5X2.25 ، 1X1.5 موجود می باشد که شما با توجه به ابعاد اتاق فرزندتان می توانید این فرش ماشینی کودک را با توجه به مقایساتی که میتوانید انجام دهید خریداری کنید.

قیمت قرار داده شده برای محصول ماه و ستاره به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و ارزان می باشد. شما می توانید یک محصول کودک با کیفیت عالی را از کارخانه و با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح ماه و ستاره محصولی جدید و با کیفیت ، عرضه شده درس سال 1402 می باشد که از قیمتی بسیار مناسب برای پهن کردن در اتاق فرزند کودک پسر و یا دختر شما است.

از ویژگی های طراحی به کار رفته شده در آن حالت شبانه بودن فرش کودک ماه و ستاره می باشد. که باعث میشود شما راحتر کودکتان را بخواب ببرید. توجه داشته باشید که طراحی به کار رفته شده شامل گربه متعدد نیز می باشد.

طرح و نقشه زیبای به کار رفته شده برای تولید این محصول باعث افزایش فعالیت های گروهی شما نیز خواهد شد. همانطور که می دانید برای بازی های کودک شما انتخاب یک کفپوش ایده آل بسیار مهم می باشد ، پس با انتخاب این فرش برای کودک خود یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

بر روی ستاره و ماه این فرش کودک یک طراحی مدرن گربه قرار داده شده است باعث هرچه زیباتر شدن این قالی شده است. در صورتی که به دنبال یک فرش اتاق خواب کودک خاص برای منزل خود هستید بدون شک این فرش مدرن کودک انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

.

قیمت و خرید فرش کودک ماه و ستاره

در صورتی که شما به دنبال یک فرش با عمر طولانی با خاب و ضخامت مناسب هستید. برای فعالیت و بازی های کودکانه فرزند شما مناسب باشد هستید ، انتخابی بهتر از فرش ماشینی طرح ماه و ستاره برای شما وجود نخواهد داشت.

فرش کودک ماه و ستاره دارای 500 شانه و تراکم 1000 بوده و به همین دلیل از ضخامتی مثال زدنی برخوردار می باشد. نسبت به دیگر محصولات مانند فرش 700 شانه از عمری طولانی تر برخوردار خواهد بود و ضخامتش هم بالاتر است.

در ادامه مشخصه های این فرش ماشینی کودک باید بیان داشت که فرش ماه و ستاره از جنس نخ خاب پلی پروپیلن می باشد. برای تار و پود آن از پنبه استفاده شده است که نتیجه اینکار باعث نرمی هر چه بیشتر این فرش شده است.

توجه داشته باشید که یک طراحی زیبای ترک بر روی فرش باعث میشود شادی کودک و فرزند شما افزایش یافته و بازی های گروهی بیشتر را انجام بدهد. فرش کودک طرح ماه و ستاره از این قابلیت برای کودک شما برخوردار می باشد.

.

خصوصیات فرش ماشینی کودک ماه و ستاره

این محصول فرش اتاق خواب به وسیله آخرین تکنولوژی بافت روز دنیا که شونهر آلمان می باشد به بافت رسیده است. دارای کیفیتی بینظیر خواهد بود که به همین خاطر نخ تار و پود آن از یک دیگر جدا نخواهد شد. 

محصول فرش 500 شانه کودک کاشان به صورت 8 رنگ له تولید رسیده است. تعداد رنگ بالای به کار رفته شده در این فرش ماشینی نوزاد باعث شده است درخشنگی و زیبایی خاصی به قالی داده بشود.

در صورتی که به دنبال یک فرش مناسب برای سیسمونی خانه خود همچنین فرش نوزاد کودک خود می باشد. این محصول برای خرید شما انتخابی عالی و مناسب خواهد بود.

در صورتی که خرید فرش ماشینی مدرن کودک شما از یک میلیون تومان بالاتر برود ارسال فرش رایگان بوده و خرید با هزینه بیعانه برای شما امکان پذیر می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
پلی پروپیلن
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست