فرش تام و جری و سگ کودکانه

فرش کاشان کودک طرح قایق تام و جری طرحی جدید و جذاب برای خریداران می باشد. شما می توانید این محصول فرش کودک جدید فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

فرش تام و جری کودک دارای ابعاد مختلفی می باشد. شما می توانید محصول فرش بچه تام و جری ( برنامه کودک موش و گربه ) را با توجه به دکور و اتاق کودک خود انتخاب و خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای محصول فرش کودک تام و جری به صورت ایده آل و عالی می باشد. شما می توانید این محصول درجه یک را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

 از ویژگی های به کار رفته شده برای این محصول فرش موش و گربه هیت ست شدن آن می باشد. به همین دلیل این فرش پرزدهی نداشته و دارای بالاترین درجه کیفی می باشد.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش تام و جری از محصولات بسیار محبوب و پر فروش کاشان می باشد. شما نیز می توانید این محصول فرش کودکانه را برای دختر و یا پسر خود خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای محصول فرش کاشان کودک طرح تام و جری به صورت بی نظیر و عالی می باشد. همچنین قیمت قرار داده شده بر روی این محصول به صورت ایده آل و ارزان است.

پس شما می توانید با خرید مستقیم فرش از کارخانه در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کرده و محصول فرش ماشینی مورد نظر خود را قیمتی بسیار مناسب و ایده آل خریداری کنید .

توجه داشته باشید که فرش تام و جری کاشان دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و از بهترین الیاف و مواد اولیه به تولید و بافت رسیده است. در صورتی که شما قصد خرید یک فرش ایده آل ، با قیمت مناسب را پیدا کرده اید بدون شک برای شما فرش عروسکی بچه بسیار مناسب می باشد.

محصول فرش کاشان کودک طرح قایق تام و جری به صورت 500 شانه بوده و از لطافتی به مانند فرش ماشینی 700 شانه کاشان برخوردار است.

قیمت قرار داده شده بر روی این محصولات قیمت کارخانه می باشد. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید فرش کودک کاشان با طرح عروسکی قایق و تام و جری نمایید.

.

ویژگی و مشخصات فرش طرح تام و جری !

از مشخصات فرش کاشان کودک طرح قایق تام و جری می توان به جنس الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصول اشاره داشت. از بهترین الیاف و مواد اولیه به صورت ریز بافت استفاده شده است و به همین دلیل فرش کودک تام و جری کاشان دارای نقش و نگاری مناسب برای خرید شما خواهد بود.

.

از دیگر ویژگی های فرش تام و جری و قایق نیز می توان به ویژگی های زیر اشاره داشت :

  1. زر فرش با ایجاد فرش کارتونی برای زیباسازی اتاق کودکان و اتاق نشیمن با تام و جری خلاقیتی جدیدی را راه اندازی کرد.
  2. اگر می خواهید رنگ ، طرح و گزینه های بیشتری داشته باشید می توانید از بین گزینه ها ابعاد فرش را انتخاب کنید..
  3. نخ استفاده شده ، با کیفیت بالا و ضخامت مناسب ، ظرافت فوق العاده ای را در دکوراسیون خانگی به ارمغان می آورد.
  4. فرش داری طراحی مدرن ،و زیبایی در لبه و پشت فرش با ظاهری جذاب و بافت مرتب.
  5. دارای وزن مناسب برای جلوگیری از لغزش کودکان و بزرگسالان بر روی فرش کودک تام و جری در اثر کشیده شدن بر روی سرامیک.

.

علت خرید فرش تام و جری

زر فرش از برندهای معروف فرش ماشینی اینبار محصول پر طرفدار کودک تام و جری را برای خرید شما آماده کرده است.

این فرش‌ از جنس پلی پروپیلن ساخته و بافت شده‌ و برای استفاده در منازل، اتاق کودک 1 تا 15 سال مناسب هستند.

فرش‌ تام و جری دارای طرح‌های متنوعی هستند که نقشه قرار داده شده برای شما در این بخش دارای محبوبیت بالایی بوده به صورت چشم نواز و خاص می‌شوند.

به همین دلیل فرزند شما خیلی زود با این فرش ارتباط برقرار کرده و فعالیت های کودک شما نیز افزایش پیدا میکند.

همچنین، این فرش‌ دارای کیفیت بالایی بوده قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان هستند.

همچنین، تام و جری فرش‌هایی با طرح‌های جذاب برای کودکان نیز تولید می‌کند.

فرش هایی که با استفاده از شخصیت‌های محبوب کودکان مانند مینیون‌ها، پاتریک استار، پوکمون و ... طراحی شده‌اند دارای محبوبیت بالایی می باشند.

فرش تام و جری نیز به دلیل محبوبیتی که در برنامه کودک محبوب خود کسب کرده است توانسته در زمینه فرش نیز از نقشه های محبوب زر فرش باشد.

علاوه بر این، این فرش‌ اتاق خواب به دلیل طرح‌های جذاب، به عنوان یک ابزار فعالیت گروهی و بازی کردن بر روی فرش برای کودکان بوده و مفید هستند.

.

سفارش و خرید فرش عروسکی تام و جری دزد دریایی

نرمی بی نظیر نخ به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت عالی است. این موضوع باعث دوام فرش می شود و رنگ های اصیل آن سال ها باقی می ماند و با وجود چندین سال استفاده ، از بین نمی رود و رنگ فرش کودک شما کسل کننده نمی شود.

این فرش با استفاده از الیاف درجه یک و هیت ست شده مناسب برای اتاق کودک با کارآزمایی کارشناسان از بافندگی آن گرفته تا مراحل اتمام این فرش با کیفیت خاص تولید می شود . در واقع محصول را با ماندگاری طولانی و طولانی مدت امکان پذیر می کند.

در صورتی که قصد خرید فرش کودک با طرح تام و جری و دزد دریایی را پیدا کرده اید می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه خود به سبد خرید اضافه کرده و در نهایت خرید خود را به آسانی نهایی کنید. ( پشتی بانی سایت نیز همواره برای سوالات شما همراه شما می باشد . )

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
دیگر ویژگی ها
هیت ست شده ، بدون پرزدهی ، درجه یک
جنس نخ خاب
پلی پروپیلین هیت ست شده
کد محصول
an tom and jery
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
290,000 تومان

محصول جدید فرش کودک طرح خرس قهوه ای از جدیدترین قالی های مناسب برای اتاق فرزند دختر و پسر شما می باشد. این محصول فرش کودک از طراحی مدرن و جدید ترک در آن به کار رفته شده است. طراحی شاد به کار رفته شده در فرش خرس قهوه ای باعث شده است.

کودک شما دارای شادی و نشاط بیشتری بشود و ساعات زیادی را به بازی کردن بر روی این فرش مدرن کودک بپردازد. نقشه خرس قهوه ای از طرح های محبوب و پر فروش فروشگاه زر فرش کاشان برای خرید شما می باشد.

این محصول با تراکمی ایده آل به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید رسیده شده است. همچنین جنس نخ و مواد اولیه به کار رفته شده برای تولید این فرش به صورت درجه یک و ایده آل برای خرید شما خواهد بود.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست